mun pitäs pikavipit maksaa. mutta ei ole rahaa kaikkia maksaa kerralla pois. nyt on luottokielto. niin en voi ottaa lisä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "köyhä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Vieras";22963805]Vittu, että olen vahingoniloinen :D sitä niittää mitä kylvää, aasi![/QUOTE]

Toivotaan sitten tämän fiksun kirjoituksen vuoksi, että palkanalennukset yleistyisivät, ja että hänelle kolahtaisi sellainen.
Jos sellainen tulee (ja, kuin salama kirkkaalta taivaalta jossa kerrotaan, että palkkasi on jo alennettu, kun lapun saat käteesi ... )
jos se tulee, on mukavaa, jos sen palkanalen saanut sattuu olemaan täysin velaton.

silloin se vielä voi siitä selvitäkin.

Mutta aika monella, todellakin aika monella, on velkaa.

silloin vaikkapa palkanalennus ajaa ihmisiä epätoivoon. Enkä nyt tarkoita tällä pelkästään vippien ottamista. Joka sekin on tietenkin aika epätoivoista.

Lapset jäävät ilman vanhempaansa, ja puoliso yksin, kun palkanalennuksen UHRI päättää jättää murheet ja lähteä sinne mistä ei ole paluuta. Ei näe muuta tietä kuin ns. järkiratkaisun.

Sellainen rangaistus - onko se riittävän kova?

Paljonko sulla sitä velkaa on? Noi luottoyhtiöt aika nihkeesti suostuu maksusopimuksiin, mutta käy velkaneuvojalla ja perintätoimiston kanssa kannattaa tehdä maksusuunnitelma ennenkuin menee oikeuteen asti! Älä suostu edunvalvojaan jos saat itse hoidettua raha-asiat. Paitsi jos haluat että rahasi on jonkun muun takana vuosia... 2 kaveria ei pääse edunvalvojistaan eroon vaikka velat on maksettu ja raha-asiat hoidettu.

kannattasko laittaa ne ulosottoon? ja maksaa sitä kautti pois?

Pikavipeillä on kaksi ongelmaa: todelliset vuosikorot on kalliita ja laina-ajat lyhyitä. Jos ongelmana on liian suuret kuukausierät, pikavipit kannattaa kerralla yhdistää yhdeksi yhdistelylainalla. Korot laskevat varmasti ja laina-aikaa saa jopa 15 vuotta. Näin laina tulee kuukausieriltään mahdolliseksi hoitaa, eikä erittäin haitallisia luottotietomerkintöjä tule.

Yhteistyössä