Muutamalle nopeammalle voisin ennustaa :) Tee siis kysymys.

  • Viestiketjun aloittaja Luna_
  • Ensimmäinen viesti
Luna_
Alkuperäinen kirjoittaja anneka66:
Miten sujuu työhönpaluu?
Sait kohtalon kortin(Kortti kuvaa yhden ajankierron loppua ja seuraavan alkua. ), joka kehoittaa sinua:
" Se voima, jonka pyörä saa lähtiessään liikeelle vaikuttaa suoraan siihen miten nopeasti tilaisuudet menevät ohi.
Ole valppaana ja valmiina toimimaan.
Sattumalla on nyt sormensa pelissä ja tilanteet ja tilaisuudet muuttuvat nopeasti. Tämä kortti on onnekas ja se milloin toimit vaikuttaa suuresti siihen, mitä saavutat. "
 
JONSERED Karhunkantaja
Alkuperäinen kirjoittaja Luna_:
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:
Koska äijä kotiutuu? :)
Hassua, mutta sain esittämääsi kysymykseen Sinulle kysymyksiä!

"Oletko kenties suhteessa, jonka valtasuhteissa on ongelmia? Vai onko urasi etenemisessä tullut katto vastaan? Olosi on nykyisessä tilanteessasi on ikäsvystättävää arkirutiinien kanssa painiskelua ja paikallaan polkemista."
:LOL: :LOL:

Jopas oli hassua. Arkirutiineista ei tietoakaan, ei ainakaan ikävystyttäävyydestä. En ole uraihminen. Valtasuhteet ovat selkeät: äijä luulee päättävänsä, mutta minä vetelen naruista. ;)

Tällä hetkellä kyllä olen joutunut painimaan työasioiden kanssa, äijä on sairaalassa ja minä vastaan firmasta. Ei todellakaan ikävystyttävää. :D

No, kaipa tuo kotiutuu odotusten mukaisesti.
 
minä myös
Miten minulle käy ? Miten meille käy ? Onko edessä hyvää, vai ongelmia? Miten minun elämäni menee, minun minulle elämässäni käy ?

En kerro enempää, nämä vain kysyn...?
 
Luna_
Alkuperäinen kirjoittaja hepsutin:
Onko nykyinen mieheni oikea minulle?
Vältä ylivaltaa, voimankäyttöä ja tunteetonta eteenpäin pyrkimistä.

Olet kuin myrskyn silmässä. Kaikki tuttu ja turvallinen on hajoamassa ympäriltäsi. Edessä suuria ja ennalta arvaamattomia muutoksia.

Kortti voi viitata myös eroon puolisosta tai kumppanista. Kyseessä voi olla myös jonkun muun läheisen ystävän tai sinulle tärkeän asian menetys tavalla tai toisella.

Tämä aika on sinulle haaste, josta sinun pitäisi päästä eteenpäin. Muista, että elämä jatkuu.

Kärsivällisyydellä ja pyrkimyksellä tasapainoon itsesi ja muiden kanssa saavutat enemmän hyvää kuin hätäilyllä ja tuomalla esiin ristiriitoja. Käytät luovaa kykyäsi ratkaista ongelmia ja saavutat hyviä tuloksia. Muista, että vastakohdat täydentävät toisiaan.
 
Luna_
Alkuperäinen kirjoittaja Eltzu84 harmailee:
Menetänkö läheiseni nytten lähiaikoina???ja palaako rakkaus elämääni???
Elämässäsi on jokin päättymässä, mutta kuvaa myös seuraavan alkua.

Vaikka kaikki tuttu ja turvallinen on nyt murtumassa ympäriltäsi niin älä anna sen järkyttää sinua. Saatat kokea, että kaikki se mihin olet aina uskonut, olikin vain harhaa ja valhetta.
Voit käyttää tämän muutosten ketjun niin, että sinulla on nyt mahdollisuus puhdistaa elinpiirisi "mädistä omenoista". Anna elämän viedä ja huomaat, että se kuitenkin kantaa!

Voit olla tilanteessa, jossa harkitset nykyisen ihmissuhteesi päättämistä tai tunnet suurta tyytymättömyyttä ja yksinäisyyttä. Nyt on perimmäisillä arvoilla suuri merkitys valintoihisi.
Sinulla on nyt valinnan mahdollisuus. Tutki tarkoin tilannettasi ja tee päätös sydämesi mukaan.

Valinta voi viedä sinut kiviselle polulle kohti päämäärääsi, mutta perillä sinua voi odottaa todellinen lahja, oikea rakkaus, vaikea, pelottava ja järjetön rakkaus. Juokse sen perään!
 

Yhteistyössä