n.20-vuotiaat kuumeilijat, joilla yritystä takana jo pidemmän aikaa

MissMaisa PALJON , PALJON ONNEA SINULLE!!! :hug: NAUTI TÄYSIN SIEMAUKSIN, NIIN MEKIN JAHKA PERÄSSÄ TULEMME!! :D

Voi tätä odotusta!!! Menkoista ei merkkejäkään, eikä kyllä raskausoireistakaan. Tosin mulla ollu täällä viime viikko mieletöntä stressiä; yksi perheenjäsenistä joutui sairaalaan, mutta LUOJAN KIITOS kyseessä ei ollu mitään vakavaa, lähipäivinä pääsee kotiin! ..joten ei toisaalta ihmekään että mulla hormonit aivan sekasin kun mahdotonta mielialojen heittelyä yhdistettynä stressiin.. :/ Josko tässä tällä tai ens viikolla varulta testin tekis, kun on noita testejä muutama jo valmiina ostettuina... :saint:

Kahden viikon päästä olis aika sinne lääkärille, saapa nähdä mitä se sanoo. Mua eniten hirvittää se, kun en yhtään tiedä että mitä se siellä tekee. Muutaku sen että munasarjat ultraa...

Meidän muutamat kaverit sai vauvat tuossa jokunen vko sitten, ollaan käyty heidän pikkuisiaan katsomassa ja kyllä olivat suloisia!! Kysyinki kaverilta että ethän huomais jos veisin mukanani... :D Mutta onneksi sai viikonloppua halia ja helliä siskon tenavaa, joka oli meillä hoidossa. Semmoinen 8kk ikäinen, just oppinu ryömimään..on ne niin ihania! :heart:

Niin ja kuulin vasta, että veljeni perheeseen on myös tulossa pikkuinen kevään korvilla... :heart: Paljon vauvoja tutuilla, mutta on se jännä kun kavereille tulee oltua salaa hieman katkera, mutta omille sisaruksille ei sitten pätkän vertaa (johtunee siitä että heidän tenavansa ovat aina olleet myös mulle kuin omia :heart: :D ) !!!

Laittakaapa muutkin kierroissa pitkällä olevat informaatiota, joko on testaus suunnitelmissa...

Mutta nyt ruoan laittoon... :saint:
PLUSSATUULIA KAIKILLE!! :hug:
 
haltia, pahoittelut menkoista. :( :hug:

Bayan Fare, no teilläpäin on nopeeta toimintaa noiden tuloksien suhteen. Minulle ei ole vieläkään soitettu tuloksia, vaikka kävin siellä jo 13 pvä. :|

Sirpula, uskon että lääkärille meno jännittää. Itselläni on sama juttu aina, vaikka tietäisinkin mitä ne siellä tekee. Sit kun siellä on käyny niin on helpottunut olo. Sinun lähipiiriisihän on paljon vauvoja tulossa. Minusta tuntuu samalta, että jos omille sisaruksille tulisi vauvoja (ei siis vielä ole) niin tuskin olisin niistä kateellinen ja katkera, mutta kun yhdelle (onneksi vaan yhdelle) kaverille on tulossa vauva niin se jotenkin tuntuu paljon "pahemmalta".

Itsekkin tässä katselin listaa ja huomasin, että aika monella on kp:t menny jo yli... Onko kellään positiivista kerrottavaa? :heart:
 
Tinttu mä myös uskon että tää olo helpottuu kunhan pääsen siellä käymään ja saan tietoa asioista ja miten jatkossa tulee toimia. Juu meillä päin noita vauvoja tulee hurjasti, eipähän päästä kuoleen sukupuuttoon! :D

*Teenkö testin, enkö tee.........huoh......* :/
 
Tehkää vaan testejä, niin jospa niitä plussia tulisi ;) Täällä tänään pupuiltu juu.. mutta alkaa olla vähän pakkopullaa välillä :( Kaikki hauskuus seksistä hävinnyt kuin tuhka tuuleen sen jälkeen kun tuli tieto kasvaimesta.. Mies ei tunnu enää pitävän minua naisena.. tai ainakin hän kovasti välttelee kosketustani eikä koske minua.. :'( Jospa tämä olisi ohi menevä vaihe ja minun vahva fiilis plussasta tuottaisi tuloksen :)

PLUSSAtuulia kaikkille!! :heart: :heart: :heart:
 
Dreamer-88, kasvaimesta? :( Anteeksi, kun kysyn tuosta. Ymmärrän jos et halua vastata. Meilläkin miehen kanssa välillä tuo seksielämä tökkii... Vähän semmoista pakonomaista touhuilua. Toivotaan, että teillä tuottaisi tulosta, kun sinulla vahvat fiilarit sen suhteen on! :heart:

Niin ja tietenkin KAIKILLE meille sitä tärppiä toivoo. Ehdottomasti. :heart:
 
haltia meillä on vissiin joku ihmeellinen yhteys, koska mulla alko ruskea tuhruttelu, joka meinaa et huomena alkaa menkat. eli samanlailla mulla kierto jatkuu ku sulla, eli yhden päivän susta jälessä :D
Tiesin kyllä että menkat alkaa, oli huono "saanti" tässä kuussa, ei herunu... :ashamed: no yk 12 pärähtää
 
Tinttu: Niih.. Löytyi syyskuun alussa, mutta sitten se välillä katosi.. Vei mukanaan myös seksihalut.. Ei keretty selvittää mikä oli.. Muutaman viikon oli todella kovat kivut, jolla se löytyi.. Mutta jospa se olisi ollut hyvälaatuinen ja sen vuoksi hävisi (tosin kesken kierron :ashamed: )..

Hempukka: :hug:
 
Tiistai 25.9

Haltia................kp 2/31-36...............yk 11.........1 toiveissa
Dreamer-88........ kp 10/26-86............ y 10kk..... ...1. toiveissa
Tinttu...............kp 11/26.....................yk 6..............1 toiveissa
Äityli -84............kp 23/30-41............ yk 13........... 2 toiveissa
Bayan Fare.........kp 24/32-?................yk 9............1 toiveissa
Nasu86...............kp 29/33-??............yk 12............1 toiveissa
Sarah85.............kp29/28-30..............yk14............1 toiveissa
Hempukka87......kp34/30-?................yk 11..........1 toiveissa
Corelia................kp44/30...................yk9.........1 toiveissa
Tinii..................kp 44/28-40................9kk............1.toiveissa
Wiivi84..............kp 44/30-32 ..............yk10..........2.toiveissa
Sirpula...............kp 45/34-71.............yk4..............1.toiveissa
whisnefka ..........kp 46/25-32 ...........yk9.............1 toiveissa
rina82.................kp 51/??...................yk28...........1. toiveissa
Anna333............kp59/45-80............ .yk14............1 toiveissa
gataa.................kp 67/31-39.............yk 6.............1.toiveissa

Plussanneet

Pinkviini yk 7
äippä 84 yk7
liinu83 yk 5
MissMaisa yk 14



Täällä tosiaan, on aika monilla jo toosi pitkällä kierrot. Onkos mitään hyviä uutisia meille kerrottavana? gataa, anna333, rina82, Whisnefka ym?

Hmepukka 87 Jep, samaan tahtiin mennään, eiköhän sitten ensikuussa tehdä ne plussat ;)

Alan jo toipua nopeammin tästä tädin yllätyksestä. Ehkä olen jo tottunut, että aina alkaa kuitenkn uusi kierto, jossa on mahdollisuus raskautua. Ja kyllä mun toipumistni edesauttaa ihana mies,joka ei ole yhtään lohduton, vaan uskoo, edelleen, ettei meillä ole mitään hätää, ja se vauva kyllä tulee. On se ihanan rauhoittavaa. Ja tottakin se on, mun yksi ystävä sai juuri vauvan luomuna, vaikka 10 vuotta sitten todettiin munajohtimien olevan tukossa ja muutakin vikaa niin, että 99 prosentin todennäköisyydellä ei tule koskaan vauvaa. No nyt sillä on oma pikkuinen. Muitakin ihmeitä on lähipiirissä tapahtunut.

Ja tiedän mitä on kun seksi maistuu puulta. Välillä on hirveää kun vain vauva mielessä, mutta jotenkin ollaan kyllä tässä parin viimekuun aikana löydetty uudelleen intohimo meidän seksielämään, mikä on tehnyt kyllä oikein hyvää niiden kuukausien jälkeen kun epätoivoissani toivoin raskautta, joka oli lähes mahdoton, kun seksiä oltiin harrastettu n 2 kertaa.
 
mun menkoista ei kuulu vieläkään mitään.... ja mietin testin tekoa mutta ku oon 100% varma että nega tulee ni en viittis tuhlaa rahoja ku muutenki mennää nyt hiukka tiukilla.

mutta tulen kyllä heti tänne ilmoittamaan jos täti tulee tai jos testi on negaa tai plussaa...
 
Hei kaikille! Anteeksi kun en ole käynyt mitään ilmoittamassa! Tosiaan tipuin jo ajat sitten ja harmitus oli niin suuri että ei voi sanoin kuvailla, niin ajattelin pitää sit tähän palstailuun taukoa. Olen käynyt lukemassa kyllä. Mutta taidan jäädä nyt pois tästä ja seurailla sivummalla! Onnea kaikille plussanneille ja kiitoksia teidän ihanasta seurasta!
 
Niin haltia, laitakko mulle kp 1/30-35 ja yk 12 ? Kyllä me nyt ne plussat päräytetään. Ootko muuten juonut greippimehua? Mä aattelin alottaa huomena, alota sääkin, meillä varmaan on oviksetkin aika samaan aikaan :) Nyt aattelin kyl ukon sitoa oviksen aikana sänkyyn enkä päästä ennen kp 25 sieltä pois. Soitan pomollekin et mies on nyt lapsentekolomalla :D
whisnefka :hug: toivottavasti nyt et ihan kokonaan häviä maisemista vaan tuut välillä kertomaan kuulumisia. Raskastahan tämä kyllä on..
 
Tein sitten eilen testin ja negaa näytti... :'( Eli tätiä odotellaan tai mahd. myöhempää lisätestailua mikäli ei tätiä kuulu.

Täällä on kans kokemusta siitä, kun seksi alkaa maistua puulta...tuntuu niin käsittämättömältä että miten se niin voi muuttua, kun aiemmin ollu niin taivaallisen ihanaa! Ei siinä, on siis tietty edelleenki usein, mutta joskus ku molemmat väsyneitä ja stressaantuneita, niin tuntuu ettei maistu seksikään.
Just yks päivä ukon kanssa puhuttiin, että ei tämä pakkopullaa saa kummallekaan olla, ei kai se tärppääkään jos jompi kumpi ei ajatuksen tasolla ole täysillä mukana ja stressaa vaan samalla jostain..päätettiin yhdessä tuumin, että tästä lähtien touhuillaan aina vaan jos suinkin molemmista siltä tuntuu, mutta ei yhtään "väkisin" -niin ei mene se nautintokaan sitte aivan ohi... :D Mua kyllä helpotti kovasti kun ukon kanssa puhuttiin asia selväksi, välillä niin ihteäki mietityttäny että onko vika ihtessä kun ei enää ole samanlaista.
 
Ja :wave: kaikille tutuille ja tuntemattomille! Elikkäs kirjoittelin tuolla n. 20-vuotiaiden kuumeilijoiden puolella nimimerkillä Riquli.

Anniel ....................kp 9/26-28.............yk6.................2.lapsi

Tässä siis infot, ja nyt oikeesti alkoi kunnon hiillostus isännälle, ilmoitin sille sunnuntaina, et nyt pupuillaan sit seuraavat 5 päivää ja katotaan tehoaisko se. En ole käyttänyt tuota kovasti kehuttua greippi-mehua, mutta multiTabs Special 2+ olen syönyt pari kk:tta.

On "ihanaa" katsoa, kun kolme kaveria odottaa pikku-kakkosiaan, kaikki alkuvuoden -08 tulevia vauvoja. Kyllä sitä jotenkin osaa vielä iloita toisten raskaudesta, mutta pelkään että jos meillä ei tapahdu mitään ennen vauvojen syntymiä, niin voi olla että vierailut jää vähemmälle.....onneksi kukaan ei vielä ole kauheasti kysellyt, että millos teille...voi olla pää hajoaa siinä vaiheessa. :ashamed:
 
Tiistai 25.9

Hempukka87..........kp1/30-?................yk 12..........1 toiveissa
Haltia.....................kp 2/31-36...............yk 12.........1 toiveissa
Anniel ....................kp 9/26-28.............yk6.................2.toiveissa
Dreamer-88........ kp 10/26-86............ y 10kk..... ...1. toiveissa
Tinttu...............kp 11/26.....................yk 6..............1 toiveissa
Äityli -84............kp 23/30-41............ yk 13........... 2 toiveissa
Bayan Fare.........kp 24/32-?................yk 9............1 toiveissa
Nasu86...............kp 29/33-??............yk 12............1 toiveissa
Sarah85.............kp29/28-30..............yk14............1 toiveissa
Corelia................kp44/30...................yk9.........1 toiveissa
Tinii..................kp 44/28-40................9kk............1.toiveissa
Wiivi84..............kp 44/30-32 ..............yk10..........2.toiveissa
Sirpula...............kp 45/34-71.............yk4..............1.toiveissa
whisnefka ..........kp 46/25-32 ...........yk9.............1 toiveissa
rina82.................kp 51/??...................yk28...........1. toiveissa
Anna333............kp59/45-80............ .yk14............1 toiveissa
gataa.................kp 67/31-39.............yk 6.............1.toiveissa

Plussanneet

Pinkviini yk 7
äippä 84 yk7
liinu83 yk 5
MissMaisa yk 14



No nyt on sitten päivitetty... Tervetuloa Anniel :wave:
Ja Hempukka 87 mä ostin eilen greippimehua, ja aloitin jumaan sitä sitten tänään, Tämäkin jotain telepatiaa ilmeisesti =) kokeilin sitä joskus yritysten alussa, mutta sittemmin jäi, nyt taas kaikki keinot kehiin, ja oviksen aikana meilläkin pidetään huoli, että molemmat ollaan peitonalla samaan aikaan ;) taitaa tosiaan osua nekin samoille päiville, nyt na plussat meille - ja tietty kaikille muillekin.

