muita n.-33kg tiputukseen?

Hitsinpimpulat kun olo ei voi olla jo normaali :headwall: Mie haluaisin lenkille!!!! ARGH!

Mulla perussairautena astma ja sen lisäksi oon altistunu aikas pahasti homeelle ja joutunut työskentelemään sisäilmaltaan huonossa työpaikassa.Tästä syystä mulla sairastelukierre ja paraneminen hidasta.

Tonalinista...Olen kanssa ymmärtänyt niin,että parhaiten toimii liikunnan kanssa! Mä tykkään kovasti liikkua.On se ihme juttu,vaikka olenkin tämmönen jötikkä :p

Sanoinkohan mie jo itse ikäni...no kerrotaan nyt vaikka uudestaan.Eli mie oon 32 vee,eli -75 vuosimallia,parasta ennen päiväys ohitettu jokunen vuosi sitten :LOL:

Mulla on kaksi poikaa ,eskarilainen ja toka luokkalainen.Aivan ihania lapsia mulla :heart:

Mulla on tullut himo ruisleipään :p
Se pitää paahtaa melkein täysillä ja sitten odotan että se jäähtyy...päälle mini levitettä ja polar juurtoa,15 prossasta...aaaah ku namia!

Toinen mieletön herkku on mun mielestä valion profeel karpalo mustikka jogurtti,rasvaton ja ihanaa,hyla!

Onneksi nää on kaiketi aika sallittuja herkkuja...

Tänää on viel kauppareissu heittämättä ja täytyy sanoa,että hitosti tekis suklaata mieli...jospa pystyis oleen ilman..tai jos ois pak-ko saa-da,ni tyytyis yhtee pätkikseen...(ei siis siihen sikahyvään pussilliseen :whistle: )

:wave: palataan asiaan....T.Niinuliinu
 
Johtuukohan tuosta aurinkoisesta ilmasta vai mistä että suklaan himo on todellakin aivan sanoin kuvaamaton!!!!! Onneks pistin sen eilisen suklaarasian miehen mukana töihin, ei olis ollut tänään turvassa :/ Toisaalta söin myös tavoista poiketen salaatin kanssa sellasta uunilihaa. Ehkä liha herätti sen himon.. =) täytyy tarkkailla tilannetta.. Aika jännä juttu muuten..se liha on ollut tähän asti tosi herkkua ja nyt se maistu ihan kamalan rasvaselle. Ja kuitenkin salaatti-linjalla olen olllut vasta viikon verran.Pitäisköhän kokeilla tota suklaata, maistuukohan sekin pahalle :kieh:

-Anu-
 
anuaanua: Mulla on yleensä niin, että kauniina päivänä ruoka vähän unohtuu ja taas harmaana ja sateisena päivänä vois vaan syödä ja syödä :p . Kiitokset lääkevalistuksesta :D. Voisin siis kuvitella, että toissapäivänä ja sitä edellisenä otetut tulehduskipulääkkeet x 2 (migreeniin) saattaa aiheuttaa turvotusta.

niinuliinu: Mun mies kans rakastaa paahdettua ruisleipää. Mun mielestä vaan se ruisleivän käry on inhottava enkä ole suostunut maistamaan :ashamed: . Mut vois kyllä testata niin sais vaihtelevuutta tuohon leivän mussuttamiseen.

 
tänään otin itseäni niskasta kiinni ja lähdin tunnin reippaalle kävelylle,ja tulipas hyvä mieli sen jälkeen kun pitkästä aikaa sain inspiraation alkaa liikkumaan enemmän,se liikkuminen on nimittäin jääny aika minimiin :ashamed: ,ja huomenna heti aamu 9 olen taas lähdössä kävelylenkille,ja ens viikollakin yritän lähteä lenkkeilemään :) JA KYSYMYSMERKKIIN VASTAUS TAVOTE PAINO N70
 
ja mulla pituutta on 160cm....
eilen ja tänään pyöräilin 12km, siis yhtenä päivänä... tai siis kumpanaki päivänä tuo 12km....
osaatteko arvailla et kui nopeesti paino tippuu pelkällä pyöräilyllä jos syömiset aikalailla ok ja 6-7 kertaa viikossa menee tuo 12km.... ku ite laskin oman kalorinkulutuksen tunnin pyöräilylllä ja se oli n.660 kaloria... siis ton verran pitäis mulla tunnissa palaa... emmä kyllä noin kauaa jaksa ajaa, mulla menee tosiaan tuo 12km aikalailla 45 minuuttiin....
 
Aamu on mennyt surffatessa... Löysin aivan taivaallisen linkin, eikä liity muuten mitenkään laihduttamiseen :) Jos yhtään Tildat kiinnostaa niin käyhän kurkkaamassa.

http://picasaweb.google.com/carola1673

Pakko lähteä kokuamaan kaapit, että pääsee ompelemaan. Perintöliinat varokoot, voivat päästä uusiokäyttöön :kieh:

Aurinkoa ja lauantaita odotellessa..


-Anu-
 
Mulla on alkanut olla motivaation kanssa suuria ongelmia. Miksi laihduttaa ja kytätä syömisiään & liikkua umpiväsyneenä ja päänsäryssä, jos sillä ei ole mitään vaikutusta painoon? Mä en harrasta mittanauhailua, joten en tiedä onko sen suuntaista muutosta tapahtunut tänä jumitusaikana. Mulla on edelleen paino +0,2kg verrattuna viime viikkoon.

Oli aika lähellä etten eilen tyhjentänyt koko jääkaappia pelkästä v....tuksesta. Illalla en kyllä jaksanut enää laskea pisteitä ja meni varmaan 10 yli mutta ei oikein jaksa kiinnostaa. Mä tiedän, että ei saisi antaa periksi mutta tää on vaikeaa. Mä en tajua miten mulla voi näin kauan jumittaa vaikka mulla on ylipainoa vielä reilun 35 kg!!!! Eikös sen pitäis aika pienelläkin vaivalla tippua vielä?!?! Auttakaa nyt hyvät naiset, mä oon jo ihan masentunut :( .
 
Mua yks kaveri aikoinaan lohdutti, että keho muistaa sellasen painon, joka sillä on ollut joskus pidemmän aikaa ja jää jumittamaan, koska "luulee että tässä pitää olla" :LOL: En tiedä onko oikeasti perää, mutta tämä samainen kaveri puhui hiilareista ja glykeemisestäindeksistä (miten se sitten kirjoitetaankaan..) melkein 15 vuotta sitten, kun kukaan ei edes tiennyt mitä se tarkoittaa. Oli bodari ja tutki ja mietti ihan kaiken mitä suuhunsa pisti. Mun keholla onkin sitten paljon muistamista, kun olen lihonut n.5kg:n sykäyksillä B) Ja sitten se samainen guru :D muistutti, että tiukalla dieetillä pitää välillä antaa keholle kunnon pläjäys kaloreita niin jotenkin saa uuden herätyksen. Siihen pystyn helposti..

-Anu-
 
anuaanua: Mä oon kans kuullut tuosta jutusta. Mä en vaan ole uskonut, että näin isolla (lihavalla) ihmisellä on kilot tiukassa :/ . Kuvittelin, että eka 15 kg lähtee kohtuu helposti ja vasta sen jälkeen alkaa hidastumaan. Mutta ei, ei mulla tietenkään :headwall: .

Mulla on ihan tällainen olo:


 
Tuo kuvaa mua muutenkin ihan pelottavan paljon. Mulla myös punainen tukka, isot tissit ja järkyttävä maha (osaksi raskauden syytä ) ja ikuinen ongelma siitä, kun tuntuu että pusero nousee ylös. Tosin, mulla on kyllä vyötärö, tuolla suursyöpöllä ei ole :D . Äh, vielä 15 min ennenkun pääsee lähteen ajaan kotiin. Alkaa mieli käydä liian levottomaksi...
 
Ihana että jonkun muunkin pusero nousee ylös, oon ihan neuroottinen puseron kiskoja, tuppaa nousemaan somasti takapuolen päälle :) Ja onks mikään kamalampaa kun vähän pidempi t-paita liissaa kävellessä haaruksiin ja ite huomaa sen vasta kun se on niin tiukalla että kaula-aukko alkaa venyä alaspäin, NOLOA |O Usko pois ..Vaikka me oltain 50 kilosia niin paitaa vaan nypitään edelleen..
 
Poika katsoo tuossa vieressä vetoavasti äitiin, osoittelee vaippaansa ja hokee "kakka kakka". Hajusta päätellen totta :x .... Mutta siitä huolimatta mun oli tultava ilmoittamaan suuri asia! Tulin kotiin, hyppäsin ihan huvikseni vaa'alle ja se pysähtyi 106,4 lukemaan. Siis täh! Varmaan harhaa, kuvitelmaa! Nyt sitten ottaa päähän, sillä edelleen siinä ketutuksessa kävin kaupan kautta ja ostin pizza-aineet sekä nacho-sipsejä :whistle: . Todellinen laihduttaja. Nyt sitten ottaa päähän ihan kympillä. Tiedän, pakko niitä ei ole syödä mutta tämmöinen fat ass syö nuo kaikki alkupalaksi :ashamed: . Katsotaan miten käy, käyn vaikka raportoimassa välillä.
 
Hellurei!

Ja anteeksi etten ole viikkopainoani ilmottanut, olen vaan ollut niiiiiin paljon töissä ettei ole ollut aika netissä käydä. Ja pisteitä en ole viikkoon laskenut, mutta ei ne ainakaan yli ole mennyt pikemminkin voi olla alitusta.
Paino oli tiistaina 79.5 ja tänään 79 tasan. :D . Joten suunta on oikea...

Paljon on nyt tullut uusia pinoomme, mikä on tietty hurjan kiva, nyt vaan kun en ole ehtinyt hetkeen näitä edes lukea niin mulla menee noi nikit ihan sekaisin. Vaan onneksi nyt on tuloa rauhallisempi työjakso joten lienee enempi aikaa harrastaa.

Vaan tytär vaatii nukutusta...
 
