Minä taas pidän greippimehusta erittäinkin paljon. Rakastan kyllä kaikkea hapanta, joten ei kai mikään ihmi. En vaan muista sitä aina edes juoda, ja se on vähän sellaista yirtän juoda mahd paljon, mutta hyvää se kyllä on ja siksi vaihdoikin nyt kaikki juomiseni greippimehuun =) Mun mielestä se siis myös tosiaan tekis ovulaation oireet selvemmiksi, ja siten helpommin tunnistettaviksi, ja sitte parantaisi liman siittiöitä kuljettavia, ja hengissä pitäviä ominaisuuksia. Joten nyt toivotaan parasta.
Tänään miehen kanssa ihan molemat itskettiin, kun tuntui jotenkin niin maailman onnellisimmalta asialta, että meillä vois olla oma vauva. Voi kun sen pian saisimme. Tuntuu, että hajoaa tähän odotuksen odottamiseen.
Niin ja tuo kohdun nipukka. Itsekään en ole sen tunnistelussa mitenkään mestari, tai kauan sitä harrastanut, mutta kyllä jo sen verran tunnistan, että kun kokeilen kierron loppupuolella, tiedän että en ole raskautunut, se on aina melko pehmeä, avoin ja alhaalla. Ovulaatiota en sen perusteella vielä osaa tunnistaa. Joten Sarah, sun kohdun nipukka kuullostaa lupaavalta, näin ulkopuolisesta ainakin
ehkä plussa on tulossa, vaikka kaikki tietysti oppii sen oman kehon rytmin ja merkit ja niiden lukemisen.
Voimia Tinttu odotteuun. Ihmeellisen kauan tosiaan kestää noiden tulosten odottelu. Meillä ainakin mun mielestä voi vaan soittaa ja kysellä labratuloksia. Me koitetaan nyt selvitellä ovulaatioaikaa ja olla toistemme kimpussa mahdollisimman paljon. toistaiseksi vielä ilman tutkimuksia mennään siis. Parin kierron päästä varaan ajan yksityiselle gynelle, ja juttelen meidän tilanteesta, jos mitään ei ole tapahtunut. Miehen mielestä eillä ei ole hätää, ja hän voisi huoletta odottaa ensivuoteenkin, uskoo kuulemma, että se vauva kyllä tulee, kun on tullakseen, pidetään vaan toisiamme hyvänä.Ihanaa, että toisella on usko ja luottamus jäljellä, kun itse painii tämän piinan ja epätoivon kanssa. Iloista on se, että mun kuukautiskierto on vähän tasoittunut.