N
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Noin ne jotkut ajattelevat.
Alkuperäinen kirjoittaja näin se menee;28122020:Kyllä, aivan.Suomalaisista suurin osa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja näin se menee;28122020:Kyllä, aivan.Suomalaisista suurin osa![]()
Avioliitto on parhaimmassa tapauksessa kahden toistaan rakastavan ihmisen virallinen sidos toisiinsa.
Aika moni, minä mukaanlukien, on eri mieltä. Mutta ei avioliitto ole autuus, rakkaus riittää.![]()
Mutta minä en.
Jos ystävällisesti lakkaisit tytöttelemästä, kiitos. Rakkaus riittää, kaikki muu järjestyy tavallaan.
Ahaa, sinä et siis halunnutkaan keskustella, vaan vain koittaa ärsyttää. Mukavaa päivänjatkoa.
Mun puolesta homoseksuaalit voivat virallistaa suhteensa rekisteröimällä sen, niinkuin he voivatkin nykypäivänä, mutta avioliitto on kirkollinen kuvio ja raamatussa sanotaan selvä kanta homoseksuaalisuuteen. Joten kirkolliseen vihkimiseen ei musta kirkon pidä suostua.
Mun puolesta homoseksuaalit voivat virallistaa suhteensa rekisteröimällä sen, niinkuin he voivatkin nykypäivänä, mutta avioliitto on kirkollinen kuvio ja raamatussa sanotaan selvä kanta homoseksuaalisuuteen. Joten kirkolliseen vihkimiseen ei musta kirkon pidä suostua.
kuten myös maistraatissa=)Kirkollisella vihkimisellä on kirkon kanssa tekemistäJa kirkossa vihitään avioliittoon.