Naisen menneisyys vaivaa

  • Viestiketjun aloittaja mietityttää
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="rami";30217496]Vastataas tähän nyt vielä paremminkin. Ensinnäkin, sä et todellakaan voi tietää mistään, miksi ne sen eka tyypin suhteet ovat kariutuneet (syitähän voi olla noin miljoona). Ja toiseksi, ei toimimattomaan suhteeseen kenenkään kannata jäädä, mutta mun mielestäni tuollaiset 2-3 vuoden suhteet ovat kuitenkin niiden "sinkkuilun seksilakien" mukaan elämistä parempi osoitus itsekunnioituksesta ja elämänhallinnasta ylipäätään.[/QUOTE]

Niin, sinähän et voi myöskään tietää miksi jollain on niin paljon seksisuhteita. Ihan kuten et voi tietää miksi jonkun seurustelusuhteet kestää tasan 2 vuotta.

Itse koen asian niin, että ihminen, joka hyppää aina suhteesta seuraavaan ja niistä kaikki kestää 2-3 vuotta, lähtee seurustelemaan aivan vääristä syistä. Sensijaan se, joka rehellisesti kellistää sänkykumppaneita ja sitoutuu vasta, kun se oikea on kohdalla, on huomattavasti parempi vaihtoehto minulle.
 
"rami"
Jos 30v ihmisellä on vaikkapa 150 panoa eri partnerien kanssa alla niin kyllä se jo kertoo oikeasti siitä että sillä nussimisella yritetään korjata jotain ongelmaa.. Toi on jo ihan järkyttävä määrä. Kuitenkin tän ikäinen ihminen on elänyt todennäköisesti parisuhteessakin jo osan elämästään joka luonnollisesti vähentää partnerien määrää.
Näinhän se on, mutta tämän kun sanoo ääneen, niin leimakirves heilahtaa justiinsa ja olet ahdasmielinen.

Ihan samasta syystä sitä itsensä syömistä sairaaksi ei saisi arvostella lainkaan. Koska vapaus.
 
Jos 30v ihmisellä on vaikkapa 150 panoa eri partnerien kanssa alla niin kyllä se jo kertoo oikeasti siitä että sillä nussimisella yritetään korjata jotain ongelmaa.. Toi on jo ihan järkyttävä määrä. Kuitenkin tän ikäinen ihminen on elänyt todennäköisesti parisuhteessakin jo osan elämästään joka luonnollisesti vähentää partnerien määrää.
30 vuotias on voinut aloittaa seksielämänsä 15 vuotiaana. Jos lasketaan sen vaikka seurustelleen viisi vuotta ja vähennetään yksi kumppani, tarkoittaa se sitä, että henkilöllä on ollut 1,24 kumppania kuukaudessa.
 
Jos 30v ihmisellä on vaikkapa 150 panoa eri partnerien kanssa alla niin kyllä se jo kertoo oikeasti siitä että sillä nussimisella yritetään korjata jotain ongelmaa.. Toi on jo ihan järkyttävä määrä. Kuitenkin tän ikäinen ihminen on elänyt todennäköisesti parisuhteessakin jo osan elämästään joka luonnollisesti vähentää partnerien määrää.
Ei se nyt mikään järkyttävä määrä ole, tai sitten järkytyt todella helposti. Keskimääräistä suurempi määrä se kyllä on, mutta ei se välttämättä mistään ongelmista kerro.
 
[QUOTE="rami";30217412]Minulle kertoo, mutta tiedän toki, että monille muille ei kerro. Kulttuurisesti mies on "saalistaja" ja nainen "saalis", siitä johtuu ero monien suhtautumisessa.[/QUOTE]

Kulttuurisesti?
Kulttuureita on monia ja mielestäni suomessa, parinvalinnassa ei vallitse kulttuuri, jossa mies on saalistaja ja nainen saalis, vaikka sinä suuressa miehisyydessäsi tunnetkin suurta tyydytystä ajatellessasi itseäsi suurena saalistajana.
 
jep.
30 vuotias on voinut aloittaa seksielämänsä 15 vuotiaana. Jos lasketaan sen vaikka seurustelleen viisi vuotta ja vähennetään yksi kumppani, tarkoittaa se sitä, että henkilöllä on ollut 1,24 kumppania kuukaudessa.
Hmm, voisi myös purkaa sitä siltä kantilta että todennäköisesti siellä on myös vakipanoja aikalailla niin kyllähän toi tarkoittaa jo sitä että joutuu ihan tosissaan nussimaan että tollaseen lukemaan päästään.. Eikä tossa enää ihan hirveästi voi kulliakaan valkkailla jos ei satu olemaan erittäin kaunis ihminen.
 
[QUOTE="rami";30217541]Jos nyt puhutaan niistä satunnaisseksisuhteista, niin mikähän se hyvin perusteltu syy satoihin satunnaispanoihin voisi olla? Minun mielestäni kyse siis on puuttellisesta elämänhallinnasta, mutta sulla oli ilmeisesti jotain muuta mielessä?[/QUOTE]

Mitä tämä puutteellinen elämänhallinta oikein on, mitä tarjotaan syyksi milloin mihinkin? Useat seksisuhteet voivat tarkoittaa vaikka sitä, että henkilö tykkää seksistä ja on halunnut harrastaa seksiä silloinkin, kun vakisuhdetta ei ole ollut. Jotkut menevät helposti sänkyyn ensimmäisilläkin treffeillä tai mukavan ihmisen kanssa, jonka kanssa synkkaa ja on jotain kemiaa, vaikkei varsinaisesti suhdetta ole tarkoitus aloittaakaan. Ihmiset ovat erilaisia, ja elämäntilanteet. Tunnen minäkin ihmisen, jolla on ties kuinka paljon aiempia seksikumppaneita, koska yhteen aikaan harrasti vaan yhdenillanjuttuja. Sittemmin on ollut melkein 20 vuotta saman ihmisen kanssa, perustanut perheen eikä tunne tarvetta pettämiseen.
 
[QUOTE="rami";30217541]Jos nyt puhutaan niistä satunnaisseksisuhteista, niin mikähän se hyvin perusteltu syy satoihin satunnaispanoihin voisi olla? Minun mielestäni kyse siis on puuttellisesta elämänhallinnasta, mutta sulla oli ilmeisesti jotain muuta mielessä?[/QUOTE]

Ei mulla mitään mielessä ollut. Ihmettelen vain, miksi keksit heti monta hyvää syytä sille, että on oikein hypätä suhteesta toiseen pariksi vuodeksi ja kusettaa jotain heppua sen pari vuotta seurustelemalla sen kanssa, vaikka pohjimmiltaan tietää, ettei se tule kestämään.
En oikein ymmärrä, miten selität sen, että on ok, kusettaa jotakuta muutaman vuoden kuin olla piirtelemättä mitään tulevaisuuden näkymiä.
 
Hmm, voisi myös purkaa sitä siltä kantilta että todennäköisesti siellä on myös vakipanoja aikalailla niin kyllähän toi tarkoittaa jo sitä että joutuu ihan tosissaan nussimaan että tollaseen lukemaan päästään.. Eikä tossa enää ihan hirveästi voi kulliakaan valkkailla jos ei satu olemaan erittäin kaunis ihminen.
Onko täällä puhuttu vakipanoista. Luulin, että puhutaan yhden illan panoista.
 
"Jep"
Onko täällä puhuttu vakipanoista. Luulin, että puhutaan yhden illan panoista.

No jos selitellään vaikkapa 150 eri seksikumppania sillä että ollaan seksuaalisesti aktiivisia, niin kyllä mä luulen että siellä on todella paljon sitten vakkari panojakin.
Mites sitten onko edelleeen normaalia jos nainen ei saa seksuaalista tyydytystä ja silti haalii 150 eri kumppania, alkaako hälytyskellot soimaan?
 
Miksi muuten kaikkeen pitää etsiä jokin syvällinen syy.

