n.20-vuotiaat kuumeilijat, joilla yritystä takana jo pidemmän aikaa

Sarah toivotaan että täti olis hukannut sun osottees nyt kokonaan :) Mä ite pienenä rakastin greippilimsaa, mut "no, siitä nyt on jo aikaa" . Tuo maku on jotenkin jännä, toisaalta hirveen paha, mut toisaalta sitä vois kokoajan lipittää. Mut en varmaankaan ainut joka noin ajattelee. Onko siitä muuten muuta apua ku se oviksen tunnistus?
 
Hempukka87 en tiiä tosta greippimehusta et vaikuttaako se muuten mut seilasin tuolla googlessa äsken kohdun nipukasta ettimässä tietoa niin siellä oli joku luomuehkäsyn sivut ja noista limoista :x enemmänki juttua... Vois olla et samalla kun se tekee siitä limasta paremmin näkyvää niin se parantaa niitä ominaisuuksia joiden ansiosta siittiöt pystyy liikkumaan paremmin ja selviytymään pidempään...tämä siis vain omaa pohdiskelua. Mulla tuo nipukan tutkiskelu ei oo kovin pitkäaikanen harrastus mutta pakko kai se on kaikkea kokeilla...nyt tuntuu olevan suhteellisen ylhäällä ja kova, mutta parin päivän sisäänkai se vasta selviää et mitä se tarkottaa vai tarkottaako mitään...
 
Minä taas pidän greippimehusta erittäinkin paljon. Rakastan kyllä kaikkea hapanta, joten ei kai mikään ihmi. En vaan muista sitä aina edes juoda, ja se on vähän sellaista yirtän juoda mahd paljon, mutta hyvää se kyllä on ja siksi vaihdoikin nyt kaikki juomiseni greippimehuun =) Mun mielestä se siis myös tosiaan tekis ovulaation oireet selvemmiksi, ja siten helpommin tunnistettaviksi, ja sitte parantaisi liman siittiöitä kuljettavia, ja hengissä pitäviä ominaisuuksia. Joten nyt toivotaan parasta.

Tänään miehen kanssa ihan molemat itskettiin, kun tuntui jotenkin niin maailman onnellisimmalta asialta, että meillä vois olla oma vauva. Voi kun sen pian saisimme. Tuntuu, että hajoaa tähän odotuksen odottamiseen.

Niin ja tuo kohdun nipukka. Itsekään en ole sen tunnistelussa mitenkään mestari, tai kauan sitä harrastanut, mutta kyllä jo sen verran tunnistan, että kun kokeilen kierron loppupuolella, tiedän että en ole raskautunut, se on aina melko pehmeä, avoin ja alhaalla. Ovulaatiota en sen perusteella vielä osaa tunnistaa. Joten Sarah, sun kohdun nipukka kuullostaa lupaavalta, näin ulkopuolisesta ainakin :D ehkä plussa on tulossa, vaikka kaikki tietysti oppii sen oman kehon rytmin ja merkit ja niiden lukemisen.

Voimia Tinttu odotteuun. Ihmeellisen kauan tosiaan kestää noiden tulosten odottelu. Meillä ainakin mun mielestä voi vaan soittaa ja kysellä labratuloksia. Me koitetaan nyt selvitellä ovulaatioaikaa ja olla toistemme kimpussa mahdollisimman paljon. toistaiseksi vielä ilman tutkimuksia mennään siis. Parin kierron päästä varaan ajan yksityiselle gynelle, ja juttelen meidän tilanteesta, jos mitään ei ole tapahtunut. Miehen mielestä eillä ei ole hätää, ja hän voisi huoletta odottaa ensivuoteenkin, uskoo kuulemma, että se vauva kyllä tulee, kun on tullakseen, pidetään vaan toisiamme hyvänä.Ihanaa, että toisella on usko ja luottamus jäljellä, kun itse painii tämän piinan ja epätoivon kanssa. Iloista on se, että mun kuukautiskierto on vähän tasoittunut.
 
Sarah eli lisää hyviä syitä lipittelyyn :p
haltia mulla taas nipukka tuntuu aina olevan kova ja ylhäällä, en oo enää jaksanut erityisemmin mittailla. Mekin ollaan puhuttu ettei vielä kauheeta kiirettä ole, kun on ne häät enskesänä niin eipähän tarttis omista häistä juosta synnyttämään. Mut tärppäys ois aina ihanaa ja sit mentäis varmaan vaan maistraatissa naimisiin. Tai ehkä mä jotenkin huijaan itseäni tyyliin "ei me kärsitä lapsettomuudesta, jos vielä pari kiertoa yrittää"
Muistatteko te sitä sivustoa missä oli just näitä vinkkejä raskautumiseen ja kierron eri vaiheiden tunnistamiseen? Itse en enää muista ja olis kivaa lukea. Sen vinkin vaan muistan et pitäis itte saada orgasmi vasta miehen jälkeen :whistle:
 
http://www.schulzmedia.no/mei/OMetusivu.htm tuolla ainakin on jotain vinkkejä miten tutkia omaa kehoa ja sen merkkejä, sitten http://pesu.come.to/ on aika paljon tietoa,jota kannattaa käydä lueskelemassa.

