N. 20-vuotiaat kuumeilijat!

  • Viestiketjun aloittaja alabama
  • Ensimmäinen viesti
Haltia :hug: Mä ymmärrän sua. Iteki on tullu mietittyä ja pohdittua kaikenlaista, ja sitä alkaa olla väsyny koko yrittämiseen. Meilläki tulee kohta vuosi yrittämistä. :/ Reilua kuukautta vaille vuosi on. Minäki oon suunnitellu elämääni pitkälle lapsen kannalta. Nyt lähen kouluun, tuli siitä mitä tuli. Jos valmistun, hyvä. Jos en niin sitten en. En jaksa ajatella enää tyyliin "ehtisin käydä melkein eka vuoden koulua ennen ku lapsi syntyis.." Pitää nyt jättää vähän vähemmälle yrittäminen, ehkäisyä ei toki oteta mukaan. Ainakin tän kuukauden vois vetää rennosti, kk päästä on gyne, saatan saada clomit niin sitten toki pitää taas yrittää. Kuukausi ei kai silti niin pitkä aika ole...

Niin, mulla on nyt kp 1/32-?.......yk 8............eka toiveissa
4 luvattomasti popsittua teroa kai auttoi niin että katkaisi kierron jo. Hyvä niin, ettei tartte taas ikuisuuksia niitä menkkoja odotella. :)

Ei tartte päivittää heti noita mun tietoja jos ei kukaan jaksa, enpähän itekään jaksa, pitää lähtee pikkuveljen synttäreille justiin. :)
 
No niin...nyt pitäisi täällä sitten TAAS tänään alkaa menkat..mutta vielä ei ole alkanut...elikkäs nyt on 28/28...toivon tietenkin hartaasti ettei ne edes alkaisi..mutta tuntuu siltä että joutuu pettymään..saas nähä tuleeko töissä sitten paljon ärräpäitä jos ne yhtäkkiä sitten alkaakin...toivottavasti sais ruveta parin päivän päästä testailee...
Tarkensin muuten tuota mun kiertoa eli se on 28/28 ja yk 2... jos joku viittisi muuttaa sinne listaan... =)
 
nyt olis si kp 30/28..kai se testi täytyy hakee niin saa selvyyden asiaan... luultavammin kuitenki kierrot sekasin, kun tota vuotoa tuli jonkun verran ennen oletettua alkamispäivää..mitäs luulette, voiko testaja jo illalla vai kannattaisko oottaa huomisaamuun?!
 
Nasutin85: Minä ainakin odottaisin huomisaamuun, suuremmat hormoonilukemat aamun ekassa pissassa.
Tsemppiä!!!!! :heart:

Miula särkenyt tissejä ihan hulluna eilen ja tänään :| ...en tiedä mistä sitten johtuu, mutta muuten ei ole yhtään "paksu"olo :LOL:
 
Tulen juu kertomaan uutiset sitten =) niin, täällähän minä taas pyörin, ihan kun helpottais tota odottamista. Oireista en kyllä menisi vannomaan, että plussaa tulisi... väsymys ja pienet "masutuntemukset" ainoita..turha sitä tässä on ruveta miettimään, aamulla n. klo 7 selviää =)
 

Tiistai 24.7.

Bayan Fare.........kp 2/32-?................yk8......................1.lapsi
Haltia.................kp 2/31-36..............yk9......................1.lapsi
Äippä2006.........kp 5/?......................yk1......................2.lapsi
Whisnefka..........kp 8/26-32..............yk8......................1.lapsi
Hempukka87......kp 8/30-32..............yk10.....................1.lapsi
Pippa.................kp 14/28-30.............yk1......................1.lapsi
Wiivi84..............kp 15/30-32.............yk9......................2.lapsi
Äippä84.............kp 15/29..................yk6......................3.lapsi
Hissu.................kp 19/29-34.............yk4......................2.lapsi
Khalawah...........kp 21/28..................yk1......................3.lapsi
Riquli.................kp 22/26..................yk3......................2.lapsi
Äityli-84.............kp 23/34-40.............yk11....................2.lapsi
Piksu.................kp 28/28..................yk2......................1.lapsi
Nasutin85..........kp 30/28..................yk1......................1.lapsi
Ines..................kp 33/?....................yk6......................1.lapsi
Telma................kp 33/34-?...............yk5......................1.lapsi
Mimmali..............kp 47/31-33...........yk11.....................1.lapsi


