Naisen menneisyys vaivaa

  • Viestiketjun aloittaja mietityttää
  • Ensimmäinen viesti
dddd
[QUOTE="rami";30217615]Ei tarvitse. Nykyäänhän ei mitään tarvitse perustella millään. Ei edes itselleen. On ihan ok suhata vaan menemään ja hankkia niitä "kokemuksia". Kokemuksia ne ovat huonotkin kokemukset.

Kuka tahansa voi siis tehdä mitä tahansa, vaikka ei osaisi kertoa syytä moiseen edes itselleen. Koska vapaus.[/QUOTE]

Aikuiset ihmiset saavat ihan vapaasti harrastaa seksiä niin paljon kuin huvittaa, eikä se ole keneltäkään muulta pois. Miksi ihmeessä sitä pitäisi perustella mitenkään?
 
dddd
[QUOTE="rami";30217605]Ihan varmasti. Kyse onkin vain siitä, kenelle ja millaisista asioista. Jos koko parisuhde perustuu tavallaan valheelle ja se ei olisi sinulle minkäännäköinen ongelma, niin ei hyvää päivää.[/QUOTE]

Sinun parisuhteesi siis perustuu entisten kumppanien määrään? Minulla on aikalailla eri kriteerit omalle puolisolleni. En edes tiedä, paljonko hänellä on ollut kumppaneita elämänsä aikana, eikä sillä ole mitään merkitystä minulle. Tärkeintä on, että meidän elämämme sujuu hyvin.
 
"rami"
Aikuiset ihmiset saavat ihan vapaasti harrastaa seksiä niin paljon kuin huvittaa, eikä se ole keneltäkään muulta pois. Miksi ihmeessä sitä pitäisi perustella mitenkään?
Niinhän minä juuri kirjoitin.

Minun ei tietenkään tarvitse huolia kumppanikseni sitä kymmeniä tai satoja irtopanoja harrastanutta aikuista ihmistä, mutta vapaus siihen panemiseen toki on.
 
"Jep"
Saa tietysti, kuten voi huijata, impata liimaa, naida naapurin koiraa jne. Mutta kysymys onkin siitä, kuka tällaista suharia haluaa kumppanikseen? En minä ainakaan.
Niinno naisethan on kuuluisia siitä että kumppaniksi etsitään mahdollisimman sekopäistä seuraa, jopa tää Mikkelin naisten murhaaja saa vankilaan kosintaviestejä vaikka on tappanut omasta äidistään lähtien kaikki naiset jotka ovat hänen kanssaan olleet.
 
Saa tietysti, kuten voi huijata, impata liimaa, naida naapurin koiraa jne. Mutta kysymys onkin siitä, kuka tällaista suharia haluaa kumppanikseen? En minä ainakaan.
Nähdäkseni naapurin koiran naiminen on kyllä kriminalisoitua, sen lisäksi siinä häiritään naapurin koiran elämää ja vapaata tahtoa.
Yleensä seksi tapahtuu kahden aikuisen välillä, joista kumpikin on suopeita aktiin. Silloin sillä tuskin vahingoitetaan ketään.
 
Jep.
Sinun parisuhteesi siis perustuu entisten kumppanien määrään? Minulla on aikalailla eri kriteerit omalle puolisolleni. En edes tiedä, paljonko hänellä on ollut kumppaneita elämänsä aikana, eikä sillä ole mitään merkitystä minulle. Tärkeintä on, että meidän elämämme sujuu hyvin.
Kysymys, järisyttäiskö yhtään jos tämän kumppanisi kanssa tulisi sellainen tilanne että jatkuvalla syötöllä alkaa putkahtelemaan esiin ihmisiä keiden kanssa puolisosi on harrastanut seksiä? Itsellenihän näin kävi, siinä alkaa usko loppua kun maitokaupassa klo 8 on 6 ihmistä joista 5 kanssa seurustelukumppani on nusassut. :)

Jos nyt ei ihan Helsingissä asuta niin toi 150kpl on jo oikeasti todella paljon, jossain 30 tuhannen ihmisen kylässä ei ole sellaista päivää etteikö joku näistä tulisi vastaan.
Puhumattakaan baariin menosta se on hauskaa kun menet pubiin jossa puolet asiakkaista on pannut sun kumppania ja loput puolet tietää tästä :)
 
dddd
[QUOTE="Jep";30217697]Niinno naisethan on kuuluisia siitä että kumppaniksi etsitään mahdollisimman sekopäistä seuraa, jopa tää Mikkelin naisten murhaaja saa vankilaan kosintaviestejä vaikka on tappanut omasta äidistään lähtien kaikki naiset jotka ovat hänen kanssaan olleet.[/QUOTE]

Sinä, rami, endis ja kaltaisesi kuulostatte ihan yhtä sekopäisiltä kuin joku Mikkelin murhaaja.
 
endis
Nähdäkseni naapurin koiran naiminen on kyllä kriminalisoitua, sen lisäksi siinä häiritään naapurin koiran elämää ja vapaata tahtoa.
Yleensä seksi tapahtuu kahden aikuisen välillä, joista kumpikin on suopeita aktiin. Silloin sillä tuskin vahingoitetaan ketään.
Olet oikeassa. Suharit kuitenkin tekevät mitä mieleen juolahtaa. Se oli pointti.

