n.20-vuotiaat kuumeilijat, joilla yritystä takana jo pidemmän aikaa

Keskiviikko 19.9!

Dreamer-88........ kp 4/26-86............ y 10kk..... ...1. toiveissa
Tinttu...............kp 5/26.....................yk 6..............1 toiveissa
Äityli -84............kp 17/30-41............ yk 13........... 2 toiveissa
Bayan Fare.........kp 18/32-?................yk 9............1 toiveissa
Nasu86...............kp 19/33-??............yk 12............1 toiveissa
Sarah85.............kp23/28-30..............yk14............1 toiveissa
MissMaisa..........kp 26/26...................yk14............3.toiveissa
Hempukka87......kp28/30-?................yk 11..........1 toiveissa
Haltia................kp 29/31-36...............yk 10.........1 toiveissa
Corelia................kp38-30...................yk9.........1 toiveissa
Tinii..................kp 38/28-40................9kk............1.toiveissa
Wiivi84..............kp 38/30-32 ..............yk10..........2.toiveissa
Sirpula...............kp 39/34-71.............yk4..............1.toiveissa
whisnefka ..........kp 40/25-32 ...........yk9.............1 toiveissa
rina82.................kp45/??...................yk28...........1. toiveissa
Anna333............kp53/45-80............ .yk14............1 toiveissa
gataa.................kp 61/31-39.............yk 6.............1.toiveissa

Plussanneet

Pinkviini yk 7
äippä 84 yk7
liinu83 yk 5
:heart:


Hei vaan äityli -84 ja tervetuloa mukaan, lisäsin sutkin nyt listaan. Meitähän on jo aika monta. eipä se nuorenakaan aina niin helpolla onnistu, kuin vois luulla. Mutta kyllä me kaikki vielä ne vauvat saadaan. ;)
 
Gataa Juu kyllä on taas ollu niin kiire ilta että huh!! :x Oon yrittäny opiskelujuttuja tehä kauhealla tahdilla ja töistä on pomo soitellu vähän väliä että etkö tulis töihin...meinasin alkuillasta laittaa jo puhelimen kiinni kun koko ajan pirrasi eikä pystyny keskittymään ollenkaan!! :kieh: Mutta nyt tosiaan teen tälle päivää viimeistä opiskelutehtävää, ja aamulla ennen yhdeksää pitää olla taas luennolla... |O Tänään mulla oli hyvä aikomus käydä lenkillä, mutta niinpä tuo ilta taas mennä vilahti vauhdilla ohi kun tekemistä olis enempi kuin kerkeää tehdä! Toivottavasti mullekkin tulis jotain selvyyttä tuohon kiertoasiaan sitten lääkärikäynnillä, jännittää kamalasti jo valmiiksi.

Mutta nyt yritän tehä vielä tuon yhden jutun loppuun ja sitten kiireesti suihkun kautta ukkokullan kainaloon treffaileen nukkumatin kanssa! :saint:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Dreamer-88:
MissMaisa!! ONNEA!! :heart: :heart: Ihana uutinen.. *halaus* :D :D :hug: :heart:
Kiitos, on tässä itsellä aika epäuskoinen olo, ku noita yrityskiertoja oli jo muutama takana. Sain nyt sitte peruuttaa ne tutkimukset sielä yksityisellä, eipä siitä ookaan ku pari päivää, ku kävin sielä aikaa varaamassa :D
 
onnea onnea!
(.) mä kans! kp 26/3o,kuulun vielä jotenkin tähän piiinajoukkoon. kun nuorikin vielä olen.

Hei onks teillä plussanneet ollut runsaampaa vuotoa? kun mulla on ihan kuivakausi menossa, mutta muuten tuntuu siltä, että olisi vihdoin vuoro plussata täälläkin..
 
Alkuperäinen kirjoittaja onneliina:
onnea onnea!
(.) mä kans! kp 26/3o,kuulun vielä jotenkin tähän piiinajoukkoon. kun nuorikin vielä olen.

Hei onks teillä plussanneet ollut runsaampaa vuotoa? kun mulla on ihan kuivakausi menossa, mutta muuten tuntuu siltä, että olisi vihdoin vuoro plussata täälläkin..
Valkovuotoa on tullut tosi paljon, siksi ravasinkin vessassa koko ajan, piti kurkkia, että nytkö ne menkat alkoi. Töissä kaikki tuoksuvat/haisevat ihmiset ällötti ja iltaisin ku olin koirien kanssa lenkillä, niin meinas koko ajan tulla oksennus. Muutenkin illalla ja yöllä on ollut huono olo. Viime yönä en meinannut saada nukuttua, ku mahassa muljahteli ja nyki, niinku olis ollu elohiiri. Aamulla sitte päätin testata.

Toivottavasti sullekin ne kaksi viivaa sinne testiin pärähtää!!!
 
