N. 20-vuotiaat kuumeilijat!

  • Viestiketjun aloittaja alabama
  • Ensimmäinen viesti

Maanantai 16.7.

Piksu.................kp ...................yk2.......................1.lapsi
Pippa.................kp 6/28-30..................yk1........................1.lapsi
Äippä84.............kp 7/29.......................yk6........................3.lapsi
Hissu.................kp 11/29-34................yk4........................2.lapsi
Riquli.................kp 14/26.....................yk3........................2.lapsi
Äityli-84.............kp 15/34-40................yk11.....................2.lapsi
Khalawah...........kp 14/28.....................yk1.......................3.lapsi
Bayan Fare.........kp 20/32-?..................yk7......................1.lapsi
Nasutin85..........kp 22/28.....................yk1.......................1.lapsi
Ines..................kp 25/?........................yk6.......................1.lapsi
Whisnefka.........kp 27/26-32.................yk7......................1.lapsi Haltia.................kp 29/31-36................yk8......................1.lapsi
Hempukka87......kp 31/30.....................yk9......................1.lapsi
Anna333............kp 33/78.....................yk 13...................1.lapsi
Mimmali..............kp 39/31-33...............yk11.....................1.lapsi Wiivi84...............kp 47/30-32...............yk8.......................2.lapsi
Perhoinen84........kp 59/31...................yk 1.....................3.lapsi
Nea85................kp 48/34....................yk 1......................1.lapsi


Plussanneet

Mmiilia
Saitu
MiiaMaria
Freija
Oikukas
Suvitus


Elikkäs terkut kaikille uusille, tosi kiva kun tulee lisää porukkaa mukaan jännäämään :heart:
Piksu: onko siulla mikä kiertopäivä menossa ja ymmärsinkö oikein, että kaksi kiertoa olette jo yrittäneet?
 
hei en oo kerenny kertomaan kuulumisia, tuota tuota... nyt on tullu tasasta vuotoo sillai tiputellen mutta en itte oikeen ees tiiä mikä ois niinku kiertopäivä nyt..oon meinaan ihan pihalla tästä nyt..

niinku kerroin niin aikasemmin aina tullu vuotoo niinku niegarasta ja kivutkin on ollu sellaset... nyt tulee päivässä pieni liru ja mitään kipuja ei ees oo...tälläsii kuukautisia en oo viel kokenu ollenkaa.
 

Keskiviikko 18.7.

Whisnefka.........kp 2/26-32.................yk8........................1.lapsi
Hempukka87......kp 2/30-32.................yk10.....................1.lapsi
Pippa.................kp 8/28-30..................yk1........................1.lapsi
Äippä84.............kp 9/29.......................yk6........................3.lapsi
Hissu.................kp 13/29-34................yk4........................2.lapsi
Riquli.................kp 16/26.....................yk3........................2.lapsi
Äityli-84.............kp 17/34-40................yk11.....................2.lapsi
Khalawah...........kp 15/28.....................yk1.......................3.lapsi
Bayan Fare.........kp 22/32-?..................yk7......................1.lapsi
Piksu.................kp 22/27-29................yk2.......................1.lapsi
Nasutin85..........kp 24/28.....................yk1.......................1.lapsi
Ines..................kp 27/?........................yk6.......................1.lapsi
Haltia.................kp 31/31-36................yk8......................1.lapsi
Anna333............kp 35/78.....................yk 13...................1.lapsi
Mimmali..............kp 41/31-33...............yk11.....................1.lapsi Wiivi84...............kp 49/30-32...............yk8.......................2.lapsi
Perhoinen84........kp 61/31...................yk 1......................3.lapsi
Nea85................kp 50/34....................yk 1......................1.lapsi


Plussanneet

Mmiilia
Saitu
MiiaMaria
Freija
Oikukas
Suvitus



Wiivi84 :hug: sinulle, toivottavasti kyse ei ole mistään vakavasta, oletko kysellyt lääkärin mielipidettä asiaan?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Riquli:


Wiivi84 :hug: sinulle, toivottavasti kyse ei ole mistään vakavasta, oletko kysellyt lääkärin mielipidettä asiaan?


ne vaan kertoo et oot viel niin nuori niin ei tässä mitään oo....noin ne on sanonu jo 6 vuotta kun oon yrittäny kertoo mun menkka ongelmista
 
Kamalan alhaiset lämmöt mulla taas... Aamulla mittasin 36,03 ja nyt 36,01. Hmm... Voiskohan tähän aikaan vielä olla ovis..? Äsken tuntu kovaa nippailuaki. Vitsit ku jäi eilen ovistesti taas tekemättä ku oli niin menoa. Pitää varmaan pelata varman päälle tänää. ;)
 
Minä tipuin eilen... Menkathan sieltä alko...mutta sen jo tiesin että ei oo tärpännyt....
No ei muuta kun seuraavaa kiertoa odottelemaan! :( Harmittaahan se...toivo alkaa loppumaan. Elikkästä kiertopv 2/26-32
äippä 84
 
Moi taas. Mulla kone temppuili taas.... :kieh: Niin äippä 84 minä myös vuosimallia 84 ja lapsia ei ole ollenkaan vielä, paitsi sellainen karvavauva, nimeltä Tikru :) Saa siitäkin jonkinlaista lohtua vaikka se ei ole yhtään hellyydenkipeä!

Niin ja yk 8 alkaa..

Ja muille jotka ei vielä tippuneet niin kovasti plussa onnea! :heart:

Kiitos hempukka87 Minä tulen sinne! :hug:
 
Tänne ei kuulu mitään uutta. Kohdun nipukka tuntuu musta olevan aika alhaalla ja auki, joten odottelen kuitenkin niitä kuukautisia, vaikka oireita raskaudesta onkin. Kamalaa tämä piinailu.

:hug: Hempukalle ja whisnefkalle
 
Alkuperäinen kirjoittaja Bayan Fare:
Minnehän se Mimmali on hävinny..? Ois hauska tietää mikä tilanne...
Juu moi. :wave:
Noh..sain 2 viikoksi töitä ja aika mennyt siinä sitten..Ei ole menkat alkaneet.Vähän jotain tuhrua mutta ei varsinaista vuotoo ollenkaan.Nyt tullut vähän mietittyä elämän syntyjä syviä ja saa nähdä jatketaanko yritystä enää,sillä mietityttää että pitäiskö KUMMINKIN se ammatti hankkia ensin ja ottaa kaikki irti tästä parinkympin huumasta. :D

Kutinaan menee hermot kun ei saa nukuttua ja lääkärit ei tiedä syytä.Kuitenkin lääkäri sentään laitto mulle lähetteen toiselle lääkärille tän kierron ja vuodon takia. :|

 
Alkuperäinen kirjoittaja mimmali:
Alkuperäinen kirjoittaja Bayan Fare:
Minnehän se Mimmali on hävinny..? Ois hauska tietää mikä tilanne...
Juu moi. :wave:
Noh..sain 2 viikoksi töitä ja aika mennyt siinä sitten..Ei ole menkat alkaneet.Vähän jotain tuhrua mutta ei varsinaista vuotoo ollenkaan.Nyt tullut vähän mietittyä elämän syntyjä syviä ja saa nähdä jatketaanko yritystä enää,sillä mietityttää että pitäiskö KUMMINKIN se ammatti hankkia ensin ja ottaa kaikki irti tästä parinkympin huumasta. :D

Kutinaan menee hermot kun ei saa nukuttua ja lääkärit ei tiedä syytä.Kuitenkin lääkäri sentään laitto mulle lähetteen toiselle lääkärille tän kierron ja vuodon takia. :|
No se on hyvä että töitä on löytyny. :)

Vai semmoset mietteet teillä... Mä taas mietin että mitä hittoa mä teen jos ei perheenlisäystä ala kuulumaan. Ku en tiedä mitä opiskelisin, ja töistäkään en tiedä. Hmh...

Toivottavasti tuhruttelulle löytyy jotain syytä!
 
Yritin laskea että missä mun kierto menee mut eihän tästä ota erkkikään selvää. eli 13.7 alkoi tulemaan jopa veren väristä vuotoa niiden monen päivän tuhruttelujen jälkee. no vuotoa tulee vieläkin eli nyt on 7 vuotopäivä ja ei näytä siltä että vielä loppuis.

Silti mietin että mikä tässä on kun aina ekoista menkoista lähtien mulla on ollu hirmukovat kivut ja vuoto ekat päivät sellasta että joutuu yösidettä vaihtaa tunnin välein. ja nyt tulee verta just sen verran että side värjääntyy ja siis ei oo ollu yhen yhtäkää tuntemusta siitä et ois menkat.

ja jos noi ekat tuhrupäivät lasketaan mukaan niin vuotopäivii tulee stte 10... :headwall:
 
Mistäköhän olin saanu päähäni et sulla, whisnefka, ennestään lapsia... :| eiku joo, tiiänki, taisin sekottaa sut khalawahiin.... :LOL: hyvä minä... no kuitenki, melko pitkään on sinullaki jo yritystä takana...täällä vasta puoli vuotta, mutta tuntuu ikuisuudelta... |O
 
Moikka!

