Muita ylipainoisia kuumeilijoita???

heips taasen! Mä olin tänään nyt sitten siellä yksityisellä ja sain terokuurin... Huomenna pitää kuulemma vielä tehdä raskaustesti kun limakalvot oli yllättävän paksut...?? Ihmettelen vaan että eikö se mahd. vaavi olis näkynyt kun kerran ultrattiin tänään? en ymmärrä! Mutta sain kuitenkin nyt asiaa vähän eteenpäin,kunhan se täti pian kurvaisi sitten paikalle kun verikokeisiin pitää mennä kiertopäivällä 4.
tulipahan taas sekavaa tekstiä... :ashamed:
 
grr... tuossa pari päivää sitten kirjottelin että oli ollut sitä pienen pientä vuotoa. aloin miettiä että JOS se oli ovulaatiovuotoa niin miksi mulla vasta NYT sattuu nivusiin, tai munasarjoihin?

äh, kun sitä vois laittaa aivot vaan off-tilaan vähitellen ja heittää kirveen kaivoon :headwall: mutta kun vihloo ja ihan reippaasti.
 
Heips! Tädin piinaamille paljon :hug: Itsellä menossa kp19/28-40 ja enpä tiedä onko menossa ovis vai mitä tuntemuksia taas! :kieh: Alavatsaa nipistelee, lämpöä +36,8C ja rinnat arat sekä paisuksissa. No tätä on ollut ennenkin ja kp vasta noin niin enpä täpise. :( Suklaata tekis niin kamalasti mieli ja pussi tuolla kaapissa himottaa... jospa pari omenaa söis sen tilalla! Yritän saada lähetteen verikokeisiin, jotta hormonitasapainot ym. ja sokeriarvot myöskin tarkistettaisiin; ja jos sitten pääsisin tuonne äippäpolille tutkimuksiin! Semmosta, mutta myös ajatus töihin menosta kiusaa jo.. eli vajaa kolme kuukautta enää ja sitten töihin! Voi meidän pientä vauvelia... on jo iso tyttö, kun hoitoonkin kohta menee! :'( :'( :'( :heart:

Plussatuulia kaikille + + + + + + :wave:
 
Tirppaliinu, mulla oli sellasta jatkuvaa ällötystä alkuraskaus. ja sitten loppumetreillä oksentelin. mutta inkivääri (ekokaupoista saa ihanaa sokeroitua inkivääriä :p ), Dietorellet ja kylmä jäätelö auttoi mulla.

ja se, ettei päästänyt mahaa tyhjäksi. ei siis ihme että kiloja kertyi jo ennen ekaa neuvolaa.
 
Hehe..No mua alko tänään kaupassa ällöttämään kenkienhaju kun käveltiin miehen kanssa kenkähyllyn ohi, ihmeteytti vain kun en tavallisesti siitä niin välitä...Piti äkkiä kurvata kärryjen kanssa toiselle osastolle! :LOL: On kyllä just sellanen olo niinku olis kuume nousemassa..Mutta sekin ihan normaalia.. ;)
 
Torstai 2.8.
Ensimmäistä enteilevät
**********************
onnenjyvä...................kp28/26-28..............km:n jälkeen yk 2
Wiola...........................kp34/28-35..........................yk5
heminä........................kp5/28-30..........................yk11
karatin.........................kp21/~30..............................yk9
sorsa...........................kp28/30-32............................yk2
mammax76..................kp61/28-32..........................yk2
MammaWannabe..........kp68/??...............................yk5


Toista toivovat
**************
tii-tikkä........................5/28-35 yk4............km:n jälk. yk4
MARZA 1970.................kp38/30............................~1,5v
mantana..........................kp19/28-40................yk13
Äitipeikko.....................kp25/32-36...........................yk 7
Hoona82.......................kp61/30-45.........................yk13
Pullukka.......................kp80/28..............................yk?
Koralli73.......................kp26/28..............................yk13


Viidettä tehtailevat
******************
kriisi.............................kp9/26.............................yk6


Kuudetta kuumeilee
*******************
touhu tenava.................kp4/28-32........km:n jälk. yk18


MUKANA OVAT MYÖS
*******************
kiharapää
MaalisXXLmamma76
Laku
toivo79
Hempukka87
ristiriita

PLUSSANNEET
*************
Elwi
Inkku80
BONTSO
Ellu-g (la 25.10)
tahtoo äidiksi (la 5.1 -08)
Afu-82 (la 21.1.08)
Kuumeilija-79
Äippä70
annas
Tirppaliinu



Kuten joku huomaa niin poistin itseni kp-listalta kun mies päättikin ettei halua vielä lasta.... :/ ehkä se vielä muuttais mieltänsä...no toivossa hyvä elää. toivottavasti kaikkien kierrot tuli oikein
 
Kuukautisia ei ole vieläkään kuulunut, ajatelin viikon verran vielä odotella testauksen kanssa, kun reissuun huomenna lähden. Saa nähdä miten käy :eek: Alavatsaa on nippaillut muutaman päivän, kahvia ei tee mieli sekä jostain syystä toinen nänni on hellänä. En kyllä uskalla vetää mitään johtopäätöksiä vielä.

Pari kaveria odottelee onnellisesti vauvaa, ja muutenkin tyttöjen kanssa on jonkinlainen julkinen salaisuus, että lähes kaikki yrittävät lisääntyä :D
Ihanaa sitten kun on muitakin odottajia lähipiirissä, saa tukea ja seuraa eikä tarvitse yksin jäädä. Uumoilen, että ne kaverit joille lapsi ei ole ajankohtainen, voivat loitontua paljonkin kun kiinnostuksen kohteet eivät enää mene yhteen :/

Mukavaa jos ja kun syntyy vauveleita samoihin aikoihin kaveripiirissä :heart:

Sitäkin piti vielä kysellä kokeneemmilta, että milloinka teillä on masut pompanneet esiin? Itse olen vähän tällainen tasapaksu pötkylä, että vatsan seudulle ei ole erikseen kovin suurta pömppöä kerääntynyt (toki siinä makkarat on, mutta erityisesti vatsan seudulle ei ole kerääntynyt).
 

Pahoittelut ainakin Heminälle, jolle täti tuli kylään. :hug:

Itsekin tein taas negan tänä aamuna, joten kai tämä alkaa olla kohta selvä. :| Pitäs jaksaa alkaa kerätä voimia 14. yrityskiertoon..

Hassu tuo hajuaistin herkistyminen raskauden aikana, tuli noista Tirppaliinun jutuista mieleen. Itsekin muistan esikoisesta, että mua yökötti auton lämmityslaitteen haju. Niin sitte ajeltiin talvella 20 asteen pakkasissa eikä lämmityslaitetta voitu käyttää. Minun kun piti saada raikasta kylmää ilmaa. Mikäs hätä minulla, kun minua lämmitti sisäinen patteri, mutta miesraukka oli ihan jäässä =)
 
Mulle ei kuulu mitään uutta.tääkin on jo aika normaalia kun kirjoittelen että aina nää tutut sanat tuleekin mun suustani.Voi kun oliskikin ihanaa kun pääsis kirjoittamaan ne ihanat lauseet että meille tulee vauva jne... HUOH :/

No olimme lomailemassa tuossa vajaan viikon ja nyt taas olemme kotosalla ja työt alkaa mulla reilun viikon päästä.aatokset ainakin saa uutta tuulta jos ei muuta.
 

Tein iltapäivällä mammaksin herkän testin ja siihen tuli heti jotain..niin jotain, en uskalla sitä viivaksi sanoa, mutta jotain siihen tuli. Ei ole tuo testi tuttu entisestään. Tuleeko siihen aina sellainen viivanpaikka? Taitaa silmissä viirata vaan.. :/

Minulla on tämä kierto sillä lailla erilainen, että sain ystävältä niitä lugeja, en muista kerroinko täällä jo. Eli ilman reseptiä olen niitä käyttänyt... :/ Yleensä minulla on monta päivää tiputtelua ennen menkkoja, ja nyt ei ole vielä näkynyt, eka kerta vuoteen. Joten kai minulla jotain keltarauhashämminkiä on.

 
minä täällä testasin viimeisen negan eilen ja aloin nyt sitten 10 päivän terolut kuurille,että saataisiin ne menkat sieltä tulemaan ja kierto tasoittumaan...Ihmeellistä vaan että raskausoireet vaan jatkuu... rinnat on tosi arat ja välillä on olevinaan huono olo ja vessassa tulee ravattua kokoajan! Mulla on vissiin tosi hyvä mielikuvitus... :LOL:
 
Koralli, tuliko testiin värillinen viiva vai väritön? meinaan joihinkin testeihin heti helähtää väritön viiva, sellanen vähän varjon näköinen/valkoinen tai harmaa. ja se sitten katoaa hetkeksi ja palaa vaikutusajan jälkeen. mutta jos siinä on punaista tai sinistä riippuen testistä, se on regoinut raskaushormoniin. ai miten niin minäkö tehnyt MONTA testiä?

paino senkun tippuu. jotain kivaa sentään.
 

Äitipeikko, kiitos vastauksesta. Eilen tuli joku sellainen melkein viivalta näyttävä, oli heti näkyvissä jne. Tänään tuli vain viiltomainen viivanpaikka, eli kai se on vain tyypillistä käyttäytymistä tuolle mammaksin testille. :/

Sitä on vaan niin epätoivoinen, että syynää ja tutkii noita testejä ihan liikaakin. Enkä sit rohjennu noita lugejakaan vielä lopettaa, joten menkat nyt luultavasti myöhästyy parilla päivällä, epäilen niin.

Onnittelut painon tippumisesta. Minulla koko viime viikon kroppa keräsi nestettä mutta tänään onneksi sitten "holahti" paino taas alas kunnolla, niin että tuli painoennätys =)
 
Koralli, voihan se tosiaan olla että haamu tulikin? mutta voin kokemuksesta sanoa että helposti sen viivanpaikan tihrustaa haamuksi :ashamed: mulla on vielä paha tapa kaivella testejä roskiksesta tunteja jälkeenpäin :headwall:

mutta sullahan on kanssa kierto lopuillaan, että kannattaa uusia testi parin päivän päästä jos vuoto ei ala. tosin ite tullut vainoharhaiseksi kun monet kaverit on olleet raskaana vaikka menkat onkin tulleet...

joo, tällä viikolla on maanantaista tippunut 1,5kg vaikka vasta maanantai onkin se virallinen punnituspäivä. nyt vaan vähän veemäinen olo kun hormonit heittelee, väsyttää ja kiukuttaa. ukkoonkin meni hermot täysin. eiköhän se tästä joskus hellitä...
 
Minä kans harrastan noita roskiksen penkomisia.. ei saisi :headwall:

Tuo eilinen haamuviiva tuli kyl heti näkyviin, että sillä ajattelin, että se ei olis viivanpaikka. Mut kuten sanottua, tänään sitä ei näkyny, joten tuskin se mitään merkkas.

Mulla yleensä täs vaihees tiputtelee jo kunnolla ennen menkkoja, mutta tosiaan nuo ystävältä saadut luget nyt käytössä ja ekaa kertaa vuoteen tai oikeastaan kahteen on tiputtelu poissa. Eli mulla nuo luget varmaan pitäs menkatki pois, jos niitä jatkasin. Tänä aamuna vielä otin, mut illalla en aio enää ottaa ilmeisestikään, tai sit otan vielä illalla ja testaan huomisaamuna ennen kuin luovutan.

Huomisaamuksi mulla on aconin herkkä testi, joka toisaalta sekin antaa niitä viivanpaikkoja, jos tarkkaan kattoo (ja joku aina kattoo ) :ashamed:

Minä käyn joka aamu puntarilla, kun käytän netin kalorilaskuriohjelmaa ja siinä päivän kalorimäärä riippuu aina aamun punnituksesta. 20 päivässä olen laihtunut 5 kg, tosin nyt on ruvennut jo hidastumaan siihen puoleen kiloon viikossa, alussa putosi nestettä tietty kauheasti.
 
............täällä palaa hermoja soihtuna. Niin et oliskos kellään ylimääräisiä jotka voisi mulle lahjoittaa?????????? :kieh: :kieh: :kieh:
Meinaan kun tuppaa tuo toisiks vanhin tytär ja ukko--kulta ottamaan mittaa toisistaan lähes päivittäin. Joo joo ja tietty minä saan sitten sitä erotuomarinvirkaa toimittaa samaan tahtiin. |O |O |O
Niin niin mimä olen siis hullu :xmas: kun viel olen lisää jälkikasvua tänne havittelemassa. :headwall:
Hoh hoh vaan onneksi kohta on noil koululaisil lomat ohoitse vähäks aikaa, niin on ainakin päiväsaikaan sitten talo rauhallinen etenkin kun meillä kakki muut ovat aamupäivät poissa paitsi minä. Siis kun aloittaa tuo kuopuskin pk:n puolipäiväisesti, kolme isompaa lasta koulussa ja ukkokin viel töissä; voi et mul tulee oleen rauhallista. :p Ei vaan en minä taida paljon ennättää siit rauhasta nauttia, kun itsekin opiskelut aloitan iltaopiskeluna ja sitten olis tarkoitus nuo aamupäivät käyttää lukemiseen sekä työharjoitteluun.
vaan kyl minul on sekin toive et tuo opiskeluun keskittyminen veisi ajatukseni hiukan pois vauvakuumeesta, kun on alkanut tuntua siltä et en mitään muuta enään ajatelekaan/näekään kuin vauvoja + vauvamasuja. :ashamed: Niin ja tietty tärpin toivon tapahtuvan kun muuta ajateltavaa saan. ;) :whistle: :p

Jaahas, täällä sitä näköjään painoja mietitään. :ashamed: Nolona täytyy tunnustaa jotta paikallaan painoni junnaa, jojoilee parin-kolmen kilon marginaalilla. Äskenkin tässä vetelin kaksi Pv:n suklaa patukkaa sisuksiini ja edelleen on hirmuinen hinku kaivaa jostan jotain oikeen hyvää suuhunsa. :ashamed: :ashamed: :ashamed: Mut ainakaan en vielä koneelta ole liikkunut herkkujen perään. :LOL: Mut saas nähdä koska ponkaisen keittiöön. :headwall: :headwall: :headwall:
 
mä sitten inhoan tätä noin viikkoa ennen menkkoja :headwall: nytkin väsyttää, tissejä koskee, alamahaa vihlasee välillä, päätä särkee, kiukuttaa, itkettää... ja ihan huippu on tietty se että menkat pitäisi alkaa sinä päivänä kun on tutun häät. kiva siellä juosta persus märkänä :headwall:
 
uskokaa tai älkää,mutta tuo on tosi tuttua ja toivottavasti taakse jäänyttä..siis nuo menkkoja edeltävät päivät.. :| En vieläkään oikeen jaksa uskoo,että tämä vauvanalkukaan tulee pysymään sisällä kovin kauaa.. kaksi keskenmenoa jo ennestään..:/ Hirmu vaikee suhtautuu neutraalisti tähän..
 
Mikäli muistatte minun hieman laiskasti kirjoitelleen.. Niin nyt ollaan kesälomalla miehen kanssa ja vakavasti puhuen ei ole vielä meillä lasten aika.. Loman jälkeen otetaan niskasta kiinni ja minä aloitan terveellisemmän elämän..

Mutta jos tässä vaikka jossain vaiheessa kävisi vahinko niin sitten olisin onnellinen.. Mutta tuskin.. Mies niin tarkka kumin kanssa.. Sanoi suoraan tässä yksi päivä että jossain vaiheessa niitä lapsiakin ehkä hankittaisiin mutta ei vielä..

Ollaan molemmat sitä mieltä, että mennään jossain vaiheessa naimisiin..
Emme kyllä vielä ole kihloissakaan, joten ensin se.. Olen koittanut miehelle sanoa, että vaikka mentäisiin kihloihin, niin ei häillä niin kiire ole.. Mutta saa nähdä mitä tapahtuu..

KP
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tirppaliinu:
uskokaa tai älkää,mutta tuo on tosi tuttua ja toivottavasti taakse jäänyttä..siis nuo menkkoja edeltävät päivät.. :| En vieläkään oikeen jaksa uskoo,että tämä vauvanalkukaan tulee pysymään sisällä kovin kauaa.. kaksi keskenmenoa jo ennestään..:/ Hirmu vaikee suhtautuu neutraalisti tähän..
ja yhtään ei auta se että takaraivossa nakuttaa koko ajan "jos ne onkin raskausoireita, jos ne onkin raskausoireita" :headwall: kun sitten tipahdan taas NIIN korkealta että. eikä oireet ihan näin aikaseen taitaisi ollakaan raskausoireita, vaan menkkaoireita.
 
Äitipeikko, Tiedän tasantarkkaan mistä puhut! :( Ei mekään olla vielä edes kerrottu asiasta kenellekkään,koska ajateltiin että parempi vain kun odottaa sen kriittisen ajan ylitse ja vasta sitten informoi muita sukulaisia ja ystäviä asiasta.
 

Yhteistyössä