Hempukka 87 joo mulla/meillä on vähän sama tilanne, että jotenkin sitä vaan lykkää ja lykkää,ja ajattelee niin, että sehän saattaa kuitenkin tärpätä ensi kierrossa,ja ollaan puhuttu, ettei hoitoihin tosiaan ole mikään kiire, vaikka välillä epätoivoiselta tuntuukin. tosiaan mekin ollaan suunniteltu häitä ensi kesälle/syksylle, ainut vaan että onko meillä niin paljon rahaa, että niiden järjestäminen onnistuu. No katsotaan, mutta aika rauhallisin mielin ollaan, vaikka tärppi nyt olisi enemmän kuin toivottu.

Mites Wiivin tilanne? tätiä näkynyt?

Niin ja jos en ole huomannut sanoa, niin lämpimästi tervetuloa uusille :wave: rohkeasti vaan mukaan ja tunteita ja tilanteia jakamaan. :whistle:
 
heipsis haltia ei oo tätiä näkyny.. ajattelin tänään käydä ostaa testin ni sit ku sen on tehny ni yleensä alkaa menkatkin.

mä en vaa oikeesti enää kehtais mennä tohon meijän kylän apteekkiin ku siel on aina samat tyypit töissä...löytyisköhän noista meijän kaupoista mistään testiä....

väsymys ei lakkaa millään....ja nälkä tulee tosi nopeesti ku aiemmin en oo kerenny ees tuntee sellasta kunnon nälkää... mut siltikään en näihin oireisiin usko kun kuitenkin joudun pettymään...oireitahan mä oon ennenki kuvitellu ittelleni..
 
Wiivi84 tule sitten kertomaa miten käy,muakin täällä jännittää sun puolesta. Peukut pystyssä =) Harmi, että autosta oli loppunut akku. Tollaiset aivan turhat vaivat ja ongelmat on kyllä rasittavia.

Mä tilasin eilen sitten kaksplussan, kun sain lehdet kuulemma lahjaksi, ainkin myyjä väitti niin. Toivotaan, että pääsen vielä tiluksen aikana nautimaan raskaudestakin. :D
 
Wiiwi: Todella huonoa tuuria :hug: *peukut pystyssä* Jospa se olisi.. :heart:

Täällä on oletettava ovisviikko menossa, mutta mutta.. Eilen tunsin nipaisun alavatsalla, vasemman munasarjan kohdalla.. Mutta oli vasta eilen kp11, voiko olla ovis, kun clomit lopetin kp9.. :/ Noh, tuli se pienikin mahdollisuus käytettyä ;) Jos vaikka.. :whistle:
 
Kirjoitin pitkän testin, joka hävisi.. Tässä se uudelleen..

Haltia: Ettei ole sama juttu minkä minä tein vauvalehden kanssa.. Sanoi, että ei maksa mitään muuta kuin toimituskulut vuodessa.. Nooh.. Tilasin sitten, niin tuli lasku.. 49e/vuosi!!! AARGH... :headwall: Ainut lohtu turhassa tilauksessa (saisin periaatteessa lehden luettua äidiltä, kun sille tulee se neuvolaan), mutta saan 49e (ainakin väittävät) pussilakanasetin vauvalle.. :) Sitä odotellessa.. :headwall:
 
Torstai 26.9

Hempukka87..........kp3/30-?................yk 12..........1 toiveissa
Haltia.....................kp 5/31-36...............yk 12.........1 toiveissa
rina82.................kp 8/??...................yk29...........1. toiveissa
Anniel ....................kp 11/26-28.............yk6............2.toiveissa
Dreamer-88........ kp 12/26-86............ y 10kk..... ...1. toiveissa
Tinttu...............kp 13/26.....................yk 6..............1 toiveissa
Äityli -84............kp 25/30-41............ yk 13........... 2 toiveissa
Bayan Fare.........kp 26/32-?................yk 9............1 toiveissa
Nasu86...............kp 31/33-??............yk 12............1 toiveissa
Sarah85.............kp31/28-30..............yk14............1 toiveissa
Corelia................kp46/30...................yk9.........1 toiveissa
Tinii..................kp 46/28-40................9kk............1.toiveissa
Wiivi84..............kp 46/30-32 ..............yk10..........2.toiveissa
Sirpula...............kp 47/34-71.............yk4..............1.toiveissa
Anna333............kp61/45-80............ .yk14............1 toiveissa
gataa.................kp 69/31-39.............yk 6.............1.toiveissa

