Naisen menneisyys vaivaa

  • Viestiketjun aloittaja mietityttää
  • Ensimmäinen viesti
"rami"
Jokainen saa päättää itse, millaisen kumppanin on valmis hyväksymään. Itse en kuitenkaan missään tapauksessa huolisi naista, jolla on ollut kymmeniä tai jopa satoja seksisuhteita. Tajuton määrä satunnaispanoja kertoo kyllä jotain ihmisestä ihan yleiselläkin tasolla. Itsetunnossani ei ole mitään vikaa, pystyn torppaamaan tuollaisten naisten lähentymiset ihan vaivatta ja ilman tunnontuskia. Onneksi on valittavana vähän toisenkinlaisia naisia.
 
[QUOTE="rami";30217316]Jokainen saa päättää itse, millaisen kumppanin on valmis hyväksymään. Itse en kuitenkaan missään tapauksessa huolisi naista, jolla on ollut kymmeniä tai jopa satoja seksisuhteita. Tajuton määrä satunnaispanoja kertoo kyllä jotain ihmisestä ihan yleiselläkin tasolla. Itsetunnossani ei ole mitään vikaa, pystyn torppaamaan tuollaisten naisten lähentymiset ihan vaivatta ja ilman tunnontuskia. Onneksi on valittavana vähän toisenkinlaisia naisia.[/QUOTE]

Mitä se kertoo?
 
[QUOTE="rami";30217347]Se kertoo vähän samansuuntaista viestiä kuin läskikin kertoo ihmisestä. Eli tällainen ihminen on minun makuuni aivan liikaa erilaisten viettiensä ja mielihalujensa mukana ajelehtiva.[/QUOTE]

Tyynillä vesillä on tylsä seilata.
 
dddd
[QUOTE="rami";30217347]Se kertoo vähän samansuuntaista viestiä kuin läskikin kertoo ihmisestä. Eli tällainen ihminen on minun makuuni aivan liikaa erilaisten viettiensä ja mielihalujensa mukana ajelehtiva.[/QUOTE]

Minusta taas noin ahdasmielinen ajattelutapa, kertoo paljon ihmisestä ja varmasti myös tulevasta ankeasta (seksi)elämästä. En todellakaan haluaisi kumppanikseni ramin tai aloittajan kaltaista miestä.

Onneksi Suomessa jokaisella on oikeus valita omien mieltymystensä mukainen kumppani, joten vakka valitkoon kantensa.
 
[QUOTE="rami";30217347]Se kertoo vähän samansuuntaista viestiä kuin läskikin kertoo ihmisestä. Eli tällainen ihminen on minun makuuni aivan liikaa erilaisten viettiensä ja mielihalujensa mukana ajelehtiva.[/QUOTE]

Aika ahdas ajattelytyyli; jos olet varastanut niin sinuun on istututettu varastamisvietti?
Seksiaddiktio on asia erikseen, mutta tästä ei liene kyse ap:n tapauksessa.

Mä näkisin asian niin että mielihyvän ja läheisyyden hakeminen on ihan tervettä. Jotkut toki tyytyvät omaan käteensäkin, ei siinä mitään.

Mikä se kipuraja sulla on noiden panojen suhteen ja millä perusteella?
 
Viimeksi muokattu:
"rami"
Minusta taas noin ahdasmielinen ajattelutapa, kertoo paljon ihmisestä ja varmasti myös tulevasta ankeasta (seksi)elämästä. En todellakaan haluaisi kumppanikseni ramin tai aloittajan kaltaista miestä.

Onneksi Suomessa jokaisella on oikeus valita omien mieltymystensä mukainen kumppani, joten vakka valitkoon kantensa.
Jos sinulla on oikeus nimittää minun ajatteluani ahdasmieliseksi, niin antaako tämä myös minulle oikeuden nimittää sinun ajatteluasi haluamallani termillä?

Ja onneksi todellakin voimme valita kumppanimme ihan itse.
 
"rami"
Mikä se kipuraja sulla on noiden panojen suhteen ja millä perusteella?
Ei tietenkään mitään tarkkaa numeromäärää voi ilmoittaa, riippuu ihmisen iästä ja monesta muustakin asiasta. Mutta kuten sanoin, kymmenet tai sadat satunnaispanot ovat minulle liikaa. Minun puolestani jokainen saa silti toimia ihan niinkuin haluaa, syödä itsensä satakiloiseksi tai harrastaa joka vkl irtoseksiä, mutta minulla ei ole mitään velvollisuutta hyväksyä tuollaista ihmistä kumppanikseni.
 
[QUOTE="rami";30217417]Ei tietenkään mitään tarkkaa numeromäärää voi ilmoittaa, riippuu ihmisen iästä ja monesta muustakin asiasta. Mutta kuten sanoin, kymmenet tai sadat satunnaispanot ovat minulle liikaa. Minun puolestani jokainen saa silti toimia ihan niinkuin haluaa, syödä itsensä satakiloiseksi tai harrastaa joka vkl irtoseksiä, mutta minulla ei ole mitään velvollisuutta hyväksyä tuollaista ihmistä kumppanikseni.[/QUOTE]

Eli jos sulle valehtelee asiasta tai kaunistelee totuutta niin sitten ei ole mitään ongelmaa. Ongelmahan on vain sinun päässäsi.
 
Kumpi on rami sinusta otollisempi kumppani: Nainen, joka on ollut viiden miehen kanssa eläessään niin, että kaikki ovat tapahtuneet suhteessa, mutta suhteet ovat kestäneet aina max 2-3 vuotta ja olleet ihan peräkkäisiä? Tai nainen, jolla on sitten ollut lukumäärällisesti enemmänkin niitä suhteita, mutta kumppanilaskuri on rullannut sinkkuvuosina?
 
[QUOTE="rami";30217417]Ei tietenkään mitään tarkkaa numeromäärää voi ilmoittaa, riippuu ihmisen iästä ja monesta muustakin asiasta. Mutta kuten sanoin, kymmenet tai sadat satunnaispanot ovat minulle liikaa. Minun puolestani jokainen saa silti toimia ihan niinkuin haluaa, syödä itsensä satakiloiseksi tai harrastaa joka vkl irtoseksiä, mutta minulla ei ole mitään velvollisuutta hyväksyä tuollaista ihmistä kumppanikseni.[/QUOTE]

Tietenkään ei. Eikä moni kelpuuttaisi sinua kumppanikseen tuon ajattelusi takia. Vaikka itse en ole koskaan harrastanut mitään satunnaispanoja, niin en silti haluaisi olla ihmisen kanssa, joka ajattelee noin. Ja en usko olevani ainoa. Sinullakin on toki oikeus määrittää itse omat kriteerisi, eikä siinä ole mitään pahaa, ettet vaikka jonkun kanssa halua olla - mutta muista, että samaa pätee toisinkin päin. Myös mielipiteet ja asenteet vaikuttavat, ei vain se, mitä on tehnyt.
 
"rami"
Kumpi on rami sinusta otollisempi kumppani: Nainen, joka on ollut viiden miehen kanssa eläessään niin, että kaikki ovat tapahtuneet suhteessa, mutta suhteet ovat kestäneet aina max 2-3 vuotta ja olleet ihan peräkkäisiä? Tai nainen, jolla on sitten ollut lukumäärällisesti enemmänkin niitä suhteita, mutta kumppanilaskuri on rullannut sinkkuvuosina?
Jos tuo olisi ainoa asia, jonka perusteella valinta pitäisi tehdä, niin noista vaihtoehdoista valitsisin ilman muuta tuon ensimmäisen.
 
"rami"
Alkuperäinen kirjoittaja Mörköäiti;30217432:
Tietenkään ei. Eikä moni kelpuuttaisi sinua kumppanikseen tuon ajattelusi takia. Vaikka itse en ole koskaan harrastanut mitään satunnaispanoja, niin en silti haluaisi olla ihmisen kanssa, joka ajattelee noin. Ja en usko olevani ainoa. Sinullakin on toki oikeus määrittää itse omat kriteerisi, eikä siinä ole mitään pahaa, ettet vaikka jonkun kanssa halua olla - mutta muista, että samaa pätee toisinkin päin. Myös mielipiteet ja asenteet vaikuttavat, ei vain se, mitä on tehnyt.
No problem with that.
 