Minäkin ajattelin liittyä seuraanne :) Olen 23-vuotias tyttönen ja avokkini on 26. Jätin helmikuusta pillerit pois ja sen jälkeen olemme kovasti yrittäneet saada pikkuista alulle mutta vielä emme ole onnistuneet :ashamed:

Pillereiden jälkeen kiertoni on ollut melko epäsäännöllinen (37, 45, 34 ja 40). Sainkin gyneltä terolut reseptin ja ensimmäsen kuurin lopetin 14. päivä. Nyt on kp 28 ja menkkoja tässä odottelen. Heti viimeisen teron jälkeen alkoi menkkamaiset kivut vatsassa. Lisäksi rinnat ovat olleet arat ja kipuilleet. Eilen minulla oli aivan hirveitä viiltokipuja ristiselässä

:eek: Hieman on jo toiveet raskautumisesta nousseet, mutta yritän uskotella itselleni että oireet johtuvat vain teroluteista, koska en huommannut edes ovulaatitota tässä kierrossa :(

 
Heips! Alko sitten ekat luomut pillereiden jälkee =) eiköhän toikin jonkinlainen ilonaihe ole, kun jännitti kuitenkin et onko kierrot menny päin mäntyä.. Eli mulle sais korjata tonne listaan et 1/25, kierto lyheni kyl kolmella päivällä, mutta ei onneksi enempää :attn: nyt voikin sitten tosissaan alkaa haaveileen pienokaisesta, kun tietää et kaikki ok :D
 
Lämmön nousua havaittavissa, jippii! :D Mittasin aamulla 36,52 ja toisen kerran heti perään 36,41, eli korkeampaa on mitä tähän asti aamuisin. Semmoset 0,2-0,4 astetta. Ei saa innostua liikaa, jos se vaan olikin hetkellistä, jos huomena tuleeki taas normaalin alhainen... :whistle:
 

Torstai 19.7.

Nasutin85..........kp 1/24......................yk2.......................1.lapsi
Whisnefka..........kp 3/26-32.................yk8.......................1.lapsi
Hempukka87......kp 3/30-32.................yk10.....................1.lapsi
Pippa.................kp 9/28-30..................yk1........................1.lapsi
Wiivi84...............kp 10/30-32...............yk9.......................2.lapsi
Äippä84.............kp 10/29......................yk6......................3.lapsi
Hissu.................kp 14/29-34................yk4........................2.lapsi
Riquli.................kp 17/26.....................yk3........................2.lapsi
Äityli-84.............kp 18/34-40................yk11.....................2.lapsi
Khalawah...........kp 16/28.....................yk1.......................3.lapsi
Bayan Fare.........kp 23/32-?..................yk7......................1.lapsi
Piksu.................kp 23/27-29................yk2.......................1.lapsi
Ines..................kp 28/?........................yk6.......................1.lapsi
Telma................kp 28/34-?...................yk5......................1.lapsi
Haltia.................kp 32/31-36................yk8......................1.lapsi
Anna333............kp 36/78.....................yk 13...................1.lapsi
Mimmali..............kp 42/31-33...............yk11.....................1.lapsi
Perhoinen84.......kp 62/31...................yk 1......................3.lapsi
Nea85................kp 51/34....................yk 1......................1.lapsi


Plussanneet

Mmiilia
Saitu
MiiaMaria
Freija
Oikukas
Suvitus


Tsemppiä kaikille joilla jännät päivät kohdallaan :heart: :hug:
 
Nasutin85: Miun mielestä toi kp 24 on ihan normaali, miulakin ollu kaikki kolme kiertoa kp tasan 26, mikä on miule tosi lyhyt kierto ja silti tuli erittäin selkeä ovis n. viikko sitten ( eli tasan 12 pvää menkkojen alusta)
 
täällä jännäillään sen oviksen kans, että onko, menikö vai tuleeko. kirkasta valkovuotoa on tullut useamman päivän ajan, mutta ei sellaista venyvää kuitenkaan. argh |O

kohta pitäis taas nukkumaanmenoa suunnitella, aamulla alkaa 3.30 työt. tulin tämänkin pinon vaan kurkkimaan, tervetuloa uudet ja paljon plussia odotellaan :D
 

Yhteistyössä