muita n.-33kg tiputukseen?

voi pirulainen! Kirjoittelin pitkät tovit ja sitten kaikki katos voi että ottaa pattiin :kieh:

Täällä on (toisin kuin teillä Jennan äiti) aivan ihana auringon paiste. Olinkin hetki sitten lasten kanssa ulkona touhuamassa ja tehtiin lumitöitä... tuli hieman hyöty liikuntaa.

Aamulla paino näytti kivaa lukemaa 74,2Kg (600g) mutta ilmoitan sitten sen virallisen lukeman huomenna jos saisin vielä puristettua muutaman gramman pois. 300g olisi siihen parhaaseen tulokseen jonka olen saanut varmaan 1kk sitten tai jo kauemminkin joten todella ihana olis päästä tuohon lukemaan sais varmaan hieman lisää motivaatiota tähän hommaan. Onneksi kuiten siitä pahimmasta suosta ollaan jo noustu ja tää touhu on taas lähtenyt mukavasti liikkeelle.

Mutta nyt täytyy lähteä jatkaan kotihommia ettei mene koko aika koneella istumiseen, vaikka kyllä mieluummin istuskelisin kerrankin rauhassa tässä koneella mutta nuo hommat ei hoidu itsestään.
Hyvää alkanutta viikkoa kaikille ja toivotaan että tällä viikolla tulee mahdollisimman monta hyvää tulosta!!

Aurinkoisin terveisin Taata
 
Huomenta,

Totuuden hetki.... Aamun tulos 107,6 kg eli +/-0 kg viime viikkoon verrattuna. Onneksi menkkaturvotukset lähti. Nyt täytyy koittaa tsempata, jotta vihdoinkin pääsis sen alimman tuloksen alle. Mulla on paino junnannut viikkokausia paikoillaan. Mut jospa sais jostain motivaatiota.

Iloitelkaas muutkin painojanne niin voin tehdä taas listaa.
 
Huomenta vain kaikille!Mulla tämän aamun tulos 90.4 kg.eli ihan pikkasen vähempi kuin viimeksi....olipas vain takkuinen viikko takana :'( opettelua ettei napostele liikoja.varsinkin illat opettelemista!kävelyllä olen koittanut käydä ainaskin joka toinen pvä.joka pvä kun saiskin itteesä nyt niskasta kiinni.sitten viikonloppuna oli juhlat joissa tottakai vaha herkuttelin... :headwall: nyt tähteitä jääkaapissa, joita koitan olla syömättä. :p kiitokset tervetulotoivotuksista!mukavaa viikkoa kaikille :)
 
hattiwattinen: Eikös sulla lähtenyt melkein kilo? Tosi hyvinhän se on, jos viikonloppuna juhlissa herkuttelit :) ! Nyt vaan tsemppiä kovasti! Ja heitä tähteet pois, raaka peli mukaan. Niin mä tein aluksi kun opettelin uuden tason itsehillintää :saint: .

Täällä on tänään kotipäivä. Pojan korvatulehdus ei ole parantunut vaan molemmissa korvissa mennyt pahemmaksi. Jos ei vieläkään parane ja joudutaan menemään kolmatta kertaa samasta tulehduksesta lääkäriin, niin laittavat tuubit korviin. Blääh, miksi meitä piinataan :eek: . Mä sentään oon ruvennut olemaan kunnossa, mitä nyt siitepölyt kiusaa. Jaksaa taas lähteä vaikka lenkille.
 
tämän viikon punnitustulos tulee tässä: 106,6kg eli viime viikkoon pudotusta 1,3 kg :eek:

Joo, mutta tänään on suunnitelmissa hampurilaisravintolaan meno ja viikonloppuna teatterireissu.... täytyy mennä jumpalle...

hattiwattinen, toivottavasti me ei mennä sekaisin.....

palataan, takaisin töiden pariin.

-hw78-
 
Mukavaa tiistaita kaikille!!!!

Tämän aamun tulos oli sitten 73,6kg (-1,5kg) viime viikkoon ja olen erittäin tyytyväinen. Nyt olen taas saavuttanut uuden "pohjalukeman" ja toivottavasti ensi viikolla tulee taas uusi. Täytyy nyt toivoa että motivaatiota löytyisi.

Iines79 valtavasti paranemisia pojallesi, voi että ne korvatulehdukset ovat kiusallisia. Meilläkin oli pojalla 1kk sisällä kaksi tulehdusta (toivottavasti ei tule taas pian uudelleen) ja tytöllä oli aikoinaan korvatulehduskierre ja joka kuukausi 1-2 tulehdusta (se jos mikä oli rasittavaa) hänelle ei kuitenkaan tehty mitään (laikkausta /tuubeja) ja kierre loppui ihan itsestään sen jälkeen on ollu yksi korvatulehdus ja sekin 1.5v tuosta kierteen loppumisesta (toivottavasti pysyykin näin ettei enään tule)
Toivottavasti nyös sinun painosi lähtee taas pian laskemaan. Älä vain vaivu epätoivoon vaan nyt vain taistelet vastaan (mulla se epätoivo oli melko lähellä). Mullakin on kulunut 1kk tuosta kun edellisen parhaan tuloksen saamisesta (se 73,9kg) joten kyllä se vielä putoaa.

hattiwattinen, oikein hyvä tulos tuo sinun -1kg on joten ole vain ihan ylpeä saavutuksestasi ja ensiviikolla taas lisää miinusta!!

ipanapa-08 sulla on kyllä aivan mieletön vauhti päällä, miten olet saanut motivoituasi itsesi nuin hyvin, tempaa minut mukaan tuohon sinun vauhtiisi!! ;)

Oikein hyvää ja motivoitunutta viikkoa kaikille!!!
 
HattiWatti78 olitkin kerennyt kirjoittaa tässä välissä!! Myös sinulla todella hyvä viikkotulos Valtavasti onnea!!!
Meillä taitaa olla hyvä viikko tulossa, Iineksen paino vain kun saataisiin sieltä jumista liikkeelle... mutta kyllä jo ensi viikolla varmasti, eiks juu Iines? ;)
 
Mulla oli tääs tänään punnituspäivä, ja se näytti 108kg, eli pudotusta -1kg. Nyt on jo yhteensä 2kiloa lähtenyt, hyvältä tuntuu :)
Muiltakin on painoa lähtenyt, erittäin hienoa! :)
Nyt täytyy syödä aamupala ja lähteä töihin.
 


.........aloitusVK/lähtökg/cm......VK12 kg/VKpudotus....Tavoitekg
Iines79 1/............116kg/169cm..........107,6kg/+/-0kg.......70kg
HattiWatti78 1/...117,7kg/172cm........106,6kg/-1,3kg.......77kg
Jennan äiti 2/......86kg/153cm..............78,1kg/-1,0kg........60-70kg
kippana 4/...........86kg/163cm.............. ? kg/+/-0kg.........60kg
Kiin 10/................129kg/184cm............125,3/-0,9kg..........100kg
Taata 1/...............80kg/152cm...............73,6kg/-1,5kg........57kg
nöpö80 2/............89,3kg/158cm...........80,2kg/+/-0kg.......alle 60kg
Katari 9/...............94,4kg/ 165cm............ ? kg/+/-0kg.........68-70kg
Fantti11/..............106,1kg/170cm........... ? kg/+/-0kg.........65-70kg
ipanapa-08...........79,9kg/158cm...........71,5kg/-2,0kg.......60kg
Miiuliini85 14........110kg/170cm...........108kg/-1,0kg..........68kg
Mandi 14...............96,7kg/169cm...............?/?...................alle 70kg
hattiwattinen14...91,4kg/159cm............90,4kg/-1,0kg...........?
Lillinen 14.............95kg/165cm...............? kg/+/-0kg.........alle 70kg
martsu76 15.........92kg/ ? cm................................................?
ellapuu 15.............92kg/163cm.............................................?

Ja pikku Pingu masussaan tasapainotteleva
Vio-la 6/............96kg/172cm....... ? kg.....tasapainotella
 
Huomenta,

Yllä siis viikon 15 tulokset. Todella upeasti mennyt suurimmalla osalla! Onnittelut kaikille painoaan pudottaneille!


Ja muille, paljon tsemppiä! Itselläni paino edelleen samassa, sadan gramman tarkkuudella. Mutta kyllä se tästä. Jumppasin eilen kotona step aerobicia. Tuli pojan kanssa vähän kinaa kun äiti vei hänen veskin korokeaskelman ja jumppasi sen kanssa. Suosittelen, jos kotoa löytyy sellainen :D!

Mä teen kyllä kaikkeni, mutta jostain syystä mun paino heittelee ihan hirmuisesti. Se saattaa olla yli kilon plussalla ja seuraavana päivänä laskea taas normaaliin :/ . Meillä on taas lipsunut nuo leivän levitteet sinne Oivariiniin päin, joten vaihdoin ne taas 30% Keijuun. Se on ihan hirveän makuista mutta pakko vaihtaa :x .

