Nemotin ihanaa, :heart: ja toivotaan, että plussa siitä vahvistuu. Wiiville paljon halauksia :hug: ja voimia. Tiedän niin hyvin tuon tunteen kun kuukautiset jää tulematta, ja TIETÄÄ, ettei oo raskaana, mutta kuitenkin sitä vaan toivoo ja toivoo, kunnes aina pettyy.
Sarah Toivotaan, että olet nyt raskaana, musta sun oireet ainakin on ihanan lupaavia.Tulehan sinäkin sitten kertomaan miten käy.
Bayan fare ymmärrän tuon sinunkin tilanteesi hyvin. Itse olen myös opiskellut, ja ajattelin opintojen alussa, että olisi kiva saada vauva opintojen aikana, ja sitten samalla opiskella vähän ja pitää taukoa, ja hoitaa vauvaa. Olisi sitten koulu johon palata. Mutta niin vaan valmistuin viimekeväänä ennen kuin edes ehdin raskautua. Noh nyt sitten hyvää vauhtia mennään siihen, työ,omistusasunto avioliitto,lapsettomuushoidot, ja korkea ikä suuntaan, vaikka sitä en koskaan halunnut. aina vaan kaikki ei mene niinkuin toivoisi,sanoo tilastot mitä vaan, en ole itse tätä halunnut, vaan lapsi olisi saanut jo tulla, vaikka ommistusasuntoa ei olekaan. :ashamed: No mutta kuitenkin kyllä mekin ne vauvat saadaan :hug: voimia sinullekin.
Mulla ei tädistä enää ole oikein mitään tietoa, ja iksi kai mielikin on korkeammalla. Taas uutta kiertoa ja yritystä ja taas UUSI MAHDOLLISUUS. kun tässä valvoo, eikä saa nukuttua, epätoivoisena toivon jo sitäkin, että voisin olla väsynyt ja katsoa, kun rakas lapsi tuhisee unissaan. Toivoa, että saan itsekin nukuttua vähän, sulkea silmät, ja herätä lapen itkuun ja nälkään. Voi kun ottaisin tuon kaiken niin mielelläni,antaisin aikaani niin mielelläni pienelle lapselle, ja niille äideille,jotka ei enää jaksaisi valvoa. lapsi olisi niin toivottu, että ahdistaa.
Joo tuo vauvalehti mikä mulle tulee on mielestäni joku näyte, joka pitää sitten perua,ettei se ala kestona tulemaan kokoajan. aina sama juttu. Jotenkin meitä huijataan, ja pitäis olla kuluttajana aina niin kärppänä, että mikä on oikea alennus, ja mikä ei jne. :headwall:
Hyviä öitä kaikille. :wave: