do diin.
Elikkä neuvolasta täti miulle soitteli ja sanoi ettei "kannata" mennä labraan tekemään testiä jos kotona näyttää selvää plussaa. Ja joo, kyllä se selvä oli, mutta jos se tosiaan olikin virheellinen ???
Sitä se vaan meinas että labrassa olis kyllä ilmanen, mutta kuulemma ihan saman asian ajaa... mä nyt en oikein tiedä, jos kuitenkin menisin... ei se mulle saanu edes lähetettä kun heidän koneet kaikki on ihan jumissa. Verestä ei täällä kuulemma oteta kun vasta sitten ekassa neuvola käynnissä, samalla kun muitakin verikokeita otetaan... ihmettelen kyllä, mutta luotan tätiin ja testiin ja niihin satoihin tuleviin testeihin jotka menen tänään ostamaan..
saa tuo lähi apteekki varautua että nyt tulee epäuskoinen mamman alku ostamaan hyllyt tyhjäks...
Niin, neuvola ois nyt toukokuulla siinä alkupuoliskolla.... jännittää jo kovasti ja haluisin ihan kamalasti soittaa kaikille ja kertoa ja ja... laittaa siihen lehteen keskiaukeaman ilmotuksen ja ja...
olen mä joo innoissani ja nyt jos sattuu jotain niin korkeelta tullaan alas niin että mäjähtää. :ashamed: se on kait se suurin pelko koko ajan..
arska pidetään peukkuja testille! tule sitten ilmottamaan kuinka kävi ! niin, en mä tie pinojen vaihdosta... tuntuu orvolta lähteä täältä...
marjutti hyvä että tuli toivoa sullekin, kyllä se joskus hiukan risukasaankin se aurinko paistaa! :hug:
ikuisuus kiitos kiitos, vaikka en mä oikein osaa sanoa edes noin. Kiittää nyt onnitteluista kun mä olen raskaana ?? Todellisuus tuntuu olevan jossain niin kaukana.......
*Tänään on maailman ihanin ihanin ihanin päivä! Aurinkokin paistaa ja veromiehet muisti mua muutamalla eurolla ja ja ja kaikkea! Eipä ole mitään valittamista... ainoa asia vaan, mä haluan raskausoireita enemmän ja että mun masu olis jo niin iso ettei ovista mahdu ja että mä näkisin pienen nappulan jo tuolla....
ihanaa päivää teillekin arvin leidit! :wave: