Puntari näytti iloista yllätystä, nyt on aloituspainosta tippunut 5,9 kg! Ihanaa, ja vielä puoli kiloa ja saan bmi:n alle 30 ja voin sanoa olevani vain "lievästi ylipainoinen" :kieh:
Minä oon kans sellainen, että syön mielipahaani. Monet kilot on tullu niistä masennuspäivien suklaalevyistä yms.
Mä oon vissiin eri linjoilla vähän ku te muut, sillä mun dietti on sitä vähähiilihydraattista eli karppausta. Mä yritän täs kokonaan muuttaa mun ruokavaliota, eli että en palaisikaan koskaan enää nk. tavalliselle ruokavaliolle, koska mä en pysty siinä hallitsemaan painoani koska olin sellainen sokerihiiri. Alus tuntu vähä raa'alta, ku oon pudottanu pois sokerin, jauhot, leivät, riisin, pastan ja perunan. No joskus syön tummaa pastaa, mut aika harvoin. Leivät teen ite, ne on semmosia siemenleipiä. Kasviksia oon oppinu nyt syömään ihan erilailla. Kun ne ennen oli lisukkeita, joita otettiin pari ruokalusikallista niin nyt koko ruoka pohjautuu paljolti kasviksiin. Onneks pakastealtais on niin paljo valikoimaa tänä päivänä, mä kun oon vähä laiska kokki, enkä jaksa mitään ihmejuttuja väsätä, varsinkaan arkena.
En mä sano että tää kaikille sopii, mut mä tykkään. Puuttuvat hiilihydraatit korvataan rasvalla,mut se tarkottaa vaan, että laitan leivän päälle voimariinia enkä floraa, paistan ja wokkaan voissa tai oliiviöljyssä, vaihdoin kevytjuustot tavallisiin rasvaisiin. Eli en missään voissa kuitenkaan ui =)
Olo on tosi hyvä. Vatsa on rauhoittunu tyystin, monesti jostain ruuasta tuli vatsanväänteitä tai turvotusta, nyt ei ole mitään, siks mä oonki tästä vakuuttunut. Plus kuinka helppoa on laihduttaa karpaten, kun ei oo nälkä =) Mä seuraan kaloreita näin laihduttaessa ja toistaseksi ainakin on ollut tosi helppoa.