Jep, jopa sinä olet tämän ymmärtänytkateuskortti on käytetty jo ajat sitte
Tuota,tuota. Ainoat valheelliset tekstit löytyvät sinulta täällä. Tuo on vähän omituinen "hyökkäys on paras puolustus" joka jatkuu "saan toimia heidän terapeuttinaan...jne" tämä ei käy mitenkään teksteistäsi ilmi. Ei edes sarkasmina, joka on sinulle todella vaikea osata ja tajuta.Kiitokset, kiva kun on sentään yksi järkevä vierailija joukossa
Täällä tuntuu olevan paljon työhön kelpaamattomia/ sitä vältteleviä yksilöitä, joilla ei ole mitään muuta kuin aikaa trollailla tylsän päivänsä ratoksi.
Minulle tämä on samaan aikaan hyvää viihdettä lukea niitä, enimmäkseen valheellisia ja vääristeleviä kirjoituksia, toisaalta tunnen mielihyvää siitä, kun saan toimia heidän mt-terapeuttinaan vihaisissa ja dissaavissa purkauksissaan
Olen huomannut myös että vaikuttaa siltä kuin näitä olisi monta mutta kun tämä yksi riehuja menee paussille niin palsta mykistyy
Heh, hyvin yleinen ilmiö monille naisille ihan ympäri maailmaa. Kateus toisen naisen kauneudelle. Miksikö, sitä sinun pitää kysyä heiltä.Ja taas tämä "kateus".. Ei ole vieläkään selvinnyt, kenelle ja miksi pitäisi olla kateellinen.
Tähän nyt sentään vaivaudun vastaamaan. Miksi te ette lue ajatuksella? Kerroin jo aiemmin että kun tapaan tällä viikolla Joyn, niin kysyn miten asian laita on. Joka tapauksessa hän näytti hyvin nuorekkaalta ja kauniilta tuoreessa kuvassa. Hänen on pakko ollut saada esikoistytär hyvin, hyvin nuorena.Tuota,tuota. Ainoat valheelliset tekstit löytyvät sinulta täällä. Tuo on vähän omituinen "hyökkäys on paras puolustus" joka jatkuu "saan toimia heidän terapeuttinaan...jne" tämä ei käy mitenkään teksteistäsi ilmi. Ei edes sarkasmina, joka on sinulle todella vaikea osata ja tajuta.
Miten on sen thai mummelin iän kanssa? Tähän ei ole mitään selitystä tullut sinulta.
Ja sitten tuo sinun harmaana esiintyminen, ei hyvää päivää sentäs. Sinun täytyy kehua itseäsi harmaana kun sitä ei muilta tule.
Pointti olikin se, että tuskin tällä palstalla kukaan nainen on kade sun jutuistasi.Heh, hyvin yleinen ilmiö monille naisille ihan ympäri maailmaa. Kateus toisen naisen kauneudelle. Miksikö, sitä sinun pitää kysyä heiltä.
Todellakin.Kyllähän tällainenkin kommentti sinulta kertoo siitä, ettet ole ihan kondiksessa.
Ja se pointti meni taas komeasti ohi setiksen pään.Pointti olikin se, että tuskin tällä palstalla kukaan nainen on kade sun jutuistasi.
Loppua en edes jaksa lukea.
Jotenkin suloista, että ihailet tuota vanhaa setää ja peesailet. Mutta kuten sulle aikaisemmin totesin, kannattaa rakentaa ihan itse se oma elämä, eikä ihailla jotain random-palstalaisia.Ja se pointti meni taas komeasti ohi setiksen pään.
Älä viitsi, oikeasti. 10 v. synnytys riippumatta valtiosta, on täysin uutiskynnyksen ylittävä juttu. Eikä se tapahdu missään pikku sairaalassa, jos meinaa jälkikasvun maailmaan tuoda terveenä. Mieti nyt oikeasti noita jatkuvia valheitasi. Kaivat vaan itseäsi syvemmälle ja syvemmälle.Tähän nyt sentään vaivaudun vastaamaan. Miksi te ette lue ajatuksella? Kerroin jo aiemmin että kun tapaan tällä viikolla Joyn, niin kysyn miten asian laita on. Joka tapauksessa hän näytti hyvin nuorekkaalta ja kauniilta tuoreessa kuvassa. Hänen on pakko ollut saada esikoistytär hyvin, hyvin nuorena.
Ja voin laittaa jälleen kerran pääni pölkylle, en ole yhtä ainutta viestiä laittanut tähän ketjuun harmaana monista tyhjistä väitteistä huolimatta. Turha sanoa toisaalta, mutta sanonpa kuitenkin…
Mutta kun se on hyvää terapiaa kyseisille niin kiva kun saan auttaa heitä ongelmissaan olemalla sylkykuppina
Älä nyt menetä yöuniasi koska löysin naisen nimen Joeanna kun selasin Jay****::n profiilin ystäviä.Jay on miehen nimi filippiineilläkin. Haluatko keksiä uudelleen nimen mielikuvitushahmollesi?
Älä viitsi, oikeasti. 10 v. synnytys riippumatta valtiosta, on täysin uutiskynnyksen ylittävä juttu. Eikä se tapahdu missään pikku sairaalassa, jos meinaa jälkikasvun maailmaan tuoda terveenä. Mieti nyt oikeasti noita jatkuvia valheitasi. Kaivat vaan itseäsi syvemmälle ja syvemmälle.
Joka ikiselle olisi särähtänyt korvaan jos toinen 46v olisi kertonut äitinsä olevan, tai äiti itse, 56v. Mutta ei sinulle. Miksi? Koska se ei pidä paikkaansa.
Oletko tosissasi???!!! Kaiken tämän ajan on näppäimistö sauhunnut, kun setis on epätoivossaan yrittänyt etsiä naisen nimiä googlella Maailma on nimiä täynnä, ja jokaisen nimestä pystyy vääntämään, niinkuin sinä juuri tuossa teet, ihan mitä vaan ei hetkellä...Täällä nauretaan aivan kippurassaÄlä nyt menetä yöuniasi koska löysin naisen nimen Joeanna kun selasin Jay****::n profiilin ystäviä.
Mitenkäs nyt suu pannaan, trolli?
Okei, seurasit siis Thaimaan mediaa v. 1977 ja olisit reagoinut ja yhdistänyt Joyn siihenÄlä viitsi, oikeasti. 10 v. synnytys riippumatta valtiosta, on täysin uutiskynnyksen ylittävä juttu. Eikä se tapahdu missään pikku sairaalassa, jos meinaa jälkikasvun maailmaan tuoda terveenä. Mieti nyt oikeasti noita jatkuvia valheitasi. Kaivat vaan itseäsi syvemmälle ja syvemmälle.
Joka ikiselle olisi särähtänyt korvaan jos toinen 46v olisi kertonut äitinsä olevan, tai äiti itse, 56v. Mutta ei sinulle. Miksi? Koska se ei pidä paikkaansa.
Voi voi, mutta kiva kun sinulla on hauskaa. Minähän olisin oikeutettu aika hyvään korvauksen kun annan tarvitsemaasi terapiaa täälläOletko tosissasi???!!! Kaiken tämän ajan on näppäimistö sauhunnut, kun setis on epätoivossaan yrittänyt etsiä naisen nimiä googlella Maailma on nimiä täynnä, ja jokaisen nimestä pystyy vääntämään, niinkuin sinä juuri tuossa teet, ihan mitä vaan ei hetkellä...Täällä nauretaan aivan kippurassa
Eikös hän kertonut äitinsä iästä vasta näyttäessään kuvaa hänestä? Tällöin jo tiesit joyn iän.Okei, seurasit siis Thaimaan mediaa v. 1977 ja olisit reagoinut ja yhdistänyt Joyn siihen
Kun hän kertoi äitinsä iästä niin minä en silloin tiennyt Joyn ikää. Se tuli sitten joskus myöhemmin ilmi, eikä siinä jutellessa muita juttuja tullut tuo mieleen. Myönnän auliisti, en ole läheskään niin lahjakas kuin sinä
Nyt olen sentään jälkiviisas, eikö niin?
Oletko tosissasi???!!! Kaiken tämän ajan on näppäimistö sauhunnut, kun setis on epätoivossaan yrittänyt etsiä naisen nimiä googlella Maailma on nimiä täynnä, ja jokaisen nimestä pystyy vääntämään, niinkuin sinä juuri tuossa teet, ihan mitä vaan ei hetkellä...Täällä nauretaan aivan kippurassa
Mikset lue tekstiä johon vastaat?Eikös hän kertonut äitinsä iästä vasta näyttäessään kuvaa hänestä? Tällöin jo tiesit joyn iän.
Valehtelet. Tässä lista.Okei, seurasit siis Thaimaan mediaa v. 1977 ja olisit reagoinut ja yhdistänyt Joyn siihen
Kun hän kertoi äitinsä iästä niin minä en silloin tiennyt Joyn ikää. Se tuli sitten joskus myöhemmin ilmi, eikä siinä jutellessa muita juttuja tullut tuo mieleen. Myönnän auliisti, en ole läheskään niin lahjakas kuin sinä
Nyt olen sentään jälkiviisas, eikö niin?
Karua luettavaa... mutta setis mites tässä ny näin kävi? E-e-ei kun annie eiku sun vaiko mun , eiku joyn anoppi, eiku äiti...Valehtelet. Tässä lista.
List_of_youngest_birth_mothers
List of youngest birth mothers This is a list of the youngest known birth mothers. Additional recommended knowledge How to quickly check pipettes? How towww.bionity.com
Ei ole todellista....lähti pohja papan jutuilta aika huolellisesti.Valehtelet. Tässä lista.
List_of_youngest_birth_mothers
List of youngest birth mothers This is a list of the youngest known birth mothers. Additional recommended knowledge How to quickly check pipettes? How towww.bionity.com
Ai. "Tilannekin muuttuu?" Noin sanoo aito pettäjämies. Rakkaus on ikuista, kohde vaan vaihtuu?Joyn tunsin jo ennen Annieta, hän ei sanojensa mukaan etsi boyfriendiä. Haluaa olla sinkkuna. Joten jatketaan ystävyyttämme siltä pohjalta. Tosin laittelee kivoja sydänselfieitä kuitenkin mulle, etten tiedä onko tilanne sisimmässään muuttunut, ans kattoo ny.
Niin katsos tilannekin muuttuu, ymmärtänet sen?
Näppis sauhusi tässä tunnin kun taas Sun pommittaa mesellä kokoajan kysellen kaikkea maan ja taivaan välillä multa. Vajaan vuoden asunut Suomessa, perheellinen, eli ei syytä sinulla taaskaan huoleen. Ollaan uusia ystäviä.
Ja Annien nuori kuvankaunis 27 v Jay siskokin viestitteli. Naimisissa, ei vaaraa. Mutta palaan siihen kun ehdin, hurja juttu siellä menossa.
Luein ja se on ristiriidassa aiempien tekstien kanssa.Mikset lue tekstiä johon vastaat?