N. 20-vuotiaat kuumeilijat!

  • Viestiketjun aloittaja alabama
  • Ensimmäinen viesti
Hei! Liittyisin mukaan iloiseen joukkoonne, jos huolitte.

Olen 19-vuotias nainen ja pidän majaa 20-vuotiaan miehen kanssa Pohjois-Suomessa. Vauvakuume on vaivannut jo kaaauuan, mutta nyt lähtee homma käyntiin. Aloitan opiskelut ensi kuussa (AMK) ja mies suorittaa sivaria vielä ensi huhtikuuhun saakka, joten huonompaan tilanteeseen ei vauvaa voisi tilailla, mutta minkäs teet.. :p

Lopetin pillerit, joita olen syönyt epäsäännöllisen säännöllisesti viisi vuotta toukokuussa. Eilen alkoi siis ekat luomumenkat. Kierto oli hurjan pitkä. Toivottavasti se tasoittuisi tästä.

Tällaista siis ensialkuun. kp 2/28-30 yk 1.
 
Hei pippa !!!!
Tervetuloa....ei meitä koskaan liikaa oo.... Minäkin vielä niin tuore tapaus että en osaa päivitellä noita listoja, joudumme odottaa että sen tekis joku osaavampi ihminen! Joita täällä on! =) En itsekkään uskaltanut tulla tänne ennen kun kuukausia seurattua muiden juttuja vaikka yritystä on ollut jo ...nyt siis seitsemäs menossa...

Kiva kuitenkin saada uusia ihmisiä mukaan jännäileen! :hug:
 
Tällä viikolla onkin ollut tosi hiljaista, lukuunottamatta Suvituksen ilouutisia...taitaa kaikki pitää vähän lomaa....paitsi minä B)
Meillä isäntä ei tule pitämään mitään kunnon kesälomia tänä kesänä, joten minulla riittää ylimääräistä aikaa =)
 

Perjantai 13.7.

Pippa.................kp 3/28-30..................yk1.....................1.lapsi
Äippä84.............kp 4/29.......................yk6.....................3.lapsi
Hissu.................kp 8/29-34..................yk4.....................2.lapsi
Riquli.................kp 11/26......................yk3.....................2.lapsi
Äityli-84............kp 12/34-40..................yk11................2.lapsi
Khalawah..........kp 13/28.......................yk1....................3.lapsi
Bayan Fare........kp 17/32-?....................yk7.....................1.lapsi
Ines..................kp 22/?.........................yk6......................1.lapsi
Whisnefka.........kp 24/26-32..................yk7......................1.lapsi
Haltia................kp 26/31-36..................yk8.....................1.lapsi
Hempukka87......kp 28/30......................yk9.....................1.lapsi
Anna333............kp 30/78......................yk 13..................1.lapsi
Mimmali............kp 36/31-33...................yk11...................1.lapsi Wiivi84.............kp 44/30-32...................yk8....................2.lapsi
Perhoinen84.......kp 56/31.......................yk 1...................3.lapsi
Nea85................kp 45/34......................yk 1...................1.lapsi


Plussanneet

Mmiilia
Saitu
MiiaMaria
Freija
Oikukas
Suvitus


Meillä ovis lähestyy ja pupuiluviikonlopun meinasimme isännän kanssa viettää :D
 
Lauantai 14.7.

Pippa.................kp 4/28-30..................yk1.....................1.lapsi
Äippä84.............kp 5/29.......................yk6.....................3.lapsi
Hissu.................kp 9/29-34..................yk4.....................2.lapsi
Riquli.................kp 12/26......................yk3.....................2.lapsi
Äityli-84.............kp 13/34-40..................yk11................2.lapsi
Khalawah..........kp 12/28.......................yk1....................3.lapsi
Bayan Fare........kp 18/32-?....................yk7.....................1.lapsi
Ines...................kp 23/?.........................yk6......................1.lapsi
Whisnefka.........kp 25/26-32..................yk7......................1.lapsi Haltia.................kp 27/31-36..................yk8.....................1.lapsi
Hempukka87......kp 29/30......................yk9.....................1.lapsi
Anna333............kp 31/78......................yk 13..................1.lapsi
Mimmali..............kp 37/31-33...................yk11...................1.lapsi Wiivi84...............kp 45/30-32...................yk8....................2.lapsi
Perhoinen84......kp 57/31.......................yk 1...................3.lapsi
Nea85................kp 46/34......................yk 1...................1.lapsi


Plussanneet

Mmiilia
Saitu
MiiaMaria
Freija
Oikukas
Suvitus


Päivittelinpä tässä aikani kuluksi... Mies töissä ja mä siivoilen, tai mun pitäis siivta/tekee mieli siivota, mutta en ole vielä jaksanut aloittaa. Selvästi kuukautiset lähestymässä, kun muhun on taas iskenyt siivous/sisustusvimma - joka kuukausi sama juttu, muuten eletään kaaoksessa, mutta viikko kuukadesta on hyvinkin siistiä :LOL: Toivoisin ihan kauheasti kyllä että tärppäis nyt. Ei yhtään jaksais vaan odotella ja odotella.jotenkin on huono olo, mutta niin mulla on monesti aikaisemminkin ollut. Onko muilla "oireita"? Oletko Mimmali testaillut, vai oletko lomalla? Mitenkäs muut?

Niin ja oikein paljon paljon onnitteluja Suvitukselle Plussasta =) :flower: Toivottavasti täältä tullaan pian perässä :heart: :D
 
Suuret onnittelut jo plussanneille :flower: :flower: =)

Tämä on tosi kummallista, miehen kanssa ei oikeastaan olla puhuttu vauvasta, mutta ilmeisesti ollaan kuitenkin asiasta yhtä mieltä. Kohta taitaa olla ovulaatio, saa nähdä.. :xmas: On vähän ristiriitaisia tunteita koko homman suhteen, toisaalta taitaa kuitenkin se vauvakuume olla niin kova ettei parane ilman pikkuista nyyttiä :heart: Mieskin osoittaa selviä merkkejä..

Ai niin ja kp:t vois joku huvikseen korjailla, nyt menossa kp 12/28.

Tunti sitten tulin töistä ja pakko oli melkein heti tänne koneelle tulla :LOL: Kummasti auttaa tämä vertaistuki.

Mikäs muilla tilanne? Joko on piiiinaa? :saint:
 
Khalawah: Miulla kanssa sama homma, mielialani on huomattavasti parempi kun voin purkaa tunteitani tänne, missä ihmiset ymmärtää...kyllähän mie muutamalle kaverille olen kertonut meidän kuumeesta, mutta ei se ole sama asia. :)

Miula oli todella voimakkaat ovistuntemukset eilen illalla, koskaan en muista että olisin näin hyvin erottanut milloin ovis on kohdalla...ja ylläri että isäntä jouti kotiin vasta yömyöhällä. |O
Aamulla vielä kivisti mahaa, joten toivotaan että ei myöhästytty
:ashamed: Tasan kahden viikon päästä odotan siis tädin tulevan, saapi nähdä miten käy.
Aika jännä...ikinä ei ole näin tasaista/lyhyttä kiertoa minulla ollut, vieläkö lie hormoonit vaikuttavat...saisko kysyä näin
Galluppina kaikilta, mitä ehkäisyä käytitte ennen vauvapuuhiin ryhtymistänne?
Meillä oli käytössä noin vuoden verran Nuvaring ja sitä ennen Cerazette -pilsut.
 
Korjasin Khalawah:n kpt, toivottavasti oikein nyt. Kyllä meillä jo jännitetään, kun kierto ei kuitenkaakn ihan äivn tai kahden päälle ole tarkka vaan saattaa vaihdella jopa viikolla tai enemmälläkin, mutta ensi viikolla pitäisi kuukautisten kai alkaa. Luulen kokoajan, että jotain uusia merkkejä mahdollisesta raskaudesta olisi ilmassa. Jotenkin väsyttää ja ei jaksa tehdä mitään, mutta en kuitenkaan saa nukuttua. Närästys on kyllä ihan uusi ilmiö mulla, mutta sitä kyllä ilmeni jo kierron puolivälissä, että ei ehkä ole raskausoire. Jotenkin tiedän, ettei tässä raskaana olla, kun ei kerran aikaisemminkaan oo tärpännyt, mutta toivo on korkealla.

Riquil Meillä oli aikaisemmin ehkäisynä Mercilon - e-pillerit, mutta niiden käyttö lopetettiin, jo ennen varsinaista yrityksen aloittamista, ja harrastettiin seksiä siilloin, kun ei pitänyt olla ovista. näin oli puolisen vuotta ja sitten marraskuusta alkaen ollaan yritetty raskautua.

Nyt taitaa kasviskeitto porista hellalle, mutta paljon plussaonnea kaikille ja pupuiluintoa =)
 
Mulla oli 5kk verran nuvaring, sitä aiemmin oli vaan kortsut. Jos vieläki pitäs ehkäistä, ni ottaisin taas nuvaringin, mä tykkäsin siitä ku se oli niin helppo! :) Mulla ku ei taho aina muisti riittää kaikenmaailman pillereiden popsimiseen. Ku ei riitä ees muutamaks minuutiksi siihe, että muistaisin käydä ovistestin tarkistamassa / tehdä ovistestin! :kieh: Eilen ku oli jo hätä töitten jälkeen, ni vasta ku jo lirisi kovasti, muistin että peekele se ovistesti! Jäipä sitte tekemätä. :ashamed: Ja tänään, muistin toki tehdä, mutta aloin laittaa ruokaa ja muistin vasta 20min jälkeen että tuloski pitäs tarkistaa. :D
 
Miekin tykkäsin just sen takia käyttää Nuvaringia, ku ei tarvinnu muistaa kun kaksi asiaa kk:ssa...ottaa pois ja laittaa paikalleen! Ja niitäkin varten miula oli muistutus puhelimessa :ashamed:

Bayan Fare :LOL: :LOL: , kuullostaa TOSI tutulta!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Riquli:
Miekin tykkäsin just sen takia käyttää Nuvaringia, ku ei tarvinnu muistaa kun kaksi asiaa kk:ssa...ottaa pois ja laittaa paikalleen! Ja niitäkin varten miula oli muistutus puhelimessa :ashamed:

Bayan Fare :LOL: :LOL: , kuullostaa TOSI tutulta!

