Muutamalle nopeammalle voisin ennustaa :) Tee siis kysymys.

  • Viestiketjun aloittaja Luna_
  • Ensimmäinen viesti
Luna_
Alkuperäinen kirjoittaja sartsukka:
miltä näyttää perheemme lähitulevaisuus?(seuraavat puolivuotta/vuosi)
Jos muutokset koskevat asunnon hankintaa tai vaihtoa saatat kohdata yllättäviä esteitä ja hidasteita asian suhteen. Usko kuitenkin siihen, että jotkut asiat vain eivät ole tarkoitettuja toteutumaan.

Joudut ottamaan aikaa ratkaisujen tekemiseen ja käyttämään harkintaasi tarkoin. Sinun on myös pidettävä mielessäsi päämääräsi, jottet harhautuisi tunteiden vietäväksi.
Tarkkaile lähipiirisi ihmisiä ja selvitä heidän toimintansa motiivit. Kaikki ei aina ole sitä miltä se päällepäin näyttää.
 
Luna_
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:
Miltä näyttää mun tulevaisuuteni?
Suunnittelet muutosta elämääsi ja haluat toteuttaa suuria uudistuksia elinpiirissäsi. Pidä huolta, että sinulle rakkaat ihmiset pysyvät mukana muutoksissa, se takaa onnistumisesi suunnitelmissasi. Kortti neuvoo sinua jatkamaan sinnikkäästi antamatta periksi. Aika on suotuisa muutokselle ja oletkin lähellä läpimurtoa. Onnea matkaan!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Luna_:
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:
Miltä näyttää mun tulevaisuuteni?
Suunnittelet muutosta elämääsi ja haluat toteuttaa suuria uudistuksia elinpiirissäsi. Pidä huolta, että sinulle rakkaat ihmiset pysyvät mukana muutoksissa, se takaa onnistumisesi suunnitelmissasi. Kortti neuvoo sinua jatkamaan sinnikkäästi antamatta periksi. Aika on suotuisa muutokselle ja oletkin lähellä läpimurtoa. Onnea matkaan!
Kiitos :flower:!
 
katrinainen
Huomasin ainakin kylla, mutta ehdin samaan aikaan lahettaa jo oman kysymykseni. ja elattelen kovasti toiveita, etta luna antaisi armon kayda oikeudesta ja saisin viela vastauksen. kaytannossahan en tiennyt, etta kysymysten aika oli jo ohitse...
 
Tosissaan
Tälläset keskustelun avaajat pitäisi toimittaa telkien taakse loppu iäkseen.Etkö yhtään ajattele,että voit huu haa ennustuksillasi saada ties miten monen mielen järkkymään, itselläsi se on jo vinksahtanut pahasti.HAKEUDU KIIREELLÄ HOITOON!
 
Luna_
Alkuperäinen kirjoittaja Tosissaan:
Tälläset keskustelun avaajat pitäisi toimittaa telkien taakse loppu iäkseen.Etkö yhtään ajattele,että voit huu haa ennustuksillasi saada ties miten monen mielen järkkymään, itselläsi se on jo vinksahtanut pahasti.HAKEUDU KIIREELLÄ HOITOON!
Jokainen päättää itse mihin uskoo ja miten asiat haluaa nähdä. Luulen, että suurin osa täällä on esittänyt kysymyksen leikkimielisesti ja en todellakaan halua ketään näillä loukata/järkyttävän yms.
Ja sellainen ihminen, joka pelkää kuulevansa jotain mitä ei tahdo, ei silloin varmasti tälläiseen kysymyksiään laita ja edelleen uskon monien tämän ottavan leikkimielisesti.
 
Luna_
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Saammeko vielä lapsia tyttäremme lisäksi? Kestääkö liittomme?
Voit olla tilanteessa, jossa harkitset nykyisen ihmissuhteesi päättämistä tai tunnet suurta tyytymättömyyttä ja yksinäisyyttä.

Toisaalta jos olet hyvässä suhteessa voi tämä kortti kuvata antautumista täysin tähän suhteeseen, sitoumusten tekemistä, joko henkisessä tai materiaalisessa muodossa.
 
