Muutamalle nopeammalle voisin ennustaa :) Tee siis kysymys.

  • Viestiketjun aloittaja Luna_
  • Ensimmäinen viesti
Luna_
Alkuperäinen kirjoittaja ystävä:
Kerro milloin löydän rakkauden ja uuden työpaikan? Kummatkin meni..
Olet nyt tilanteessa:
Yrität ehkä turhaan roikkua tilanteessa, joka ei ole sinulle eduksi. Osaatko lopettaa tai antaa periksi kun siihen on selkeät perusteet.

-------
mitä pitäisi tehdä:
"Seuraa tähteä", sanoo tämä kortti sinulle. Tähti on suurin tyytyväisyyteen viittaava merkki. Tähti voi toteuttaa kauneimmat unelmasi, jos vain tiedät, mitä ne ovat.
Käytä hetki aikaasi siihen, että selvennät itsellesi, mitä oikeastaan haluaisit muuttaa elämässäsi, jotta voisit paremmin ja saisit toteuttaa unelmaasi. Sinulle on luvassa apua yllättävältä taholta ja asiasi järjestyvät helpommin kuin olisit koskaan uskaltanut toivoa.


Tuleva:
Se kertoo suurista ja työläistä projekteista, jotka vihdoin pitkien työrupeamien jälkeen saadaan valmiiksi. Valmistuminen, elämäntyö, tutkinto, suuri saavutus, kaikki kuitenkin pitkien ponnistelujen tuloksena saavutettu.

 
olen lähdössä matkalle torstaina...kuvioon liittyy eräs mies, kysyn onko näkyvissä edistystä/jatkoa, vai onko tämä tie jo kuljettu loppuun...tapaan myös minulle tärkeän naispuolisen henkilön , ystävän, miten käy ystävyytemme?
 
Luna_
Alkuperäinen kirjoittaja sef:
Alkuperäinen kirjoittaja Luna_:
Alkuperäinen kirjoittaja sef:
Mihis se mun lapsilukuvastaus jäi?

*muoks...ai että semmosen "säännön" vielä vetäsit ettet lapsilukuakaan ennusta...höh
En alkanut tuohon alkuun kaikkea listamaan mitä en ennusta ja ajattelin, että moni ymmärtää "en ennusta päivämääriä"(tarkoittaa myös lukuja ). Olen pahoillani. Olisiko jokin muu kysymys sinulla?
No jos sitten kysytään siten, että saadaanko me vielä perheenlisäystä?
Jostain syystä en näe enää lapsia. Näen jotain luopumista ja hiukan suruakin. Muista, että elämä jatkuu ja selviät kyllä kaikesta.
 
Luna_
Alkuperäinen kirjoittaja Rane:
Alkuperäinen kirjoittaja Rane:
Saanko palstalta elämääni naisen?
Koska olen jäänyt välistä, uudistan kysymykseni, että saanko palstalta elämääni naisen?
Kortti neuvoo sinua jatkamaan sinnikkäästi antamatta periksi. Aika on suotuisa muutokselle ja oletkin lähellä läpimurtoa. Onnea matkaan!

Kuitenkin esteitä on tulossa ja hidasteita tämän asian suhteen. Johtuuko nämä mistä? Ehkä Rane on väärällä palstalla.
 
Luna_
Alkuperäinen kirjoittaja IhanaaMahtavaa:
saanko uuden työpaikan |O
Olet elämäsi käännekohdassa.
Muutokset kuitenkin syntyvät sinun omasta aloitteestasi ja ovat tulosta omista päätöksistäsi. Suljet ovia takanasi ja avaa uusia edessäsi. Ole päätöksissäsi oikeudenmukainen ennenkaikkea itseäsi kohtaan.

asiat ei kuitenkaan tapahdu nopeasti. Mutta ole valppaana ja toimi heti kun tilaisuus tulee.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Luna_:
Alkuperäinen kirjoittaja IhanaaMahtavaa:
saanko uuden työpaikan |O
Olet elämäsi käännekohdassa.
Muutokset kuitenkin syntyvät sinun omasta aloitteestasi ja ovat tulosta omista päätöksistäsi. Suljet ovia takanasi ja avaa uusia edessäsi. Ole päätöksissäsi oikeudenmukainen ennenkaikkea itseäsi kohtaan.

asiat ei kuitenkaan tapahdu nopeasti. Mutta ole valppaana ja toimi heti kun tilaisuus tulee.
kiitos sinulle. näinhän se menee, että ihminen itse kirjoittaa elämänsä tarinaa. :hug:

 
Luna_
Alkuperäinen kirjoittaja Kirjoittaja:
Mitä nousee kirjoitushommiini?
Tällä hetkellä voit tuntea olevasi taas lähtöruudussa. Toisaalta tiedät, että kaikesta menneestä on myös jotain opittua. Joskus voi tuntua, että paluu "nollapisteeseen" on kuin ottaisi askeleita taaksepäin. Jokainen uusi alku on kuitenkin uusi mahdollisuus.

Oletko saanut neuvoja joltain luotettavalta ihmiseltä tilanteessa, jossa olet itse ansassa omien sisäisten ristiriitojesi vuoksi?
Mieti kuitenkin voisitko ottaa joitain oppia hänen puheistaan.
 
Luna_
Alkuperäinen kirjoittaja sari:
mitäs mulle?
Tekemäsi ratkaisut ovat varmasti oikean suuntaisia, mutta sinulla on myös vaara harhautua ja mennä siitä mistä aita on matalin. Näin usein käy jos joudumme pitkään olemaan vaikeissa tilanteissa.

Tunne siitä, ettei hankala tilanne pääty voi johtaa hätiköityihin ulosajoihin. Pidä mielessäsi selvänä tavoitteesi, äläkä anna muiden mielipiteiden vaikuttaa päätökseesi.

Käytä hetki aikaasi siihen, että selvennät itsellesi, mitä oikeastaan haluaisit muuttaa elämässäsi, jotta voisit paremmin ja saisit toteuttaa unelmaasi
 
Luna_
Alkuperäinen kirjoittaja Kolmetoista:
muuttuuko elämä tästä paremmaksi?
Kortti, jonka nostin voi viitata sitoutumiseen tai perheen perustamiseen.

Katsantokantasi on liian kapea, etkä näe muita mahdollisuuksia, joita kyllä ympäriltäsi löytyy jos vain haluat nähdä ne. Jos et usko iteesi ja mahdollisuuksiisi niin kukaan muukaan ei niihin usko.
Muista, että kaikki tekevät virheitä, mutta viisas ottaa niistä opikseen.

Tämä kortti on onnekas ja se milloin toimit vaikuttaa suuresti siihen, mitä saavutat.
 
Luna_
Alkuperäinen kirjoittaja Tiskirätti:
Vieläkö lapsia?
Kortti ehdottaa sinua pohtimaan äitisuhdettasi. Jos sinulla on jotain selvittämättömiä asioita lapsuudestasi tai äitisi suhteen ne olisi nyt syytä selvittää, jotta voisit katsoa eteenpäin ja nähdä tulevaisuutesi valoisana.

En kuitenkaan näe lapsia enään.
 
Luna_
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Toteutuuko mun haaveeni?
Olet aivan onnesi ovella tai jo nautit siitä. Edessäsi on täyttymyksen ja nautinnon aikakausi. Jotkin syvimmistä toiveistasi täyttyvät ja tunnet voivasi sanoa, että ponnistelusi ovat tuottaneet tulosta. Nautit elämästäsi!
 

Yhteistyössä