Ihanaa
Murppa että teillä simpat saatiin liikkeelle, Toivotaan tosiaan, että tuottavat kaikesta huolimatta plussa-tulosta. Ja toisaalta vaikka ei plussaa tulisi, aika hyvältä kuullostaa, että pääsisitte nopeammin IVF:ään! Päästäänkin tosiaan testailemaan samoihin aikoihin. Mulla ei kyllä mikään plussa olo ole. ei oikein suuntaan eikä toiseen ole edelleenkään oireita. Eilen malttamattomana testasin syyskuussa vanhentuneella raskaustestillä negan pp6, ja päätin, että pidän kyllä näppini erossa noista testeistä ennen todellista testipäivää. Toivoin vaan, että siinä joku pienen pieni haamu olis ollut. No välillä viluttaa, mutta voi olla alkavan flunssan oirekin. Ja yhtenä iltana oli mukamas kauhean kuvottava olo, mutta varmaan kuvittelua, koska ei ole sen koomin ollut.
Anu ainahan sitä kannattaa yrittää, yleensä mieluumin ovista ennen, mutta mikäs siinä jos jälkeenkin, niin voi pelata varman päälle, ja kyllähän simpat saattaa kestää elävinä muutamia päiviäkin.
Neiti 21wee Vaikea sanoa, koska en ole oikein hyvä tulkitsemaan noita testejä, itse käytän vain clear blue digitestejä, ovat hintavampia, mutta ne on ainoita, jotka mulle näyttää plussaa..
Orion säkin jännäilet siis mun ja murpan kanssa samaan aikaan, ehkä ollaan pian kaikki odotuspuolella

paljon voimia piinailuun myös sulle.