Olen lopen uupunut taistelemaan perintäfirmojen kanssa, en jaksaa enää :( !

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja loppuslutfinito
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Soita sossuun ja kysy siitä sosiaaliluotosta (vai mikä se oli) ! Voisivat ehkä myöntääkin sen koska sulla on lapsiakin ja toi sun velka ei ole kuitenkaan Niin iso (siis mitään kymmeniä tuhansia).
Jos mä olisin se tyyppi kuka niistä päättää niin myöntäisin sen sulle :D Tai siis kuulostaa kaikkien osapuolien kannalta parhaimmalta vaihtoehdolta,olisi kuitenkin parasta saada toi sun velkakierre nopeasti lopetettua. Ja sähän voisit sen maksaa takaisin heti kun saat asunnon myytyä.

Tsemppiä sulle!! Itse maksoin juurikin VIIMEISEN erän n. kahden vuoden pikavippi/perintätoimisto/muutlainat -sotkusta.. Tein pirusti töitä, häpesin, käännyin sukulaisen puoleen, otin kalliin ellos-lainan, otin luottokortteja 2 kpl, ja sain kuin sainkin asiat hoitoon ja sovittua, ettei mee luottotiedot. Lähemmäs 10 000 tuli maksettua yhteensä, ehkä enemmänkin. LUPAAN SULLE, SIITÄ SELVIÄÄ! Kunhan et luovuta, on pakko hyväksyä tosi-asiat ja ottaa itseään niskasta kiinni. Raha ei taivaasta tipu.

Itse pelasin rahani, mihin sun rahat menivät, jos saa kysyä?

Ja muista, vaikka summat menisivätkin ulosottoon ja palkasta, ei sekään kaada maailmaa ja SIITÄKIN SELVIÄÄ!! Pikkuhiljaa.. Kunhan et luovuta, rakas ystävä :)
Mun mielestä noi pirulliset, rahanahneet pikavippi-yritykset voisivat kieltää lailla!!

Samassa tilanteessa ollaan ja yöunet ovat karisseet. Päivisitä kadonneet ilot. Hävettää ihan suunnatomasti. Yritän kanssa selvitä päivän kerrallaan. Totesin tässä yhtenä päivänä ystävän kuullen, että kuinka ihminen voikin olla niin tyhmä, että kusee omaan pesäänsä niin hän vain sanoi että sekin kuitenkin kuivuu...Tuntuu vain tällä hetkellä niin toivottomalta. Minullakin sanotaan ettei velat ole isoja, mutta kun ei ole ylimääräistä rahaa ne tuntuu pohjattomilta... Uin meressä ja uppoan, vielä en ole pohjassa, mutta aina kun luulen olevani lähempänä pintaa minut kiskaistaan takaisin syvyyksiin... No jos tästä selvitään oppirahat on kalliisti maksettu. Voimia kaikille samassa tilanteessa oleville!

miten ihmeessä te saatte asiat sössittyä noin? Mä joudun ottaan pikavippejä et pärjään kuun loppuun mut mulla on aina vaan se yksi kerrallaan enkä ota useampaa.

Hymytytöllä on hyvät kannustimet! En tiedä, miksi sait noin myöhään vasta ajan velkaneuvojalle, auttaisko yhtään että soitat ja kerrot että et enää kestä? Oletko kuullut Takuu-Säätiöstä? Se on nimenomaan sellainen paikka, missä velkaisten ihmisten velat yhdistetään yhdeksi velaksi ja maksetaan vain Takuu-Säätiölle tietyn suuruisesti takaisin sitä velkaa, esim. vaikka 200 ekua kuussa tai millainen sulla on rahatilanne. Lue lisää tuolta: http://www.takuu-saatio.fi/

[QUOTE="vieras";24388509]Sossusta ei saa mitään, jos on oma asunto. Se pitää sitten vaan myydä.[/QUOTE]

Ei ne aina vaadi asunnon tai auton myymistä, olosuhteet otetaan huomioon.

Tuttu tilanne, sama nimittäin mulla. :( Pääs sitten ulosottoon yksi kerrallaan, ja siellä ne nyt ovat. Palkasta jäi ulosmittauksen jälkeen n. 1070e käteen. Nyt jäin hoitovapaalle, eli nyt ei ulosmitata mitään, siellä ne vissiin odottelee että meen taas töihin.

Toivon sulle parempaa onnea tuon asian kanssa, että saisit asiat kuntoon menettämättä luottotietojasi (en kyllä lukenut koko ketjua läpi, että oletko jo menettänyt ne...)

Ainiin ja mä menin sossuun pyytämään apua, niin sieltä kautta ne järjesti mulle velkaneuvontaan ajan. Mutta ei se käynti hyödyttänyt juuri mitään, koska velat on niin pienet, ettei saneerausta kannata hakea (sen voi saada vaan kerran elämässä, sanottiin). Sosiaalinen luototus ei oo meidän kunnassa mahdollista.

minulki kävi köpelösti pikavipin kanssa ja nyt ulosottoon on mennyt se, ja muitakin laskuja mitä aikoinani päätin jättää maksamatta. joka pvä tuli lindorffilta, ulosotosta sun muista kirjeitä ja jokaisen lynttäsin roskikseen! nyt tajunneet lopettaa yksipuolisen kirjeenvaihdon. senttiäkään en maksa ja töitä ajattelin tehdä juuri sen verran, että siitä on turha mitää ottaa.

Yhteistyössä