Muuten, mua kiinnostaa teidän käyttämänne kevyt-tuotteet. Mitä käytätte, onko suosikkeja, yms. Nyt kaikki suosittelut kehiin, jos vaikka jollekin löytyis uusi tuote joka motivoi taas parempaan suoritukseen :) .
 
Heippa!

Mukana olen minäkin edelleen mutta on tämä kirjottelu on nyt jäänyt. Työ- ja jumppakiireet on pitäneet mut irti koneesta.

Ja vaa-allakin kävin vasta tänään, yllätys oli melkoinen kun se ruokajuhlistani huolimatta näytti 80.2 kg... Eli lievää pudotusta sentään. Mä oikeesti odotin hurjaa plussaa, mutta toisaalta motivaatiolleni teki tämä miinus hurjan hyvää!

Nyt olen vaaan miettinyt että millä keinoin saisin tuon 80 kg rajan rikki... Hinku 70-luvulle olisi jo kova...

Ja innolla odotan minäkin vinkkejä uusista kevyt tuotteista. Nää mun vakiot on 40% kevytlevi ja 5% aamupalajuusto, noilla saa jo ihan hyvän makuisen voileipäsen, kun sitten lisäksi laittaa kurkkua ja tomaattia.

Mutta nyt heiluttamaan imuria ennen iltavuoroon lähtöä...
 
Moikka! Laiskuutta ollut taas mulla enkä ole koneelle vaivautunut...
Fiilikset on ihan ok painon suhteen,kun ei vaan himot saa otetta ja jaksan syödä kevyemmin.

Iines79 anteeksi vaiva mutta mulle saa laittaa painoksi 78,1kg, kun oli jo eilenkin tuon. Että kaipa se siitä laskee.

Kevyttuotteista. Mä olen koittanut ostaa kaiken mahd lightina, mitä itse käytän. Sulatejuustoja 3%-9%, mutta pidemmän päälle alkanut tökkiä ja etoa, joten ostin Minilättä- margariinia (28%) josta olen aina tykännyt makunsa vuoksi, muistuttaa Oivariinia eikä ole niin kamalaa kuin Flora tai Keiju. Nyt kaupoissa 2kpl minipaketeissa,kokeilkaa. Laitan rasvaa max kerran päivässä leivälle,usein vain leikkeleen ja juuston.
Kovia juustoja käytän,esim. Kadett 5%,jopa maistuu joltain.
Ruokaa teen yleensä kalkkunanakeista,kinkkukuutioista tai kanasta. Jauhelihaakin ois 7% mutta aivan kamalaa.
Jogurttia syön ja se on Vitalinea 0%.
Raejuustoa 0,3% menee joka ruoalla. Joskus ostan 5% punajuurisalaattia.
Kevyttuotteissa on iso miinus niiden hinta,esim leikkeleet on aika ykstoikkosia kun en maksa yli 3e paketista,ja ovat pieniäkin. Onneksi on työ jotta saa palkkaa, jäis Nutriletitkin ostamatta kun 40e menee kuussa.

Täällä sataa vettä niin ottaa todella päähän ettei päästy aamulla kävelee lapsen kanssa,ei tule liikuntaa tänään :kieh:
Tsemppiä vaan edelleen meille,kesään ei ole pitkä aika ;)
 
kaikki suurin osa "ryhmistä"aloittanut tammikuussa,kuten myös ite ja olinkin yhdessä ketjussa mukana,mutta nyt se näyttää kuivuneen kasaan.lähtöpaino oli tammikuussa 92 joten ainakin noin 20kg pitäs tiputtaa..
 
Heissan!

Onnea kaikille hienosti pudottaneille, Kiin, Taata, Ipanapa, Miiuliini, hattiwattinen.

Kiitos Iines listasta! Millä ihmeellä me saatais sun painos putoomaan?? Sillähän voisi lohduttautua että painos ei oo kuitenkaan noussut, mutta tiedän poltteen kun tässä alkaa vaatetus vähentyä ja kaikki vararenkaat tursuilee pikkupikkukesätopeista mitä koittaa kaupan ahtaassa sovituskopissa vääntää päälleen....

kevyttuotteista, tämän hetkinen suosikki on Alpro Soya light suklaajuoma (pillimehu), hyvä välipala ja suklaanhimo menee. Lisäksi edelleen suosikkina on ihan rasvaton maustamaton jugurtti ja siihen rahkaa ja vaikka mansikoita pakkasesta. Sit noi Valion sokerittomat keitot on aivan huippuja myös. Ruuanlaitossa muulle perheelle en kauheesti käytä kevyttuotteita, syön itse sitten vähemmän tai en lainkaan. Ja wok-kasvikset on melkein jo herkkua, ja oon aina pitänyt itseäni kasvisvastaisena ihmisenä!!! Kaikenkaikkiaan jos töissä syön, niin teen lautasmallin mukaan annoksen, yleensä tosi vähän perunaa/pastaa, enempi kasvista. Liha/kala/kana systeemiä sellanen "sopiva määrä".

