Kolmatta kaipaavien syksy 2012

onnittelut plussista :flower:

täällä kp 30/32 ja dpo 10 järkyttävää viiltelyä ollut alavatsalla ja tänään jopa närästikin. eilen ja tänä aamuna tehnyt liuskatestiä eilen david ja tänään pregcheck selviä negoja molemmat mut menkat tosiaan pitäs alkaa vasta pe mut malttamaton kun oon ja clearbluehan taitaa olla ainoa mikä näyttää päiviä ennenn menkkoja plussa tuloksen. kyllä pudotus on suuri jos menkat alkaa. en kyllä keksi muutakaan syytä oireille ja ne on selkeitä eikä tommosta voi kuvitella vai? odottavan aika on pitkä..
 
Onnea taas plussista :) hirmusti niitä tullut jo tähän ketjuun! Toivotaan niitä meille muillekkin :)

Täällä ovisajat just tulossa joten pitäis saada toimintaa aikaseksi :D Väsyttää vaan niin kovasti et iltasin kaatuis mieluusti suoraan nukkumaan :D
 
Onnea plussanneille! Ihanasti plussia täällä onkin tullut.

Itse olen ollut alkukierron ajan hiljainen, mutta kurkkinut kyllä muiden kuulumisia. Nyt kun ovisajat taas lähestyy, niin raskautuminen pyörii mielessä enemmän.

Mulla on siis tänään kp 11, ja ovis ajoittunee viikonlopulle. Soittelin muuten neuvolaan niistä mun lyhentyneistä kierroista, mutta eivätpä olleet huolissaan. Nyt voi jatkaa siis yritystä hyvillä mielin. :) Meillähän esikoinen tärppäsi aikoinaan reilun puolen vuoden yrityksen jälkeen ja kakkonen toisesta yrityskierrosta. Toivottavasti meille se kolmonenkin vielä suodaan - kuten kaikille täällä.
 
Toive3 ja Hemu, paljon paljon onnea plussista!!! Olipas aika mahtava tuo Hemun ylläri kun pitkä kierto ja raskaus sittenkin kyseessä:D

Täällä eletään kierron viimeisiä päiviä, laskujen mukaan menkat pitäis tulla perjantaina, mutta voihan tuo parilla päivällä heittää suuntaan jos toiseen. Tänään ollut jo jotain tuntemusta alavatsalta joten eiköhän ne sieltä kohta tule. Ja ihan hyvä niin, raskaustoiveita ei tälle kierrolle ole, ihan hyvä että olis suht lyhyt kierto niin pääsis pikaseen uuteen yritykseen!!!

Tsemppiä kovasti meille kaikille!:hug:
 
Jotenkin niin kotiuduin tänne, että täällä sitä edelleen olen lueskelemassa :) Kiitokset onnitteluista. Tein digitaalisenkin raskaustestin ja sen ja edellisten kuukautisten perusteella viikkoja saattaisi todellakin olla jo 6+3! Joten lietson nyt vähän toivoa niille, joilla menkkoja ei kuulu ja raskaustestit näyttää pitkään negaa :)
 
Keskiviikko 14.11.2012





Mukana kuumeilemassa:

Nimimerkki....kiertopäivät.............yrityskerta......oma ikä. lapset

Hemu..........kp48/?..................yk1.................32..........07/09,?,01/09
amylee........kp44/28-30..............tjot.................?.........-04, -10

härkäneito..kp34/33-34............yk2.................24v........-08, -09

Toive3.........kp33/28-34...............yk1................?........-06, -09
angelbird....kp31/32.....................yk2...............27v.........12/06, 4/09
Sunflower....kp30/24-28.............yk24................?........?,?
Tintti83.......kp30/32-36................yk4...............29v.........9/09, 3/11

dita.............kp28/?.....................yk1................29v........-07, -09

kemai..........kp12/24-25..................yk3..............25v......11/08, 7/11
Astre...........kp14/28-32...............yk1.............24v......6/09, 12/11
Aliila............kp14/28-54..............yk5.................30v.......-07,-09
Väpä08.......kp14/?........................yk1................25v.......09/08, 11/09
liiisu.............kp11/28-30...............yk5.................?.......-07,-09
Ole luonani aina.kp9/28...............yk1...............24v.......01/09, 06/11
ViiruP...........kp 6/25-28..............yk 3...............24v.......11/08, 10/11


suhveli.........kp-/27-30.............yk-................28v.......9/08, 11/10

keksipurkki..kp?/25-26.................yk16................25v.......9/08, 11/10
suan............kp-/-........................yk-...............24v......-08,-09





Plussannneet:
lokakuu
Pupurtti yk2
Alabama yk1
Tillukas yk5
marraskuu
Äitikissa yk8
Terp yk2
Äidin onni yk2




Päivitykset mielellään näkyvällä värillä. Kiitos![/QUOTE]
 
ää.. Varmaan päivät heittää taas ihan härän pyllyä. Pitäis joka päivä keretä täällä päivittelemään näitä.
:attn: Ei olis ketään halukkaita joka vois kaveriksi tähän rueta?

Hemu2, Toive3 Siirränkö teidät plussanneisiin? :) Onnea! :hug:
 
täällä alkaa toivo oleen jo menetetty.. huomenna pitäs menkat alkaa.. tänään aamupissasta tei predictor early testin ja negaa se näyttää.. välillä luulen siinä jonkun haamun näkeväni mut kyl se vissiin nega on.. jos vaan lopettaa tuon testailun ja odottaa menkkoja.. eipä enää ees vihlokaan..
anteeksi omanapaisuus.. pakko vaan purkaa..
 
Voihan harmi Sunflower11 :(

Onnea ihan hurjasti taas plussista kaikille ja ihanaa odotusaikaa <3

Täällä ovis ollut varmaankin eilen tuntemuksista päätellen, mut hyödyntäminen jäi vähän surkeeks kun alkuviikko oli niin täynnä touhua ja iltaisin vaan niin väsynyt ettei ole jaksanut. Eilen kyllä pariin otteeseen tuli peittoja heiluteltua mutta näinköhän enää riittää?! No ei voi minkään, eipä tuu pettymystä kun tietää ettei oo edes todennäköistä :)

Mukavaa viikonloppua kaikille :)
 
täällä kp 33/32 dpo 13 menkkoja ei näy VIELÄ testannu tänä aamuna en koska tuo
eilis aamun testi joka näyttää 4 pvä ennen mekkoja oli nega niin kyl nyt vaan kekitytään odottamaan ne menkat saapuvaksi. eilen oli jotain tosi outoo tuntemusta mahassa mut ehkäpä vaan ennakoi menkkoja :/
 
Tintti83 Kiitos avusta. :hug: En millään kerkeä joka päivä koneella käymään ja päivittämään. Yritän toki olla kaverina kun ennätän. :) Puhelimella tympee nuita päivitellä.

ON Täti kerännyt kamppeensa muutama päivä sitten. Viime vuotoon verrattuna tämä vuoto oli ihan toinen ääripää. Viimeksi vuoti kun saavista kaatamalla n.5päivää. Nyt ei ollu kun yksi päivä vähän runsaampaa vuotoa ja kolmannen päivän jälkeen vuotoa ei tullut kun vessassa käydessä paperiin. Tulee mieleen esikoisen odotuksen aikaan tullut vuoto.. Entäs jos sittenkin on tullut tärppi jo viime kierrossa? Häpyluun tuntumassa alamahalla on ollu parina iltana kummaa kipu/painon tunnetta.. Otappaa nyt näistä selvää.. Miksi naisten kehoa on näin perkeleen vaikea tulkita??
 
Kiva kun Tintti83 kyselee kuulumisia :) ja onnea plussanneille!!

Mulla on nyt kp 19/24-25. En ovistestejä käyttänyt mutta limoista ja kivuista päätellen ovis oli viime viikonloppuna kp 13-14. Oon kyllä nyt asennoitunut siihen, että kierto on vieläkin lyhyt imetyksen takia ja menkat alkaa ensi viikon alussa.

Mukavaa viikonloppua! :)
 
Pahoittelut Sunflower tädin saapumisesta! Voimia ja tsemppiä toivon sinulle nyt kasapäin.

Tintti, mun mielestä voisi tehdä uuden talviketjun, vai mitä mieltä muut ovat? Oltaisiin sitten vähän niin kuin ajan hermolla. :)

Ja Viiru, onko uusia tuntemuksia vai miltä tilanne näyttää? Onko Angelbirdillä jo alkanut menkat? ja Astre, pääsitte sentään pupuilemaan oletetun oviksen aikaan, joten kyllä sitä jännitettävää ihan varmasti riittää. :)

ON: luulisin, että ovis alkaa lähestyä. Tuntemusten perusteella uskoisin, että se on tässä kierrossa noin kp:nä 16. Nyt elellään kp:ää 14. Eilen ja tänään lauantaina on talleteltu, mutta "huhkimista" riittää vielä muutaman päivän ajan, jotta tulisi ovis hyödynnettyä. :)
 
Heipsan ladies!

