n.20-vuotiaat kuumeilijat vol.3

linneja: ootko laskurista kattonut millo ois LA aika?meinaatko sit siirtyä oman ketjun palstalle siis joulumammoihin?

mä testaan keskiviikkona. Yhden mamma kaverin kaa sovittiin. kolme muutaki mammaa malttamattomana oottaa et millo testaan. :D
Taidan testin ostaa tänää kaappiin odottamaan sit ke aamuna testiä kehiin :)

YP :hug: ei ihan vielä revetä liitoksista kun täytyy se labrassa vielä kuitenkin varmistaa.. mulla alkaa vasta iltapäivällä koulu ja mä en oikein tiedä miten päin sitä nyt olis. Sais jotain muuta nyt mieleen ja aina kun masusa hiukan nippaa niin "aaaaapua, mikä se oli!?" tupakan himo on valtava, mutta kyllä mä kestän kuin nainen! :headwall: tämän asian takia olen valmis vaikka poistamaan toisen jalkani, puhumattakaan kädstä... :D jos mulla joskus on oma nyytti kainalossa onnellisesti ja terveesti niin ikinä, en ikinä anna sitä edes hoitoon... :LOL: :heart: joo, voi olla eri mieli myöhemmin, mutta nyt mä olen vaan niin pyörryksissä.
Tekis mieli huutaa kaikille, soittaa kaikille, lähettää viestiä, laittaa ilmotus lehteen, jotain, mutta nyt on maltettava olla. Muutkin jaksaa odottaa kertomisensa suhteen ja mä en jaksa vaikka vasta yhden plussan olen tehny! hysteriaa.... :D :headwall:

Onnea Linnejalle aiiiiiivan mielettömän paljon!! :flower: Ihana uutinen ja ihanaa, miten innoissasi olet. :D Mä olisin todennäköisesti ihan samanlainen tuossa tilanteessa.

Tsemppiä uuteen kiertoon tädin kohdanneille!

onnea vielä sylin täydeltä linnejalle! aluks varmaa tuntuu epätodelliselta mut vähitellen alkaa uskoa et todellaki on raskaana!
Täällä ei vieläkään mitään oireita ja testin ostin kaappiin odottamaan eli keskiviikko aamuna teen sen ja ilmoitan tänne jos haluatte.

kauheeta pääkipeä :( illaks meen töihin 16-21 ja huomenna sama aika mut ke oon 14-21 to oon koookoo päivän eli tuplavuoro 7-21 sit pe 7-16 ja la 14-21 eli raskas viikko tiedossa.

Mies sano tänää että hän ei ala jos tulee tyttö nyt et ku hän haluais vihdoin sen pojan mut sano jos tyttö tulee nii muksuja tehää nii monta kunnes poika tulee :LOL:

do diin.

Elikkä neuvolasta täti miulle soitteli ja sanoi ettei "kannata" mennä labraan tekemään testiä jos kotona näyttää selvää plussaa. Ja joo, kyllä se selvä oli, mutta jos se tosiaan olikin virheellinen ???
Sitä se vaan meinas että labrassa olis kyllä ilmanen, mutta kuulemma ihan saman asian ajaa... mä nyt en oikein tiedä, jos kuitenkin menisin... ei se mulle saanu edes lähetettä kun heidän koneet kaikki on ihan jumissa. Verestä ei täällä kuulemma oteta kun vasta sitten ekassa neuvola käynnissä, samalla kun muitakin verikokeita otetaan... ihmettelen kyllä, mutta luotan tätiin ja testiin ja niihin satoihin tuleviin testeihin jotka menen tänään ostamaan.. :LOL: saa tuo lähi apteekki varautua että nyt tulee epäuskoinen mamman alku ostamaan hyllyt tyhjäks...:D

Niin, neuvola ois nyt toukokuulla siinä alkupuoliskolla.... jännittää jo kovasti ja haluisin ihan kamalasti soittaa kaikille ja kertoa ja ja... laittaa siihen lehteen keskiaukeaman ilmotuksen ja ja... :LOL: olen mä joo innoissani ja nyt jos sattuu jotain niin korkeelta tullaan alas niin että mäjähtää. :ashamed: se on kait se suurin pelko koko ajan..

