Naisen tajuton flirtti ja vihjailu duunissa.

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kiitokset, kiva kun on sentään yksi järkevä vierailija joukossa

Täällä tuntuu olevan paljon työhön kelpaamattomia/ sitä vältteleviä yksilöitä, joilla ei ole mitään muuta kuin aikaa trollailla tylsän päivänsä ratoksi.

Minulle tämä on samaan aikaan hyvää viihdettä lukea niitä, enimmäkseen valheellisia ja vääristeleviä kirjoituksia, toisaalta tunnen mielihyvää siitä, kun saan toimia heidän mt-terapeuttinaan vihaisissa ja dissaavissa purkauksissaan

Olen huomannut myös että vaikuttaa siltä kuin näitä olisi monta mutta kun tämä yksi riehuja menee paussille niin palsta mykistyy
Tuota,tuota. Ainoat valheelliset tekstit löytyvät sinulta täällä. Tuo on vähän omituinen "hyökkäys on paras puolustus" joka jatkuu "saan toimia heidän terapeuttinaan...jne" tämä ei käy mitenkään teksteistäsi ilmi. Ei edes sarkasmina, joka on sinulle todella vaikea osata ja tajuta.
Miten on sen thai mummelin iän kanssa? Tähän ei ole mitään selitystä tullut sinulta.
Ja sitten tuo sinun harmaana esiintyminen, ei hyvää päivää sentäs. Sinun täytyy kehua itseäsi harmaana kun sitä ei muilta tule.
 
Ja taas tämä "kateus".. Ei ole vieläkään selvinnyt, kenelle ja miksi pitäisi olla kateellinen.
Heh, hyvin yleinen ilmiö monille naisille ihan ympäri maailmaa. Kateus toisen naisen kauneudelle. Miksikö, sitä sinun pitää kysyä heiltä.

Siitä on hyvin tuore esimerkki minulle, sen takia tutustuinkin Annien nuorimpaan siskoon. Hänellä on erittäin kateellinen, ihan suorastaan hullu nainen naapurinaan. Oli tullut pahoinpitelemään rankasti (koko keho täynnä mustelmia, näin kuvat) koska hänen oma miehensä on ihaillut tuota häkellyttävän kaunista Jay-neitoa.

Pahoinpitelyn käsittelyprosessi on käynnissä, uhrin kuuleminen tapahtuu pian.

Kun Anniella ei ole luottokorttia, lähetin lahjoittamansa rahat Jaylle oikesprosessia varten, halusin itsekin hyväsydämisenä tukea muutamalla kympillä. Jay on ollut pitkään masentunut, kun tuota vihanpitoa on jatkunut hyvin pitkään ja tuo mt-tapaus on onnistunut manipuloimaan joitain muita naapureita häntä vastaan 😔
 
Tuota,tuota. Ainoat valheelliset tekstit löytyvät sinulta täällä. Tuo on vähän omituinen "hyökkäys on paras puolustus" joka jatkuu "saan toimia heidän terapeuttinaan...jne" tämä ei käy mitenkään teksteistäsi ilmi. Ei edes sarkasmina, joka on sinulle todella vaikea osata ja tajuta.
Miten on sen thai mummelin iän kanssa? Tähän ei ole mitään selitystä tullut sinulta.
Ja sitten tuo sinun harmaana esiintyminen, ei hyvää päivää sentäs. Sinun täytyy kehua itseäsi harmaana kun sitä ei muilta tule.
Tähän nyt sentään vaivaudun vastaamaan. Miksi te ette lue ajatuksella? Kerroin jo aiemmin että kun tapaan tällä viikolla Joyn, niin kysyn miten asian laita on. Joka tapauksessa hän näytti hyvin nuorekkaalta ja kauniilta tuoreessa kuvassa. Hänen on pakko ollut saada esikoistytär hyvin, hyvin nuorena.

Ja voin laittaa jälleen kerran pääni pölkylle, en ole yhtä ainutta viestiä laittanut tähän ketjuun harmaana monista tyhjistä väitteistä huolimatta. Turha sanoa toisaalta, mutta sanonpa kuitenkin…

Mutta kun se on hyvää terapiaa kyseisille niin kiva kun saan auttaa heitä ongelmissaan olemalla sylkykuppina 😁
 
vierailija
Tähän nyt sentään vaivaudun vastaamaan. Miksi te ette lue ajatuksella? Kerroin jo aiemmin että kun tapaan tällä viikolla Joyn, niin kysyn miten asian laita on. Joka tapauksessa hän näytti hyvin nuorekkaalta ja kauniilta tuoreessa kuvassa. Hänen on pakko ollut saada esikoistytär hyvin, hyvin nuorena.

Ja voin laittaa jälleen kerran pääni pölkylle, en ole yhtä ainutta viestiä laittanut tähän ketjuun harmaana monista tyhjistä väitteistä huolimatta. Turha sanoa toisaalta, mutta sanonpa kuitenkin…

Mutta kun se on hyvää terapiaa kyseisille niin kiva kun saan auttaa heitä ongelmissaan olemalla sylkykuppina
Älä viitsi, oikeasti. 10 v. synnytys riippumatta valtiosta, on täysin uutiskynnyksen ylittävä juttu. Eikä se tapahdu missään pikku sairaalassa, jos meinaa jälkikasvun maailmaan tuoda terveenä. Mieti nyt oikeasti noita jatkuvia valheitasi. Kaivat vaan itseäsi syvemmälle ja syvemmälle.
Joka ikiselle olisi särähtänyt korvaan jos toinen 46v olisi kertonut äitinsä olevan, tai äiti itse, 56v. Mutta ei sinulle. Miksi? Koska se ei pidä paikkaansa.
 
vierailija
Älä viitsi, oikeasti. 10 v. synnytys riippumatta valtiosta, on täysin uutiskynnyksen ylittävä juttu. Eikä se tapahdu missään pikku sairaalassa, jos meinaa jälkikasvun maailmaan tuoda terveenä. Mieti nyt oikeasti noita jatkuvia valheitasi. Kaivat vaan itseäsi syvemmälle ja syvemmälle.
Joka ikiselle olisi särähtänyt korvaan jos toinen 46v olisi kertonut äitinsä olevan, tai äiti itse, 56v. Mutta ei sinulle. Miksi? Koska se ei pidä paikkaansa.
👍
 
vierailija
Älä nyt menetä yöuniasi koska löysin naisen nimen Joeanna kun selasin Jay****::n profiilin ystäviä.

Mitenkäs nyt suu pannaan, trolli?
😂😂😂😂😂😂😂😂😂 Oletko tosissasi???!!!😂😂😂😂 Kaiken tämän ajan on näppäimistö sauhunnut, kun setis on epätoivossaan yrittänyt etsiä naisen nimiä googlella😂😂😂 Maailma on nimiä täynnä, ja jokaisen nimestä pystyy vääntämään, niinkuin sinä juuri tuossa teet, ihan mitä vaan😂😂😂😂 ei hetkellä...Täällä nauretaan aivan kippurassa 😂😂😂😂
 
Älä viitsi, oikeasti. 10 v. synnytys riippumatta valtiosta, on täysin uutiskynnyksen ylittävä juttu. Eikä se tapahdu missään pikku sairaalassa, jos meinaa jälkikasvun maailmaan tuoda terveenä. Mieti nyt oikeasti noita jatkuvia valheitasi. Kaivat vaan itseäsi syvemmälle ja syvemmälle.
Joka ikiselle olisi särähtänyt korvaan jos toinen 46v olisi kertonut äitinsä olevan, tai äiti itse, 56v. Mutta ei sinulle. Miksi? Koska se ei pidä paikkaansa.
Okei, seurasit siis Thaimaan mediaa v. 1977 ja olisit reagoinut ja yhdistänyt Joyn siihen 🤣

Kun hän kertoi äitinsä iästä niin minä en silloin tiennyt Joyn ikää. Se tuli sitten joskus myöhemmin ilmi, eikä siinä jutellessa muita juttuja tullut tuo mieleen. Myönnän auliisti, en ole läheskään niin lahjakas kuin sinä 🙇‍♂️

Nyt olen sentään jälkiviisas, eikö niin?
 
Oletko tosissasi???!!! Kaiken tämän ajan on näppäimistö sauhunnut, kun setis on epätoivossaan yrittänyt etsiä naisen nimiä googlella Maailma on nimiä täynnä, ja jokaisen nimestä pystyy vääntämään, niinkuin sinä juuri tuossa teet, ihan mitä vaan ei hetkellä...Täällä nauretaan aivan kippurassa
Voi voi, mutta kiva kun sinulla on hauskaa. Minähän olisin oikeutettu aika hyvään korvauksen kun annan tarvitsemaasi terapiaa täällä 👨‍⚕️😁

Kuvankauniin Jayn albumeita katselen ihan mielelläni, sieltä se tupsahti esiin kun oli kuvassa olevien ihmisten etunimiä.

Ei täällä mikään muu sauhua kuin sinun pieni pääsi 👹:ninja:
 
vierailija
Okei, seurasit siis Thaimaan mediaa v. 1977 ja olisit reagoinut ja yhdistänyt Joyn siihen

Kun hän kertoi äitinsä iästä niin minä en silloin tiennyt Joyn ikää. Se tuli sitten joskus myöhemmin ilmi, eikä siinä jutellessa muita juttuja tullut tuo mieleen. Myönnän auliisti, en ole läheskään niin lahjakas kuin sinä

Nyt olen sentään jälkiviisas, eikö niin?
Eikös hän kertonut äitinsä iästä vasta näyttäessään kuvaa hänestä? Tällöin jo tiesit joyn iän.
 
vierailija
Okei, seurasit siis Thaimaan mediaa v. 1977 ja olisit reagoinut ja yhdistänyt Joyn siihen

Kun hän kertoi äitinsä iästä niin minä en silloin tiennyt Joyn ikää. Se tuli sitten joskus myöhemmin ilmi, eikä siinä jutellessa muita juttuja tullut tuo mieleen. Myönnän auliisti, en ole läheskään niin lahjakas kuin sinä

Nyt olen sentään jälkiviisas, eikö niin?
Valehtelet. Tässä lista.

 
vierailija
Joyn tunsin jo ennen Annieta, hän ei sanojensa mukaan etsi boyfriendiä. Haluaa olla sinkkuna. Joten jatketaan ystävyyttämme siltä pohjalta. Tosin laittelee kivoja sydänselfieitä kuitenkin mulle, etten tiedä onko tilanne sisimmässään muuttunut, ans kattoo ny.

Niin katsos tilannekin muuttuu, ymmärtänet sen?

Näppis sauhusi tässä tunnin kun taas Sun pommittaa mesellä kokoajan kysellen kaikkea maan ja taivaan välillä multa. Vajaan vuoden asunut Suomessa, perheellinen, eli ei syytä sinulla taaskaan huoleen. Ollaan uusia ystäviä.

Ja Annien nuori kuvankaunis 27 v Jay siskokin viestitteli. Naimisissa, ei vaaraa. Mutta palaan siihen kun ehdin, hurja juttu siellä menossa.
Ai. "Tilannekin muuttuu?" Noin sanoo aito pettäjämies. Rakkaus on ikuista, kohde vaan vaihtuu?

Sä ootat milloin joku su*tura antaa siimaa, sit otat toisen muijan ja kolmannenkin?

Sit löpiset "on mulla moraalia, koska mä sentään kauniisti Annielta pyysin voiko Joy/Happiness/Madness antaa poskihoidon mulle joku päivä.

Tai moraalisi on "laitoin kauniisti ja ystävällisesti takkatulen ettei Mindfullnessilla tulis paneskellessa kylmä, enkö olekin ihana ihminen?"
 
Mutta mä en jaksa sun kans vääntää.

On kuin koluais Säästömarketin alelaaria, kun puhutaan tsainamuijista.
Roskasakkia - ei sinänsä ihmisinä koska jokaisella on ihmisarvo, mutta elämäntyylinsä puolesta ovat rupusakkia.

Heippa tästä ketjusta.
 

Yhteistyössä