On kyllä ihmeellistä... Munhan ei pitänyt tässä kierrossa tikuttaa ovista, mutta niinpä vain olen nyt muutamana päivänä tikutellut. Kp 13 sain melko vahvan testiviivan ja oletin, että se siitä lähtee tummumaan ja ovis olisi n. kp 16 eli huomenna maanantaina. Mutta mutta: eilen ja tänään testiviiva on ollut todella hailakka. Tuntemukset olisi kuitenkin siihen suuntaan, että ovis olisi mahdollisesti vasta tulossa, mutta testien mukaan näyttää siltä, että se saattoikin jo mennä. onneksi on heiluteltu peittoja, mutta olo on nyt kuitenkin hieman epävarma. Eniten pelkään tietysti sitä, että ovulaatio jää tässä kierrossa kokonaan väliin.

Kävin jo tuolla hätähousujenkin ketjussa kyselemässä, mutta ihmettelenpä nyt samaa asiaa vielä täällä "kotiketjussanikin". Outo on tämä naisen kroppa. :)
 
yk 3 kp 2/32-33 :( olo on aika paska kun tosiaan toiveet oli tässä kierrossa tosi korkealla. Jotain kuitenkin on saattanut tapahtua koska menkat ovat poikkeuksellisen runsaat, kipeät ja hyytymäiset. Elättelen toiveita että ainakin yritystä on ollut.
 
Oi ihanaa... täällähän valtavasti plussa uutisia! :heart:

Valtavasti onnea kaikille. Toivotaa, että me muut täältä joskus perässä seurataan.

Täällä vasta eletään ovulaatioaikaa, joten pitää ottaa kaikki ilo irti tästä ajasta. :)

Minunkin puolesta voidaan tehdä tuo uusi otsikko, kerta talveahan tässä jo edetään.
 
Sunflower11
Mut voi itseasiassa poistaa listalta
Tän kierron jälkeen kuitenkin lopetan tän vauvakuumeilupuolella pyörimisen ainakin sen tauon ajaksi, joten alan tässä pikkuhiljaa hilautumaan pois.

Paljon plussatuulia muille! :heart:
 
Mulle voi päivittää yk3, ja tänään on kp4/29. Ja mulle sopii kans hyvin että päiviteään sitä otsikkoakin
Nyt alko uus kierto ja toivon kovasti että munasolu irtoais tällä kertaa vasemmalta puolelta minkä pitäis olla auki. Miehen kanssa ollaan sovittu että tässä kierrossa yritetään sitten ihan tosissaan, joten peittoja toivottavasti heilutellaan ahkeraan tuossa reilu viikon kuluttua:D Mulla sattuu samoihin aikoihin olemaan omat 30v juhlinnatkin. Että toiveet on korkealla tälle kierrolle!!!
Kiireinen päivä menossa joten nyt tuli vain omaa napaa kirjotettua, mutta Sunflowerille pitää kyllä lähettää myötätuntoa:hug:
 
Ähä.. Just aattelin että kun olen töihin palaillut että käympä päivittämässä mutta Tintti83 olikin kerennyt. :)

ON: Täällä ei pahemmin mitään tuntemuksia ole ollut. Oon koittanu lunkisti nyt ottoo ja onnistunut siinä. Yhtään ei ole selnnanen olo että "vauva, mulle heti, NYT!!" Saa nähä miten sitten oviksen aikaan ja loppu kierrosta..
 
On taas kirjottelu jäänyt, vaikka lukemassa oonkin käynyt.

En oo mitenkään yltiö tarkkaan seurannu näitä kiertopäiviä, mutta niin vaan se näyttäis olevan kierron puoliväli, kp14.
Ovis tuntu kyllä olleen jo kp11, mutta eihän se niin päivän päälle ole kai.

Käytiin viikonloppuna mun vanhempien luona ja isä ihmetteli keittiöön tullessaan, että "ootko tyttö raskaana taas?!" Olin vähän että "Täääh?"
Toivottavasti tuo isipappa on selvinnäkijä ;D

Tosi lämmin on nyt ollu ulkona kyllä! Sais jo se lumi tulla niin ois paaaaljon mukavempi ulkoilla iltasin lasten kanssa, kun nyt pimeessä ja useimmiten vielä vesisateessa..
Uskaltais illallakin lähteä ihan kunnon pitkälle lenkille koiran kanssa tai vaikka metsään :)
 

Yhteistyössä