Maanantaita kaikille!
Mä tässä mietin, kun luin viikonlopun aikana kertyneitä juttuja, että oliskos aiheellista, jos me "vanhatkin" esiteltäis itsemme uusiksi? Tänne on kuitenkin tullut monta uutta mukaan. Tai ei ole pakko, mutta mä voisin tai kukaan ei tajua mun selityksistä enää mitään...
Mä olen 28-vuotias, 1,5-vuotiaan pojan äiti ja kohta 30-vuotiaan miehen vaimo
. Onnellisesti elämme Varsinais-Suomen pikkukylässä. Tai no, ei tuo elämä tänä keväänä koko ajan ole ollut onnellista. Mun töihin paluu, pojan hoitoon meno ja samaan aikaan talonrakennus on ruuhkauttanut meidän elämän ihan täysin. Ja minä yritän vielä kadottaa liikakiloja, oikein mainio yhdistelmä
. No, onneksi talo on jo pitkällä, tavoitteena on juhannuksena grillata omassa kuraisessa pihassa rakennusjätteiden keskellä
. Lauantaina oli historiallinen päivä meidän perheessä. Mä aloitin migreenin estolääkityksen puolittamisen, mikä tarkoittaa lääkkeen poisjättämistä. Sen jälkeen alkaakin toisen vauvan hankintaprojekti. Eli, ettei elämä missään tapauksessa menis liian rauhalliseksi, meille työstetään toinen Touhottaja. Jaa niin, työkseni pyöritän papereita toimistossa valtion työorjana. Tavoitteena saada 13 vuoden päästä 6 viikkoa lomaa vuodessa
. Mies taas suomeksi 'ei tee mitään' mutta toisella kotimaisella on ingenjör. Tässäpä pohjia meidän elämästä, nyt voisi hiukan kommentoida muidenkin juttuja.
Iltasyömiset: Mulla ei enää ole sellaista tarvetta syödä illalla, kun mitä oli laiharin alussa vuoden vaihteessa. Oon päässyt huonosta tavasta eroon. Jos on oikein nälkä, niin yritän päästä mahdollisimman pienillä pisteillä, syömällä ruisleipää ja lasin maitoa. Enemmänkin mulla on vaikeuksia hillitä itseäni kylässä kahvipöydässä.
Vio-la: Hienoa, että paino on pysynyt kurissa. Onneksi stressaava työharjoittelusi loppuu pian. Sen jälkeen koita ladata akkuja, sillä tarvit voimia PALJON kun vauva syntyy :hug: .
Anuanua: Ajatteles niin, että parempi myöhään kun ei milloinkaan, eli kannatti aloittaa keventäminen nyt. Mieti, jos menisit porskuttaisit samalla tavalla kun ennenkin. Mä oon sitä mieltä, että omassa pääkopassa pitää tapahtua jokin oivallus, jotta pystyy laihduttamaan hyvällä tuloksella.
Fantti: Tsemppiä oikein kovasti nyt ja tuut vaan purnaamaan tänne jos motivaatiot kärsii.
Omaa napaa laiharista: Mun paino pomppii ihan miten sattuu. Viikonloppu meni kohtalaisesti mutta haksahdin eilen Tupperware-kutsuilla kahvipöydän houkutuksiin :headwall: . Tänään paino pomppi siinä 106,8 kg-107,8 kg välillä. Ei mitään järkeä. Kunhan se olisi huomenna alle viime viikon tuloksen :/ .
Jaahas, kahvitauko. Täytyykin lähteä aamupalalle. Oikein kevyttä ja aktiivista viikkoa kaikille!
-Iines-