Plussanneet

Mmiilia
Saitu
MiiaMaria
Freija
Oikukas
Suvitus


Elikkä päivittelin tota listaa ja otin sieltä pois sellaiset joista ei ole kuulunut pitkään aikaan mitään.
 
Minua ei ainakaan saa poistaa listoilta!! Olen ollut vähän laiskemman puoleinen tuossa kirjoittelussa, mutta ahkerasti päivittäin käyn lueskelemassa. Ja lisäksi kun on tuolla viikkopinossa, niin tulee sinne kirjoiteltua sitten jotakin. Mutta nyt siis päivitystä tään napaan.

Testasin tänään hätähousuna Aconin 10:llä tyylipuhtaan negan. Ja ihmekkös tuo kun kp:t niin vähäiset vielä. Pupuilujakaan ei ole montaa kertynyt tässä kierossa joten en lentele pilvissä toiveideni kanssa.

Oviksen olin tuntevinani kp 10, joilloin myös simpat lähetettiin kokeilemaan onneaan, mutta sitten kp 18-20 ollut aivan kunnollisia ovistuntemuksia (ilman pupuiluja), oikeen sattumalla sattui vatsaan, särkylääkettä en kuitenkaan uskaltanut ottaa. Rinnat hieman nyt kipeytyneet (ihan normaali tätioire).

Mies lupasi viime tädin aikoihin että "nyt sitten jynkytetään joka päivä" (aika karmee toi kielikuva, mutta pointti tuli selväksi), mutta eipähän tuo ole kuitenkaan siihen hommaan jaksanut ryhtyä, kun työkiireet ja väsymys raukalla painoi päälle. Nyt tosin alkanut loma, mutta kp:t jo sen verran pitkällä, että ovista turha enää etsiskellä tässä kierrossa.

Toivon nyt kovasti että tuo viimeksi venynyt kierto oli vaan jokin hetkellinen häiriö, eikä jatkuisi enää noin pitkänä (41), kun muutenkin mun mielestä liian pitkä (34).

Plussa onnea kaikille ja antakaa anteeksi tämä laiskuuteni tämän kirjoittelun suhteen. :ashamed:
 
Mä täällä jännäilen (varmaan turhaan)....kuukautisten olisi pitänyt laskelmien mukaan alkaa jo eilen..no eipä alkanu..ja tänään on tullu ihan pikkuriikkisen haaleaa väriä paperiin ku vessas on käyny...maha on kyllä välillä pikkasen kipeä..ja eilen varsinki töissä oksetti tosi paljon...
eipä tiedä mitä pitäis aatella...tuntuu siltä että kyllä se akka sieltä kummiski tänää tulee kylää...ei ees mitää testiä tohi aatellakaa tekevänsä...ku kuitenki tekis sen turhaan...eilen mua kyllä töissä oksetti tosi paljon... osaako kukaan sanoa mitä tää tarkottaa? onko mulla vaan yksinkertasesti kuukautiset myöhässä ja että ne alkaa piakkoin ku tuota mahaaki kirpasee välillä? ei haluis toivoa liikoja mutta tietenkin ois mukava jos tännekin olisi saapunut noita plussatuulia muitten tuulien joukossa....
 

Keskiviikko 25.7.


