n.20-vuotiaat kuumeilijat, joilla yritystä takana jo pidemmän aikaa

Onnea Nemotin ja paljon tarraisia sukkia sekä plussan vahvistumista :flower:

Tinttu Soitin tuloksia siis ihan niiden antamiseen varattuna aikana ja lääkäri ei siis ollut omalääkärini niin se kysyi multa ensin että onko mitään tulehdusta. Eikä tietääkseni ainakaan oo. Sitten se kysyi et miks testit on otettu niin kerroin näistä lapsettomuustutkimusten alkutaipaleista. Sit se pyysi odottamaan ja jutteli mun oman lääkärin kanssa ja kertoi terveiset että paljon nestettä ja kuukauden päästä uudet labrat. Oon tuolla netin ihmeellisessä maailmassa seikkaillu...aika hauska kun korkea hemoglobiini tarkottaa punasolujen suurta määrää ja korkeat leukosyytit valkosolujen suurta määrää...olen siis täynnä soluja :LOL:

Iso :hug: kaikille jälleen pettymään joutuneille. Voi kun tiedän ton tunteen liian hyvin! Voin jo tässä vaiheessa myöntää sen että pettymys on tosi kova jos en nyt ookaa raskaana. Koko kierron on ollu semmonen "nyt se onnistuu-olo" eli kovaa ja korkealta tiputaan taas. Ei oikein uskalla toivoa tai epäillä että sellanen onni ois osunu omalle kohdalle

Nemotin ihanaa, :heart: ja toivotaan, että plussa siitä vahvistuu. Wiiville paljon halauksia :hug: ja voimia. Tiedän niin hyvin tuon tunteen kun kuukautiset jää tulematta, ja TIETÄÄ, ettei oo raskaana, mutta kuitenkin sitä vaan toivoo ja toivoo, kunnes aina pettyy.

Sarah Toivotaan, että olet nyt raskaana, musta sun oireet ainakin on ihanan lupaavia.Tulehan sinäkin sitten kertomaan miten käy.

Bayan fare ymmärrän tuon sinunkin tilanteesi hyvin. Itse olen myös opiskellut, ja ajattelin opintojen alussa, että olisi kiva saada vauva opintojen aikana, ja sitten samalla opiskella vähän ja pitää taukoa, ja hoitaa vauvaa. Olisi sitten koulu johon palata. Mutta niin vaan valmistuin viimekeväänä ennen kuin edes ehdin raskautua. Noh nyt sitten hyvää vauhtia mennään siihen, työ,omistusasunto avioliitto,lapsettomuushoidot, ja korkea ikä suuntaan, vaikka sitä en koskaan halunnut. aina vaan kaikki ei mene niinkuin toivoisi,sanoo tilastot mitä vaan, en ole itse tätä halunnut, vaan lapsi olisi saanut jo tulla, vaikka ommistusasuntoa ei olekaan. :ashamed: No mutta kuitenkin kyllä mekin ne vauvat saadaan :hug: voimia sinullekin.

Mulla ei tädistä enää ole oikein mitään tietoa, ja iksi kai mielikin on korkeammalla. Taas uutta kiertoa ja yritystä ja taas UUSI MAHDOLLISUUS. kun tässä valvoo, eikä saa nukuttua, epätoivoisena toivon jo sitäkin, että voisin olla väsynyt ja katsoa, kun rakas lapsi tuhisee unissaan. Toivoa, että saan itsekin nukuttua vähän, sulkea silmät, ja herätä lapen itkuun ja nälkään. Voi kun ottaisin tuon kaiken niin mielelläni,antaisin aikaani niin mielelläni pienelle lapselle, ja niille äideille,jotka ei enää jaksaisi valvoa. lapsi olisi niin toivottu, että ahdistaa.

Joo tuo vauvalehti mikä mulle tulee on mielestäni joku näyte, joka pitää sitten perua,ettei se ala kestona tulemaan kokoajan. aina sama juttu. Jotenkin meitä huijataan, ja pitäis olla kuluttajana aina niin kärppänä, että mikä on oikea alennus, ja mikä ei jne. :headwall:

Hyviä öitä kaikille. :wave:

Niin vielä näitä pohdintoja, että on kuitenkin lohduttavaa huomata, kuinka monella muullakin nuorella kestää kauemman tulla raskaaksi. Ei se vaan aina tapahdu niin helposti. On vaan niin väärin, että sitten sattuu niitä vahinkojakin. Tosiaan ja meillä opsikeluaikana oli oikein vauvabuumi, kaikki luokalla tulivat raskaaksi. No minä en. Ikävää oli kun muut vertailivat vatsojaan koulussa ja ne jotka ei ollut raskaana ihailivat rasaana olevie vatsoja. Sitten kyselyt, että eikös sulla tuu yhtään vauvakuume. Joo voi perkele kun tekisin mitä vaan saadakseni tuon mahan ja vauvan. niin, no suurinosa niistä lapsista on jo syntynyt ja mun tuska hellittänyt. olen muutaman kummikin, ja ihania ovat :heart:

Huomaa taas että on uneton yö eikä ole seuraa ,kun mies nukkuu. Ahdistelen miestä jatkuvasti näillä vauvajutuillani, joten tänne täytyy sitten purkaa. paljon tulee taas teksiä. Nyt tuo ihana peikko heräsi,joten menen pusuttelemaan. Ei haittaa, jos ette jaksanut lukea. Tämä on vaan terapeuttista saada itsestään ulos ajatuksensa.

Ihanaa Nemotin ihanaa

Testasin aamulla mammaksi testillä ja negahan sieltä tuli...mutta epätoivoon vaivun vasta kun täti kaahaa kylään. Jospa se nyt tulis viikonloppuna kun lähetään vanhempien luo kylään ja on niin paljon muuta ajateltavaa. Tulis nyt vaan että saa alkaa uuden yrityksen... :attn:

Erittäin paljon onnea, Nemotin!! :heart: Tarrasukkia. :)

Sarah85, pahoittelut negasta. :(

Tänään sitten vihdoin ja viimein sain verikokeen tulokset... Arvo oli pikkusen yli 1. :ashamed: Lääkärin mukaan "helvetin matala". Eli en todellakaan ole ovuloinut. Lekuri kyseli, että millon meinaan seuraavan kerran mennä verikokeeseen ja sanoi siihen, etten mene. Hän oli ihmeen hyvin samaa mieltä kanssani. Hän sanoi myös, että monirakkulaisuuden ja ovuloimattomuuden perusteella hän epäilee minulla pco:ta. Senpä oikeastaan tiesinkin jo. Lääkäri aikoi laittaa nyt minulle lähetteen eteenpäin lapsettomuuspolille. VIHDOINKIN! Miehen pitää ensin kuitenkin käydä siellä simppatestissä, että sinne päästään. Mukavaa kun saa jotakin edistystä tähän asiaan. Tietenkin mieli on hiukkasen maassa, vaikka tiesinkin jo etten ole ovuloinut.

Onnea Nemotin!

Mä sain verikokeen tulokset myös tänään. Arvo oli 16,3. Netistä kattelin mitä pitäis olla, ja se on vähä siinä ja siinä onko ovista tapahtunu vai ei. :/ En oikeen jaksa enää uskoa että ois mahiksia siihe että oisin paksuna. Tai ainakaan jos oon niin en usko että pysys kyytissä mukana. :(

Nemotin: Eiköhän se plussa sieltä vahvistu! Ja älä huoli oireettomuudesta, sehän on lähinnä merkki siitä että kaikki sujuu hyvin, :) jos tuntisit esim. kipuja mahassa se olisi paljon huonompi merkki! Yritä vain ajatella positiivisesti....

Voi ittu!

Tätihän sieltä tuli kylään koulupäivän aikana. Eilisillasta saakka särki päätä ihan kamalasti ja koulussa kouraisi mahasta. Tiesin heti että nyt ne sitten taas alko. Teki mieli itkeä....tekee vieläkin. Mahaan ja päähän sattuu. Särkylääkkeen otin. Taidan mennä vaan nukkumaan. Ei tämä onnistu ikinä! Kp 1/28-36 ja yk 15

Sarah :hug:

Kopioin saman tekstin, mitä kirjoitin tuonne marras-joulukuussa yrityksen aloittaneet..

Täällä tapahtuu ihan ihmeitä.. Eilen kävin ultrassa.. Näkyi yksi hyvin kehittynyt munasolu vasemmalla puolella (ellei ole kystasta jäännös, ei ollut tarkkarajainen ), oikealla ei mitään erityistä (paljon pieniä munasoluja).. Limakalvo oli erinomainen (eli jotain pitää olla kypsymässä ja tänään ovistesti plussa) =) En ole saanut koskaan plussaa ovistestillä.. Eilen illalla kyllä touhuttiin miehen kanssa, täytyy vielä tänäänkin ;) Ja huomennakin vielä testaan ovistestillä Ehkä se oli väärä hälytys? :( Kunpa vaistoni olisi ollut oikeassa ja kahden viikon päästä plussattaisiin oikeasti :)

