Heipsan tännekin!
Kävin mukamastes tännekin eilen kirjoittelemassa, mutta eipäs se mun viesti sitten enää täällä nyt näkynytkään - ja sama kävi toisessa pinossa, aargh! :kieh:
murpalle jätti-iso :hug: ja roppakaupalla voimia tähän hetkeen ja tulevaan. Toivon niin kovasti sinulle vielä sen oman nyytin elämään! :hug:
Pahoittelut jälleen hiljaiselosta, on niin kiirettä tämä äitiyslomalla olo ja lisäksi ollunna kaikenmaailman jouluhässäkät yms. Täällä voidaan jo tosi paksusti ja päivän suurimmalta urakalta tuntuukin kenkien jalkaan laittaminen...

Tässäpäs viimeisen lääkärineuvolan kuulumisia, vajaa parin vkon takaa;
RV 35+6
painoa 800g/vko (nyt tullut yht. 11,6 kg)
RR 115/80
turvotus +
SF-mitta 34
pissat puhtaat
vauvan asento RT
kohdunsuun tilanne: kiinteä ja kiinni, pituus 3,5 cm
painoarvio vauvalle tuolloin 2551g (painoarvio LA:na n. 3,5 kg)
Täällä meni joulu minun ja miehen perheiden kanssa, sekä muutoinkin joulun pyhinä sukuloidessa. Pikkuhiljaa on alkanut tuleva (ja lähenevä :attn: ) synnytys jännittämään, itse asiassa päivä päivältä enemmän. Välillä toivon kovasti, että vauva syntyisi aivan pikapuoliin (tahtoo pian syliin oman nyytin!!! :heart: ), välillä taas koko synnytys tuntuu jotenkin kaukaiselta; tyyliin "sitten tammikuussa".. ...siihenhän on tosiaan vielä aika pitkä aika...
Vauvalle on kaikki valmiina (vaatteet pesty ja silitetty, sänky petattu, tutit ja pari pulloa ostettu jne.) ja sairaalasta kotiintulo-vaatteetkin pakattuna hoitolaukkuun valmiiksi.
Nyt taidan lähteä suihkuun, tuntui ukkokin kotiutuvan juuri töistä. heipsan ja hyvät yöt kaikille! =)
- Sirpula ja Pikkuinen rv 37+3 :heart: -