Plussanneet

Pinkviini yk 7
äippä 84 yk7
liinu83 yk 5
MissMaisa yk 14



Toivottavasti meni oikein. Poistin nyt sitten Whisnefkan, lisätään uudelleen, jos tulet uudestaan meidän mukaan kuumeilemaan. Kiva, että olet viihtynyt seurassa. Harmituksen ja poistumisen ymärrän. Itsellä toisinaan samat tunteet ja aikeet, vauvan kaipuu on kuitenkin niin suuri, etten ole itseäni pois äältä kiduttamasta saanut :LOL:

Mukavaa torstaipäivää kaikille :)
 
Joo, kohta on tämäkin kuukausi ohi ja maalari tekee taas ensi viikolla todennäköisesti tuloaan. Justiin miehen kaveri sai lapsen (vahinko) ja pistihän se miettimään, että meilläkin olisi vauva ihan näinä päivinä, jos olisi tärpännyt heti. Onhan se epäreilua, että ne jotka haluaa lapsen ei niitä saa ja ne ketkä ei halua saa niitä kun sattuu unohtamaan yhden pillerin!

Onnea kaikille yritykseen!
 
kiitoksia kannustuksista. ja ukko lupas käydä kaupassa mutta se ei ymmärtäny et mun idea siinä oli et oisin saanu sen testin ostettua ja sehän ei sellasta käy ostaa.

mietin jo vaihtoehtoa et jos laittaisin laturin kiinni ja lähtisin muutaman tunnin päästä mut siin voi olla kuulemma vaarana et se sammuu kaupan pihaa eikä taaskaan lähe käyntiin....vitsi ku ei oo niin lähellä mitää et viittis kävellä.
 
Heiphei taas!

Jokos wiivi84 on keksinyt keinon päästä kauppaan? Tulikos tossuista hienot? Ite oon tässä kuukauden kutonu nuttua kaverin vauvalle mutta se on vielä hiukka kesken kun on ollu niin paljon muuta tekemistä. Kutoessa samalla haaveilin että joskos sitä kohta saisi omalle alkaa tekemään...

Soittelin tk:hon niistä maanantain labrakokeista. Oli papan tuloskin tullu ja kaikki ok. Samoin hormoonit veressä mutta hemoklobiini oli 160 ja leukosyytit yli 13, kun tavallisesti kuuluis olla siinä 8 tienoilla ja alle. Mitähän se nyt sitten tarkoittaa...jotain tulehdusta kai :ashamed: Käskivät kuukauden päästä uuteen verikokeeseen ja sitä ennen pitää juoda tosi paljon...meinaan kuulemma kuivua vaikka omasta mielestäni juon kyllä aika paljon. Nyt siis hyvä syy tuhota greippimehupurkki päivässä :LOL:

Pikkusenhan tuo meinaa jo jännittää kun on tuo kp:ki jo 31. Huomenna testaan aamulla jos tätiä ei näy. Vaikka nipukka olikin kyllä aamulla paljon pehmeämpi kuin eilen mutta todella ylhäällä... :/
 
Toivotaan Wiivi parasta. tule sitten kertomaan miten kävi :heart:
Samoin Sarah, tule sitten kertomaan miten kävi, peukut on pystyssä myös sinulle :whistle:

On jotenkin hassua huomata, miten tästä yrittämisestäkin voi alkaa nauttimaan. Jotenkin vaikka aikaa menee, ja meilläkin voisi jo olla oma käärö, jos heti olisi tärpännyt,niin silti sitä vaan saa jostain kummasta lisäenergiaa, ja mulla on nyt ihan selainen olo, että nyt kyllä raskaudutaan. Olen valmis käyttämään kaiken viehätysvoimani, että mieskin jaksaa yritää, ja juon kaikki mahdolliset greippimehut ym. Tahto vaan kasvaa, mitä kauemmin yrittää. nyt ei kyllä luovuteta. Täältäkään palstalta en malta olla hetkeäkään poissa =) mulla on joku uusi innosts päällä pitkän latenssivaiheen jälkeen :D
 
Mulla on ilmeisesti lannistumisvaihe päällä. Ei oikeen jaksa tehä ees mitään raskautumisen eteen...vaikka sitä eniten toivoo että paksuuntuis. :attn: Just mietin tässä hoitoja, että jos nämä clomit ei tuota tulosta puolen vuoden aikana...jos se tilanne ois nyt, en lähtis heti hoitoihin vaan pitäsin ressilomaa muutaman kuukauden.

Mua ressaa nyt kaikki asiat. Pelottaa ihan sikana että en vieläkään oo raskaana. Mä en oo kovin innostunu tuosta koulusta (lähihoitaja..) ja mä en haluais toista vuotta käydä. Eka menee vaikka käsillä kävellen kuhan vaan ois vauvataimi mahassa. Mä en tiedä miten jaksan opiskella jos tulee pettymyksiä... :/
 
Bayan Fare: Minä valmistuin lähihoitajaksi kesäkuussa ja viimeinen vuosi oli kyllä kovan työn ja tuskan takana kun ystäväni (luokkakaveri) odotti vauvaa ja he aloitti yrittämisen meidän jälkeen ja tiesivät meidän yrityksestä.. Jotenkin oli todella hankala iloita heidän puolesta, kun hän puhui koko ajan vain vauvoista jne. ja itselle ei kuulunut sitten millään.. Olen kuitenkin tyytyväinen, että sain koulun käytyä :) Nyt aloitin kätilöopinnot, vaikka haaveena oli saada 2-3 lasta ainakin jo ennen opiskeluja, mutta toisin kävi.. Mutta olen todella väsynyt ollut.. Itken koko ajan, en jaksa tehdä mitään.. Koulujutut teen hampaat irvessä etten jäisi muista jälkeen.. Olen ihan loppu.. Toivoisin, että pikkuinen ilmoittaisi parin viikon päästä itsestään ja saisin siitä voimaa jaksaa tämän vuoden, jonka jälkeen mammalomalle :)

Koeta jaksaa! Ja Wiiwi.. Uutisia odotellen ;)

Nemotin: Joskus kierto voi venyä ja tavallaan alkaa alusta ilman menkkoja, joten voi ihan hyvin olla ovulaatiokin menossa :) ;)
 
no turhaan te odottelitte mun ilmoittamisia....nega pärähti vaikka sitä olin koko ajan odottanut silti se pisti mielen maihin ja kyyneleet valu pitkin poskia. :'( :'( :'(

mun pää ei vaan enää kestä tätä...ja sekään ei helpota et poika tuli tänää ja kysy et äiti saanko mä pikkuveikan...... :snotty: :'( :snotty:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Dreamer-88:
Haltia: Ettei ole sama juttu minkä minä tein vauvalehden kanssa.. Sanoi, että ei maksa mitään muuta kuin toimituskulut vuodessa.. Nooh.. Tilasin sitten, niin tuli lasku.. 49e/vuosi!!! AARGH... :headwall: Ainut lohtu turhassa tilauksessa (saisin periaatteessa lehden luettua äidiltä, kun sille tulee se neuvolaan), mutta saan 49e (ainakin väittävät) pussilakanasetin vauvalle.. :) Sitä odotellessa.. :headwall:
Lehtitilauksenhan voi perua vielä netissä/puhelimitse, jos ensimmäisen lehden vastaanottamisesta on kulunut 14 pv.

(minäkin tilasin innoissani vauva-lehden ja peruin sen ensimmäisen numeron tultua, kun sitä vauvaa ei tunnu kuuluvan. :ashamed: )

 
Jippii...tänään kuulin taas kahdelta tuttavalta vauva-uutisia....elämä on niin ihanaa |O !

No ei sentään, olen kyllä varsinkin toisen kaverini puolesta todella onnellinen, olivat yrittäneet esikkoa melkein 2 vuotta ja nyt pikku-kakkonen ilmoittelikin itsestään heti yrityksen alettua. Ihanaa että edes jollain elämä hymyilee... =)
 
Hei vaan!

Tänään sain sitten soitettua sinne lääkärille... Tai, enhän minä nyt sen lekurin kanssa päässyt puheille, mutta kyselin hoitajalta onko tulokset tullu. Oli tullu, ei vaan oltu vielä mulle soiteltu. :| Huomiselle sain soittoajan lääkärilleni. Vihdoinkin!

Dreamer-88, toivotaan että oviskipuja ois sulla ollu. ;)

wiivi84, pahoittelut negasta! :hug:

Bayan Fare, täälläkin pientä masennuksen poikasta ilmassa. Itse en ole edes clomeja vielä saanut, mutta nyt jo mietin jos joudumme "rankempiin" hoitoihin. Ihan turhaahan se vielä tässä vaiheessa toki on, mutta sitä tulee mietittyä kaikenlaista. Koita jaksaa opiskella, vaikka se välillä vaikeaa olisikin!
:heart:

Sarah85, eikö ne sanonu suoraan onko sulla mitään tulehdusta? Meinaan vaan, että tarviikohan siihen lääkekuurin.. Hyvä homma, että muuten oli kaikki ok. :)

Tuosta vauvalehden tilauksesta... Itse meinasin, että tilaan vasta sitten, kun/jos joskus olen raskaana. Tuntuis jotenkin surkeelta sit lukea niitä juttuja sieltä, ku ei ois tietoa onko itelle koskaan tulossa pikkusta. :ashamed:
 

Yhteistyössä