Jos ei tässä kierrossa tärppää, niin ensi kierrossa kp 4-8 clomeja 2Xpv... Mutta en edes halua sitä miettiä ;)

Keskiviikko 3.10

Sarah85................kp 2/28-36..............yk 15...........1. toiveissa
gataa....................kp 6/24-70...............yk 7............1. toiveissa
Hempukka87.........kp 9/30-?................yk 12..........1. toiveissa
Haltia....................kp 11/31-36.............yk 12..........1. toiveissa
rina82...................kp 14/??..................yk 29..........1. toiveissa
Anniel ..................kp 17/26-28.............yk 6............2. toiveissa
Dreamer-88.........kp 18/26-86............ y 10kk.........1. toiveissa
Tinttu...................kp 19/26...................yk 6............1. toiveissa
Äityli -84...............kp 31/30-41..............yk 13..........2. toiveissa
Bayan Fare...........kp 32/32-?................yk 9...........1. toiveissa
Nasu86................kp 37/33-??..............yk 12..........1. toiveissa
Corelia.................kp 52/30...................yk 9............1. toiveissa
Tinii.....................kp 52/28-40..............9kk.............1. toiveissa
Wiivi84................kp 52/30-32 .............yk 10..........2. toiveissa
Sirpula.................kp 53/34-71.............yk 4............1. toiveissa
Anna333..............kp 67/45-80.............yk 14..........1. toiveissa

Plussanneet

Pinkviini yk 7
äippä 84 yk7
liinu83 yk 5
MissMaisa yk 14
Nemotin yk ?

Listaa muokattu!

MissMaisalle paljon paljon jaksu haleja :hug: toivottavasti voit jo edes hiukan paremmin, ja toivotaan, että pian tärppää uudestaan.

Sarahille paljon jaksamista myös - me täällä, jos jotkut, ymmärrmme miltä susta tuntuu. Muidenkin juttuja olen lueskellut,vaikka hiljaisempaa on ollut kirjoittelu. Vaihteeksi taas mieli aivan alavireinen. Masnnuksen poikasta jo ties kuinkamonetta päivään. Tosin nyt on ihan yleismasennus - tuntuu ettei mulla ole mitään kivaa tiedossa tästä töissä raatamisesta ja hirveästä väsymyksestä. Rahaa ei oikein ole, joten mitään kivaa en saa, ja en voi harrastaa oikein mitään, lomaa ei ole tiedossa lähimainkaan, ja vapaapäiviäkin vain silloin tällöin jokunen. Sitten tämä typerä vauvaprojekti ei edisty mitenkään päin.

Mutta kai tämä tästä taas,niinkuin aina. Plussatuulia kaikille ;) ja paljon haleja tippuneille.

Hei pitkästä aikaa!

Paljon onnea plussasta Nemotin :flower:

Sunnuntaina muutettiin vihdoin ja viimein omistusasuntoon, ihanaa :) kauhee sekamelska kylläkin vielä ja pitäs tässä vähän rempatakkin... Nyt pääsin onneks pois nettipimennosta kun saatiin viimeinkin taas netti toimimaan :)

Täti tuli vihdoin ja viimein viime pe kylään,voi sitä riemua.. Kyllä sitä jo odotettiinkin, toivottavasti tää kierto ei kuitenkaan venähdä yhtä pitkäks... Elikkäs nyt sitten menossa kp 5/24-70 ja yk7 jos joku viittis päivittää mun tiedot... :) N.9kk jo yritystä takana ja vasta 7yk,huomaa kyllä että kierrot ei oo ollu sitä mitä olis pitäny... No mutta nyt takas laatikoita purkamaan... Ai niin ja laihdutusoperaationki oon jo alottanu, nyt tippunu jo muutamassa päivässä kilo :) toivottavasti painon pudotus jatkuu ja ovulaatioitaki alkas tapahtuu...

Ottaa sitten selvää noista ovistesteistä :( Eilen oli siten, että testiviiva oli kontrolliviivaa vahvempi.. Noh, tänään ne oli lähes samanlaisia, mutta kontrolliviiva hieman tummempi ja selvempi rajoiltaan.. Eli ei sitä ovista tainnut ollakkaan :(

Wiivi84 Samaa mietin itse viime viikolla, kun ei menkat koskaan oo ollu kahta päivää enempää myöhässä ja negaa silti kaikki testit näytti. Toiveet oli korkealla ja itkuhan se sitten tuli eilen kun täti pölähti kylään. Toivottavasti sinunkin tilanteeseen tulee pian jotain selkoa.

Yhteistyössä