Muita ylipainoisia kuumeilijoita???

Tervehdys täältäkin! tein aamulla testin kun oli olevinaan ihan selviä oireita (TAAS KERRAN... |O ) mutta negahan sieltä taas tuli! :( Nyt sitten vaan odotellaan tätiä saapuvaksi... Alkaa usko kans jo loppumaan,ei taideta toista vaavia saada...
 
...ja tervehdys kaikille.

Meil minnään nyt ns. hutikiertoa. Eli jäi touhuilut touhuilematta otollisimpina kp päivinä :'( eikä kyl muutoinkaa ole kammaris ahkeruus ollut valloillaan. :kieh:
Joten taustalta nyt toistaiseksi seurailen kuulumisianne ja tätiä odotan meille saapuvaksi. :( Niin että en teitä kuitenkaan kokonaan unohda vaik ei itselläni nyt just jännäiltävää ole, pelkkä harmitus on "seuralaisena", kun meni kierto hukkaan ja biologinenkello senkun tikittää eteen päin. :headwall: Niin et vähiin käy aika ennen kuin lopahtaa kokonaan.

Taustalle siis siirryn joksikin aikaa ja sieltä teit kurkistelen plussatuulia puhkuen. :whistle: :whistle: :whistle: :wave: :wave: :wave:

-touhis-
 
samat tunnelmat täälläkin. Viime kierrossa olivat vieläpä menkatkin myöhässä yli viikon ja "selviä" oireita oli tietysti olevinaan vaan minkäs teet kun ne menkat sieltä sitten kuitenkin puski ja olinki ku seula! :/ että nyt voi vaan toivoa uusia yrityksiä kun en mitään järkevää selitystä keksi tälle Miksei Tärppi Käy. Tuntuu jotenkin niin pahalta välillä katsoa vierestä ja kuunnella toisten vauva-uutisia kun itsellä ei ole sitäkään vertaa, jokaisella on tietenkin oikeus surra ja olla hieman kateellinenkin kun on kuitenkin syytä siihen. Kyllä sitä jo haluaisi sen omansa pois.. :(
 
jaa'a... tänne ei mittään uutta. neiti tekee hampaita ja rassaa äidin hermoja. mutta pisteiden laskulla on tippunut nyt vähän yli 4kg, kyllä se tästä lähtee taas. justiinsa laitoin Vainopartioon mailia kun tilaamani tuotteet ei ole vieläkään tullu perille. eivät kuulemma ole saaneet tilausta ollenkaan :eek: mutta lupasivat tänään lähettää ilman postimaksuja. hyvä hyvä, tästä kannattaa kertoa muillekin että hyvää palvelua oli!
mietin tuossa että tässä kuussa en ala testailla ovista. kun puhe oli miehen kanssa että katotaan nyt pari kuukautta imetyksen lopettamisesta ja sitten meen gynelle. jospa painokin olisi siihen mennessä tippunut vähän.
tuossa taas yksi kaveri ilmoitti plussanneensa. vähän alkaa loppua oma usko.

plussatuulia kaikille :hug:
 
Minun ystävälleni oli neuvolassa sanottu, että imetyksen lopettamisen jälkeen voi mennä kuudesta kuukaudesta jopa vuoteen, ennen kuin hormonitoiminta on ennallaan ja raskautuminen mahdollista. On toki yksilöllistä, toivotaan ettei sinun tarvitse odotella niin kauan =)

Aurinkoista viikonloppua kaikille =)
 
mulle taasen on sanottu että se hormonitasapaino voi palautua hyvinkin pian. monet ystävistä raskaaksi tulleet imettäessä tai heti sen lopettamisen jälkeen, mutta katsotaan nyt.

tuttu gyne meinasi että kyllä lääkäri antaa kuurin jos vaan tarttee. mutta jos nyt ensin keskittyisin vähän painon pudottamiseen :saint:
 
minulla olisi myös hieman kinkkinen kysymys. Eli siis viime kierrossa menkat olivat myöhässä viikon ja heti niiden loppumisen jälkeen minulla olisi pitänyt olla ovis alkuperäisen kalenterilaskun mukaan joten Onko mahdollista,että se ovis voi tulla heti kuukautisten perään vai onko minun ootettava vielä ensi viikkoon ennenkuin ovis taas olisi paikallaan? Kierto heitti luultavasti häränpyllyä stressin takia kun olimme reissussa ja mietin koko ajan,että "toivottavasti ne ei ala".. Normaalisti minulla kuitenkin normi kierto eli 28-30pvä ja nyt en taas tiedä missä mennään kun viime kierrosta tuolla keinon pomppasi? Ja olin kyllä tuntevinani selviä ovisoireita tuolloin 15pvä ja lämmötkin olivat koholla,mutta tiedä sitten Onko ollu vai ei. :eek:
 
Moikka kaikille.Tänne ei kuulu uutta myöskään.Menkat taitaa olla tulossa kun alaselkää niin kovasti juiliipi.Uimassa olin ja koitin venytellä ja plskia ihan kunnolla jotta sais paikat vetreemmäksi mutta ei auttanut ei.
Vettäkin näyttää alkavan ihan justiinsa satelemaan kun veti taivaan niin mahottoman synkäksi.Muuten ollu ihan aurinkoinen ja ihana päivä.grillailtiin kun kummityttö tuli yökylään muutamaksi päiväksi.Ja illaksi tietty oon ostellu sipsejä, suklaata jne...hyvää tekee näille kiloille kyllä :whistle:
 
Juu,ei tästä nyt taas tule mitään.. Epätoivouksissani ja malttamattomana testailin (raskaustestin) ja haamuahan se sieltä pukkasi! :eek: Ovulaatiotestinkin tein samaan syssyyn ja se oli positiivinen. Turhaan taas hätäilen asioiden kanssa,mutta minussa kun on tätä Stressaajan-vikaa.. :ashamed: . Nyt pitää vaan kattoo ja jännäillä miten ne asiat siitä lähtee sujumaan. En olisi kyllä uskonut,että tämä näin menee.
 
Saattaa tulla nyt tauko palstailemiseen, kun lauantaina alkaa loma..
Ja huomenna mentävä lääkäriin.. Toivottavasti ei mitään vakavaa ole tiedossa.. Mutta varmuuden vuoksi menen..
Mutta nyt ensin pitäisi selviytyä yövuorosta..

KP
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tirppaliinu:
Jep Jep!=) Sitähän tässä ihmetellään suureen ääneen ja suurella sytämmellä! :heart:
onnea vielä kovasti :hug: kunpa meillekin tulisi samanmoisia uutisia. meinaatko vielä kipasta veritestiin?

tässä kierrossa on ollut ihan ihme ovulaatio-oireita, mutta en ole jaksanut laskeskella kiertopäiviä ollenkaan. keskityn nyt painon pudottamiseen.
 
Kiitos Kiitos!=) En oikein tiedä vielä miten päin olisin ja mitä tästä asiasta ajattelen.. :LOL: Jotensakin jänskättää kyllä niin vietävästi,että tahtosin heti aamulla tehdä uuden testin..:D Pitää vain toivoa,että se pysyy matkassa ja vahvistuupi tuosta entisestään. Minulla nimittäin ensimmäinen haamu ei jatkanut kasvuaan.
 
ei mullakaan. mutta ei se sitä tarkoita ettei sulla tällä kertaa pikkuinen psysyisi matkassa :heart:

eikös se niin ollut että ovulaatiotesti voi näyttää raskaana plussaa mutta raskaustesti ei näytä ovulaatiota? (vähän väsyttää, ei ajatus kulje).
 
Juu, mäkin oon kuullu että ovulaatiotesti voi näyttää raskaudenkin! Ihmeellistä kylläkin kun on kyseessä kuitenkin kaksi eri hormonia (kai ne sitten on sukulaisia keskenään tjn ) :D . No toivottavasti pysyisi.. :heart: Vaan on tämä niin jännittävää..ajattelin viikkosen päästä testata uudestaan jospa se siitä olisi vahvistunut.. ;)
 
Tirppaliinu: ovistikku mittaa luteinisoivan hormonin (LH) määrän ja tätä samaa hormonia alkaa erittymään kun on raskaana. Tämä hormoni mahdollistaa munasolun irtoamisen ja ylläpitää keltarauhashormonin tasoa joka taas mahdollistaa raskauden jatkumisen.
Taas raskaustesti näyttää hCG (Human Choriongonadotropin) -hormonin, jota istukka alkaa tuottaa (joten sitä ei voi olla ovulaation aikana).
 
Nuin minä ainakin käsitin!=) On vaan hankala aina suhteuttaa asioita kun tuostakin oli ja on yhä edelleen liikkeellä jos minkälaista tietoa. Itse en kyllä tiedä mikä niistä on se oikea,mutta Järjellä jos ajatellaan niin tuo voisi pitää paikkaansa mitä Hempukka sanoi.
 
Kp 1, taas. Nyt on pakko alkaa laskea kaloreita, ei kait voi muutakaan, kun kierto on säännöllinen, tosin ovis havainnot on vähän epämääräisiä ja edellisestä on 2,5 v eli ei kait isompaa rakenteellista ongelmaa ole tai puoliskojen yhteensopimattomuutta. Pah ja pah, tänään Puuhamaahan näiden pienten (2, 16, 17 ja 20 v) kanssa.
 
iltaa! mä en enää yhtään ymmärrä mitä mussa tapahtuu... eli nyt on kp jo yli 50 eikä menkkoja näy! 2 negaa olen testannut ja nyt tuli parina päivänä pyyhkiessä veristä limaa mut housuihin asti ei mitään... ?? voisko tää nyt sitten olla sitä kiinnittymisvuotoa (?) en ole kyllä ennen tollaisesta edes kuullut... mut pitäähän sitä heti takertua pieneenkin oljenkorteen! :LOL:
 
Torstai 26.7.2007
Ensimmäistä enteilevät
**********************
onnenjyvä...................kp21/26-28..............km:n jälkeen yk 2
Wiola...........................kp27/28-35..........................yk5
heminä........................kp28/28-30..........................yk10
Hempukka87................kp10/30-32.............................yk10
karatin.........................kp17/~30..............................yk9
sorsa...........................kp21/30-32............................yk2
mammax76..................kp54/28-32..........................yk2
MammaWannabe..........kp61/??...............................yk5


Toista toivovat
**************
tii-tikkä........................kp27/28-35............km:n jälk. yk3
MARZA 1970.................kp31/30............................~1,5v
mantana.......................kp12/28-40.........................yk13
Äitipeikko.....................kp18/32-36...........................yk7
Hoona82.......................kp54/30-45.........................yk13
Pullukka.......................kp73/28..............................yk?


Viidettä tehtailevat
******************
kriisi.............................kp2/26.............................yk6


Kuudetta kuumeilee
*******************
touhu tenava.................kp25/28-32........km:n jälk. yk17


MUKANA OVAT MYÖS
*******************
kiharapää
MaalisXXLmamma76
Laku
toivo79


PLUSSANNEET
*************
Elwi
Inkku80
BONTSO
Ellu-g (la 25.10)
tahtoo äidiksi (la 5.1 -08)
Afu-82 (la 21.1.08)
Kuumeilija-79
Äippä70
annas
Tirppaliinu


Heipä hei! Täällä on taas sen verran vahvat kuukautistuntemukset, että eipä tainnut tälläkään kierrolla tärppiä tulla, toivottavasti muilla on käynyt parempi onni =) Tirppaliinun uskaltauduin jo laittamaan plussanneisiin, nyt vaan toivotaan että kaikki menee hyvin =)
Touhutenava, tiedän kuinka tuollainen hutikierto harmittaa, meillä käynyt muutaman kerran niin, että otollisimpaan aikaan ollut niin kamalat riidat meneillään ettei ole petipuuhiin pystytty tai sitten ukko on ollut juuri työreissulla :/ Äitipeikolle onnea painonpudotuksesta, kyllä sekin on suuri syy iloita =)
MammaWannabeellä, mantanalla ja mammax76:kin on jo kierto pitkällä, oletteko testailleet vai odotatteko vielä kärsivällisesti?
 

Yhteistyössä