  • Bayan Fare .......kp 3/32-?................yk8......................1.lapsi
    Haltia ................kp 3/31-36.............yk9......................1.lapsi
    Äippä2006 ........kp 6/?.....................yk1......................2.lapsi
    Whisnefka ........kp 9/26-32..............yk8......................1.lapsi
    Hempukka87 ....kp 9/30-32..............yk10.....................1.lapsi
    Pippa ................kp 15/28-30............yk1......................1.lapsi
    Wiivi84 .............kp 16/30-32............yk9......................2.lapsi
    Äippä84 ............kp 16/29.................yk6......................3.lapsi
    Hissu ................kp 20/29-34............yk4......................2.lapsi
    Khalawah .........kp 22/28.................yk1......................3.lapsi
    Riquli ................kp 23/26.................yk3......................2.lapsi
    Äityli-84 ............kp 24/34-40...........yk11....................2.lapsi
    Piksu ................kp 29/28.................yk2......................1.lapsi
    Nasutin85 ........kp 31/28.................yk1......................1.lapsi
    Ines .................kp 34/?...................yk6......................1.lapsi
    Telma ...............kp 34/34-?..............yk5......................1.lapsi
    Santrra ............kp ?/ ..................yk1.....................1.lapsi
Mukana hengessä taustalla

Mimmali

Plussanneet

Mmiilia
Saitu
MiiaMaria
Freija
Oikukas
Suvitus

Äityli-84:
Älä hätäile, mie vaan otin sellasten nimet pois, jotka ei ole kirjoittanut kun pari kertaa ja osa ei ole koko sivuistoilla käynyt pitkään aikaan.
Santrra: Moi :wave: ! Voisitko laittaa siun kiertopvät, niin saatais nekin listoille, ja oletuksena laitoin yk1, onko se oikein?

Harmittaa poistaa Mimmali listoilta...ajattelin laittaa hänet ihan omaan listaan, koska hengessä hän on varmasti mukana ja toivoo kaikille meille plussaa yhtä kovasti kuin mekin hänelle :heart: !
 
Heipsan!!Negahan sieltä sitten pärähti :( mutta ei, en lannistu tosiaan tästä vielä!Nyt sitten yritän uskotella itselleni että viime viikkoinen tuhruvuoto olisi ollut sitten menkat..kolme päiväähän se tuhrutteli, ja normaalisti vuoto kestäis neljä päivää.. Tiedä nyt sitten mitä tonne listaan päivittelis, mut nyt olis si ton uskomuksen mukaan kp8/24.. muutoksiahan tähän voipi vielä tulla, eli ei varmaan kannata mun kohdalta mitään korjailla ennenkun varmistuu, eli katotaan koska seuraavan kerran alkais..
 
Moikka!

Täällä ollaan aika masentuneissa tunnelmissa. Tänään vasta uskalsin testata ja negahan sieltä tuli. Enempi täs kyllä ahdistaa se et menkat ei oo vieläkään alkanu vaik nyt jo kp 34 :eek: Viimesestä terosta 11 pv :ashamed:

No kyllä se vähä helpotti ku sai miehen kainalos itkee :heart: Se osaa olla aina niin positiivinen ja nytkin sanoi et kyllä se siitä vielä iloksi muuttu...ennemmin tai myöhemmin :heart:

Nasutin85:lle :hug: . Hieno juttu ku oot noin positiivisella asenteella, kyllä se viel sullakin tärppää :hug:
 
49/31-33 tänään ja oli hyvä että minut merkittiin taustalla olijaksi mutta olis kiva jos siihen mun nimen perään vielä laittais kp:n kuitenkin.. :whistle:

Niin..tänne tullut pahoinvointia pitkin päivää mutta ei mitään merkkejä menkoista tai raskaudesta.Tai no,valkkari ollut koko ajan runsasta joten odottelen varmaan nyt niitä menkkoja.. :|

Tää hervoton kutina ja kesäkuumuus vie vähän ajatuksia vauvasta poispäin mutta kyllä se vielä mielen perukoilla on että jospa sitä voisi pikkuhiljaa lisääntyäkin..Kun yritystä on kuitenkin ollut melkein 1v 2kk.. :/

Tsemppiä kaikille yrittäjille ja onnea plussanneille jos niitä viime kerrasta on. :wave: :flower:
Itse testailen aikasintaan ensi viikolla,kun olisi tarkotus mennä baariin niin sitä ennen sitten..Jos + niin baarireissu jää käymättä. :D
 

Torstai 26.7.