Äityli-84 tervetuloa joukkoon mukaan!! :flower:

MissMaisa paljon paljon ONNEA!! :heart: :flower: mukava että niitä iloisia uutisia alkaa tähänkin pinoon ilmestyä :)

Kuunvaihteessa pitäs muuttaa vihdoinkin omaan asuntoon :) kovasti oon tänään yrittäny pakkailla, en kouluunkaan jaksanu lähtee :ashamed: no onneks olis ollu vaa yks luento... Nyt pitäs sit jaksaa viel yhtä koulujuttua väsäillä ja tenttiin lukea, millään vaan ei jaksais...
 
Paljon onnea plussasta MissMaisa :heart:

Toivotaan, että me muut tullaan pian perässä. Kyllä täällä vaan vähitellen alkaa plussaneiden pinot kasvamaan, ja mikä ihaninta, niissä on jo sellaisiakin, joilla on ykt enemmän kuin 4. Välillä tuntuu katkeralta, kun pinot on väärällään ekoilla ykilla plussanneilta.Mutta sellaista se vaan on. täällä ei edelleen oireita suuntaan eikä toiseen, jotenkin valmiiksi jo angstaan kuitenkin, että "miksei meillä ikinä tärppää" no katsellaan nyt.
 
Onnea vaan MissMaisa!

Nyt mulla on tyhmä kysymys ovistesteistä. Aloitin testit ihan sinä päivänä, kun ohjeessa luki ja haamu tuli..tein seuraavina päivinä testit uudelleen, niin ne oli edelleen aika vaalaita viivoja. Nyt tänään sitten ei enää tullut mitään, jos oikein olen ymmärtänyt niin eikö sen viivan pitäisi tulla saman väriseksi kun testiviivakin?
 
Kiitos kaikille onnitteluista :) Vaikka voin kyllä kuvitella kuinka pahalta jokainen raskausuutinen tuntuu :/ Mun mielestä me kaikki voitais plussata tästä samasta kierrosta, tulee sillälailla oikeen huono omatunto, että miksi minä muttei muut, ku tietää tasan tarkkaan miltä teistä tuntuu :( Kahden kaverin pitäis synnyttää muutaman viikon sisällä ja mä jo viime viikolla kauhistelin, että kuinka mä pystyn niitä vauvoja mennä kattomaan, ku oma suru ja kateus on niin suuri. Mulle olis kyllä varmaan tullut niin pahamieli, enkä totta puhuen tiedä olisinko edes mennyt, en varmaan ainakaan heti :| Nyt sitte sinnekin pystyy menemään hyvällä mielellä.

Tässä meidän yrityksen aikana mulla meni välit yhteen kaveriin lähes täysin, ku se teki vuodessa kolme aborttia ja meillä sitä plussaa ei tullu millään. En vieläkään käsitä mitä se oikeen ajattelee. On niin väärin, että semmoset jotka ei lapsia halua tulee raskaaksi koko ajan ja ne jotka lapsen oikeen kovasti haluaa, niin ei millään :(

Mä taidan vielä hetkeksi jäädä tänne kuumeilijoiden puolelle ennen ku uskallan siirtyä tuonne odotukseen :) Sain ny tänneki ropista niitä plussia!!! En muistanukaan että tää pahoinvointi voi olla näin kauheeta! T: Nainen joka oksenteli joka toiseen puskaan ku oli koirien kanssa lenkillä :)
 
Perjantai 21.9

Dreamer-88........ kp 6/26-86............ y 10kk..... ...1. toiveissa
Tinttu...............kp 7/26.....................yk 6..............1 toiveissa
Äityli -84............kp 19/30-41............ yk 13........... 2 toiveissa
Bayan Fare.........kp 20/32-?................yk 9............1 toiveissa
Nasu86...............kp 21/33-??............yk 12............1 toiveissa
Sarah85.............kp25/28-30..............yk14............1 toiveissa
Hempukka87......kp30/30-?................yk 11..........1 toiveissa
Haltia................kp 31/31-36...............yk 10.........1 toiveissa
Corelia................kp40/30...................yk9.........1 toiveissa
Tinii..................kp 40/28-40................9kk............1.toiveissa
Wiivi84..............kp 40/30-32 ..............yk10..........2.toiveissa
Sirpula...............kp 41/34-71.............yk4..............1.toiveissa
whisnefka ..........kp 42/25-32 ...........yk9.............1 toiveissa
rina82.................kp47/??...................yk28...........1. toiveissa
Anna333............kp55/45-80............ .yk14............1 toiveissa
gataa.................kp 63/31-39.............yk 6.............1.toiveissa

Plussanneet

Pinkviini yk 7
äippä 84 yk7
liinu83 yk 5
MissMaisa yk 14
:heart:
 
)Onnea MissMaisa :heart:

Ihanaa kuulla että noinkin monen kierron jälkeen se plussa voi sinne testiin vielä ilmestyä. Jospa tämä 14. kierto olisi minullekin se onnellinen... Äläkä turhaa pode huonoa omatuntoa meidän muiden vuoksi...olet varmasti joutunut pettymään myös monta kertaa.

Oma napa -osastoa: Tätiä ei vielä näy mutta vasta maanantaina sitä kannattaa alkaa odottamaan. Kamala väsy ollut muutaman päivän mutta on toki ollut paljon kiirettäkin. Pientä nippailua tuntunut tuolla masussa mutta niin oli viime kierrossakin. Valkovuotoa tulee tooosi paljon niin että oon pari kertaa luullu tädin jo yllättäneen.

Kohta töihin ja illalla juhlitaan herran synttäreitä...Kakkua olen aamun paistellu...saas nähä minkälainen siitä tuli :LOL: sillä meidän talon kokki en todellakaan ole minä! :whistle:
 
Heipä hei!

Älä tosiaankaan turhaan pode huonoa omaatuntoa, MissMaisa! Ihan samalla tavalla täällä jokaiselle meille kuuluu se onni, että plussa tulisi. :heart: Turhat murheet pois vaan! Ihanan empaattinen olet. :hug:

Ei se lääkäri sitten tänäänkään soittanu niistä arvoista.. :ashamed: Prkl.
 
Hiphei ja viikonloppu taas lusittuna!

Tätirintamalle ei kuulu vielä mitään. Kummallista kun tuo kierto on alkanu heittelemään yli tuon 28 päivän eli viimeistään keskiviikkonakai nuo menkat alkaa. Huomenna menen verikokeisiin ja pissaamaan purkkiin niin saadaan tämä tutkimuspuoli meidänkin osalta kunnolla käyntiin...hhhmm...hieman kyllä pelottaa ja hirvittää mutta hyvä näin kuitenkin
 
Tulin vaan ilmoittamaan, että yöllä oli alkanut menkat, pikkarit aamulla veressä. no tätähän tietyti odotin, mutta voi tätä surun määrää. on vaan niin pohjatonta, ja pitäisi koko viikko jaksaa asiakaspalvelutyössä. olo on vaan todella muserrettu ja sanatona, en edes jaksa ajatella asiaa, tämä on vaan nii-iin masentavaa.

missmaisa - ei silti tarkoita, että kenenkään tarvis potea huonoa omaa tuntoa plussastaan. olet sen varmasti ansainnut. ja oma suru ei poista onnea sun puolesta. Toivon vaan että itsekin ansaitsen sen perkeleen plussan joskus :'( enkä varmasti aijo potea silloin huonoa omaa tuntoa, vaan nauttia täysillä. Tee sä nyt samoin, on vääryys olla iloitsematta ja huutamatta riemusta, jos saa tietää vatsassaan olevan uuden elämän alun. =) :flower:
 
haltia :hug:


Mä kävin sitte tänään sielä progesteronin mittauksessa. Lupasivat, että jo tällä viikolla tulee tulos. Kiva, on sitte tiedossa pitääkö mahd seuraavassa kierrossa nostaa kahteen clomiin päivässä vaiko ei. Vaikka luulen että ei tarvi, koska lämpötilat on niin hyvät mulla. Aamulla mittasin 36,60, ja nyt päivällä mittasin 37,04. :)
 
Maanantai 24.9

Haltia................kp 1/31-36...............yk 11.........1 toiveissa
Dreamer-88........ kp 9/26-86............ y 10kk..... ...1. toiveissa
Tinttu...............kp 10/26.....................yk 6..............1 toiveissa
Äityli -84............kp 22/30-41............ yk 13........... 2 toiveissa
Bayan Fare.........kp 23/32-?................yk 9............1 toiveissa
Nasu86...............kp 28/33-??............yk 12............1 toiveissa
Sarah85.............kp28/28-30..............yk14............1 toiveissa
Hempukka87......kp33/30-?................yk 11..........1 toiveissa
Corelia................kp43/30...................yk9.........1 toiveissa
Tinii..................kp 43/28-40................9kk............1.toiveissa
Wiivi84..............kp 43/30-32 ..............yk10..........2.toiveissa
Sirpula...............kp 44/34-71.............yk4..............1.toiveissa
whisnefka ..........kp 45/25-32 ...........yk9.............1 toiveissa
rina82.................kp 50/??...................yk28...........1. toiveissa
Anna333............kp58/45-80............ .yk14............1 toiveissa
gataa.................kp 66/31-39.............yk 6.............1.toiveissa

Plussanneet

Pinkviini yk 7
äippä 84 yk7
liinu83 yk 5
MissMaisa yk 14 :heart:


haltia :hug: täältä tullaan varmaan pian perässä. mites te joilla kierrot myös pitkällä, oletteko testailleet?
 

Yhteistyössä