Mullaki oli :ashamed: :D
 

Sunnuntai 15.7.

Pippa.................kp 5/28-30..................yk1........................1.lapsi
Äippä84.............kp 6/29.......................yk6........................3.lapsi
Hissu.................kp 10/29-34................yk4........................2.lapsi
Riquli.................kp 13/26.....................yk3........................2.lapsi
Äityli-84.............kp 14/34-40................yk11.....................2.lapsi
Khalawah...........kp 13/28.....................yk1.......................3.lapsi
Bayan Fare.........kp 19/32-?..................yk7......................1.lapsi
Ines..................kp 24/?........................yk6.......................1.lapsi
Whisnefka.........kp 26/26-32.................yk7......................1.lapsi Haltia.................kp 28/31-36................yk8......................1.lapsi
Hempukka87......kp 30/30.....................yk9......................1.lapsi
Anna333............kp 32/78.....................yk 13...................1.lapsi
Mimmali..............kp 38/31-33...............yk11.....................1.lapsi Wiivi84...............kp 46/30-32...............yk8.......................2.lapsi
Perhoinen84........kp 58/31...................yk 1.....................3.lapsi
Nea85................kp 47/34....................yk 1......................1.lapsi


Plussanneet

Mmiilia
Saitu
MiiaMaria
Freija
Oikukas
Suvitus
 
Nyt musta tuntuu ihan kummalliselta, yhtäkkiä olen huomannut aivan poikkeavanlaisia oireita itsestäni ja kovasti toivon niiden viittaavan raskauteen, mutta odottelen vielä. Ensinnäkin huiket ovat alkaneet rasvoittua ihan kamalan nopeasti - normaalisti pesen 2 kertaa viikossa ja nyt ei näytä tosiaankaan riittävän. Etova olo lähes jatkuvasti, toisaalta tekee mieli syödä ja toisaalta taas syöminen yököttää - pääasiassa tekee mieli terveellistä ruokaa. Tänään kun olin kävelyllä ja liukastuin niin vihlaisi niin hirveästi tai jotenkin repäisi ikäänkuin oikean puolen vatsasta jotain lihaksia. Toisaalta mun mielestä kohdun nipukka on melko auki, alhaalla ja pehmeähkö,en oikein vain ota koko nipukasta mitää selvää.Lämmöt on koholla ja flunssan tunnetta. Onko muilla kokemuksia noista raskauden alun repäisykivuista, kun tekee äkkinäisiä liikkeitä? minkälaisia ne on? voiko niitä tuntea esimerkiksi liukastuessa?
 
Whisnefka, me taidetaankin olla melko samassa tilanteessa, kun esittelyäsi tossa lueskeli..Oletko syntyny 83 vai 84? ja minkä ikäisiä lapsia sulla ennestään? Meillä tytöt 09/03 ja 01/05... ja pikku-kolmonen ois enemmän ku tervetullut (poika tietenkin... ;) ) mutta... nyt menossa jo kp.6, vaikka molemmat raskaudet tähän asti alkaneet heti ekasta- tokasta kierrosta...epätoivo iskee...ja hitto, kun odottavan aika on pitkä |O
 
Peekele! Gynelle pääsen vasta ehkä syyskuussa mun tuurilla kun elokuussa joku päivä oli jo täys, ja mä en tiedä onko se täälä useammin ku kerran kuussa. |O Hitto että osaa olla typerää... Mä en jaksa!

Pitää käydä yrittään tuolla reseptillä apteekissa, myiskö ne mulle lisää teroluteja...että sais ees menkat tässä välissä...
 
Aattelin liittyä tänne koska halusin paikan jossa keskustella kokeneiden kanssa ja saada apua aina tarvittaessa.
Elikkäs olen 21v. neito Pohjanmaalta ja asustelen 27v. avopuolisoni kanssa. Nyt on iskenyt hirmunen vauvakuume ja yritystä on takana 2kk (vasta) mutta kuume on edelleenkin ihan mieletön ja koko ajan toivon ettei seuraavat kuukautiset alkaisi ollenkaan ja tulisi plussauutisia. Pillerit siis lopetin n. 2kk sitten. Miten kauan teillä muilla, jotka olette pillereitä käyttäneet, on kestänyt tulla raskaaksi? =)
 
Hei! Uusi tulokas olisin, eli ensimmäistä lasta tässä yritetään ja toivotaan kovasti.. minä siis vm. -85 ja mies -80.
Ekoja luomumenkkoja odottelen ensi viikolla alkavaksi, nyt siis kp 22/28. vaikka enpä tiedä kuinka noi kierrot paikallaan pysyy 10 vuoden pillereiden syönnin jälkeen, mutta sen näkee vasta viikon päästä.. Elikkäs joku osaava vois mut tonne listalle päivittää =)
 

Yhteistyössä