Muutamalle nopeammalle voisin ennustaa :) Tee siis kysymys.

• Viestiketjun aloittaja Luna_
  • Ensimmäinen viesti
hepsutin
Alkuperäinen kirjoittaja Luna_:
Alkuperäinen kirjoittaja hepsutin:
Onko nykyinen mieheni oikea minulle?
Vältä ylivaltaa, voimankäyttöä ja tunteetonta eteenpäin pyrkimistä.

Olet kuin myrskyn silmässä. Kaikki tuttu ja turvallinen on hajoamassa ympäriltäsi. Edessä suuria ja ennalta arvaamattomia muutoksia.

Kortti voi viitata myös eroon puolisosta tai kumppanista. Kyseessä voi olla myös jonkun muun läheisen ystävän tai sinulle tärkeän asian menetys tavalla tai toisella.

Tämä aika on sinulle haaste, josta sinun pitäisi päästä eteenpäin. Muista, että elämä jatkuu.

Kärsivällisyydellä ja pyrkimyksellä tasapainoon itsesi ja muiden kanssa saavutat enemmän hyvää kuin hätäilyllä ja tuomalla esiin ristiriitoja. Käytät luovaa kykyäsi ratkaista ongelmia ja saavutat hyviä tuloksia. Muista, että vastakohdat täydentävät toisiaan.
KIITOS JA KUMARRUS SINULLE :)

Luna_
Alkuperäinen kirjoittaja Champion:
Saanko mä lisää lapsia vielä ja koska kun tuo mies ei kovin innostunut ole..?
Sinulla on taito puhua "yleisön" hurmioon.
Mutta muista, tämä kortti varoittaa sinua petoksesta ja väärinkäytöksestä.

Mieti mikä on parhain ratkaisu tähän tilanteeseen.

Luna_
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Onnistuuko tämä elämä?
Jos muutokset koskevat asunnon hankintaa tai vaihtoa saatat kohdata yllättäviä esteitä ja hidasteita asian suhteen. Usko kuitenkin siihen, että jotkut asiat vain eivät ole tarkoitettuja toteutumaan.
Voit käyttää tämän muutosten ketjun niin, että sinulla on nyt mahdollisuus puhdistaa elinpiirisi "mädistä omenoista". Anna elämän viedä ja huomaat, että se kuitenkin kantaa!

Kuuntele, mitä sisimpäsi sinulle kertoo ja kun olet varma, että päätöksesi tukee päämääriäsi, voit toimia. Kortti voi olla sinulle muistutus siitä, että useimmat päätökset vaativat harmoniaa ja aikaa onnistuakseen.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Onnistuuko tämä elämä?
Jos muutokset koskevat asunnon hankintaa tai vaihtoa saatat kohdata yllättäviä esteitä ja hidasteita asian suhteen. Usko kuitenkin siihen, että jotkut asiat vain eivät ole tarkoitettuja toteutumaan.
Voit käyttää tämän muutosten ketjun niin, että sinulla on nyt mahdollisuus puhdistaa elinpiirisi "mädistä omenoista". Anna elämän viedä ja huomaat, että se kuitenkin kantaa!

Kuuntele, mitä sisimpäsi sinulle kertoo ja kun olet varma, että päätöksesi tukee päämääriäsi, voit toimia. Kortti voi olla sinulle muistutus siitä, että useimmat päätökset vaativat harmoniaa ja aikaa onnistuakseen.
Kiitos, tätä pelkäsinin.

Luna_
Alkuperäinen kirjoittaja kolme pientä porsasta:
meneekö tämä tuleva raskaus yli LA:n vai syntyykö enne ja kuina synnytys menee?? :)
kiitos etukäteen :hug: :flower:
Valitettavasti en osaa sanoa tästä, meneekö raskautesi yli tai syntyykö lapsi aikaisemmin.

Annat asioiden rullata omalla painollaan ja kaikki tuntuukin etenevät aivan kuin itsestään. Tämä kortti tarkoittaa, että olet yhteydessä sisäisiin voimavaroihisi ja voit luottaa omiin näkemyksiisi.

Tämä "kortti" kehoittaa sinua säilyttämään mielenrauhasi muutosten keskellä. Hallitset tilanteet jos pysyt rauhallisena ja luotat voimiisi ja kykyihisi.

Luna_
Alkuperäinen kirjoittaja terra incognita:
Onko meidän perheeseen tulossa lähiaikoina enemmän iloa vai surua?
Pyri pitämään huolta siitä, ette turhaan aiheuttaisi riitaa itsesi ja lähimpiesi välille.

Saatat kokea, että kaikki se mihin olet aina uskonut, olikin vain harhaa ja valhetta.
Usko kuitenkin siihen, että jotkut asiat vain eivät ole tarkoitettuja toteutumaan.
Anna elämän viedä ja, että se kuitenkin kantaa!

Luna_
Alkuperäinen kirjoittaja sef:
Mihis se mun lapsilukuvastaus jäi?

*muoks...ai että semmosen "säännön" vielä vetäsit ettet lapsilukuakaan ennusta...höh
En alkanut tuohon alkuun kaikkea listamaan mitä en ennusta ja ajattelin, että moni ymmärtää "en ennusta päivämääriä"(tarkoittaa myös lukuja ). Olen pahoillani. Olisiko jokin muu kysymys sinulla?

Alkuperäinen kirjoittaja sef:
Mihis se mun lapsilukuvastaus jäi?

*muoks...ai että semmosen "säännön" vielä vetäsit ettet lapsilukuakaan ennusta...höh
En alkanut tuohon alkuun kaikkea listamaan mitä en ennusta ja ajattelin, että moni ymmärtää "en ennusta päivämääriä"(tarkoittaa myös lukuja ). Olen pahoillani. Olisiko jokin muu kysymys sinulla?
No jos sitten kysytään siten, että saadaanko me vielä perheenlisäystä?

Yhteistyössä