............täällä palaa hermoja soihtuna. Niin et oliskos kellään ylimääräisiä jotka voisi mulle lahjoittaa?????????? :kieh: :kieh: :kieh:
Meinaan kun tuppaa tuo toisiks vanhin tytär ja ukko--kulta ottamaan mittaa toisistaan lähes päivittäin. Joo joo ja tietty minä saan sitten sitä erotuomarinvirkaa toimittaa samaan tahtiin. |O |O |O
Niin niin mimä olen siis hullu :xmas: kun viel olen lisää jälkikasvua tänne havittelemassa. :headwall:
Hoh hoh vaan onneksi kohta on noil koululaisil lomat ohoitse vähäks aikaa, niin on ainakin päiväsaikaan sitten talo rauhallinen etenkin kun meillä kakki muut ovat aamupäivät poissa paitsi minä. Siis kun aloittaa tuo kuopuskin pk:n puolipäiväisesti, kolme isompaa lasta koulussa ja ukkokin viel töissä; voi et mul tulee oleen rauhallista.
Ei vaan en minä taida paljon ennättää siit rauhasta nauttia, kun itsekin opiskelut aloitan iltaopiskeluna ja sitten olis tarkoitus nuo aamupäivät käyttää lukemiseen sekä työharjoitteluun.
vaan kyl minul on sekin toive et tuo opiskeluun keskittyminen veisi ajatukseni hiukan pois vauvakuumeesta, kun on alkanut tuntua siltä et en mitään muuta enään ajatelekaan/näekään kuin vauvoja + vauvamasuja. :ashamed: Niin ja tietty tärpin toivon tapahtuvan kun muuta ajateltavaa saan.
Jaahas, täällä sitä näköjään painoja mietitään. :ashamed: Nolona täytyy tunnustaa jotta paikallaan painoni junnaa, jojoilee parin-kolmen kilon marginaalilla. Äskenkin tässä vetelin kaksi Pv:n suklaa patukkaa sisuksiini ja edelleen on hirmuinen hinku kaivaa jostan jotain oikeen hyvää suuhunsa. :ashamed: :ashamed: :ashamed: Mut ainakaan en vielä koneelta ole liikkunut herkkujen perään.
Mut saas nähdä koska ponkaisen keittiöön. :headwall: :headwall: :headwall: