E
en mäkään
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja no:Alkuperäinen kirjoittaja en mäkään:Alkuperäinen kirjoittaja ei pahalla:Alkuperäinen kirjoittaja en mäkään:No mulla on 1 vuotias joka heti kun sängystä nostan ja lasken lattialle alottaa karmeen itkun! Ei niinkun yksin voi olla yhtään.!! Ja jos otan jotakin kädestä mikä on kielletty koskemasta,siitä alkaa vinkuna tai jos laitan oven kiinni perässä ni siitäkin alkaa. Ja joka aamu!!! Tänään sain sitte sellaset raivarit jo, että tyttö jäi kattoo monttu auki, mut mitä se tekikään heti sen jälkeen..meni repii pyykkejä narulta!!! Mä en v***tu kanssa jaksa yhtään kun mikään päivä ei oo kiva vaan se alkaa aina itkulla!!!
Hae apua itsellesi, kuulostaa huolestuttavalta jos pinnasi on oikeasti noin kireällä noin pienen lapsen kanssa.
Hormonitkin kait vaikuttaa oon puolvälissä raskaana, mutta kun tuntuu että mä en jaksaisi nyt yksin.. Mies tulee kotiin puol 11 aina illalla ja lähtee 6.30. Millasta apua mä sitte hakisin?
Tässä taitaa olla kierre. Äidillä on pahaolla niin lapsella on pahaolla. Koitappa (vaikka kuin v*****) hetki touhuilla lapsen kanssa jotain lapsesta kivaa jos tilanne rauhoittuis ja pysy rauhallisena. Jos räyhäät tilanne pahenee, lapsi on sulla vielä tosi pieni ymmärtämään miksi äiti on pahallapäällä. Voisit varmaan puhua neuvolassa asiasta.
Mä puhuin just eilen.. ja se sano että kaikki perhentyöntekijät on ylibuukattuja..*itku*