n.20-vuotiaat kuumeilijat, joilla yritystä takana jo pidemmän aikaa

Bayan Fare.........kp 7/32-?................yk 9............1 toiveissa
Sarah85.............kp12/28-30..............yk14............1 toiveissa
Hempukka87......kp17/30-?................yk 11..........1 toiveissa
Haltia................kp 18/31-36...............yk 10.........1 toiveissa
Tinttu...............kp 19/26.....................yk 5...........1 toiveissa
Tinii..................kp 27/28-40................9kk............1.toiveissa
Wiivi84 .............kp 27/30-32..............yk10...........2.toiveissa
Sirpula...............kp 28/34-71.............yk4..............1.toiveissa
whisnefka ..........kp 29/25-32 ...........yk9.............1 toiveissa
rina82.................kp34/??...................yk28...........1. toiveissa
Anna333............kp42/45-80............ .yk14............1 toiveissa
gataa.................kp 50/31-39........yk 6.............1.toiveissa
Nasu86...............kp 8/33-??............yk 12.........1 toiveissa
liinu83.................kp2728-30...............yk5............1 toiveissa
Corelia................kp27-30...................yk8..............1 toiveissa

Nyt lähtee sitten 9kk....
 
Onnea plussasta äippä84. ihanaa kuulla =) Mulla varmaan on mennyt ovis ihan ohi, en oo huoannut koska olis, joitain oireita on vielä, mutta seksiä ei oo pahemmin ehditty/jaksettu harrastaa. tässä kierrossa ei siis edes toiveita. kovasti on töitä ja siksi tämä palstailu vähentynyt. paljon plussaonnea lähipäivien jännääjille :whistle:
 
Kiitos teille kovasti=) Oli mukavaa jakaa yhteisiä kokemuksia teidän kanssanne... nyt olen siirtynyt tuonne toukokuisten odottajien puolelle, mutta käyn kyllä teidänkin juttuja vakoilemassa! Ja kenties joku vielä tulee peesissä tonne odottelijoihin ;)
 
Tervehdys.. Voisko joku päivittää mulle yk:ksi 5. Tein sitten viime viikon loppupuolella jo testinkin, kun oli yksinkertaisesti niin outoa oloa että huh! Siis oikeasti niin raskausoireiden tuntua että aivan mahdotonta - mutta nega tuli erittäin herkällä testillä.

Täällä on kyllä muistettu petiä pöllyyttää kuluneen kuun aikana, ukkokin aivan naureskeli yks päivä ettei oo tarvinnu ainakaan puutteessa elää... :p Tosin kyllä mulla itsellä ollu jotenki tosi stressaavaa kuluneen kuukauden aikana töissä ja opiskeluissa (teen siis molempia), sekin varmasti osaltaan voi vaikuttaa ettei tärppää kun koko ajan stressi päällä.

Mitäpäs muille kuumeilijoille? =)
 
Huomenta :wave:
kp 53 menossa ja äskeinen testi näytti kuin näyttikin negaa... Iltapäivällä sitten lääkärille pyytämään lääkettä kun on tosiaan ihan koko yrityksen ajan ollut niin epäsäännöllinen tää kierto... Voipi olla että pyydän samalla tekemään testin verestä niin voin olla sitten 100% varma ettei meille vauvaa oo nyt tulossa, tai no toisaalta oon kyl jo muutenki varma...
 
Helou...
Huomenna pitäs sitten menkkojenkin alkaa viimestään...mu on kyl normaalisti ollu kierto tasan 28 päivää mut viime kerralla venähti tohon 30...jännittyneinä odotetaan... :x toisaaltaan oon jotenki ni asennoitunu siihen et nyt oo raskaana kun onon ollu koko kuukauden flunssassa ja syöny pari lääkekuuria, mut kyl sitä silti toivoo...piinaavaa...ja tiiän et jos huomen alkaa niin itkuksihhan se menee... :ashamed: On se raskasta tää lapsentekoki...oispa se itellekki yhtä helppoo ku joillekkin..kateeksi käy..
:'(
 
Eli näillä näkymin pitäis menkkojen alkaa huomenna tai sitten ne taas venähtää... mutta luulempa että jätän teidät tänne kirjoittelemaan ja poistun itse kokonaan näistä kuumeiluista...sitten en enää mieti kiertoja tai päiviä tai yritän ainakin olla ajattelematta vauva asiaa.. työhakemuksia on lähetetty ja hoitopaikkakin on ollu jo hakusessa...

kohta taitaa tällä mammalla olla niin paljon puuhaa että vauva kuume jää ees hiukka tuohon taustalle.

kiitoksia teille kaikille kun olette kuumeilleet kanssani. :hug: :flower: :heart:

Moi Moi :wave: :ashamed:
 
Torstai 13.9.2007


Bayan Fare.........kp 12/32-?................yk 9............1 toiveissa
Nasu86...............kp 13/33-??............yk 12.........1 toiveissa
Sarah85.............kp17/28-30..............yk14............1 toiveissa
Hempukka87......kp22/30-?................yk 11..........1 toiveissa
Haltia................kp 23/31-36...............yk 10.........1 toiveissa
Tinttu...............kp 24/26.....................yk 5...........1 toiveissa
liinu83.................kp27/28-30...............yk5............1 toiveissa
Corelia................kp32-30...................yk8..............1 toiveissa
Tinii..................kp 32/28-40................9kk............1.toiveissa
Sirpula...............kp 33/34-71.............yk4..............1.toiveissa
whisnefka ..........kp 34/25-32 ...........yk9.............1 toiveissa
rina82.................kp39/??...................yk28...........1. toiveissa
Anna333............kp47/45-80............ .yk14............1 toiveissa
gataa.................kp 55/31-39........yk 6.............1.toiveissa
Corelia................kp..............................yk...............1 toiveissa

Plussanneet

Pinkviini yk 7
äippä 84 yk7


Päivittelin kiireessä ja poistin nyt sitten vastahakoisesti Wiivin, kiva kun olit meidän seurana täällä.

Mulla itsellä kauhea kiire, ei oikein ehdi kuumeilla. Jotenkin olen psyykannut itseni niin että MEILLE TULEE VAUVA, joten toivon tosissaan että nyt tärppäsi, ovis ohi ja tätiä odotellaan. Jaksamista kaikille kuumeilijoille.
 
:heart:
Kolmen vuoden seurustelun jälkeen olin 19 vuotias, kun mieheni kanssa aloimme miettimään perheen perustamista. Tämä tapahtui keväällä 2004. Pillerit lopetettuani olin syönyt niitä 4 vuotta. Onnessani laskin ovulaatioiden ajat, harrastimme seksiä kahdesti päivässä, intohimoisesti! Lopetin tupakoinninkin siinä vaiheessa kun ehkäisy jäi pois. Seuraavana syksynä olin jo tehnyt noin 8 negatiivista raskaustestiä. Mieleni alkoi horjua. En tiennyt mitä ajatella, kuvittelin tietysti että olisi tärpännyt heti ensimmäisestä kierrosta. Paskan marjat, suoraan sanoen. Kun vuosi oli kulunut, varasimme ajan naisten tautien pkl:lle. Sain kaiken maailman terolutit, jotkut muutkin lääkkeet... Munasarjojen ultrauksessa kävi ilmi, että minulla on ns. "munarakkulatauti", eli liian paljon munasoluja kehittymässä, jolloin yksikään ei mahdu kehittymään kokonaan irrotakseen. Mutta tuomiota en saanut. Taas yhdet lääkkeet ja yritys jatkui. Mieheni myös kävi sperma-analyysissä. Erittäin vauhdikasta menoa hänen pikkukavereillaan!
Oli siis kulunut yli vuosi ehkäisyn lopettamisesta. Sinä aikana, kun ei lasta kuulunut, näin vauvoja ja raskausmasuja joka puolella! Se oli kamalaa! Ystävät saivat vauvoja, tutun tutut saivat vauvoja, kaikki muut paitsi me! Olin jo masentunut. Ainut ilo oli uusi koiravauvamme, vaikkei se ihmislasta korvannutkaan. Seuraavana syksynä syntymäpäivänäni 3.10 kävimme taas ultraamassa munasarjat, jotta nähtäisiin olisiko lääkkeistä apua. Lääkäri sanoi, että nyt kotiin siitä ja siittämään tuo munasolu joka irtoaa parin päivän sisällä! Kääk! Sain taas uuden reseptin. Tässä vaiheessa raskaustesteihin oli kulunut noin 70? rahaa.
No mutta sitten: Syyskuun 2005 lopussa menkat olivatkin jo 2 viikkoa ja 2 päivää myöhässä! En uskaltanut tehdä testiä, pelkäsin taas negatiivista pettymystä. Olimme olleet ilman ehkäisyä jo 1v7kk.
Sisareni, onneksi, "pakotti" minut tekemään testin. Ja kyllä kannatti!!! Kun kaksi viivaa ilmestyi ruutuun, melkeinpä pyörryin. Tärisin, itkin, huusin, nauroin, palelin, kuumeilin..... Tunteet nousivat pintaan. Soitin välittömästi miehelleni töihin, että nyt olen raskaana! Hän ei saanut sanaa suustaan, lopetti puhelun kesken ja muutaman tunnin päästä soitti minulle ja itki onnesta puhelimeen. Uskomatonta! Vihdoin ja viimein meille tulee vauva! Minua ei pelottanut yhtään keskenmenot tai muu sellainen. Olin onnesta sekaisin koko raskauden ajan!
Rakas hymyhuulemme, Tytär, syntyi kesäkuun lopulla 2006 terveenä ja maailman suloisimpana vauvana! Sitä hän on nytkin reilun vuoden ikäisenä: päiviemme ilo, sadepäivien valo.
Tämä kirjoitus olkoon rohkaisuna Teille, jotka ette ole monista yrityksistä huolimatta saaneet vielä pientä kääröä kainaloonne! :flower: :heart: :hug:
 
Ihana ja surullinen tarina...oli kyllä mukavaa kuulla ja huomata kuinka paljon yhteneväisyyttä ja epätoivoa on omissakin ajatuksissa. Kaipa se vauva sieltä meillekin sitten joskus tulee ja parin viikon päästä on labroihin meno ja sen jälkeen aletaan onneksi tutkimaan onko meissä vikaa kun ei kääröä saada...toivottavasti tuomio ei ole kovin kova tai lopullinen...

Nyt me kaikki päätetään että ainakin joku plussaa...se luo toivoa sitten meille muillekin.

Nyt tämä palaa takaisin sorvin ääreen ja lähtee painamaan uskomatonta työputkea :wave:
 
Mä oon ihan jämähtänyt tähän pinoon. On vaan niin kiire, että muihin ei ennätä kirjoitella kovin usein. catx85 kirjoituksestasi, kyllähän se varmasti jossain vaiheessa meillä kaikilla tärppää, kun vaan jaksaa yrittää. Tosi monet myös lapsettomiksi todetut ystäväni ovat lopulta josain vaiheessa ja joillain keinoin saaneet sen onman rakkaan vauvan.

Mutta pakko oli tänne tulle kirjoittamaan, kun näin ekaa kertaa unen että olin raskaana. Se oli ihan uskomatonta, ja olin niin onnellinen. Mulla oli suunnilleen nämä kpt, mutta jostain syystä halusin apteekista ostaa jonkun huipuuhyper testin ihan omaksi iloksi vaan. Sitten kaupan vessassa tein sen testin, joka oli joku huippu uusi, ja olin ihan ihmeissäni miten se toimii. No sain testattua ja ihmettelin koko härveliä. Seuraavaksi makasinkin lääkärin luona ja joku mieslääkäri oli kumartunut mu päälle se mun testi kädessäni ja kysyin ääni vapisten että oonko mä raskaana. Mies vastasi " no näkyyhän tuo ehkä vähän heikommin, mutta kyllä sä raskaana taidat olla" mä en saanut sanaa suustani. Kun sitten kerroin kaverille oli hän, että hei nyt testataan uudestaan. Ihanaa ja onneksi olkoon, teille tulee vauva. Sitten heräsin tähän omaan toivottomuuteeni. Inhottava aamu, en olisi koskaan halunnut herätä. Nyt sit vaan töihin.
 
Niin uskomattomalta kun se itestä vieläki tuntuu niin tänä aamuna testi näytti kuin näyttikin plussaa...testasin siis 33/28-30...jotenki vaikea uskoa ite vieläkään, enkä varmaan etes tajua koko asiaa viel...Mut vihon ja viimein se oma vaavi on tulossa!!! :heart: Nyt vaan ku menis tää alkuaika hyvin niin sit voi huokasta helpotuksesta!!!
On ollu oikeesti tosi ihana lukee teijän juttuja ja ajatuksia, ne on niin auttanu ittee jaksamaan!!! KIITOS TEILLE!!! ja plussailu onnea kaikille!!! :hug:
 
Ihanan kannustava viesti, catx85! :heart:

Ja hirmuisesti onnea, liinu83. :)

haltia, mä kans oon tässä vähän aikaa sitten nähny semmosen unen missä olin raskaana. Tein siinä unessa apteekin oman raskaustestin ja muistan kuinka mietin unessa, että se ei voi ainakaan olla viivanpaikka, koska en ole ikinä kuullut, että apteekin omaan olisi viivanpaikka tullut. Ja kyllä se viiva siinä unessa ihan kunnon plussa oli. Oli ihanaa kokea se onni edes unessa. Aamulla karu totuus paljastui. :ashamed:

Torstaina kävin verikokeessa, josta mitataan se progesteroni. Ens viikon loppupuolella saa tulokset. Eikä edes jännitä/pelota. Tiedän jo mitä odottaa. :| Huomenna alkaa menkat. Eiku prkl, tänään. :kieh: Unohdin miten paljon kello on.
 
Onnea liinu83! :flower:

Tinttu, meneekö siinä noin kauan ennen ku saa tietää tulokset? Progesteronista.. Mun pitäis ens viikolla mennä kokeisiin. Mietin vaan, että alotanko terot sitte joskus vai en. Ku ne annettiin mulle vähä niin että alottaa jos tarvii. Mut mä en haluais viivyttää yhtään viikkoa. :/
 
Huomenta!

Onnea liinu83 plussasta! :flower:

Mulla kanssa nuo verikokeet painaa vähän mieltä, kun sain sen ajan sillon ku kävin gynellä, mutta jotenki en tajunnu että viikolla 39 on ihan pirun kaukana ku vapaita aikoja labraan ei ollu sitä ennen?!? Sitte jos siitä menee viikko tulosten saamiseen niin mulla on seuraava kierto jo toooosi pitkällä. Noh täytyy kai muka vähän malttaa.

Flunssa iski...nokka on tukossa ja päätä särkee melkein aina. Mutta nyt lopetan valittamisen ja lähen keittämään teetä...

Paljon Plussatuulia kaikille ++++++++
 
Bayan Fare: Kyllä mulle sanottiin, että ensiviikon loppupuolelle menee. Eli semmonen viikko. Toivottavasti sais aikasemmin jo ne tulokset. :) Minulla ainakin oli niin, että söin teroja ja kävin silti siellä verikokeessa, vaikka ne terolutithan nostaa sitä arvoa hiukan. Soitin gynelle ja kysyin asiaa, että kannattaako niitä alottaa jos ne nostaa arvoa, mutta gyne sanoi ettei mulle luultavasti muuten saada vuotoa aikaan eli kierto ois venyny äärettömiin jos en ois teroja alottanu. Gyne sanoi, että jos mun progesteroni arvo on huimissa lukemissa tai vähintäänkin korkealla niin silloin oon ovuloinu, mutta jos arvot vaan hitusen noussu niin silloin terot ovat nostaneet ne ja en oo ovuloinu. Näin hän selitti.

Niin ja mulla tosiaan alkoi ne menkat tossa... Eli kp 1/26. :| Tosin, enpä minä muuta odottanutkaan.

Plussia. :heart:
 
Hellou.. Taidan minäkin liittyä tänne(kin).. Olen vaikka missä kirjoitellut, lähinnä tuolla marras-joulukuussa yrityksen aloittaneet sekä lapsettomuuspuolella. Vähän meistä taustaa..

Eli olen 19v., mies 28v. Yritys alkanut 11/06. Eka kierto 51pv, toinen 86 (loppui terojen aloituksella). Naimisiin mentiin 14.4. Teroja söin 4kk, omalääkäri sanoi, että vuoden vaihteessa palataan, jos tarvetta. Maaliskuussa PCOS-epäily-> labrat eivät tukeneet tätä.. 08/07 terot loppui ja eka luomukierto lähti venymään. Mies vei simpat testiin, kaikki ok. Minulle ultra->oik. PCO tyyppiset munasarjat, vas. kysta. Primolut ja clomiresepti. Lähihoitajaksi valmistuin kesäkuussa. Aloitin syyskuussa opiskelemaan kätilöksi. Tänään alkoi menkat ja clomikuuri torstaina kp 5. Ja nyt olemme päättäneet onnistua. Ilmoitin miehelle, että nyt se sitten on meidän vuoro onnistua ja LA olisi 22.6. :LOL: Mies vain totesi, että kyllä käy :D Kuukauden päästä olisi nimittäin ½v. hääpäivä ja 4v. yhteiseloa takana, joten silloin plussataan ;) Eikös vain? :whistle: Niin ja ensimmäisen kuumeilu käy kovana.. Ja mies menossa mukana kovasti, hänellä ollut vauvakuume jo vuosia.. :/

Onnea kaikille plussan saaneille! :heart: Itse olen nyt yövuorossa ja vierihoitajana olen yhdessä huoneessa hoitaen pientä vauvaa.. :)

Nyt OIKEIN iso plussahenkäys kaikille!! :whistle: :whistle: (Ja itselleni vielä myös.. :whistle: ;) *hih*)

muoks: Niin ja sitten sellainen vielä, että olemme siis hoidossa yksityisellä.. Olisi tarkoitus tuossa kuun vaihteessa ultrata mitä clomit saavat aikaan :) Voisimme ottaa vaikka kaksikin pienokaista ;) :whistle:
 
SUNNUNTAI 16.9.2007

Bayan Fare.........kp 15/32-?................yk 9............1 toiveissa
Nasu86...............kp 16/33-??............yk 12............1 toiveissa
Sarah85.............kp20/28-30..............yk14............1 toiveissa
Hempukka87......kp25/30-?................yk 11..........1 toiveissa
Haltia................kp 26/31-36...............yk 10.........1 toiveissa
Tinttu...............kp 2/26.....................yk 6..............1 toiveissa
Corelia................kp35-30...................yk8.............1 toiveissa
Tinii..................kp 35/28-40................9kk............1.toiveissa
Sirpula...............kp 36/34-71.............yk4..............1.toiveissa
whisnefka ..........kp 37/25-32 ...........yk9.............1 toiveissa
rina82.................kp42/??...................yk28...........1. toiveissa
Anna333............kp50/45-80............ .yk14............1 toiveissa
gataa.................kp 58/31-39.............yk 6.............1.toiveissa
Corelia................kp............................yk................1 toiveissa
Dreamer-88........kp 1/?......................yk?..............1 toiveissa

Plussanneet

Pinkviini yk 7
äippä 84 yk7
liinu83 yk 5


Tervetuloa, Dreamer-88! Päivittele omalta osaltasi listaan nuo kohdat. :) Me taidettiin tosiaan kirjoitella tuolla lapsettomuuspuolella yhdessä ketjussa. Muistan sinut sieltä. :) Saanko kysyä, että miten sinulle myönnettiin nuo clomit? Mitä tutkimuksia tehtiin siis ennenkuin sait ne? Itsekkin niitä pyysin gyneltä, muttei suostunut myöntämään kun ei mitään kokeita oltu tehty. Toisaalta hyvä, että ensin tutkitaan kunnolla. Itse kävin progesteronin mittauksessa torstaina ja tulokset tulee ens viikon loppupuolella. Ja sen vielä kysäisen, jos viitsit vastata, että onko tullut kalliiksi yksityisellä nuo tutkimukset ja hoidot? Itseäni se hieman huolettaa, mutta rahat tutkimuksiin ja hoitoihin aion kaivaa vaikka kivenkolosta. Sen verran tärkeä asia se on. :heart:
 
Tinttu: Ensiksi clomien myöntäminen.. Eli ultraus, jossa havaittiin kysta ja PCO-tyyppinen esiintymä ja sitten TSH ja prolaktiini kokeet.. Sekä se, ettei ovulaatiota ole tikuilla näkynyt..

Sitten tutkimusten hintaa.. Meillä on aivan ihana se klinikka, eivät ole rahankiskureita. Miehen simppatutkimus oli 66e, minun tutkimus/alkukäynti 78e (luulin, että olisi 200-300e).. Ja näistä saa Kelakorvausta sen 40%. Lisäksi noita labroja miettiessä lääkäri ehdotti, että otattaisin ne opiskelijaterveydenhuollossa, ettei mene niihin rahaa, mutta sitten jouduin päivystykseen vatsakipujen vuoksi, niin siellä ottivat kokeet ja lisäksi kahdesti ultrasivat vielä, ja kysta oli hävinnyt :eek: :) Lisäksi lääkkeet (primolut ja clomifen) maksoivat n.90e, eikä niistä saa enää kelakorvausta :(

Ja sitten tämän päivän tiedot.. Eli

Dreamer-88........ kp 2/26-86... y 10kk..... 1. toiveissa
 
Maanantai 17.9.2007

Dreamer-88........ kp 2/26-86............ y 10kk..... 1. toiveissa
Tinttu...............kp 3/26.....................yk 6..............1 toiveissa
Bayan Fare.........kp 16/32-?................yk 9............1 toiveissa
Nasu86...............kp 17/33-??............yk 12............1 toiveissa
Sarah85.............kp21/28-30..............yk14............1 toiveissa
Hempukka87......kp26/30-?................yk 11..........1 toiveissa
Haltia................kp 27/31-36...............yk 10.........1 toiveissa
Corelia................kp36-30...................yk8.............1 toiveissa
Tinii..................kp 36/28-40................9kk............1.toiveissa
Sirpula...............kp 37/34-71.............yk4..............1.toiveissa
whisnefka ..........kp 38/25-32 ...........yk9.............1 toiveissa
rina82.................kp43/??...................yk28...........1. toiveissa
Anna333............kp51/45-80............ .yk14............1 toiveissa
gataa.................kp 59/31-39.............yk 6.............1.toiveissa
Corelia................kp............................yk................1 toiveissa

Plussanneet

Pinkviini yk 7
äippä 84 yk7
liinu83 yk 5




Päivittelin vähän. Mulla ollut selkäkipuja selkäkipuja, joiden takia olen joutunut jäädä töistä pois. Selkälihakset ilmeisesti ihan krampissa. no kyllä tässä kai toivutaan, ei oo voinut vaan seksiä harrastaa. Nyt odottelen kuukautisia, ei mitään erityisempiä oireita. Kauheasti toivon, että olisin nyt raskaana. tuntuu, ettei enää jaksa tätä odottelua ja odottelua.

Dreamer 88 olen tuolla marras-joulukuisissa lukenut sun juttuja, ja kovasti toivon, että teille nyt tulisi se plussa. Ihanaa on, että vaikka jokin olisikin vinossa, silti voidaan tulla raskaaksi ja saada lapsia. Itse en ole lääkäriin vielä uskaltautunut siinä pelossa, että joku on pahasti vialla, myös noita pääkaupunkiseudun yksityisien lääkäriasemien hintoja pelkään. Mutta ennen joulua pakko kai saada itseään niskasta kiinni. olisi se oa lapsi niin toivottu, ja elämän tärkein asia.

Paljon plussatuulia kaikille :whistle:
 
Kiitoksia haltia :) Kyllähän sitä kaikille plussaa toivoisi.. Minäkin aluksi pelkäsin soittaa yksityiselle (=joutui myöntää oman vian) mutta olen nyt helpottunut. Ultra on vasta kp 15, ovishan on luultavasti mennyt, jos on tulossa :( Mutta pitää varmuuden vuoksi pöllyytellä lakanoita ahkerasti heti siitä lähtien kun menkat loppuu ;) Tietty sitä miettii, että entä jos onkin monta munasolua kasvamassa ja sitten harrastellaan ja kp15 saakin tietää, että matkassa on jopa yli 3, niin :eek: Ei silleen että kaksoset haittaisi, vaikka tulisikin, mutta olisihan kolmoset jo aikas paljon :) Mutta kaikki olisivat kyllä meille tervetulleita :)
 
Kiitos, Dreamer. :) Ohhoh, kylläpä on mukavan tuntoiset hinnat teilläpäin. Meillä maksaa se miehen simppatestikin n. 100?. :ashamed: Hintavaa on. Minut on kyllä ultrattu jo kaksi kertaa gynellä ja rakkuloita on näkynyt. Saa nähdä tuleeko pco diagnoosi, kun ainakaan ne mun rakkulat ei ollu sillee "helminauhamaisesti" kuten pco:ssa ilmeisesti yleensä on. Saa nähdä, että millaiset ne labra-arvot sitten on, kun joskus sinne asti päästään.
 
Oho olen unohtanut kokonaan käydä tipauttamassa itseni täältä.. eli lauantaina alkoi menkat eli nyt kp3..

Tiputus oli kova ja edelleen kynnän maata täällä nenälläni mielen koukeroissa..

Muille kovasti plussatuulia :heart: :heart:
 
:wave:
Onnea liinu83 :flower:
Dreamer-88 tervetuloa joukkoon mukaan!
Tinii tätipahoittelut!

Tiistaina kävin sit siellä lääkärissä... Jäi aika masentunut olo... Tuntu jotenki niin tylyltä se lääkäri... No sain terolutit et menkat alkas, nyt ei auta ku odotella... Verikokeiden tulokset pitäs tulla nyt alkuviikosta.. Mulla on ilmeisesti jonkinmoinen ovulaatio ongelma kun kierrot välillä venyy, pitäs siis vähän laihduttaa ja kattoo et vaikuttaisko se... Tietääkös joku jotain muita keinoja itse ovulaation parantamiseen tai ylipäätänsä siihen että ovulois?

Kaveri sai keskenmenon rv13 ja sikiö kerkes olla masussa melkein 2 viikkoa ennen ku se huomattiin :'( tänään olin sit kaverin tukena tyhjennyksessä... On se niin surullista :(
 

Yhteistyössä