Naisen menneisyys vaivaa

  • Viestiketjun aloittaja mietityttää
  • Ensimmäinen viesti
mietityttää
Olen nyt seurustellut noin puoli vuotta mukavan naisen kanssa. Muuten on kivaa, mutta minua vaivaa naisen menneisyys. Naisella on ollut paljon muita seksikumppaneita. En tiedä kuinka paljon, mutta paljon. Nainen ei suostu sanomaan tarkkaa määrää, vaikka kysyn. Ilmeisesti netistä on hakenut ihan pelkkää seksiseuraa ja muutenkin miehiä on ollut.

Joskus tulee sellainen olo, että nainen on ollut ihan horo. Seksi on ihan ok, mutta mitään villimpiä juttuja ei minun kanssani suostu tekemään.

Ollaan molemmat yli kolmekymppisiä ja nyt mietin, että voisinko aloittaa mitään vakavampaa naisen kanssa. Miten pääsen yli siitä, että jotkut miehet ovat olleet isompia, kuin minä tai taitavampia rakastajia.
 
Alkuperäinen kirjoittaja mietityttää;30211795:
Olen nyt seurustellut noin puoli vuotta mukavan naisen kanssa. Muuten on kivaa, mutta minua vaivaa naisen menneisyys. Naisella on ollut paljon muita seksikumppaneita. En tiedä kuinka paljon, mutta paljon. Nainen ei suostu sanomaan tarkkaa määrää, vaikka kysyn. Ilmeisesti netistä on hakenut ihan pelkkää seksiseuraa ja muutenkin miehiä on ollut.

Joskus tulee sellainen olo, että nainen on ollut ihan horo. Seksi on ihan ok, mutta mitään villimpiä juttuja ei minun kanssani suostu tekemään.

Ollaan molemmat yli kolmekymppisiä ja nyt mietin, että voisinko aloittaa mitään vakavampaa naisen kanssa. Miten pääsen yli siitä, että jotkut miehet ovat olleet isompia, kuin minä tai taitavampia rakastajia.
Itsetunnon kohottaminen auttaa noihin ongelmiisi. Nainen kuulostaa fiksulta, kun ei sano tarkkaa määrää - ärsyttävät sellaiset, jotka muistavat ulkoa määrän ja leveilevät sillä toiselle. Ei tuollainen historia ole mitään outoa, vaikka kaikilla ei sellaista toki olekaan. Nyt ei sinun auta muu kuin punnita mielessäsi, kuinka paljon menneet asiat vaikuttavat ja onko se itsetuntosi niin hyvä, että luotat omaan vetovoimaasi etkä vertaile joihinkin kuvitteellisiin menneisyyden miehiin.
 
Mitä väliä sillä on montako on ollut ennen. Mielestäni tärkeintä on kenen kanssa hän on TÄLLÄ hetkellä. Tosin jos on useampien kanssa niin kierrä kaukaa ja hae sellainen joka pystyy seurustelemaan yhden kanssa kerrallaan.
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
mietityttää
Mitä väliä sillä on montako on ollut ennen. Mielestäni tärkeintä on kenen kanssa hän on TÄLLÄ hetkellä. Tosin jos on useampien kanssa niin kierrä kaukaa ja hae sellainen joka pystyy seurustelemaan yhden kanssa kerrallaan.
En tiedä, onko useampien kanssa. Ei toivoakseni, kun kumminkin seurustellaan ja melko paljon vietetään aikaa yhdessä.

Jotenkin vain tulee välillä sellainen olo, että riitänkö. Hän on kertonut, että on joskus myös pettänyt suhteessa ollessaan. Itse en ikinä ole pettänyt, vaikka tilaisuuksia olisi ollutkin.

Itseäni mietityttää, että voiko nainen muuttua? Joskus sängyssä minusta tuntuu, että nainen tylsistyy ja hän ajattelee sitä, kuinka ihanaa seksiä hänellä on ollut jonkun toisen miehen kanssa.
 
mietityttää
Toisaalta jos ajattelee, että irtoseksiä harrastava nainen on "horo", niin ehkä ette ole vain sopivia toisillenne.
Mutta niitä seksikokemuksia on ollut tosi paljon. Ehkä melkein kaksi sataa tai jotain. Ja ymmärsin, että seksillä on myös saatu jotain. Ei kai varsinaisesti rahasta ole seksiä harrastanut, mutta muuta, kuten tahtonsa läpi joissain asioissa tai jonkun hankinnan.
 
"Susu"
Menneisyys on menneisyyttä, mutta sen verran huomaavainen tulis olla kumppanilleen, että muistaa säännön: irtoseksijutuista ei puhuta, aiemmista pettämisistä ei kerrota, ylipäätään aiempiin seksikokemuksiin (ihan parisuhdeseksiinkin) liittyvät asiat otetaan esille vain jos on tosi tosi tosi TOSI olennainen syy ottaa. Kyllä kaikki tietää, ymmärtää ja hyväksyy, ettei ole kumppaninsa eka, toka tai kolmaskaan, mutta niistä jutuista ei puhuta. Toi nainen on musta aika ajattelematon että höpöttää kaiken kumppanilleen aivan kuin me eläisimme keskellä jotain koko ajan jatkuvaa orgiaa jossa millään häveliäisyydellä ei oo mitään väliä. Lisäks tollasten kertominen SAATTAA olla huolestuttava merkki siitä että nainen aattelee sua sisimmässään enemmän kaverina tai veljenkorvikkeena.
 
"Susu"
Mä en kyllä kattois sekunttiakaan miestä jolla on noin huono itsetunto.
Mun mielestä tossa ei todellakaan oo huonosta itsetunnosta kysymys. Uudelle kumppanille ei vyörytetä omaa seksihistoriaa, se on epäkunnioittavaa ja kauhean ajattelematonta, eikä oo todellakaan ihme jos toinen pahottaa mielensä.

Mä oon uus tällä palstalla mut vaikka kuinka monta kertaa oon jo törmänny noihin "mä en kattelis sekuntiakaan" -kommentteihin, monessa eri asiassa. Onko porukka oikeasti noin armotonta, onko olemassa joku hirveä myötätuntotyhjiö. Olin mäkin aika bitch 17-vuotiaana mutta nyt melkein 20 vuotta ja about 10 poikaystävää myöhemmin kyllä ajattelee asioista täysin eri tavalla. Kaikki on jollain lailla heikkoja tai vajavaisia, jokasessa on joku herkkä kohta.
 
jki
Ensinnäkin, se että joku sanoo että on ollut paljon seksikumppaneita, tarkoittaa ihmisille yleensä aika lailla eri asioita. Esim. toisen mielestä yli 5 kumppania on paljon ja joku toinen taas saa mielikuvan yli 50 kumppanista kun kuulee jonkun kertovan että on ollut paljon seksikumppaneita.

Ja tuo, sanot että nainen ei suostu sinun kanssa seksissä tekemään villimpiä juttuja, sinäkö tiedät todeksi että on tehnyt sellaisia aiemmin muiden kanssa? Vai perustuuko tämä sinun oletukseen siitä millaista seksiä harrastaa nainen jolla ollut paljon kumppaneita..

Ja vielä, sinullako on oikein tietoa niistä aiemmista miehistä, että ovat olleet isompia ja parempia?
 