martsu tervetuloa mukaan vaan! Onpas kiva kuulla että meidän ryhmä porskuttaa. Meilläkin oli hiljasta tossa hetki sitten mutta nyt onneks taas meno on riehaantunut :)


Hmmm, tänään on tosiaan kuihdutuspäivä kun eilen tuli mässättyä kebappia :ashamed:

No, mut tänään on jumppa!!!!

palataan ja tsemppiä kaikille keskiviikkoon!!

-hw78-
 
Iines Kiitos listasta :flower: Näyttikin oikein hyvältä monen kohdalla =)
Kevyttuotteista miun suosikki on Profeel- jogurtit ja cottifruttivälipalat. Söin niin paljon sitä uutta mansikka-greippijogurttia, että kerkesin jo kyllästyä siihen :| Palasin takasin entiseen suosikkiin, persikka-passioniin. Cottifruteista paras on päärynä :p Jogurtissa on 68kcal/10hh ja cottifrutissa 90kcal/6hh. Kaikki Profeelit on rasvattomia ja niihin on lisätty kuitua.
Juustoa ostan 17%, kaikki muu maistuu miusta perseelle :x Aamupalajuustoista menee se 5%:nenkin. Leikkeleistä katon, että ne on kevytversiota, vaikka ostankin aika rasvasia makkaroita :ashamed: Balkkania, metukkaa, lauantaita... En tykkää mistään kinkuista tai kalkkunaleikkeistä. No, kinkkumakkara on ihan hyvää.
Maito on aina rasvatonta, sitä opin juomaan jo kotona.
Muut ruoat tekeekin mies ja se osaa tehä kaikkee kevyttä, kun harrastaa kehonrakennusta :) Miun mies on kävelevä kalorilaskuri :LOL: Mistä tahansa ruoka-annoksesta mie kysynki, että paljonko täs on kaloreita niin siltä tulee kun apteekin hyllyltä. Lisäksi tulee selvitys missä suhteessa siinä ruoassa on hiilarit ja proteiinit ;)
Nytkin se kokkaa tuolla meille täytettyjä paprikoita :p
 
mahtuisiko vielä porukkaan mukaan?

Nyt on pakko alkaa pudottaa painoa jo ihan terveydellisistä syistä,mutta myös jatkuvasta inhottavasta olosta.....MÄ en todellakaan halua painaa näin paljon.
Pituus 163cm paino 92kg.
Mies mokoma :headwall: on laihtunut vaikkei ole yrittänykään. Hänellä ollut 10kg ylipainoa,joka on pudonnut vaan sillä että vähän pienempiä annoksia syö.Ei se mulla vaan auta.. :kieh: ainakaan noin nopeasti. Eli alan olla jo suht epätoivonen tän painon kanssa,ja ajattelin josko tällainen virtuaaliryhmä tsemppais ottamaan tosissaan.

 
Ai niin, piti muuten vielä sanomani että nyt on sitten hormonikierukka veks :saint:

Mutta painon täytyy pudota vielä 8-10 kg ennenkuin sallin itseni raskautua...

ellapuu mukaan vaan joukkoon kirjavaan, tervetuloa!!!

Ja takasi töihin..
 
martsu76, ellapuu tervetuloa mukaan. Punnituspäivää ei ole, jokainen on punninnut itsensä milloin on oman päivänsä valinnut. Mutta taitaa olla niin, että melkein kaikki ilmoittaa painonsa alkuviikosta. Mä olen tehnyt viikkolistan keskiviikkona aamupäivällä.

HattiWatti78: Oi kun jännää! Kun raskaudut, aiotko pysyä mukana tasapainoilemassa :) ? Meillä se kakkosen yritys on vähän siirtynyt, mutta taitaa olla, että alkukesästä ruvataan hommiin, oli mun paino mikä tahansa :/ . Sen 108 kg oon jo alittanut, sehän oli mun yläraja raskauden alun painolle :) .

Meillä kanssa käytetään melkein kaikessa kevyt-tuotteita. Juustona on 9% Edam, kalkkunaleikettä löytyy, samoin rasvattomat maidot ja jugurtit. Ruokaan saatan joskus lorauttaa 4 % Kevyt & Paksu kermaa (mitä kermaa tuollainen on :/ ). Mitään extra-hyvää kevyt-tuotetta en ole vielä bongannut. Ai niin, käytän mä 3 % Viola fetaa (basilika & ruohosipuli), se on aika ihanaa salaatin joukossa :) .
 