Tsemppiä jännäilyyn ja tippuneille haleja.
 
No niin, yllättäen ruokakauppareissulla tarttui mukaan myös purkki greippimehua... :D Kuinkas paljon sitä kannattaa juoda? Onko väliä missä vaiheessa kiertoa lipittelee vai olisiko hyvä juoda vähän koko ajan? :saint:
 
Voi pylly, pitkän tekstin taas kirjotin ja kaikki hävis |O oonko ainut jolla kaksplussa tilttailee??
no kirjotan nyt äkkiä, eli sirpula oon kuullut et ekasta päivästä ovikseen 2dl/vrk ja itse aion niin tehdä :)
Nemotin tervetuloa joukkoon, täällä meitä pitkään yrittäneitä piisaa, mutta onneksi täälläkin pinossa plussaillaan, joten voimia ja jaksamista yritykseen :hug:
haltia meillähän on sama yk:kin eli mä oon ainakin ihan varma että tää on meidän SE kierto, nyt molemmat plussataan :D
 
Dreamer-88, onneksi kuitenkin olet selvinnyt "pelkällä säikähdyksellä" jos noin nyt voi sanoa. Olen pahoillani, että utelin asiasta... Toivottavasti et pahoittanut mieltäsi mitenkään. :|

Pahoittelut hempukalle tädistä... :hug:

...Ja sirpulalle negasta. :(

Tervetuloa, Anniel ja Nemotin. :heart:

Tämä tyttö ajatteli sitten huomenna soittaa sinne lekurille, kun niistä verikokeen tuloksista ei oo vieläkään kuulunu. Oon tosi malttamaton, sen tiedän. Mutta kun ne lupasi... :kieh:
 
Lallallaa...

ei tännekään oo sitä tätiä vielä kuulunu, mutta aina se on tullu viimestään kp:lla 30 ja nyt alkaa olla jo maha pikkuisen sekasi :x eli pian se ällötys kurvaa paikalle. Itsellä pitäis malttaa vielä huomiseen tuon tulosten soittelun kanssa, kun loppuviikosta kuulemma voi niitä kysellä. Toivottavasti ne nyt osaa siinä vastaanotossa kertoa senkin että onko aihetta huoleen tai jatkotoimenpiteisiin, kun en minä ite niistä lukemista varmaan mitään tajua...

Tinttu Joko olet saanut tulokset? Eikai niissä noin pitkään pitäisi mennä...etkös käynyt kokeissa jo aikaa päivää sitten? Mullekin lupasivat loppuviikosta vaikka kävin maanantaina ja testit menee kuitenki analysoitavaksi isompaan sairaalaan tuosta meän pienestä arvauskeskuksesta...

Noh toivotaan parasta ja syysmyrskyn vahvuisia plussatuulia kaikille...niin kovia että lentää täti melko kauas :LOL:
 
Sirpula mäkin join aamulla ekat mehut ja hyi h****tti oli sitten pahaa :x oikeen sellanen piikikäs maku, aloin jo miettimään et oli kuppi likanen tms. kun ei tota voi hyvälläkään tahdolla sanoa hyvänmakuseks.
Tinttu toivotaan et tulokset tulee pian! :)
 
Sarah & Hempukka, en kerenny/muistanu tänään soittaa sinne lääkäriin. Olin töissä kuuteen asti. :| Eivätkä siis sieltäkään päin ole soitelleet. Prkl, että rassaa tämmönen... Huomenna mulla on PAKKO soittaa sinne, kun pääsen jopa oikiaikaan töistä. :) Sit kumminkin ne sieltä sanoo "vastaus ei ole saapunut" tms.

Tuosta greippimehusta... Itse join sitä jokunen kierto sitten. Oli TOSI pahaa, ainakin aluksi. Kyllä siihen sitten jo hiukan tottui. Sit unohdin sen ihan kokonaan enkä oo jaksanu rueta uudestaan lipittämään.
 
Itsekkin olen päättänyt alkaa tuota greippimehua litkimään ens kierrossa ihan urakalla. Oon kai jotenki kummallinen mutta tykkään siitä mausta aika paljonki...joskus oon juonu sitä melkein purkin päivässä mutta siis kierron loppupuolelle se kai on aina ajoittunu. Nyt kun se täti vaan tulis ettei tarttis oottaa...jos teen testin aamulla niin menkat alkaa iltapäivällä :kieh:
 

Yhteistyössä