Kolmatta kaipaavien syksy 2012

Liityn nyt tännekkin, Meillä 2 lasta ja molemmat poikia, kolmannen yritys alkoi virallisesti eilen. Mies on samanikäinen kuin minä. Tietoja: Nimimerkki: Sanna-M kiertopäivät: 18/27-29 yrityskerta: 1 oma ikä: 27 lapset: 12/07 ja 1/10

Ovista en usko että ehdittiin hyödyntää kun tämä pupuilu aloitettiin niin myöhään. Mutta sekin mua vielä mietityttää että miten lasketaan vaikka noilla laskureilla koska se ovis vois olla kun on vaihtelevat kiertopäivät..Onko kellään tietoa? Kun edellisten kierrot ovat olleet tasaisia. Ja ehkäisynä tähän asti on käytetty keskeytettyä yhdyntää, joka on toiminut jo n. 8kk erittäin hyvin. Nyt sai sitten se yritys tosiaan kunnolla alkaa :D Plussatuulia meille +++
 
SannaM, tervetuloa mukaan!

Angelbirdille pahoittelut menkkojen alkamisesta!

ON: Se on nyt sitten ovis tämän kierron osalta ohi. Piinailu alkakoon. :) Täytyy sanoa, että olen ottanut nyt vauvanteon suhteen rennommin tämän kierron. Siis siinä mielessä, että vauva ja raskautuminen eivät ole olleet päällimmäisinä mielessä koko ajan. En kyllä tiedä, miten olen tähän pystynyt, mutta jotenkin on mieli ollut levollinen ja luottoa riittänyt siihen, että jossain vaiheessa se vielä tärppää.

Tarkkaa ovispäivää en tässä kierrossa bongannut. Kp 17 eli eilen aamulla sain ovistestiin melkein plussan, ja tuntemusten mukaan ovis olikin ehkä eilen. Tai sitten se jo oli kp16, vaikka testi ei silloin lähellekään plussaa näyttänyt. Pupuiltiin kuitenkin kp13, 14 ja 17, joten katsotaan rauhassa, miten käy.
 
Torstai 22.11.2012





Mukana kuumeilemassa:

Nimimerkki......kiertopäivät.......yrityskerta...oma ikä.....lapset

amylee..........kp 52/28-30.......tjot...............?..........-04, -10

Buster84........kp 36/?.............yk 1..............28.........4/09, 2/12

kemai............kp 25/24-25........yk 3.............25.......11/08, 7/11
Astre.............kp 22/28-32.......yk 1.............24.........6/09, 12/11
Aliila..............kp 22/28-54.......yk 5.............30........-07,-09
Väpä08..........kp 22/?..............yk 1.............25........09/08, 11/09
Sanna-M.......kp 20/27-29........yk 1.............27........12/07, 1/10

liiisu..............kp 19/28-30........yk 5.............?.........-07,-09
Ole luonani aina.kp 17/28..........yk 1.............24.......01/09, 06/11
ViiruP............kp 14/25-28........yk 3.............24.......11/08, 10/11

dita...............kp 7/29...............yk 3.............29.........-07, -09
angelbird........kp 6/32-33..........yk 3.............27.........12/06, 4/09
Tintti83.........kp 5/32-36..........yk 5..............29.........9/09, 3/11
härkäneito......kp 3/33-34......yk 2.............24.........-08, -09

suhveli..........kp -/27-30...........yk -..............28.......9/08, 11/10
keksipurkki....kp -/25-26..........yk 16.............25.......9/08, 11/10

suan.............kp -/-..................yk -..............24.......-08,-09
Jenny90........kp -/-..................yk -..............?.........



Plussannneet:
lokakuu
Pupurtti yk 2
Alabama yk 1
Tillukas yk 5
marraskuu
Äitikissa yk 8
Terp yk 2
Äidin onni yk 2
Hemu2 yk 1
Toive3 yk 1



Päivitykset mielellään näkyvällä värillä. Kiitos!
 
Viimeksi muokattu:
Eiköhän meilläkin oo nyt sit parhaat päivät ohi ja nyt jännäillään :)
Luulin oviksen olleen jo kp11, koska sillon oli ihan selvät oireet, mutta nyt kp14 oli taas.. Hmm..
Melkeen viikon verran on alavatsaa nipistellyt ja välillä vihlassut, että mene ja tiedä nyt sit :D Normaalisti ei edes varmaan rekisteröis tälläsiä pikku juttuja, mut nyt huomaa kaiken.
Toisaalata, onhan kipu ollut melko ikävääkin välillä, että ei nyt ihan olematonta tai kuviteltua..

Oon vähän yllättynyt ettei mulla oo kokoajan päälimmäisenä mielessä kaikki vauva jutut jne. Rennosti mennään ja onhan tä vasta eka kiertokin kun yritetään. Itseni tuntien oisin vaan niin intopiukeena että!

Mistäs päin muuten muut täällä kirjottelevat on?
Ite oon Vantaalainen :)
 
Mulle voi merkkaa kp3/33-34. Eli punainen ferrari kurvas pihaan viikon myöhässä. Olisko ollut sitten liikaa stressiä töissä ja ovis myöhästynyt sen takia. Tai sit ollut yritystä. Mene ja tiedä. :O

Täällä oli paljon plussanneita. Onneksi olkoon kaikille tasapuolisesti. Ja toivottavasti niitä tulisi oikein paljon vielä lisää.

Mulle sopii kanssa tuo talviketju. Itse lueskelen paljon kuulumisia, mutta en ehdi oikein kirjoitella niin älkää ihmetelkö kun mitään ei kuulu.
 
Kemailla alkaa olla jännät paikat. :) Kauanko aiot malttaa olla testaamatta?

Pahoittelut Härkäneito tädistä. Ei muuta kuin tsemppiä ja paremmalla onnella ensi kiertoon. :)

Ja ViiruP, mulle ainakin passaa jos siirtää ketjun tällaisenaan uuden nimen alle.

Me asustellaan Pirkanmaalla.
 
Mulle myös sopii suoraan lista uuteen ketjuun :) Itse olen Kotkan suunnalta :)

kp 22 ois meneillään ja tällä kertaa tyypillisiä oviksen jälkeisiä oireita ei oo ollenkaan, mut ei myöskään mitään raskautumiseen viittaavaa. Ei siis yhtään mitään :D Vähän liiankin "normaali" olotila siis :D Ei ainakaan helpota näitä loppukierron jännityksiä :)


Päivittäin tulee kyllä vauvajuttuja mietittyä :)


Plussarikasta kiertoa kaikille :)
 
Mulla ei oo raskaustestejä kotona, muuten olisin varmaan jo testannut :p Mutta jos ei sunnuntaihin mennessä oo menkat alkaneet niin ehkä sitten ostan testin. Oon tässä toitottanut itselleni, että ne menkat alkaa etten pettyis kovasti.

Me asutaan Turussa.
 

Yhteistyössä