Muita ylipainoisia kuumeilijoita???

Terveisiä mökiltä! Lomalta kotia saavuimme eilen ja mökillä ei konetta, joten olen ollut hilijaa! :LOL: Kp 13/28-40 eli uus yrityskierto (yk13) tässä siis menossa! :'(
Kirjoittelen enempi, kun ehdin ensin lukea mitä täällä on tapahtunut.

TIRPPALIINU ONNEA!!!!! :hug: Tämän huomasin, ihana uutinen! Paljon tarraisia sukkasia pienelle!!

:hug:
 
Ijeeeh..Nysse sitten pärähti se kunnon plussapallo tännekkin!=) :heart: :heart: En tajua ollenkaan tätä olotilaani..siis tämä on jotain niin mahtavaa,että Ei toista ole tässä elämässä... :D Osaa se elämäkin joskus yllättää..Huh.. :p
 
onnea Tirppaliinu :hug: :flower: :heart: olikos tämä teidän ensimmäinen?

meillä justaansa ipana palasi yöhoidosta, käytiin sen kanssa jo ulkona tallailemassa. tyttö on kova kävelemään, nytkin huiteli lähemmäs 800m ennenkuin alkoi narista äitin syliin.
eilen oli vapaailta, käytiin kattomassa Simpsonit ja syömässä ulkona. annoin piut paut pisteille ja herkuttelin oikein kunnolla pitsalla ja siiderillä :saint: tänään ja huomenna sitten makselen pisteitä takaisin :D

kummasti muuten tuo imetys vaikutti haluihin. nyt miesraukka saa melkeenpä juosta mua karkuun :LOL:
 
Hehe..=) Juups, kyllä tämä on meidän esikko! :heart: Minkäs ikäinen tyllerö sinulla on? Itelläkin huolettaa pikkusen nuo liikakilot mutta raskauden aikana ei voi oikein itseltä kieltää mitään ja vielä vähemmän olla laihdutuskuurilla! :LOL:
 
hehe..Oletteko siis yrittäneet toista lasta nyt?=) Ai,se on kuitenkin niin pikkuinen vielä.. :heart: Mä oonki yrittäny ennen tätä olla laihiksella,mutta.. :ashamed: Tuntuu että olis vaan lihonnut senkin eestä.. Mieskin on juhlimassa ja myö siskon tytön kanssa täällä kahestaan källäillään..SYÖDÄÄN ja katotaan Töllöä! :LOL:
 
juu, nyt on menossa yk7. tosin pari ekaa kiertoa oli tosi hiljaista makkarin puolella... onhan Minea jo iiiso tyttö. kävelee reippaasti ja auttelee äitiä kaikennäköisessä. mulla on vähän se että jos alan omin päin laihikselle, se menee joko plörinäksi TAI ihan epäterveelliseksi. tosin tällä viikolla tuskin on tippunut painoa ollenkaan, mutta en mä siitä jaksa stressata. pitää vaan ottaa itteeni niskasta kiinni vähän tiukemmin.

kauanko te yrititte? meillä ipana sai alkunsa yk3 ilman kummempaa yrittelemistä.
 
:eek: kävin yöllä unenpöpperössä vessassa ja mulla ois muistikuva että verta tuli vähäsen. ihan hinasen. varmaksi en mene sanomaan kun olin ihan hämärän rajamailla. mutta nyt tuli taas pikkuriikkisen. ja menkkoihin ois kuitenkin yli viikko. voi itku jos alkaa taas kierto heitellä miten sattuu :headwall: ellei sitten ole joku haava pimperossa mistä tulee hieman verta, mutta luulis että siihen koskisi muutenkin.
 
No me ollaan varsinaisesti yritetty vasta n. 2 kuukautta ja ihmeen äkkiä kuitenkin onnistui tämäkin! :eek: Aijai,täti siis tekee ilmeisesti tuloaan siellä teillä..itsellänikin kumma pelko tuolla takaraivossa,että Kohta se kurvaa tännekkin ja koko intoilu onkin ihan turhaa.. :| Ja toisaalta onhan sitä hiukka aiheellista pelätäkin vielä tässä vaiheessa.
 
sunnuntai 29.7.
Ensimmäistä enteilevät
**********************
onnenjyvä...................kp24/26-28..............km:n jälkeen yk 2
Wiola...........................kp30/28-35..........................yk5
heminä........................kp31/28-30..........................yk10
Hempukka87................kp13/30-32.............................yk10
karatin.........................kp17/~30..............................yk9
sorsa...........................kp24/30-32............................yk2
mammax76..................kp57/28-32..........................yk2
MammaWannabe..........kp64/??...............................yk5


Toista toivovat
**************
tii-tikkä........................1/28-35 yk4............km:n jälk. yk4
MARZA 1970.................kp34/30............................~1,5v
mantana..........................kp15/28-40................yk13
Äitipeikko.....................kp21/32-36...........................yk 7
Hoona82.......................kp57/30-45.........................yk13
Pullukka.......................kp76/28..............................yk?


Viidettä tehtailevat
******************
kriisi.............................kp5/26.............................yk6


Kuudetta kuumeilee
*******************
touhu tenava.................kp28/28-32........km:n jälk. yk17


MUKANA OVAT MYÖS
*******************
kiharapää
MaalisXXLmamma76
Laku
toivo79


PLUSSANNEET
*************
Elwi
Inkku80
BONTSO
Ellu-g (la 25.10)
tahtoo äidiksi (la 5.1 -08)
Afu-82 (la 21.1.08)
Kuumeilija-79
Äippä70
annas
Tirppaliinu


osasinkohan mä laskea oikein :whistle: aattelin kerrankin olla se, joka päivittää... mutta siis, ei sitä vuotoa sitten vielä ainakaan alkanut sen kummemmin. taitaa olla hormonit taas ihan hyrskynmyrskyn.
 
Täällä alkoi kierto alusta, eli äitipeikko jos viitsit listaan korjata kohdalleni kp 1/28-35 yk4.

Ja Tirppaliinu, kirjoitit ettei raskauden aikana oikein voi itseltään mitään kieltää tai olla laihdutuskuurilla ja se on kyllä vain osittain totta. Nythän nimittäin on mitä mahtavin tilaisuus kieltää itseltä turha herkuttelu ja syödä terveellisesti vauvan parasta ajatellen =) Laihduttaahan ei tosiaan saa enkä edes tiedä paljonko sinulla noita liikakailoja on mutta itselläni oli esikoista odottaessani jo lähtöpaino niin korkea, että terkkari antoi neuvoksi pitää painonnousu kurissa. Ja sainkin pidettyä; raskauden puoliväliin mennessä ei paino noussut lainkaan. Alkuraskaudessahan ne ylimääräiset kilot usein tulevat, kun vauva ei vielä tarvitse juuri mitään mutta itselle tulee syöpöttelyhimoja =)
Mutta onnellista odotusta sinne =)
 
Niinhän se tietysti on,tii-tikkä!=) Saas nähä mitä se äippäneuvolan tamma meille sanoo sitten..mikäli tässä nyt kaikki menee parhain päin! :D :whistle: Siis kumma kyllä,että minulla ei vielä ole oikeastaan lainkaan oireita lukuunottamatta alavatsa-nippailuja.. :eek:
 
korjattu on :wave:

tosiaan, ei se vuoto sitten alkanutkaan. ties mitä tiputtelua oli :headwall:
mulla tuli esikoisesta ennen ekaa neuvolaa jotain 5 kiloa :ashamed:
äläkä huolehdi oireista, kyllä ne päälle paukkuu jos on tullakseen.
 
Kääk,kun mua pelottaa vähän tämän painon kanssa taiteilu ja kun tuota ikääkin on vasta reilut 20! :/ En kyllä tunne ketään kuka olisi TYYLIIN "menehtynyt" liika painon takia raskauden aikana! :p Minä kun vain olen tämmöinen hermoilija tuollastenkin asioiden suhteen. Ja kun tuntuu,että se paino on vaan noussut nousemistaan+ turvotukset,mitkä minulla yleensä tulee erityisesti kesäaikaan kun paljon hikoilen niin sisällä kuin ulkonakin.. :whistle: Juu ja eiköhän ne oireet sieltä puske jos niikseen menee.. syömisiäni olen kyllä pyrkinyt vähentämään MUTTA se liikkuminen tuntuu jotenkin niin nihkeeltä, että joskus pelkkä ajatuskin puistattaa..TIEDÄN,ei se muuten pyhitä ellet liiku tarpeeksi vaan kun...En vaan ole saanut itseäni siihen motivoitua..Huoh.. :ashamed:
 
Hei vain kaikki! Täältä tuppaisi mukaan yksi ylipainoinen kuumeilija, jos se sopii? Ikää on tällä neidillä 19, ja todella tuore kuumeilija sillä vuoden verran on mietitty ja nyt tällä kierrolla ensi kertaa yritämme.

Kuukautisista en ole pitänyt juuri mitään kirjaa ikävä kyllä, mutta häthätää tuossa laskeskelin, että myöhässä ne ovat. Tai sitten kiertoni on pidempi kuin luulen :ashamed: Testin tein tuossa lauantaina, ja se oli nega, mutta kuukautisia ei silti näy. Alavatsa on ollut omituinen muutaman päivän, jotenkin kiristänyt, sekä alapäätä vihlonut hiukan. Lisäksi, aina kun syön jotain vatsa turpoaa järjettömästi :eek: Unet ovat myös kadonneet jonnekin, valveilla kukun pitkin yötä.

Toivottavasti eivät ole menkkaoireita, tai vain turhan hyvästä mielikuvituksesta johtuvia. :)

Onneksi tämä yrittäminen kuitenkin on mukavaa puuhaa :D
 
Heips ja huomenia! Ristiriita tervetuloa joukkoon! :wave:
Vauvakuume ei ikään katso ja jos vielä nuori, niin aina parempi! Kuulostaa tutulta, mutta kroppa kiusaa välillä meikäläistäkin ja mielikuvitus lisää tuulta purjeisiin! Toivotaan, jotta saat plussan ja tulevaa varten olet sitten "tottunut" yökukkumisiin! ;) :wave:

Painosta ollut puhetta ja minäkin hieman kerron... Äippäpolilla tutkittiin ja lääkäri heti, jotta laihtua pitää! Tulin raskaaksi ihan yllättäin ja sekös yllätti myös lääkärin. Alkuraskaudessa ei tullut lisää painoa, kuin pari kiloa, mutta paino nousi enempi puolivälissä raskautta. Melkein 17kg lähti, tytön syntymäpaino 5275g ja minulla oli raskausdiabetes. Sen vuoksi lapsi kasvoi hurjasti ja olin tarkkailussa koko raskauden ajan, 1-2 kertaa kuukaudessa ultrattiin. Nyt on taas painoa tullut lisää eli tämmöistä sahailua edestakaisin. Varmasti lääkäri huomauttaa ihan ensimmäiseksi taas painosta, kun menen tutkittavaksi. Keväällä jo gyne huokaili, jotta varmaan tämä ylipainokin estää raskautumista. Minulla on toinen munasarja melkein pois pelistä, joten sekin hidastaa tahtia ja sitten tämä ikä. :headwall:

Jeps tytteli heräs! Mukavaa sadepäivää täältä toivotan ja paljon plussaisia tuulia! =) :wave:
 
Ilomoittelen vain jotta listoihin voi sitten laittaa kp2, yk 18. vaan tuo tädin tulo oli kyl odotettavis joten tällä kertaa en pahemmin pettymystä pode. Vaikka tietty harmittaa kun aika kulee eikä mitään uutta tapahdu vaavikuumeelle.

-tuohis-
:wave: :wave: :wave:

ps. Täällä tuulee ja sataa, kurja on ilma. :/
 
huomenta kuumailijakaverit!

tänne ei ihmeempiä taaskaan. meillä on ipana kipeänä ja se syö myös äidin voimia.
painoa on tippunut 4,4kiloa että ihan hyvä saavutus. pitäisi vaan tarkemmin jaksaa laskea psiteet. sisko ystävällisenä tuo meille mustikkapiirakkaa ja kermakakkua :kieh: :headwall: vaikka hyvin tietää että MINÄ en nyt syö rasvaisia herkkuja vaan vain itte tekemiäni kevyitä, Peikko ei syö kakkua ollenkaan eikä tuo 1v5kk voi kauheasti sitä muutenkaan syödä (vaikka se SÖISI jos antaisi vaan mennä).
vuotoa ei ole tullut sen parin tipan jälkeen yhtään. tiiä sitten oliko ovulaatio, kiinnittyminen vai muuta häikkää. jos se oli ovis niin ei olla kyllä keretty touhuta ollenkaan :headwall: pitäisi piisata edellisen päivän muhinat.
 
Täällä kans tosi kurja ilma ja sekös vetää mielen matalaksi entisestää... :/ Nukuinkin tuossa jopa 10 asti, mies oli lähtenyt 8 työhommiin!=) Edelleen jaksan vain miettiä ja taituroida tämän painohommelin kanssa..vaikka tämä raskaus onkin aivan käsittämättömän ihana ja iloinen asia niin kyllä sitä silti miettii millasista lähtömitoista on lähdetty liikeenteeseen... :ashamed:
 

Olen pyörinyt tähän asti lähinnä tuolla vauva-lehden palstoilla, mutta jotenkin kaipaisin nyt vähän muutosta elämään =) Huolisitteko porukkaan? En ole täällä käynyt vielä lueskelemassa, joten en tiedä onko täällä jotain tuttuja tuolta vauva-lehdenkin puolelta, mutta pienenä esittelynä siis, että olen vm-73 oleva yhden lapsen äiti. Toista lasta on yritetty nyt n. vuosi. Ei vaan tärppää...
ylipainoa oli esikoisen kohdalla jotain n. 10 kg, nyt jotain 15 kg. Kovasti yritän tässä laihduttaa, josko se auttais, mutta en tiedä onko tärppäämättömyyteen joku muu vika kuin ylipaino. Syyskuuksi olen varannut gyneajan, kai se on pakko aloittaa tutkimukset.

Vauvapalstoilla olen pyörinyt kuukausipinoissa, mutta nykyään tuntuu entistä raskaammalta aina pudota seuraavaan ja seuraavaan pinoon. Siksi ajattelin että olisi mukava olla jossain yhdessä "jengissä" mukana, ettei aina putoaisi..Ja ajattelin josko samalla saisi tsemppiseuraa painonpudotukseen. Itse yritän nyt pudottaa karppaamalla ja laskemalla kaloreita samalla. Pari viikkoa vasta takana, joten pitkä taival vielä eessä.

Jos tuonne teidän listallenne pääsisin, niin tiedot on siis että toivon toista. Ja kp:t on nyt 25/n.28 ja yk jo 13... :| Viimeisin negatesti tehty tänä aamuna, joten ei taida tämäkään kierto tuoda tulosta.. *huokaus*

 

Yhteistyössä