Muistakaa
Tällainen "vapaamielisyys" voi myös johtua siitä että naista on esim. käytetty hyväksi lapsena - yrittää keinolla millä hyvänsä saada hyväksyntää/rakkautta, voi olla erittäin heikko itsetunto. En väitä että se on kovin yleistä, mutta se että tietyt villimmät asiat sängyssä on vastenmielisiä niin antaa vähän sellaiset vibat...
 
[QUOTE="rami";30217412]Minulle kertoo, mutta tiedän toki, että monille muille ei kerro. Kulttuurisesti mies on "saalistaja" ja nainen "saalis", siitä johtuu ero monien suhtautumisessa.[/QUOTE]

Ja moni ei halua olla suhteessa sen enempää naisen kuin miehenkään kanssa, joka ajattelee noin :)
 
[QUOTE="rami";30217433]Jos tuo olisi ainoa asia, jonka perusteella valinta pitäisi tehdä, niin noista vaihtoehdoista valitsisin ilman muuta tuon ensimmäisen.[/QUOTE]

Okei, minä valitsisin mielummin toisen, koska ensimmäisestä tietää, että hän on suhteessa täsmälleen rakastumisen ajan eikä sen pidempää. Tämä käytös tuskin muuttuu. Sinkkuilun seksilait eivät sen sijaan useimmilla päde, kun ovat vakisuhteessa.
 
  • Tykkää
Reactions: AivanSama
"rami"
Alkuperäinen kirjoittaja Mörköäiti;30217439:
Ja moni ei halua olla suhteessa sen enempää naisen kuin miehenkään kanssa, joka ajattelee noin :)
En minäkään haluaisi, enkä ajattelekaan noin. Kerroin ainoastaan sen, mistä kaksinaismoralismi tämän asian suhteen minun mielestäni kumpuaa.
 
"rami"
Okei, minä valitsisin mielummin toisen, koska ensimmäisestä tietää, että hän on suhteessa täsmälleen rakastumisen ajan eikä sen pidempää. Tämä käytös tuskin muuttuu. Sinkkuilun seksilait eivät sen sijaan useimmilla päde, kun ovat vakisuhteessa.
Ok, onneksi meillä edelleenkin on se vapaus valita. Minä en ylipäätään haluaisi tyyppiä, joka elää/on elänyt tuollaisten "sinkkuilun seksilakien" mukaan.
 
"rami"
Okei, minä valitsisin mielummin toisen, koska ensimmäisestä tietää, että hän on suhteessa täsmälleen rakastumisen ajan eikä sen pidempää. Tämä käytös tuskin muuttuu. Sinkkuilun seksilait eivät sen sijaan useimmilla päde, kun ovat vakisuhteessa.
Vastataas tähän nyt vielä paremminkin. Ensinnäkin, sä et todellakaan voi tietää mistään, miksi ne sen eka tyypin suhteet ovat kariutuneet (syitähän voi olla noin miljoona). Ja toiseksi, ei toimimattomaan suhteeseen kenenkään kannata jäädä, mutta mun mielestäni tuollaiset 2-3 vuoden suhteet ovat kuitenkin niiden "sinkkuilun seksilakien" mukaan elämistä parempi osoitus itsekunnioituksesta ja elämänhallinnasta ylipäätään.
 
Jep.
Jos 30v ihmisellä on vaikkapa 150 panoa eri partnerien kanssa alla niin kyllä se jo kertoo oikeasti siitä että sillä nussimisella yritetään korjata jotain ongelmaa.. Toi on jo ihan järkyttävä määrä. Kuitenkin tän ikäinen ihminen on elänyt todennäköisesti parisuhteessakin jo osan elämästään joka luonnollisesti vähentää partnerien määrää.
 

Yhteistyössä