Kahden aikuisen välinen seksi ei ole mikään ongelma. Ongelma on vain toleranssissa, eli siinä, että jos tottuu naimaan ketä tahansa, milloin tahansa, on silloin ylittänyt jonkin sellaisen rajan, josta ei ole paluuta entiseen. Eli jos lähtee sille tielle, ei kannata odottaa, että tulisi hyväksytyksi sellaisten ihmisten toimesta, jotka arvostavat perinteisiä arvoja.

Vaikka olenkin perinteisten arvojen kannattaja, niin voisin ymmärtää esimerkiksi Linkolan esitystä siitä, että palkattaisiin huoria yhteiskunnan maksamana terveyskeskuksiin. Se vähentäisi raiskauksia ja muita puutteesta johtuvia sekopääjuttuja. Kaipa voisi ajatella samalla tapaa etenkin naisten kohdalla, että ne jotka jakavat itseään useille, vähentävät raiskauksien määrää?
 
dddd
Kysymys, järisyttäiskö yhtään jos tämän kumppanisi kanssa tulisi sellainen tilanne että jatkuvalla syötöllä alkaa putkahtelemaan esiin ihmisiä keiden kanssa puolisosi on harrastanut seksiä? Itsellenihän näin kävi, siinä alkaa usko loppua kun maitokaupassa klo 8 on 6 ihmistä joista 5 kanssa seurustelukumppani on nusassut. :)

Jos nyt ei ihan Helsingissä asuta niin toi 150kpl on jo oikeasti todella paljon, jossain 30 tuhannen ihmisen kylässä ei ole sellaista päivää etteikö joku näistä tulisi vastaan.
Puhumattakaan baariin menosta se on hauskaa kun menet pubiin jossa puolet asiakkaista on pannut sun kumppania ja loput puolet tietää tästä :)
Ei järisyttäisi. Minä en välitä mieheni menneisyydestä, eikä minua haittaa, mitä muut ihmiset mahdollisesti ajattelevat. Vain nykyisyydellä on merkitystä.
 
[QUOTE="rami";30217427]Jos ei valehteleminen ole sinulle minkäänlainen ongelma, niin huh huh! Valheesta kiinni jääminen ainakin lyhentäisi parisuhteen irtisanomisaikaa sekunteihin.[/QUOTE]

Miten se on valehtelua jos ei kerro monenko kanssa on harrastanut seksiä, eihän se sulle kuulu. Jokaisella on oikeus yksityisyyteen.
 
Kysymys, järisyttäiskö yhtään jos tämän kumppanisi kanssa tulisi sellainen tilanne että jatkuvalla syötöllä alkaa putkahtelemaan esiin ihmisiä keiden kanssa puolisosi on harrastanut seksiä? Itsellenihän näin kävi, siinä alkaa usko loppua kun maitokaupassa klo 8 on 6 ihmistä joista 5 kanssa seurustelukumppani on nusassut. :)

Jos nyt ei ihan Helsingissä asuta niin toi 150kpl on jo oikeasti todella paljon, jossain 30 tuhannen ihmisen kylässä ei ole sellaista päivää etteikö joku näistä tulisi vastaan.
Puhumattakaan baariin menosta se on hauskaa kun menet pubiin jossa puolet asiakkaista on pannut sun kumppania ja loput puolet tietää tästä :)
Ai. Mä en tiennyt, että ihmisillä on tapana esitellä aina hyvänpäiväntutut tyyliin:

- Hei, tää on Heikki, tän kanssa me nusastiin pari vuotta sitten pari kertaa ja täs on mun nykyinen mies Ari.
 
"Jep"
Ei järisyttäisi. Minä en välitä mieheni menneisyydestä, eikä minua haittaa, mitä muut ihmiset mahdollisesti ajattelevat. Vain nykyisyydellä on merkitystä.
Veikkaan että loppupeleissä olet aika harvinainen ihminen.. Harvalla on noin kova itsetunto. Mun tapauksessa ns ero nyt ei johtunut pelkästään tuosta mutta kyllä se kieltämättä aiheutti ongelmia kun joka toinen uusi kaveri kelle esittelit itsesi ja kerroit kenen kanssa seurustelet aiheutti, vastapuolelle hämmentymisen..
 
"Jep"
Ai. Mä en tiennyt, että ihmisillä on tapana esitellä aina hyvänpäiväntutut tyyliin:

- Hei, tää on Heikki, tän kanssa me nusastiin pari vuotta sitten pari kertaa ja täs on mun nykyinen mies Ari.
Toi mun tapaus meni ihan puihin kun näkyi näitä nusasu tuttuja mun seurassa ei tarvinnut ihan hirveästi kysyä tietääkseen kenen kanssa kyseinen neito oli paneskellut ja kenen ei :)
 
Olet oikeassa. Suharit kuitenkin tekevät mitä mieleen juolahtaa. Se oli pointti.

Kahden aikuisen välinen seksi ei ole mikään ongelma. Ongelma on vain toleranssissa, eli siinä, että jos tottuu naimaan ketä tahansa, milloin tahansa, on silloin ylittänyt jonkin sellaisen rajan, josta ei ole paluuta entiseen. Eli jos lähtee sille tielle, ei kannata odottaa, että tulisi hyväksytyksi sellaisten ihmisten toimesta, jotka arvostavat perinteisiä arvoja.

Vaikka olenkin perinteisten arvojen kannattaja, niin voisin ymmärtää esimerkiksi Linkolan esitystä siitä, että palkattaisiin huoria yhteiskunnan maksamana terveyskeskuksiin. Se vähentäisi raiskauksia ja muita puutteesta johtuvia sekopääjuttuja. Kaipa voisi ajatella samalla tapaa etenkin naisten kohdalla, että ne jotka jakavat itseään useille, vähentävät raiskauksien määrää?
Onko yksi akti kuukaudessa sitä, että nai ketätahansa?

Ja ne, jotka arvostavat perinteisiä (mitä ikinä ne sitten onkaan) arvoja ovat varmaan heikossa kurssissa niiden silmissä, jotka ovat vähän nykyaikaisempia (en keksinyt parempaakaan termiä perinteisen vastineeksi)
 
wut
Alkuperäinen kirjoittaja Mörköäiti;30217169:
Normaalisti toki kumpikaan ei nouse menneisyydestä vaivaamaan, ei sen enempää aiemmat kumppanit kuin aiempi kokemattomuuskaan.
Plääh. Vois sanoa jotain pahasti... Ei niin, mitkään vanhat asiat eivät koskaan enää kiusaa ketään. Maailma on parempi paikka :D
 
hyvä pointti
Ei järisyttäisi. Minä en välitä mieheni menneisyydestä, eikä minua haittaa, mitä muut ihmiset mahdollisesti ajattelevat. Vain nykyisyydellä on merkitystä.
Ai, no tämä selittääkin niiden kaikenlaisten kirvesmurhaajien menestyksen naisten keskuudessa. Kun ei sillä menneisyydellä ole merkitystä. Vain nykyisyydellä on merkitystä. Niin kerta.
 
[QUOTE="Jep";30217759]Toi mun tapaus meni ihan puihin kun näkyi näitä nusasu tuttuja mun seurassa ei tarvinnut ihan hirveästi kysyä tietääkseen kenen kanssa kyseinen neito oli paneskellut ja kenen ei :)[/QUOTE]

Okei, eli siis sä aavistit heti, mikä on asioiden oikea laita.
Kävikö koskaan mielessä, että tä sun tapaus saattoi mennä puihin, koska epäili sun epäilevän jotain sellaista, jota ei ole edes tapahtunut ja vaivaantui, koska se aisti sun paheksunnan.

Ihanaa, kun kaikki voi vaan aavistella kaikkea... ja tietää kaiken, vaikkei kukaan ole mitään sanonutkaan.
 
Olet oikeassa. Suharit kuitenkin tekevät mitä mieleen juolahtaa. Se oli pointti.

Kahden aikuisen välinen seksi ei ole mikään ongelma. Ongelma on vain toleranssissa, eli siinä, että jos tottuu naimaan ketä tahansa, milloin tahansa, on silloin ylittänyt jonkin sellaisen rajan, josta ei ole paluuta entiseen. Eli jos lähtee sille tielle, ei kannata odottaa, että tulisi hyväksytyksi sellaisten ihmisten toimesta, jotka arvostavat perinteisiä arvoja.
En usko, että kukaan moderni ihminen erityisesti kaipaakaan konservatiivien hyväksyntää saati suhdetta näiden kanssa.

Se, että on ollut paljon seksikumppaneita, ei tarkoita että harrastaa seksiä kenen tahansa kanssa ja koska vaan. Ja toisaalta ei ole olemassa mitään rajaa, jonka ylittämisen jälkeen ei ole paluuta entiseen - ja toisaalta miksi pitäisikään palata entiseen. Outoa ajattelua.
 
  • Tykkää
Reactions: AivanSama
Alkuperäinen kirjoittaja hyvä pointti;30217764:
Ai, no tämä selittääkin niiden kaikenlaisten kirvesmurhaajien menestyksen naisten keskuudessa. Kun ei sillä menneisyydellä ole merkitystä. Vain nykyisyydellä on merkitystä. Niin kerta.
Eli sä vertaat kirvesmurhaajaa ja lepposasti seksiin suhtautuvaa tyyppia toisiinsa? Niinkun ne olis samalla viivalla kumppaninvalinnassa.
 
Plääh. Vois sanoa jotain pahasti... Ei niin, mitkään vanhat asiat eivät koskaan enää kiusaa ketään. Maailma on parempi paikka :D
Ei voi sanoa, että mitkään eivät nouse. Mutta tässähän oli kyse kumppaneiden määrästä. Normaalisti ihmisiä ei vaivaa entiset kumppanit tai niiden puute - huonolla itsetunnolla varustettuja tai muuten ongelmaisia voi vaivata kumpi tahansa.
 

Yhteistyössä