K
koi
Vieras
Siis oikeesti kesä ja kärpäset on tuloillaan ja täällä tämän matamin mielenterveys hajoilee jo iloisesti! Asutaan rivitalossa ja naapurista löytyy noin 4v pikkutyttö. Tyttö itsessään on ihan harmiton mutta se roikkuu tuossa aijalla KOKO ajan ja tuijottaa meille ihan sisällekin asti kun katsotaan telkkaria. Ei niin millään ota vinkistä vaaria kun laitetaan mm. verhot kiinni kun rupee ärsyttämään, enkä tosiaankaan aikonut koko kesää pitää verhoja ikkunan edessä vain siksi että tympii sitä telkkaria tuijottaa kun joku muksu kyylää! Pihalla olokin ah niin nautinnollista kun ei tää tyttö edes puhu mitään, vaan kyttäilee! Joskus olen huomannut että kun pidän koiraa pihalla niin huutelee sen nimeä tuosta aijalta ja tämän olen kieltänyt -> ei tehoa! Kyllä mulle ainakin opetettiin lapsena että ei saa tuijottaa ja ihmettyttää suunnattomasti miksi vanhemmat ei puutu asiaan? Siis eilenkin katsoin kellosta niin melkein 45min. roikkui tuossa ja katseli!!! Vaikuttaa jotenkin sitä että sillä ei ihan oikeesti ole mitään tekemistä! Nolottaa kauheesti kun välillä hempeillään jne. ja sit kesken kaiken näkee tämän mukulan tuijottelevan... AAARRGGG!!!