Oho, jo yli 13 000 nimeä perinteisen avioliiton puolesta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="MMMM";28257516]Kyllä on kurjaa, jos vanhoja ihmisiä harhautetaan kirjoittamaan kansalaialoite. Tuntuu jotenkin pahalta painostaa sellaiseen kuten edellä on tapahtunut.[/QUOTE]

Kehtaatkin.

[QUOTE="MMMM";28257516]Kyllä on kurjaa, jos vanhoja ihmisiä harhautetaan kirjoittamaan kansalaialoite. Tuntuu jotenkin pahalta painostaa sellaiseen kuten edellä on tapahtunut.[/QUOTE]

Meinaatko, että 80-vuotias ei osaa ajatella omilla aivoillaan? Ottaisitko äänestysoikeudenkin jossakin vaiheessa iän perusteella pois? Olen tavannut jopa satavuotiaita, jotka seuraavat ahkerasti maailmanmenoa ja järki juoksee vilkkaammin kuin monella puolet nuoremmalla.

Vanhoissakin ihmisissä voi olla myös homoseksuaaleja, ateisteja ja pasifisteja, vaikka jotkut ryhmät haluavat niputtaa kaikki vanhukset yhdeksi homogeeniseksi ryhmäksi.

[QUOTE="jada";28257655]Niin minäkin :) Kuten myös päälle kuusikymppiset vanhempani, nuorempana erääseen herätysliikkeeseen kuulunut kumppanini ja valtaosa ystävistäni.[/QUOTE]

Hienoa! 140 000 mennyt rikki jo reilusti :)

Ai, jos minun viestiä tarkoitit, niin mun isää ei kyllä saa harhautettua yhtään mihinkään. Hän on aina seurannut tarkkaan, mitä politiikassa ja yhteiskunnassa ylipäätään tapahtuu ja osaa ihan itse muodostaa mielipiteensä. Hän ei ole koskaan hyväksynyt minkäänlaista syrjintää. Tänään hän puhelimessa kertoi käyneensä netissä allekirjoittamassa kansalaisaloitteen tasavertaisen avioliiton puolesta. Olin kyllä todella ylpeä isästäni.

• Tykkää
Reactions: ansarikukka
Ai, jos minun viestiä tarkoitit, niin mun isää ei kyllä saa harhautettua yhtään mihinkään. Hän on aina seurannut tarkkaan, mitä politiikassa ja yhteiskunnassa ylipäätään tapahtuu ja osaa ihan itse muodostaa mielipiteensä. Hän ei ole koskaan hyväksynyt minkäänlaista syrjintää. Tänään hän puhelimessa kertoi käyneensä netissä allekirjoittamassa kansalaisaloitteen tasavertaisen avioliiton puolesta. Olin kyllä todella ylpeä isästäni.

Mahtavaa, todella hieno isä sinulla :)

[QUOTE="MMMM";28258099]Ettei vaan isäsi halunnut mielistellä Sinua. Tuosta asiasta ei mielestäni kannata olla ylpeä.[/QUOTE]

Vastaisitko aiemmin esittämääni kysymykseen? Mihin ikään asti ihminen on oikeutettu päättämään omista mielipiteistään ja niiden mukaan toimimisesta?

Jes kiitos ap kun toit tän esille, en olis muuten hoksannutkaan mennä allekirjoittamaan tätä. Kiitos! ehdottomasti laitan nimeni alle, toivon todella, että avioliitto säilyy MIEHEN ja NAISEN välisenä asiana. Koko perhekäsitys on mielestäni kyseessä tässä.

[QUOTE="MMMM";28258099]Ettei vaan isäsi halunnut mielistellä Sinua. Tuosta asiasta ei mielestäni kannata olla ylpeä.[/QUOTE]

Herranen aika millainen käsitys sinulla on ikäihmisestä: joko he ovat niin typeriä ja seniilejä, että huijataan allekirjoittamaan aloitteita vasten tahtoaan, tai sitten haluavat mielistellä lapsiaan allekirjoittamalla aloitteita joita ilmeisesti sinun mukaan vastustavat.

Suosittelen sinua tutustumaan vanhuksiin ja kuuntelemaan heidän mielipiteitään.

Nämä sun kommentit alkaa mennä jo todella ala-arvoisiksi. Toivottavasti et ole ylpeä itsestäsi vaikka toivon sun pelkkä provo olevankin.

"Eli mikä se sun lopullinen syy on sille, että et halua homoille oikeutta avioliittoon? "

Siksi, koska avioliitto on olemuksensa puolesta solmittavissa vain miehen ja naisen välillä. Tämä on ollut selviö kaikissa kulttuureissa koko ihmiskunnan olemassaolon ajan.

Viittaan alla olevaan linkkiin, joka kirjoitettiin pian taannoisen lakivaliokunnan hylkäyspäätöksen jälkeen

http://raapustus.wordpress.com/2013/03/01/suomi-tasa-arvon-kehitysmaa/

[QUOTE="Kommentti";28258559]"Eli mikä se sun lopullinen syy on sille, että et halua homoille oikeutta avioliittoon? "

Siksi, koska avioliitto on olemuksensa puolesta solmittavissa vain miehen ja naisen välillä. Tämä on ollut selviö kaikissa kulttuureissa koko ihmiskunnan olemassaolon ajan.

Viittaan alla olevaan linkkiin, joka kirjoitettiin pian taannoisen lakivaliokunnan hylkäyspäätöksen jälkeen

Suomi, tasa-arvon kehitysmaa | reunahuomautuksia[/QUOTE]

Höpönlöpön

Yhteistyössä