Muutamalle nopeammalle voisin ennustaa :) Tee siis kysymys.

  • Viestiketjun aloittaja Luna_
  • Ensimmäinen viesti
sari
Alkuperäinen kirjoittaja Luna_:
Alkuperäinen kirjoittaja sari:
mitäs mulle?
Tekemäsi ratkaisut ovat varmasti oikean suuntaisia, mutta sinulla on myös vaara harhautua ja mennä siitä mistä aita on matalin. Näin usein käy jos joudumme pitkään olemaan vaikeissa tilanteissa.

Tunne siitä, ettei hankala tilanne pääty voi johtaa hätiköityihin ulosajoihin. Pidä mielessäsi selvänä tavoitteesi, äläkä anna muiden mielipiteiden vaikuttaa päätökseesi.

Käytä hetki aikaasi siihen, että selvennät itsellesi, mitä oikeastaan haluaisit muuttaa elämässäsi, jotta voisit paremmin ja saisit toteuttaa unelmaasi
Kiitos vastauksesta.
Olen päinvastoin ihminen, joka en mene siitä mistä aita on matalin.
On kipeät vuosien mittaiset terapiat takana, pitkä parisuhde jossa useita kriisejä ja tahkottu on eteenpäin ammattiapuakin hakien, moni olisi jo eronnut aikaa sitten.
Nytkin on kriisi päällä ja taas setvitään suhdetta.
Todella tuntunut niin älyttömän monesti, ettei tämä hankala tilanne muutu ikinä, ei ikinä.....olen todella turhautunut kun samat ongelmat suhteessa jatkuvasti ja luottamus hipoo nollaa!

Mutta kiitos vastauksestasi, sain siitä ajateltavaa paljonkin.

Ihanaa kesän jatkoa Sinulle!
 
Luna_
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Milloin muutan, milloin rahat tulee, ja muutanko miehen kanssa?
Jostain syystä en saa selvää vastausta sinulle.

Joskus on aika antaa periksi ja lopettaa. Jos antaudut muutokselle ja murrat vanhat totutut toimintatavat saat tilalle jotain uutta ja parempaa ja olosi helpottuu.
 
Luna_
Alkuperäinen kirjoittaja mirkka:
Tähän vois vastausta saada... eli kumman miehen valitsen? hassu kysymys, mutta näin nyt vaan on..
Luota vaistoihisi!

Sinulle on luvassa apua yllättävältä taholta ja asiasi järjestyvät helpommin kuin olisit koskaan uskaltanut toivoa.
 
minä
Alkuperäinen kirjoittaja Luna_:
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Toteutuuko mun haaveeni?
Olet aivan onnesi ovella tai jo nautit siitä. Edessäsi on täyttymyksen ja nautinnon aikakausi. Jotkin syvimmistä toiveistasi täyttyvät ja tunnet voivasi sanoa, että ponnistelusi ovat tuottaneet tulosta. Nautit elämästäsi!
Toivottavasti se onni olisi sitten ovella. Tällä hetkellä on kyllä tilanne sellainen että en haluaisi olla edes elossa. :(

Kiitos ennustuksestasi :flower:
 
Luna_
Alkuperäinen kirjoittaja miu:
kuinka meidän matka menee?
Voit kohdata matkallasi vielä joitain viivytyksiä, mutta lopputulos tyydyttää sinua. Elät onnellista aikaa ja tunnet, että useimmat toiveesi käyvät toteen. Tunnet suurta tyydytystä siitä, että tavoitteet, joita olet asettanut alkavat vihdoin täyttyä.
Nyt on sellainen aika, että asiat hoituvat, odotetut rahat saadaan kasaan, vääryydet oikaistaan.
 
Luna_
Alkuperäinen kirjoittaja minä myös:
Miten minulle käy ? Miten meille käy ? Onko edessä hyvää, vai ongelmia? Miten minun elämäni menee, minun minulle elämässäni käy ?

En kerro enempää, nämä vain kysyn...?
Kortti voi viitata myös eroon puolisosta tai kumppanista.
Tämä aika on sinulle haaste, josta sinun pitäisi päästä eteenpäin.

Tulet selviämään tästä kaikesta ja muista seurata sydäntäsi.
 
Luna_
Alkuperäinen kirjoittaja tiedonhaluinen:
Löydänkö sen oikean? Onko hän joku jonka jo tunnen, mutta emme vielä ole tunnetasolla kohdanneet vaiko joku vielä tuntematon?
Joskus riittää kun odotat asioiden tapahtuvan. Pysy rauhallisena ja kärsivällisenä. Tiedät kyllä, että kaikki järjestyy.
 
Luna_
Alkuperäinen kirjoittaja V:
Paranenko siihen kuntoon, että pääsen takaisin työelämään tai kouluun? Kumman näet todennäköisempänä?
Onko lapsilukumme täynnä?
Kortti voi myös viitata viisaaseen ja auttavaan henkilöön, jolta saat neuvoja ja opastusta.

...hakea tilanteeseen jonkun luotettavan ihmisen mielipide tai kokonaan uusi näkökulma tilanteeseen.

Tämä aika on sinulle haaste, josta sinun pitäisi päästä eteenpäin.
 
tiedonhaluinen
Alkuperäinen kirjoittaja Luna_:
Alkuperäinen kirjoittaja tiedonhaluinen:
Löydänkö sen oikean? Onko hän joku jonka jo tunnen, mutta emme vielä ole tunnetasolla kohdanneet vaiko joku vielä tuntematon?
Joskus riittää kun odotat asioiden tapahtuvan. Pysy rauhallisena ja kärsivällisenä. Tiedät kyllä, että kaikki järjestyy.
Kiitos!
Just. Jos olisi joku jonka jo tunnen, niin johan tässä on kärsivällisenä odoteltu asioiden mahdollista kehittymistä... ihan vaan kohta 7 vuotta. Mutta hiljaa hyvä tulee... ;) Tai ehkä ne järjestyvät muuten.
 
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Luna_:
Alkuperäinen kirjoittaja V:
Paranenko siihen kuntoon, että pääsen takaisin työelämään tai kouluun? Kumman näet todennäköisempänä?
Onko lapsilukumme täynnä?
Kortti voi myös viitata viisaaseen ja auttavaan henkilöön, jolta saat neuvoja ja opastusta.

...hakea tilanteeseen jonkun luotettavan ihmisen mielipide tai kokonaan uusi näkökulma tilanteeseen.

Tämä aika on sinulle haaste, josta sinun pitäisi päästä eteenpäin.
Kiitos. :)

Näitkö lisää lapsia?

 
Luna_
Alkuperäinen kirjoittaja toivoton:
Saammeko lapsellemme sisaruksen?
Kestääkö suhteemme?
Saanko töitä?
Muutammeko kauemmas?
Tämä kortti voi viitata haluun virallistaa suhde tai avioitua.
Minkätyyppistä työtä oikeasti haluaisit tehdä, jotta kykysi tulisivat paremmin esiin? Minkälaisia taitoja sinulla on, joita voisit vielä hyödyntää paremmin?
 

Yhteistyössä