H
Höps
Vieras
Itse menetin luottotietoni opiskellessa,houkutus luottokortteihin ja luottoihin oli suuri ja naiivina kuvittelin, että selviän niistä valmistuttuani ja töihin päästyäni. No eihän se töihin pääsy ihan niin helppoa sitten ollutkaan ja postista tipahteli perintäkirje toisensa jälkeen. Nyt olen maksellut näitä nuoruuden virheitä pois jo monenmonta vuotta ja vielä monta maksuvuotta on edessä.
Hävettääkö? -kyllä. Vaikeuttaako elämääni? -Eipä juuri. Juurikin lainojen ja luottojen takia minulla meni ne tiedot,joten en todellakaan halua enää osamaksuja tai luottokortilla elämistä.
Kuinka moni luottotiedollinen voi sanoa elävänsä oikeasti vain omalla ansaitulla rahallaan,ilman luottoja ja velkaa? Jos tahtoo ostaa jotain kalliimpaa,niin säästäminen on myös yksi vaihtoehto!
Hävettääkö? -kyllä. Vaikeuttaako elämääni? -Eipä juuri. Juurikin lainojen ja luottojen takia minulla meni ne tiedot,joten en todellakaan halua enää osamaksuja tai luottokortilla elämistä.
Kuinka moni luottotiedollinen voi sanoa elävänsä oikeasti vain omalla ansaitulla rahallaan,ilman luottoja ja velkaa? Jos tahtoo ostaa jotain kalliimpaa,niin säästäminen on myös yksi vaihtoehto!