N. 20-vuotiaat kuumeilijat!

• Viestiketjun aloittaja alabama
  • Ensimmäinen viesti
Riquli:laita vaan...ei kai tää tästä miksikään enää muutu... ja jos viittit niin laita samalla yk 9...

tuli tässä mieleen että oikeestihan meillä noita yk on joku 30 mutta en laske kuin keskenmenon jälkeen olleet.

saa nyt nähä kauanko vuodan vielä...

Alkuperäinen kirjoittaja Bayan Fare:
Alkuperäinen kirjoittaja mimmali:
Alkuperäinen kirjoittaja Bayan Fare:
Minnehän se Mimmali on hävinny..? Ois hauska tietää mikä tilanne...
Juu moi. :wave:
Noh..sain 2 viikoksi töitä ja aika mennyt siinä sitten..Ei ole menkat alkaneet.Vähän jotain tuhrua mutta ei varsinaista vuotoo ollenkaan.Nyt tullut vähän mietittyä elämän syntyjä syviä ja saa nähdä jatketaanko yritystä enää,sillä mietityttää että pitäiskö KUMMINKIN se ammatti hankkia ensin ja ottaa kaikki irti tästä parinkympin huumasta. :D

Kutinaan menee hermot kun ei saa nukuttua ja lääkärit ei tiedä syytä.Kuitenkin lääkäri sentään laitto mulle lähetteen toiselle lääkärille tän kierron ja vuodon takia. :|
No se on hyvä että töitä on löytyny. :)

Vai semmoset mietteet teillä... Mä taas mietin että mitä hittoa mä teen jos ei perheenlisäystä ala kuulumaan. Ku en tiedä mitä opiskelisin, ja töistäkään en tiedä. Hmh...

Toivottavasti tuhruttelulle löytyy jotain syytä!
Me puhuttiin asiasta miehen kanssa taas..No,kai me annetaan sen lapsen tulla jos on tullakseen mutta yritykset taitaa loppua tähän.

Hae johonkin pätkätöihin ja käy vaikka kielikursseja.. :D
Niin mulla oli tarkotuksena aluks mutta nyt meenkin opiskeleen.. :whistle:

Moikka!

Ei vieläkään menkkoja näy? Jo 6. päivä viimesestä terosta :/ Pitäisköhän olla huolissaan? Pieni toive raskautumisestakin on, mutta ei uskalla toivoa liikoja.

Kokoajan sellanen tunne et menkat ois alkamas mut ei...ajattelin tänään testata. Oon lykänny sitä ku en haluis pettyä. Jotenkin sitä pettyy enempi negatiiviseen tulokseen ku menkkojen alkamiseen. Onks teil sama juttu?

Kiitti ku lisäsitte mut listaan ja onnea kaikille plussanneille :hug:

Perjantai 20.7.

Nasutin85..........kp 2/24......................yk2........................1.lapsi
Whisnefka..........kp 4/26-32.................yk8........................1.lapsi
Hempukka87......kp 4/30-32.................yk10......................1.lapsi
Pippa.................kp 10/28-30...............yk1........................1.lapsi
Wiivi84..............kp 11/30-32...............yk9........................2.lapsi
Äippä84.............kp 11/29....................yk6........................3.lapsi
Hissu.................kp 15/29-34...............yk4........................2.lapsi
Riquli.................kp 18/26....................yk3........................2.lapsi
Äityli-84.............kp 19/34-40...............yk11......................2.lapsi
Khalawah...........kp 17/28.....................yk1......................3.lapsi
Bayan Fare.........kp 24/32-?.................yk7.......................1.lapsi
Piksu.................kp 24/27-29................yk2.......................1.lapsi
Ines..................kp 29/?.......................yk6........................1.lapsi
Telma................kp 29/34-?..................yk5.......................1.lapsi
Haltia.................kp 33/31-36................yk8......................1.lapsi
Anna333............kp 37/78.....................yk 13...................1.lapsi
Mimmali..............kp 43/31-33................yk11....................1.lapsi
Perhoinen84.......kp 63/31....................yk 1.....................3.lapsi

Plussanneet

Mmiilia
Saitu
MiiaMaria
Freija
Oikukas
Suvitus

Moikka, mullakaan ei mitään uutta. Aamulämpöjä oon nyt mittaillut, koska haluaisin osata varautua niihin kuukautisiin, jos ne alkaa. Yhtenä aamuna oli tasan 37, seuraavana 36.8 ja tänään 36.6. Voikohan noi heittää ton verran vaan mittausajankohdasta ja ajasta riippuen (elohopeamittari) vai onko tää nyt kuukautisten alkamismerkki, että alkavat laskea. oon käsittänyt, että lämpöjen pitäis yhtäkkiä romahtaa. No sitten olen yrittänyt tutkia kohdun nipukkaa, ei se mitenkään tosi poikkeavalta vaikuta, nyt se oli musta vähän ylempänä kuin aiemmin, mutta en ole varma, ja ei mitenkään tosi kova, joten ei kovin varmalta tunnu senkään suhteen. Ihan järkyttävä väsymys mulla on kokoajan ja olen nukkunut parin tunnin päikkäreitäkinn normaalejen yöunien lisäksi, nälkä on jatkuva ja kaikkea muutakin, mikä mun mielestä on raskauden oire, mutta noi lämmöt ja kohdun nipukka mua arveluttaa... ajattelin nyt kuitenkin odottaa maanantaihin ennen kuin testaan. on nyt ainakin aikaa niiden menkkojen alkaa, ettei turhaa tarvis taas testailla. Inhottavaa tämä odottelu.

Toivottavasti monet plussais nyt. Mimmalillakin voi olla, että onkin tärpännyt, usein se tärppää just, kun on ajatellut, että ehkä yrittäminen saakin jäädä ;)

Telmallakin on jännet päivät voi ihan hyvin olla että kuitenkin on tärpännyt, mun mielestä terojen jälkeen useat onkin tulleet raskaaksi :heart:

Voinko mä vaan mennä lääkäriin ja pyytää tero-kuurin...mulla kerran oli mutta kun niitä käytin niin 2kk jälkee ei tullu enää kuukautisia. mut nyt ajattelin et vois auttaa.

mutta siis pitääkö mun mennä ensin johki tutkimuksiii vai saanko ne vaan kertomalla.

Minä sain terot ihan vaan käymällä lääkärillä (julkisella), ei se edes mikään gyne ollu. Sormilla kummiski paikat tunnusteli tuolta. Ja lähetti verikokeisiin. Ja verikokeitten ja muun perusteella meen nyt sitte gynelle. Kuukauden päästä. :/ Mutta parempi joskus kuin ei koskaan.

Mä en kyllä ymmärrä noita mun lämpöjä nyt alkuunkaan... Kun eilen tuli aamulla 36,52 ja heti perään 36,41, illallakin oli jotain 36,69, mutta tänä aamuna oli taas 36,22. Ei kai muutaman tunnin ero mittausajassa voi vaikuttaa noin paljoa? Tänään jouduin herään 3h aiemmin ku normaalisti.

Tänään oli taas hirvee silmäpaine.Oksennus tuli kivusta kurkkuun. :'(
Eli mulla ollu useemman vuoden ajoittaista painetta silmän takana joka aiheuttaa pahoinvointia..Ja just nyt pitkästä aikaa töissä.Työt tosin loppu tänään.
Voi kun raaskis testata mutta en uskalla. :|

Alkuperäinen kirjoittaja mimmali:
Tänään oli taas hirvee silmäpaine.Oksennus tuli kivusta kurkkuun. :'(
Eli mulla ollu useemman vuoden ajoittaista painetta silmän takana joka aiheuttaa pahoinvointia..Ja just nyt pitkästä aikaa töissä.Työt tosin loppu tänään.
Voi kun raaskis testata mutta en uskalla. :|
Testaa vaan...tiiän kyl miltä susta tuntuu mut mua rupes jänskättää sun puolesta.

Tällainen ärsyttävä tilanne, että en pysty omalla koneella kirjoittamaan, kun tuota vastaus kenttää ei tule ollenkaan. :( Nyt anopilla kylässä ja täällä toimii normaalisti. Yv:tä pystyn kirjoittamaan. Mies on yrittäny päivityksiä latailla yms. mutta ei auta. Jos jollain on hajua, mikä mättää, niin kertokaa ihmeessä.

Omat tositoimet ja kuumeilu jatkuu. Vaikka en pysty kirjoittamaan, niin seurailen kyllä innolla muiden vaiheita! Ihanaa viikonloppua kaikille!! :)

Alkuperäinen kirjoittaja pippa:
Tällainen ärsyttävä tilanne, että en pysty omalla koneella kirjoittamaan, kun tuota vastaus kenttää ei tule ollenkaan. :( Nyt anopilla kylässä ja täällä toimii normaalisti. Yv:tä pystyn kirjoittamaan. Mies on yrittäny päivityksiä latailla yms. mutta ei auta. Jos jollain on hajua, mikä mättää, niin kertokaa ihmeessä.

Omat tositoimet ja kuumeilu jatkuu. Vaikka en pysty kirjoittamaan, niin seurailen kyllä innolla muiden vaiheita! Ihanaa viikonloppua kaikille!! :)
mikä selain teillä on käytössä?

Lauantai 21.7.

Äippä2006.........kp 2/?.......................yk1......................2.lapsi
Nasutin85..........kp 3/24....................yk2......................1.lapsi
Whisnefka..........kp 5/26-32..............yk8......................1.lapsi
Hempukka87......kp 5/30-32..............yk10....................1.lapsi
Pippa.................kp 11/28-30.............yk1......................1.lapsi
Wiivi84..............kp 12/30-32.............yk9.......................2.lapsi
Äippä84.............kp 12/29..................yk6......................3.lapsi
Hissu.................kp 16/29-34.............yk4......................2.lapsi
Riquli.................kp 19/26..................yk3.......................2.lapsi
Äityli-84.............kp 20/34-40............yk11.....................2.lapsi
Khalawah...........kp 18/28................yk1.......................3.lapsi
Bayan Fare.........kp 25/32-?.............yk7.......................1.lapsi
Piksu.................kp 25/27-29............yk2.......................1.lapsi
Ines..................kp 30/?....................yk6.......................1.lapsi
Telma................kp 30/34-?..............yk5.......................1.lapsi
Haltia.................kp 34/31-36...........yk8.......................1.lapsi
Anna333............kp 38/78................yk 13....................1.lapsi
Mimmali..............kp 44/31-33...........yk11.....................1.lapsi
Perhoinen84.......kp 64/31...............yk 1.......................3.lapsi

Plussanneet

Mmiilia
Saitu
MiiaMaria
Freija
Oikukas
Suvitus

No niin, enhän mä sit uskaltanu eilen testailla :eek:

Tää on ihan outoo. Nyt on jo seitsemäs päivä viimesestä terosta ja melkeimpä kaikki oireetkin on kadonnut :/ Sen jälkeen ku otin viimesen teron alkoi selvät menkkamasiset kivut ja rinnat sekä selkä oli kipeät. Ihan ku menkat ois ollut tuloillaan mut ei sit kuitenkaan alkanu :/ Onko teillä muilla vastaavanlaista kokemusta? Ajattelin maanantaina soittaa gynelle ja kysyä neuvoo.

Nyt olen ihan pihalla.. Eli ilmoitin et torstaina olis menkat alkanu (kp24, ennen kierto 28)noh, ensimmäisenä päivänä tuli vaan ruskeeta tuhrua (vanhaa verta?) toisena vähän kirkkaanpunaista, limansekaista. Eilen ei tullut muuten kuin pyyhkiessä tuota "limaverta", tänään ei vielä mitään. Mutta lämmöt olivat tänään aamulla samat kuin ennen näitten tuhrujen alkua, eli 37!normaalisti 36,5.. huomenna pitäis siis menkkojen alkaa, jos toi kierto olis sen 28 sittenkin..mitään tuntemuksia ei siihen suuntaan ole :attn: ota näistä nyt sitten selvää, tosiaan eka luomukierto pillereitten jälkeen. rupeen si testaileen jos ei pariin päivään mitään ala kunnolla tulemaan..

Mun käly on saanu perjantaina 5. lapsen. :| Tänään kuulin. En oo edes tienny että on oottanu lasta. Amerikassa asuvat, eikä oo kukaan puhunu... Lankomiehen vaimo synnyttää varmaan loppusyksystä, en tiiä lasketusta ajasta.

Täällähän näyttää monella taas kierrot venyneet, jännittää kovasti Mimmalin ja Telman puolesta =)

Mä en ole vielä testannut. Pejantaina en ehtinyt hakea testiä, kun lehdettiinkin viikonlopuksi kyläilemään. Nyt ollaan kotiuduttu, ja ajattelin ensiksi hakea testin, mutta kun aamulla kokeilin kohdun nipukkaa, niin ihan vähän puneravaa tuli sormeen, joten ajattelin odotella vielä vähän, koska todennäköisesti ne kuukautiset taas alkaa. Kyllä on aivan käsittämättömän kurja olo. Olin melkein varma raskaudesta,ja mitä vielä. Harmittaa, että miksi ei meillä onnistu - saa joka kerta vaan pettyä... Mutta ehkä tästä vähitelle taas päästään uudelleen yrittämään.

Maanantai 23.7.

Bayan Fare.........kp 1/32-?.................yk8.......................1.lapsi
Haltia.................kp 1/31-36...............yk9.......................1.lapsi
Äippä2006.........kp 4/?.......................yk1......................2.lapsi
Nasutin85..........kp 29/28..................yk1......................1.lapsi
Whisnefka..........kp 7/26-32..............yk8......................1.lapsi
Hempukka87......kp 7/30-32..............yk10....................1.lapsi
Pippa.................kp 13/28-30.............yk1......................1.lapsi
Wiivi84..............kp 14/30-32.............yk9.......................2.lapsi
Äippä84.............kp 14/29..................yk6......................3.lapsi
Hissu.................kp 18/29-34.............yk4......................2.lapsi
Riquli.................kp 21/26..................yk3.......................2.lapsi
Äityli-84.............kp 22/34-40............yk11.....................2.lapsi
Khalawah...........kp 20/28................yk1.......................3.lapsi
Piksu.................kp 27/27-29............yk2.......................1.lapsi
Ines..................kp 32/?....................yk6.......................1.lapsi
Telma................kp 32/34-?..............yk5.......................1.lapsi
Mimmali..............kp 46/31-33...........yk11.....................1.lapsi

Plussanneet

Mmiilia
Saitu
MiiaMaria
Freija
Oikukas
Suvitus

Päivät vähenee miulakin, mutta mitään oireita ei jälleenkään ole.. :/ noh, jos lauantai-aamuna ei ole vielä täti tullut, niin aion tehdä testin, kun on illaksi menoja ja pääseepä sitten purkamaan vähän pahaa oloa pois kavereiden kanssa.

:hug: kaikille muillekkin joita masentaa.... :ashamed:

Päivittelin listaa ja karsin sieltä sellaiset pois joista ei ole kuulunut pitkään aikaan mitään!
Eli Anna333, Perhonen84 ja Nea85: olette kyllä tervetulleita takaisin listalle kunhan ilmoitatte itsestänne jotain :)

Maanantai 23.7.

Haltia.................kp 1/31-36...............yk9.......................1.lapsi
Äippä2006.........kp 4/?.......................yk1......................2.lapsi
Nasutin85..........kp 5/24.....................yk2......................1.lapsi
Whisnefka..........kp 7/26-32................yk8......................1.lapsi
Hempukka87......kp 7/30-32................yk10....................1.lapsi
Pippa.................kp 13/28-30..............yk1......................1.lapsi
Wiivi84..............kp 14/30-32..............yk9.......................2.lapsi
Äippä84.............kp 14/29...................yk6......................3.lapsi
Hissu.................kp 18/29-34..............yk4......................2.lapsi
Riquli.................kp 21/26...................yk3.......................2.lapsi
Äityli-84.............kp 22/34-40..............yk11.....................2.lapsi
Khalawah...........kp 20/28...................yk1.......................3.lapsi
Bayan Fare.........kp 27/32-?................yk7.......................1.lapsi
Piksu.................kp 27/27-29..............yk2.......................1.lapsi
Ines..................kp 32/?.....................yk6.......................1.lapsi
Telma................kp 32/34-?................yk5.......................1.lapsi Anna333............kp 40/78...................yk 13....................1.lapsi
Mimmali..............kp 46/31-33..............yk1.......................1.lapsi
Perhoinen84.......kp 66/31...................yk 1.......................3.lapsi
Nea85................kp 55/34...................yk 1.......................1.lapsi

Plussanneet

Mmiilia
Saitu
MiiaMaria
Freija
Oikukas
Suvitus

Päivittelin uudelleen, koska tipuin, ja kp on nyt siis 1. Masentaa ja v**ttaa kuin pientä oravaa. Nyt tuntuu, että olen aivan kypsä tähän yrittämiseen. Mun elämässä ei oo mitään järkeä, kun kokoajan toivon sitä tärppiä ja suunnittelen asioita "kun meillä on kohta lapsi". Elän ikäänkuin jo sitä, että pian meistä tulee perhe, ja kattia kanssa, aina sama juttu, pyöritään täällä miehen kanssa kahdestaan päivästä ja kuukaudesta toiseen, eikä vauvaa saada vaikka kuinka toivotaan. Enää en jaksa ajatella elämääni "sitten kun mullakin on vauva" vaan keskityn ihanaan ja rakastavaan mieheeni ja itseeni. Päätin aloittaa laihdutuksen, opiskelun, tehokkaan työskentelyn ja liikunnan. Aijon käyttää jatkossa kaiken sen energian, minkä tähän asti olen käyttänyt vauvan toivomiseen nyt itseeni, mieheeni ja parisuhteeseen. En yksinkertaisesti nyt näytä sitä vauvaa saavan, niin en jaksa enää jännäilläkkään. Varmaan nyt ollaan sillein tjottailu linjalla, ja jossain vaiheessa gynelle kun saan aikaiseksi.

Kamalasti onnea teille muille, mä olen nyt ihan lannistunut ja pakko kai se on tajuta, ettei se vauva nyt näytä ainakaan luomusti tulevan. Pakko lopettaa tämä itsensä rääkkääminen. :'( Toivotaan, että muiden odottelu palkitaan paremmin :heart:

:hug: Haltialle Älä nyt vielä heitä kirvestä ihan kokonaan kaivoon...

Mulla on kans taipumusta tohon "kun meillä kuitenkin on kohta se kolmas lapsi tuloillaan"- ajatteluun,, esim. ku mun työsopimus loppuu syyskuun loppupuolella, niin mua ei tippakaan kiinnosta hakee mtn uutta duunia, ku oon niin jo jäämässä kotiin lasten kanssa :/ Tosin tässä kierrossa vasta ovisaika meneillään, että "pitkään" saa vielä oottaa että näkee taas miten käy... joko se vauva olis aluillaan!!

Hohhoijjaa, pitäs varmaan alkaa miettiin välillä jotain muutaki elämää ku näitä raskausjuttuja aina vaan...

kiitos äippä 84 Kai tässä vähitellen taas piristytään, ja loppukierrosta jännitän taas, se vaan eniten harmittaakin, kun mulla menee aika siihen, että odotan olevani raskaana ja mietin minne kannattais muuttaa, että olis kiva lasten kansa, miten opiskelut ja työt olis hyvät lasten kannalta jne. kun nytkin on mennyt jo vuosi, eikä niitä lapsia ole, ei tässä ajattelussa ole mitään järkeä... ei silti kirvestä kaivoon heitetä lapsi on enemmän kuin tervetullut ja toivotu edelleen =) :heart:

ihan samoilla fiiliksillä haltia sun kanssa... Mulla vaan ajatukset pyörii koko ajan tän saman asian tiimoilla... ja mikä pahinta, meillä ukkokin on jo ihan ihan yhtä "hurahtanut" ku mäkin... Koko elämä on suunnilleen suunniteltu niinku se kolmas lapsonen ois jo olemassa ! Eikä yhtään lohduta se höpinä, ku jotkut koittaa lohduttaa, et onhan sulla jo kaksi ihanaa tyttöä..joo, niin on, mutta kun sille kolmoselle olis meillä vielä tilaa...
Ja sitte... oon kaiken kukkuraksi niin ääliö, et pitää koo ajan miettiä, et mikäköhän mahtaa olla vialla kun näinki kauan "joutuu" yrittään.. :kieh:
(edelliset lapset saaneet alkunsa heti ekasta- tokasta tärpistä...)

Joo edelleen olen sun kanssa äippä 84 samoilla lijoilla,meillä myös mietitään yhteistuumin siihen maliin, kuin lapsia jo suurinpiirtein olis, vaikka ei olekaan. Niin mielellämme eläisimme perhe-elämää lasten kanssa. Sitten kun vielä mielesä kaivertaa, että saako niitä lapsia IKINÄ. eli ollaanko loppu elämämme kahdestaan. Ahdistus on suunnaton välillä, kun oikein kieriskelen pms oireissani. Mies kyllä lohduttaa hyvin, ja on positiivisella mielellä - kyllä se vielä tärppää. Tätä kuumetta ei helpota myöskään se, että kaikki kaverit kyselee, että koskas teille tulee niitä vauvoja, ja melkein kaikilla kavereilla onkin jo lapsia. no täytyy vaan koittaa keskittyä muihinkin asioihin. Tsemppiä yrityksiin äippä 84 =) kyllä teillekin se kolmonen vielä tulee :heart:

Heips! Mietin tos et ton mun kierron saa varmaan kohta korjata vanhaks, eli 28..mut nyt ois si jo 29/28... eli kunnon vuoto ei vielä alkanutkaan!tänään ei siis enää edes pientä tihkua.. mutta jos nyt katselen aikani tässä ja päivittelen taas tietoja.. alkaa kyllä jo jännittämään että pääsiskö testaileen...luultavasti menee niin että pitkitän alitajuisesti testausta siihen päivään kun menkat suvaitsee tulla :(

Yhteistyössä