Piksu ................kp 1/28-29.............yk3......................1.lapsi
Riquli ................kp 1/24-26.............yk4......................2.lapsi
Bayan Fare .......kp 4/32-?................yk8......................1.lapsi
Haltia ................kp 4/31-36.............yk9......................1.lapsi
Sh07 .................kp 7/28..................yk5......................1.lapsi
Äippä2006 ........kp 7/?.....................yk1......................2.lapsi
Whisnefka ........kp 10/26-32............yk8......................1.lapsi
Hempukka87 ....kp 10/30-32............yk10.....................1.lapsi
Pippa ................kp 16/28-30...........yk1......................1.lapsi
Wiivi84 .............kp 17/30-32...........yk9......................2.lapsi
Äippä84 ............kp 17/29................yk6......................3.lapsi
Hissu ................kp 21/29-34...........yk4......................2.lapsi
Khalawah .........kp 23/28.................yk1......................3.lapsi
Äityli-84 ............kp 25/34-40...........yk11....................2.lapsi
Nasutin85 ........kp 32/28.................yk1......................1.lapsi
Ines .................kp 35/?..................yk6......................1.lapsi
Telma ...............kp 35/34-?.............yk5......................1.lapsi
Santrra ............kp 15/25-27............yk1......................1.lapsi


Mukana hengessä taustalla

Mimmali .............kp 49/31-33.........yk11....................1.lapsi

Plussanneet

Mmiilia
Saitu
MiiaMaria
Freija
Oikukas
Suvitus
 
Mulla on ihan järetön pillerikasa mitä mä popsin. :D Nyt ku vielä muistin että vois alkukierrosta noita jättihelokkejakin popsia. Aamulla foolihappo, kromi, omega3, monivitamiini ja 2xjättihelokki, iltapäivällä ruuan aikaan 2xjättihelokki + (kromi, en ota aina), illalla monivitamiini, omega3 ja kromi. Mitähän mä vielä keksisin popsia? :D Kromia ja foolihappoa tulee reilusti yli suositusrajojen, mutta oon lukenu ettei haittaa vaikka tuleeki. Pitäskö noita fresh jellyjä vielä popsia...e-vitamiiniki nousis huikeisiin lukemiin. :D Jos ottas semmosenki aina joskus...
 
Heippa!

Mäki voisin tänne liittyä, jos sopii.. Ensimmäistä kuumeillaan miehen kans.. Itse oon pian 23-wee ja mies on 24-wee.. Kovasta (ehkä liiankin) kovasta yrityksestä huolimatta ei olla vauvaa vielä alulle saatu.. Elikkä nyt on menossa yk 5, kp 7/28..
 
Moikka sh07! Huomasin et ollaan saman ikäsiä ja meilläkin yk5 käynnissä =) Tosin ei tässäkään kierrossa meillä tärpännyt koska eilen testasin negan ja nyt jo kp 35 :attn: Mulla on epääsäänölliseen kiertoon terolutit ja 12 päivää sitten otin viimeisen joten hormoni ihan sekaisin :'( Tosi ahdistavaa vaan odottaa et menkat alkais, mut minkäs teet...kyllä se onni vielä meitäki potkasee
:heart:
 
moi telma! toivotaan tosiaan et molemmilla tärppää pian.. mulla kierto on ollu pillereiden lopettamisen jälkeen säännöllinen, täti tulee aina samaan aikaan, kylläkin kutsumatta joka kerta..
plussaonnea sulle! :hug:
 

Yhteistyössä