Hei!
Täällähän on käynyt kova vilske... hyvä hyvä!! Mukava lukea kun on kosvasti tullut uusia juttuja ja laihduttajia. Kovasti siis tervetuloa minunkin puolesta Martsu76 & Ellapuu

Minäkin liputan noille valion kalorittomille keitoille :p niin kuin HattiWatti78. Oletkos Iines kokeillut kevytlevin 30% margariiniä?? MIe ite käytän tuota samaista mutta 40%:na ja makua kyllä löytyy, samoin tuosta 30:stäkin. Hmm... mitähän muuta meillä on käytössä?? No ruoassa 5% "kermaa" ja sitten leikkeleet ostan mahdollisimman vähärasvaisina. Juusto mulla on joko polarin 5% ja jos se alkaa ällöttään (siis maku) niin olen vaihteluksi ostanut kadetin mieto kevyt ja maukas juustoa. Tuota 5% aamupalaakin olen joskus kokeillut mutta kun minusta se jää niin hampaisiin kiinni niin en ole oikein tykännyt. jos aamupalaa olen syönyt niin ostan ihan sitä 12%.sta. maito on tieten rasvatonta ja jäätelöä olen yrittänyt ostaa kevyttä (valion mustikka vanilia on ihan best)
Sitten muuten oletteko maistaneet pirkan sorbetteja?? Niitä on olemassa omena, sitruuna, ananas ja kookos ja tuo ananas on aivan sika hyvää ja kaloreita 100g.ssa on 70 ja rasvaa 1% (tuossa ananaksessa), kannattaa kyllä kokeilla! Limsa mulla on aina lightia ja yleensä pepsi maxia jos juon (mutta nykyään harvemmin) ja siideri on myös lightia.
Mulla on muutes jääkaapissa purkki Ehrmann rahkaa ja viimeksi söin mansikoita pelkästään tuo rahkan kanssa niin ei ollut ihan niin hyvää (kun ei ole tottunut syömään silleen) niin täytyypä HattiWatti 78 kokeilla nyt tuota sun jogurtti rahkaa mansikoiden kanssa niin jos olis parempaa.

Mulla oli paino hieman tänään nuossut 73,9 mutta eilen söin melko myöhään ilalla ja site tuli herkuteltua kismettiä, mutta tää loppu viikko täytyy kyllä katsoa mitä syö ja seurata painoa ettei se ainakaan ihan hirveitä ala nousta.

Mutta nyt laitan hetkeksi päikkäreille kun lapset nukkuu ja saan hieman itsekkin torkahtaa!

Taata
 
Huomenta,

Täällä taas kotona, poikaa hoitamassa. Vaihdettiin miehen kanssa, kun hän oli kotona eilen. Oikeesti, mä odotan sitä, että saan olla ehjän kuukauden töissä. Nyt kun itsellä on virtaa ja voimaa, on ikävä olla vaan illalla sisällä, kun kipeetä lasta ei oikein viitsi laittaa rattaisiin istumaan. Onneksi edes lauantaiksi on luvattu hyvää säätä, joten pääsee raksalle pihatöihin. Siinä sitä hyötyliikuntaa tuleekin, sillä romua on siivottavana ja työtä muutenkin on PALJON :whistle: :) .

Paino ei vaan tykkää laskea :/ . Edelleen vaaka näyttää itsepintaisesti samaa lukemaa. Jos en olisi motivoitunut, voisin oikeesti luovuttaa jo. Mutta en anna periksi
.

Pitääkin juosta tästä katsomaan mitä meidän pieni touhottaja puuhaa. Uusin mukava juttu tuntuu olevan pakastimen ja jääkaapin avaaminen....

Iines
 
Tänään oli vaaka mun kaveri, 77,7kg. Hyvä fiilis taas,ja vettäkään ei sada! Ainainen ongelma vaan on se ruoka,mitä illalla syödään?! Onneksi mies teki eilen kastikkeen niin saavat tytsyn kanssa sitä. Ostin Apetit Quick&Tasty- lohikeittoa itelleni kun vaan päälle 50kcal/100g.
Illalla saan takuulla miehen sohvalle viereeni,kun posti tuo uuden telkkarin :p
Aika hupaisaa meillä nyt kun mies vähensi koneella oloa niin nyt haluaisi multa iltasin enemmän jotain... :whistle:
Hyvää päivänjatkoa teille vaan!
 

Yhteistyössä