arska pidetään peukkuja testille! tule sitten ilmottamaan kuinka kävi ! niin, en mä tie pinojen vaihdosta... tuntuu orvolta lähteä täältä...

marjutti hyvä että tuli toivoa sullekin, kyllä se joskus hiukan risukasaankin se aurinko paistaa! :hug:

ikuisuus kiitos kiitos, vaikka en mä oikein osaa sanoa edes noin. Kiittää nyt onnitteluista kun mä olen raskaana ?? Todellisuus tuntuu olevan jossain niin kaukana....... :D

*Tänään on maailman ihanin ihanin ihanin päivä! Aurinkokin paistaa ja veromiehet muisti mua muutamalla eurolla ja ja ja kaikkea! Eipä ole mitään valittamista... ainoa asia vaan, mä haluan raskausoireita enemmän ja että mun masu olis jo niin iso ettei ovista mahdu ja että mä näkisin pienen nappulan jo tuolla.... :D

ihanaa päivää teillekin arvin leidit! :wave:

Linneja ihana on lukea sun positiivisestä päivästäs :) Valaa muhunkin uskoa, että viel raskaudun tästä...
Verottaja ei vielkään ole muistanut mua, ei ees verotiedoilla, oon oottanut kuin nousevaa kuuta uusi verotietoja :D en ole utelias :)
Valitettavasti lähikauppias muisti huonoilla potuilla :kieh: käytiin eilen kaupassa ja ostin kiireessä Pirkan pottupussin. Aloin tänään tekeen keittoa melkein puolet potuista oli pilalla :kieh: tuli erittäin porkkana pitoinen tuosta keitosta, kun pottuja ei pahemmin ollut ja kauppaan en enää kerennyt... Itellä petti muisti eilen ja unohin pistä kellon soimaan aamuks, joten koulupäivä jäi välistä :whistle:
Onneks vähän piristää mun uus kevättakki :p kirkaan vihreä, vähän "tunikka" mallinen :)

aurinkoinen äityli tottakai ilmottelet täällä sitten heti ku olet testin tehny :D tosi kiva elää muittenki mukana jännittämässä :D

Linneja ihana lukea sun juttuja! :LOL: oon varmaan ite samanlainen ku plussan saan, en osaa sitten muuta ajatella :D

danan takki kuullostaa ihanalta kevät takilta =)

tänne ei kovin hyvää kuulu, alaselkää särkee, hankala olla, pelottaa että ne menkat sieltä alkaa.. en ole nokkaa ulkona jaksanu näyttää tänään, harmaatahan tuolla ulkona on.. :/ (valivali.. :LOL: )

Marjutti86: Täällä myös alkanut alaselän kolotus:ashamed: Huomenna aattelin tehä uuden testin, ellei tänään jo menkat ala. taivat olla nyt jotain 5 päivää myöhässä.. Täälä aurinko paistaa, pyykit on pihalla kuivumassa :) Kova tuulin tosin

dana88 mehän ollaan aikalailla samassa tilanteessa sitten :D menkat on mulla jotain 3 päivää myöhässä, vähän väliä käyn veskissä tarkastaan et eihän vaan ole alkanu.. :ashamed:

ajattelin et lauantai aamuna teen uuden testin jos ei siihen mennessä ala, en tiiä jaksaako nuin pitkään oottaa tai pitääkö toista testiä tehdä, mut sillon olis hyvä päivä ku mieskin on kotona =)

Linneja ihanaa ku saadaan plussauutisia! onnea ihan hirmusesti :flower:
me muut tuumma perässä ;)

).( ovis kai ohi (testien mukaan), nyt sitte vaan odotellaan. Tänään vähä ollu äklötystä, mut varmaan vaan mielikuvituksen tuottoa :whistle:

ihanaa viikkoa kaikille teille ihanaisille :)

voi tuskaa, pari viimeistä tuntia töissä oli aiva kauheeta ku rupes yhtäkkii vaa selkää särkee nii |O nyt alkaa vähä helpottaa ja helpottaa ku makoileepi.
MIehelle vihjasin et odotan keskiviikkoa, mies ei tajunnut et miks no sen näkee sit ku mies on onneks kotona aamulla viel mut lähtee iltapäivällä sinne Paimioon. Hyvä päivä sit miehellekki kertoo uutiset et kumpaa testi näytti. Oispa jo äkkiä huominen ohi nii sit ois KESKIVIIKKO!! :LOL: ei vieläkään mitään oo tullut!

meen telkan ääreen..

Huomenta!
Äh, kyrsii jo valmiiksi, kun lähen kasiksi lääkäriin. Valitettavasti joudun kertomaan lääkärille/terkkarille vauvaprojektistani, siltä varalta että jos lääkitystäni muutetaan. Kun kyseessä on opiskelijaterveydenhuolto nuiva suhtautuminen on aika lailla takuu varma asia. Eli arvostelua tulee kuulumaan :kieh:
Skippasin testaamisen tänään, huomenna aattelin testata kun poikiskin on vapaalla silloin.
Vieläkään ei menkkoja näy :)

HUOMENTA!!!

dana elä välitä niistä jos ne jotain vauvaprojektiin sanoo, mä muistan kun jouduin sanomaan joskus vuos sitten kans aika topakasti omalle koulu terkkarille kun oli juttua lasten hankinnasta, ja sen jälkeen ei olla asiasta paljonkaan puhuttu... tosin, mun kouluterkkari onkin hiukan pöhelö. |O

arska no niin, huomenna sitten on testin paikka.... :D

devi :hug: :hug: kiitos kaikesta ! :heart: vaikka mä nyt "joudunkin" pois pinosta, niin elä unohra minuu! Ja tule pian perässä ? Mihin pinoon nyt sitten iskeydynkin...:snotty:

* Tein aamusti uudentestin, apteekin omalla ja kyllä, sekin oli positiivinen! :heart: mä en voi uskoa.... eilen tuli möläytettyä yhdelle jos toisellekin vahinkossa että positiivinen testi tuli. Mutta ideana oli ja on edelleenkin että vasta sitten kun ollaan neuvolat kahlattu läpi niin ilmotetaan sukulaisille....
Tässäs näette, heti kun saan silmäni aamuisin auki niin tulen tänne, tähän pinoon. Miten mä tästä poiskaan voin mennä..... :ashamed: tulee eroahdistusta... eikä mulla ole edes mitään pinoa johon vois iskeytyä... :snotty:

jahas, se on työpäiväkin tänään... kamalaa mennä töihin repimään ihtees ku tietää että tuo papu tuolla ei kamalasti tykkää repimimisistä... :ashamed:

aurinkoista päivää kaikille typsyt! :wave:

huomenna testaan niinkui danakin :) Kyl tänä aamuna luulin et alkoi mut eehhheiii oo alkanut :eek: :D Käyn tänää typyn kans perhekerhossa ku ei oo pitkään aikaa käynyt. mukavaa vaihtelua. Pitää käydä kaupas nyt aamusta kunhan toi neiti herääpi. illaks meen töihin jälleen.

mies uskoo että mä en olisi raskaana mut senpä näkee huomenna mitä testiin tulee. jos siin ei näy nii heti verikokeisiin on päästävä!! =)
mullaki 4 mammakaveria ja te täällä tiedätte mun tilanteesta. muille en aio kertoakkaan jos plussa on. antaa masu kasvaa sitten muiden huomata :p Paitsi et osaakoha mies sit pitäää suutaansa kii. kun odotin tota mein neitiä ja ilmoitin ku sain tietää olevani raskaana miehelle nii eiköhän se tainnut äitillensä soittaa heti et on tulossa vauva. meniköhä varmaa 2-3vk nii koko suku sit koht tiesi. :/ Nyt yrittäis olla hissukseen ja ylläripylläri sukulaisille kun huomaavat mun masun pyöristyneen :D

dana, höh, ihan tyhmää tollanen jos joutuu tappelemaan.! mä kans oon tapellu mun diabeteshoitajan kans kerran tosta lapsi asiasta... ihan samanlailla mullakin on oikeus haluta ja saada lapsia kun niilläkin, jotka eivät sairasta diabetestä.!! toki mua täytyy sitten seurata tarkemmin, mutta silti.

tsempit kaikille testailijoille d;)b

Linneja, voi jehna, mulla tulee ikävä sua ja sun hassuja juttuja :hug: tulehan sitten aina välillä meitä moikkailemaan.! :) kaikkea hyvää toivotan sulle ja pikkuiselle :heart: toivottavasti kaikki menee hyvin.!

täällä vähän pahoilla mielin ollaan...:'( tänään ehkä meidän vanhin neiti saa uuden kodin.... eilen ukon kans molemmat nyyhkytettiin kun asiaa ajateltiin, mutta koiran parasta on ajateltava. silti se aina tuntuu vaan niin pahalta :ashamed:

mukavaa ja aurinkoista päivää teille naikkoset.! :)

YP: Itellä on astma, sitä kans joutuis aika tarkasti seuraan, jos oisin raskaana...
Lääkäri aika positiivisesti suhtautu asiaan, kun ilmoitin vauva-aikeista, katottiin jopa sellaset lääkkeet, että voi turvallisesti käyttää raskaana...

Inhottava yllätys selvisi lääkärin jälkeen, menkat olivat päässet yllättämään :'( Eli ei tärppiä. Oletin jo tärpänneen, kun menkat olivat kunnolla myöhässä ja oli outoja tuntemuksia. Eli KP1.

Aattelin tehä muffineita, uudessa Meidän Perhe - lehdessä oli kivan näköinen ohje, teen jo tänään jos piristäis =) Ensin ajatuksena oli tehdä vasta ensi viikolla, kun täytän vuosia.

Toivottavasti muilla tärppää :) :flower:

Onnittelut Linnejalle! :flower: :heart:

Hedelmäiset päivät meneillään, 19.-28.4. (kierron heiton takia nuin pitkäksi laskettu - kp12/27-30)
Mies kovasti illalla sanoi, että tekee tänään ruokaa sillä aikaa, kun koulussa olen ja sitten ruoan jälkeen suuntana on kuulemma makkari. Saas nähdä onko.. Ovis pitäis olla jossain 23.-26.pvän tienoilla laskujen mukaan - tikuttaa en jaksa.. (paitsi, että taidan kuitenkin kohta mennä tikuttamaan, mikäli tämä vire pysyy vielä tovin..)
On jokin ihmeen masennuskausi meneillään. Ei mikään jaksais kiinnostaa, koulu varsinkaan ja kovin on heikolla mielellä lapsiasiankin suhteen. Juuri näitä "Ei me koskaan saada lapsia"- ja "Oon ihan varmasti hedelmätön"-puheita ja ajatuksia liikkeellä.. Ärsyttävää. Kärsivällisyyttä pitäisi saada jostain tukuttain lisää. Ja mielenkohennusta.
Mieltä vaivaa kaiken lisäksi jonkin sortin kateus kälyä kohtaan, jonka laskettuun on perjantaina 10 viikkoa jäljellä. Noo, jos ei omia tule, niin on ainakin veljentyttö sitten hoidokkina. (Jos hän nyt sitten syntyy tyttönä..)

Koulupäiviäkään ei ole enää kuin 24, joista näyttöihin menee kahdeksan. Josko sitä valmistuisi reilun kuukauden päästä.. Olis kyllä aika suoritus.

Tein K:lle ja itselleni villasukat. Sain viimeisen sukkasen valmiiksi tuossa tovi sitten. Piti tulla hakemaan lapasien ohjetta, mutta eksyinkin tänne.. Ehkä sitä on sitten jotenkin riippuvainen kuitenkin, vaikkei sitä heti myönnäkään.

Kaunista ja aurinkoista kevätpäivää kaikille! :heart:

*Nimim. Astmaatikko täälläkin..

iidesy, inhottavaa, kun välillä tulee tollaisia tuntemuksia.! toivottavasti kevät ja kesä piristävät edes hiukan mieltä :hug:

vitsi, just soittivat sieltä lääkäristä... mulla on 20.5 aika sille mun diabeteslääkärille, missä jutellaan näistä lapsettomuus hommista ja sit ukon täytyy varaa oma aika, joka menee sitten varmaan siitä vielä seuraavalle viikolle.
mä jo luulin että ne oli unohtanu meijät :D ihanaa saada tätä asiaa eteenpäin.!!

Yhteistyössä