- Miksi Marja juo kolme lasia viiniä viikossa? ((( Onko hänellä kenties alkoholionglema, vai siäisiä ristiriitoja joiden turruttamiseen hän tarvitsee alkoholia )))
- Piksi pertti on joka ilta pelaamassa pingoa? ((( Hänen vaimonsa on niin kauhea pirttihirmu, ettei Pertti kestä olla kotona, vai kenties hänellä on sielä sutinaa jonkun kanssa )))
- Miksi Tuomo lenkkeilee päivittäin? ((( Onko Tuomolla huono itsetunto vai yrittääkö hän epätoivoisesti laihduttaa vai mitä Tuomo pakenee )))

Miksei ihminen voi tehdä jotain mikä tuottaa sille nautintoa? Jos se on jollekkin yksi seksikumppani kuukaudessa, niin mikäs siinä? En mä nyt tuollaista niin pahana asiana näe, että jaksaisin alkaa ketään tuomitsemaan sen perusteella.
Toisille seksin merkitys on toisenlainen kuin toisille. On hyvä, että sellaiset ihmiset, jotka ajattelevat asiasta samalla tavalla pariutuvat. En mä siltikään ymmärrä, että mikä ihmeen tarve täällä on saada langetettua joku mystinen tuomio naiselle, jos se ei olekkaan kulttuurillisesti saalis ja muista pitää jalkojaan ristissä.
 
[QUOTE="Jep";30217570]No jos selitellään vaikkapa 150 eri seksikumppania sillä että ollaan seksuaalisesti aktiivisia, niin kyllä mä luulen että siellä on todella paljon sitten vakkari panojakin.
Mites sitten onko edelleeen normaalia jos nainen ei saa seksuaalista tyydytystä ja silti haalii 150 eri kumppania, alkaako hälytyskellot soimaan?[/QUOTE]

Miksi pitäisi? En mä ole järin kiinnostunut muiden paneskelusta. Ihmettelen miten jonkun muun tekemiset kiinnostaa toisia niin kovasti.
Varmaan sellainen ihminen, joka on harrastanut seksiä noin monen kanssa, saa siitä jotain, joka häntä tyydyttää. Ehkä hän saa siitä henkistä pääomaa.
Ei kai nyt jumalauta tarvitse "hälytyskellojen" alkaa soimaan, jos jollain on vähän villimpi seksielämä. Ei se sitä tarkoita, että se on eittämättä kokenut seksuaalista hyväksikäyttöä ja pyrkii tulemaan hyväksytyksi.
Ihan bullshittiä.
 
Jep.
Mä taas ihmettelen miksi kaikesta pitää yrittää väkisin vääntää normaalia jos vastapuolena on nainen? Olen tasan varma jos tässäkin olisi ollut kyseessä miehestä joka on nussinut 150 naista, ja vielä maininnut pettäneeensä, niin suurin osa olisi ollut sitä mieltä että pysy erossa.
 
dddd
[QUOTE="rami";30217427]Jos ei valehteleminen ole sinulle minkäänlainen ongelma, niin huh huh! Valheesta kiinni jääminen ainakin lyhentäisi parisuhteen irtisanomisaikaa sekunteihin.[/QUOTE]

Kaikki ihmiset valehtelevat joskus. Se joka väittää, ettei ole ikinä elämänsä aikana, valehtelee.
 
"rami"
Miksi muuten kaikkeen pitää etsiä jokin syvällinen syy.
Ei tarvitse. Nykyäänhän ei mitään tarvitse perustella millään. Ei edes itselleen. On ihan ok suhata vaan menemään ja hankkia niitä "kokemuksia". Kokemuksia ne ovat huonotkin kokemukset.

Kuka tahansa voi siis tehdä mitä tahansa, vaikka ei osaisi kertoa syytä moiseen edes itselleen. Koska vapaus.
 
[QUOTE="Jep";30217619]Vastaa nyt silti kysymykseen äläkä liibalaabaile.?
No tehdään tästäkin helpompaa, okei tytäresi alkaa seurustelemaan miehen kanssa jonka tiedät toimineen näin, tuntuisiko edes vähän vastenmieleiseltä?[/QUOTE]

No ei. Suoraan sanottuna ei tippaakaan.
 

Yhteistyössä