Luna_
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
vastaa nyt siihen huostaanottokysymykseen niin kerron sit miten kävi, punnitaan sinunkin uskottavuutesi
Jos osaksesi on koitunut vääryyttä tai taloudellista haittaa, se tullaan korvaamaan sinulle.

Samalla tämän kortti kehoittaa sinua hallitsemaan vihan tunteita ja impulssiivista käytöstä.

oikeudellisissa asioissa tämä kortti on sinulle hyvä enne.
 
Luna_
Alkuperäinen kirjoittaja merianna:
olen lähdössä matkalle torstaina...kuvioon liittyy eräs mies, kysyn onko näkyvissä edistystä/jatkoa, vai onko tämä tie jo kuljettu loppuun...tapaan myös minulle tärkeän naispuolisen henkilön , ystävän, miten käy ystävyytemme?
Oletko tyytyväinen siihen mitä teet tai olet? Nyt sinulle on tulossa tilaisuus toteuttaa haaveesi. Jotain kaunista ja onnellista on luvassa sinulle. Ei ehkä ihan heti, mutta ajan kanssa.
Mieti tarkoin mitä oikeastaan haluaisit toteuttaa. ..lupaa sinulle onnellisia muutoksia.

neuvo:
Kortti voi myös viitata siihen, että sinun pitäisi ottaa valta käsisiisi tai ainakin havahtua huomaamaan mahdolliset heikkoutesi ja riippuvuutesi. Muuta kurssia nyt kun vielä voit.


Sinulla voi olla edessäsi uusi suhde ja elämäsi voi muuttua ratkaisevasti.
Tämä kortti kehoittaa sinua olemaan valmiina suuriinkin elämän muutoksiin. Uskalla hypätä tuntemattomaan, vaikka pelko sinua yrittäisikin pidätellä. "Hän" voi myös edustaa henkilöä, joka liittyy tulkintaan varaudu silloin kohtaamaan todellinen villikko, joka on täynnä elämänhalua.
 
Särkynyt Lasienkeli
Menen nukkumaan. On myöhä ja koneen pitää viilentyä (se kun tuppaa kuumenemaan helposti). Jos haluat, niin saat vastata tai olla vastaamatta kysymykseeni. Ihan miten sinusta tuntuu. Tulen jokatapauksessa tsekkaamaan tämän ketjun aamulla.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Luna_:
Alkuperäinen kirjoittaja merianna:
olen lähdössä matkalle torstaina...kuvioon liittyy eräs mies, kysyn onko näkyvissä edistystä/jatkoa, vai onko tämä tie jo kuljettu loppuun...tapaan myös minulle tärkeän naispuolisen henkilön , ystävän, miten käy ystävyytemme?
Oletko tyytyväinen siihen mitä teet tai olet? Nyt sinulle on tulossa tilaisuus toteuttaa haaveesi. Jotain kaunista ja onnellista on luvassa sinulle. Ei ehkä ihan heti, mutta ajan kanssa.
Mieti tarkoin mitä oikeastaan haluaisit toteuttaa. ..lupaa sinulle onnellisia muutoksia.

neuvo:
Kortti voi myös viitata siihen, että sinun pitäisi ottaa valta käsisiisi tai ainakin havahtua huomaamaan mahdolliset heikkoutesi ja riippuvuutesi. Muuta kurssia nyt kun vielä voit.


Sinulla voi olla edessäsi uusi suhde ja elämäsi voi muuttua ratkaisevasti.
Tämä kortti kehoittaa sinua olemaan valmiina suuriinkin elämän muutoksiin. Uskalla hypätä tuntemattomaan, vaikka pelko sinua yrittäisikin pidätellä. "Hän" voi myös edustaa henkilöä, joka liittyy tulkintaan varaudu silloin kohtaamaan todellinen villikko, joka on täynnä elämänhalua.
:flower: Kiitos! Huh, voisi melkein luulla että tunnet minut!
 

Yhteistyössä