voe kyynel@krut
Rehellisesti sanoen olen hyvin pettynyt kun menit peukuttamaan tämän kyseisen trollin kirjoitusta
voe kyynel@krut
Rehellisesti sanoen olen hyvin pettynyt kun menit peukuttamaan tämän kyseisen trollin kirjoitusta
Osa palloista on sitä paitsi jo tyhjentynyt, kuuluu vain "pruuts", kun ilmapallosta pääsee ilmatNiinhän siinä äkkiä käy kun tarinoihin tulee koko ajan uusia henkilöitä. Ei pysy pallot ilmassa
Näinpä.No höh, hän vain kirjoittaa koko ajan itseään pussiin kun vähän kyselee. Hupia tämä on meille kaikille
Alkoiko aamusi A:lla?voe kyynel
No niin, tässä näkyy taas tämä luokan äänekkäimmän, rääväsuisen teinitytön parkuminen, kun kaikki, siis ihan kaikki, eivät hänestä tykkääkään.@krut
Noh, kun tapasin Joyn lisäksi ekaa kertaa ah niin pirtsakan ja iloisen Sunin.Mikä ihmeen eka kerta?
Kiitokset, kiva kun on sentään yksi järkevä vierailija joukossaEi tässä tarvitse mitään kuvitella, riittää kun lukee Setikseen kohdistuvia hyökkäyksiä.
Tuuliviiri rauhaton...Noh, kun tapasin Joyn lisäksi ekaa kertaa ah niin pirtsakan ja iloisen Sunin.
Ja joka katsoi minua näin ——>
Lähden kohta iltavuoroon, jatketaan sitten yhdeksän jälkeenTäällä tuntuu olevan paljon työhön kelpaamattomia/ sitä vältteleviä yksilöitä, joilla ei ole mitään muuta kuin aikaa trollailla tylsän päivänsä ratoksi
= päivän pakkolääkitykseenLähden kohta iltavuoroon, jatketaan sitten yhdeksän jälkeen
Ja mulla vähän rennompi päivä näin yrittäjänä tänään ja tällä viikolla, hiukan talvilomaa tässä myös.Lähden kohta iltavuoroon, jatketaan sitten yhdeksän jälkeen
Voi sinua.. Ei ole helppoa, kun kaikkiin eivät sun jutut uppoa.Kiitokset, kiva kun on sentään yksi järkevä vierailija joukossa
Täällä tuntuu olevan paljon työhön kelpaamattomia/ sitä vältteleviä yksilöitä, joilla ei ole mitään muuta kuin aikaa trollailla tylsän päivänsä ratoksi.
Minulle tämä on samaan aikaan hyvää viihdettä lukea niitä, enimmäkseen valheellisia ja vääristeleviä kirjoituksia, toisaalta tunnen mielihyvää siitä, kun saan toimia heidän mt-terapeuttinaan vihaisissa ja dissaavissa purkauksissaan
Olen huomannut myös että vaikuttaa siltä kuin näitä olisi monta mutta kun tämä yksi riehuja menee paussille niin palsta mykistyy
Kyllähän tällainenkin kommentti sinulta kertoo siitä, ettet ole ihan kondiksessa.= päivän pakkolääkitykseen
Kirjoittele setis mustana vaanEi tässä tarvitse mitään kuvitella, riittää kun lukee Setikseen kohdistuvia hyökkäyksiä.
Miksi vastaat itsellesi?Kiitokset, kiva kun on sentään yksi järkevä vierailija joukossa
Täällä tuntuu olevan paljon työhön kelpaamattomia/ sitä vältteleviä yksilöitä, joilla ei ole mitään muuta kuin aikaa trollailla tylsän päivänsä ratoksi.
Minulle tämä on samaan aikaan hyvää viihdettä lukea niitä, enimmäkseen valheellisia ja vääristeleviä kirjoituksia, toisaalta tunnen mielihyvää siitä, kun saan toimia heidän mt-terapeuttinaan vihaisissa ja dissaavissa purkauksissaan
Olen huomannut myös että vaikuttaa siltä kuin näitä olisi monta mutta kun tämä yksi riehuja menee paussille niin palsta mykistyy
Ulkomaalaisiin miehiin haksahtavat suomalaiset naiset ovat siis sun mielestä ressukoita.Näinhän te ressukat kuvittelette.
Olet taas väärässä.Miksi vastaat itsellesi?
Voi setis, nyt menit sekaisinOlet taas väärässä.
Voi setis, nyt menit sekaisin
Voi setis, nyt menit sekaisin
Taas napsahti. Setiksella lipsuu ote pahasti...Voi setis, nyt menit sekaisin
Tuota on esiintynyt palstalla pitkään, Ekkohan on pahin kaikista vaikka muuta esittää. Kateus on kääntynyt suorastaan kauhistuttavaksi mollaukseksi ja rasistiseksi herjaksi.Palstan naisten keskuudessa havaittavissa kateutta ulkomaalaisia naisia kohtaan.
Ja taas tämä "kateus".. Ei ole vieläkään selvinnyt, kenelle ja miksi pitäisi olla kateellinen.Tuota on esiintynyt palstalla pitkään, Ekkohan on pahin kaikista vaikka muuta esittää. Kateus on kääntynyt suorastaan kauhistuttavaksi mollaukseksi ja rasistiseksi herjaksi.
Luulisi että jos nämä hartaat uskovaiset piirinsä tietäisivät niin hänet kyllä heivattaisiin ulos sieltä ansaitusti. Hän samalla herjaa taivaallisen idolinsa ”luomistyötä”.
Sulla meni taas pointti ohi.Ulkomaalaisiin miehiin haksahtavat suomalaiset naiset ovat siis sun mielestä ressukoita.