[QUOTE="Susu";30211904]Menneisyys on menneisyyttä, mutta sen verran huomaavainen tulis olla kumppanilleen, että muistaa säännön: irtoseksijutuista ei puhuta, aiemmista pettämisistä ei kerrota, ylipäätään aiempiin seksikokemuksiin (ihan parisuhdeseksiinkin) liittyvät asiat otetaan esille vain jos on tosi tosi tosi TOSI olennainen syy ottaa. Kyllä kaikki tietää, ymmärtää ja hyväksyy, ettei ole kumppaninsa eka, toka tai kolmaskaan, mutta niistä jutuista ei puhuta. Toi nainen on musta aika ajattelematon että höpöttää kaiken kumppanilleen aivan kuin me eläisimme keskellä jotain koko ajan jatkuvaa orgiaa jossa millään häveliäisyydellä ei oo mitään väliä. Lisäks tollasten kertominen SAATTAA olla huolestuttava merkki siitä että nainen aattelee sua sisimmässään enemmän kaverina tai veljenkorvikkeena.[/QUOTE]

Kyllä minusta on ihan normaalia kertoa yleisellä tasolla eri elämänvaiheistaan. On ihan normaalia tietää minkä pituisissa suhteissa kumppani on ollut aiemmin ja milloin, myös sen voi tietää, jos on ollut vaihe ettei halunnut suhdetta vaan oli jotain lyhyitä juttuja. Eihän niistä yksityiskohdista tosiaan kannatakaan kertoilla.
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
ei kiitos
Noin huonoitsetuntoiselle miehelle aina jonkin on pielessä ja ahdistaa, ei se seksikumppanien määrä se ongelma ole, sama juttu olisi vaikka niitä olisi vain yksi ja sekin ahdistaisi vaikka ei olisi yhtään. Mulla on kumppaneita keskivertoa vähemmän, mutta miehen oli pakko kuulustella kaikki mahdollinen info niistä ja sitten pahoittaa mielensä kun tiesikin jo liikaa ja alkoi pitää kevytkenkäisenä huorana kun yhden ainoan kerran tuli harrastettua seksiä vähän kepeämmin perustein. Seuraava, kiitos, on paras ratkaisu tuollaisessa, turhaa kummankaan rikkoa itseään.
 
[QUOTE="Susu";30211922]Mun mielestä tossa ei todellakaan oo huonosta itsetunnosta kysymys. Uudelle kumppanille ei vyörytetä omaa seksihistoriaa, se on epäkunnioittavaa ja kauhean ajattelematonta, eikä oo todellakaan ihme jos toinen pahottaa mielensä.

Mä oon uus tällä palstalla mut vaikka kuinka monta kertaa oon jo törmänny noihin "mä en kattelis sekuntiakaan" -kommentteihin, monessa eri asiassa. Onko porukka oikeasti noin armotonta, onko olemassa joku hirveä myötätuntotyhjiö. Olin mäkin aika bitch 17-vuotiaana mutta nyt melkein 20 vuotta ja about 10 poikaystävää myöhemmin kyllä ajattelee asioista täysin eri tavalla. Kaikki on jollain lailla heikkoja tai vajavaisia, jokasessa on joku herkkä kohta.[/QUOTE]

Jos toinen ajattelee itseään hunomaksi kuin muut niin ei sillon ole kaikki ihan kohdilaan, huono itsetunto on todella rasittava piirre ihmisessä.
 
kahvikirahvi
Kuulostaa vähän samanlaiselta tapaukselta kuin kaverini entinen poikaystävä. Mies kyseli itse kaverini aiemmista seksisuhteista, määrästä ja muutamien henkilöllisyyksistä. Vastarakastuneenahan sitä suostuu kertomaan kaiken. Tää poikaystävä sitten heittäytyi mustasukkaiseksi ja jokaisen riidan yhteydes veti esiin tän seksikortin ja syyllisti sillä, ja menneisyytensä vuoksi tää kaveri ei lopulta saanut enää käydä baareissa eikä kavereiden kanssa ulkona ollenkaan, koska mies ei luottanut vaan oletti että pettää, koska on aiemmin harrastanut paljon irtosuhteita.
Mitään muuta syytä epäillä pettämistä ei ollut, kuin tuo kumppaneiden suuri määrä. Toivottavasti nainen juoksee pakoon tosta suhteesta ennen kuin ehdit loukata sitä epäilyksilläsi ja leimaamisella.
 
Joopa joo
Tämäkin asia on hivenen sellainen ettei sitä voi oikein kuvitella omia reaktioitaan ennen kuin omalle kohdalle napsuu.. Suhteen jatkuessa sitten tulee sellaiset kivat jutut mukaan että esim ruoka kaupassa ei pysty käymään ilman että näkee jonkun puolisoasi nussineen ihmisen.. (jos siis puhutaan useista sadoista seksikumppaneista yhdistettynä vaikkapa keskikokoiseen kaupunkiin)

Vaatii hemmetin kovaa itsetuntoa uudelta puolisolta imo.
 
ei kiitos
Tämäkin asia on hivenen sellainen ettei sitä voi oikein kuvitella omia reaktioitaan ennen kuin omalle kohdalle napsuu.. Suhteen jatkuessa sitten tulee sellaiset kivat jutut mukaan että esim ruoka kaupassa ei pysty käymään ilman että näkee jonkun puolisoasi nussineen ihmisen.. (jos siis puhutaan useista sadoista seksikumppaneista yhdistettynä vaikkapa keskikokoiseen kaupunkiin)

Vaatii hemmetin kovaa itsetuntoa uudelta puolisolta imo.
Nojaa, jos pitää sitä niin ihmeellisenä asiana, että on harrastanut seksiä jonkun kanssa. Minulla on ihan tavallinen itsetunto ja ei ollut mitään ongelmia olla yhdessä miehen kanssa, jolla oli yli sata seksikumppania, hyvinkin pienessä kaupungissa. Edes ex-tyttöystävien kohtaaminen ei ollut erityinen juttu. Miksi siitä pitäisi hetkahta jotenkin edes? Minunkin paras kaverini on ihminen jonka kanssa oli aluksi seksisuhde, eikä mieheni ole ikinä ollut tästä moksiskaan, ei ole tullut edes mieleen olla kun ei se seksi ole niin vakava ja hirrrrveä asia.
 
kahvikirahvi
Tämäkin asia on hivenen sellainen ettei sitä voi oikein kuvitella omia reaktioitaan ennen kuin omalle kohdalle napsuu.. Suhteen jatkuessa sitten tulee sellaiset kivat jutut mukaan että esim ruoka kaupassa ei pysty käymään ilman että näkee jonkun puolisoasi nussineen ihmisen.. (jos siis puhutaan useista sadoista seksikumppaneista yhdistettynä vaikkapa keskikokoiseen kaupunkiin)

Vaatii hemmetin kovaa itsetuntoa uudelta puolisolta imo.
No siksi se nainen onkin fiksu kun ei kerro, ja ap vähän hölmö kun yrittää udella määriä vaikka asia häiritsee noin kovasti vaikka varmaa tietoa mistään ei tunnu olevan.
 
Joopa joo
Nojaa, jos pitää sitä niin ihmeellisenä asiana, että on harrastanut seksiä jonkun kanssa. Minulla on ihan tavallinen itsetunto ja ei ollut mitään ongelmia olla yhdessä miehen kanssa, jolla oli yli sata seksikumppania, hyvinkin pienessä kaupungissa. Edes ex-tyttöystävien kohtaaminen ei ollut erityinen juttu. Miksi siitä pitäisi hetkahta jotenkin edes? Minunkin paras kaverini on ihminen jonka kanssa oli aluksi seksisuhde, eikä mieheni ole ikinä ollut tästä moksiskaan, ei ole tullut edes mieleen olla kun ei se seksi ole niin vakava ja hirrrrveä asia.
Niinpä, asian ajatteleminen riippuu ihan ihmisestä itsestään.. Minusta ei esimerkiksi ollut tuollaiseen suhteeseen.. Mutta tosiaan vaikea se on kenenkään muun puolesta ajatella tälläisiä asioita, Ap:sta sen verran että en minä ainakaan usko että tän aloituksen perusteella AP:n ja tämän neidon suhteesta mitään vuosisadan rakkaustarinaa syntyy.
 

Yhteistyössä