Huomenta,

Lupasin tulla raportoimaan ja sen teen nyt. Paino oli aamulla 106,4 kg, eli nyt se on alkanut taas laskea :D . Tein eilen pizzaa. Ostin laiskana valmiit pohjat, tein 4 kpl kaupan pikkupizzojen kokoisia pizzoja. Söin yhden pizzan, 50 grammaa sipsejä ja poljin niiden välissä 45 min kuntopyörällä. Matkamittariin kertyi reilun 11 km. Oon ihan tyytyväinen saavutukseeni.

Tänään homma jatkukoon. Sipseihin en pysty olemaan koskematta, pizzan voi sujauttaa pakastimeen. Mielenkiintoinen viikonloppu edessä :) .
 
Ei pitäis kirjoittaa laps sylissä, mitkä teleskooppi-kädet tällä pojalla on, kun aina ylettää näppäimille :headwall: Taas vaan vilahti mun tarinat taivaan tuuliin.

Mitähän tuli satuiltua..Painosta ainakin. Suunta on alaspäin, mutta erittäin hitaasti :'( Taitaa jäädä pudotus puolen kilon paikkeille. Ne on ne hormoonit.. Mulla on maha kipeä, olen ihan tosissani pähkäillyt että onko se nälkää vai oikeasti kipeä. Saap nähdä..

Tein tänään muutamaankin otteeseen pienen kävelylenkin, vielä ei pysty kävelemään rivakasti. Onpahan hyvä syy että en voi lähteä pitkälle lenkille

Iines79 sipsit on kamalia, ne ihan huutaa kaupassa että osta minut..! Ostin lapsille karkkipäiväks pikkupussit, ihan itseni takia. Voin vaikka himoissani avata na salaa ja pistellä poskeeni. Nyt vahinko ei olisi niin suuri. :kieh: Kuinkahan monet pääsiäismunat ja muut herkut olen illalla syönyt ja uudet aamulla äkkiä kaupasta hakenut B)
Joskus saakin herkutella, kunhan se ei jää päälle. Itsekin oikein suunnittelin eilen, että tänään saan kahvin kanssa sellasen syntisen muffinssin. Ja hyvää oli.
Raportointi on hyvä juttu, ainakin minä saan uutta potkua "itsekuriin" kun ajattelen että olen tilivelvollinen jollekin muulle kun vaan itselleni.

Tämä meidän kuopus on ihan kahvi-koukussa, iskee kuppiin kiinni heti kun mahdollista ja todellakin juo sitä jos niin lähelle pääsee. Mitähän sanois neuvolan täti, jos kuulis, ikää tällä pätkällä on vaan se 6kk. Naurettiinkin tuossa aamulla, että siirrytään maitokahviin vasta kun saa käyttää maitotuotteita :kieh: Olen kyllä antanutl lähes kaikkea "maistaa" että pääsee tuntumaan. En ole kovin nipo noiden suositusten kanssa. Terkkari totes 4kk:n kohdalla että tässä ruoka-suositukset, mutta ethän sinä niitä kuitenkaan noudata. No en, mutta voinhan ne silti lukea.. :kieh:

Keikkaa pukkaa, äidin pikku pötkylä ei ole nukkunut tänään kuin vajaan tunnin päikkärit ja alkaa olla kohta vaarallinen jopa itselleen..

-Anu-
 
Nyt on sitten upouusi vaaka nurkissa ja kävi juuri niin,kuin arvelinkin....alko potuttamaan ja rankasti :ashamed:
Vaikka tiesinkin jo,että paino oli tosiaan tammikuussa yli 128kg,niin noiden lukemien näkeminen satuttaa.Ja sitten se,että musta tuntuu,että olisin pienentynyt enemmänkin,kuin mitä vaaka näyttää....Siis farkuista huomaa ja ylävatsamakkara on pienentynyt...mutta vaaka paskiainen on armoton....126,4. :headwall:
Okei okei,suuntahan on hyvä,alaspäin,nyt 2kg tippunut tammikuulta....mutta hitto!!!!Niin vähän...PAS-KA :headwall: :headwall: :headwall:

Ja nyt vielä oon kipeenä,enkä pääse mi-hin-kään liikkumaan.......ARGH!

Noh...

Täytyy nyt tehdä itselle selväksi,että vaakassa ei käydä 10 kertaa päivässä,sellastakin on joskus tapahtunut :whistle:

anuaanua: :LOL: siis ihanaa kun joku muukin tekee noin!!!! Mie tänäkin pääsiäisenä söin lasten munia ja ostelin sitten lisää :p hitto ku hölmöä :kieh:

Yritän taistella ketutusta vastaan.....
 
niinuliinu Älä vaivu synkkyyteen :hug: jos olet liikunnalla saanut lihasmassaa niin sehän painaa enemmän kuin nää lölleröt =) Senteistä sen todellisuuden paremmin näkee. Onnea uudesta vaakasta. Minä olen ihan vaaka-riippuvainen, käyn useamman kerran päivässä ja joskus yöllisellä vessareissullakin.. Patteri siinä vaan kuluu ja musta se auttaa pysymään ruodussa =) Aion pomppia jatkossakin..

-Anu-
 
Eli synkkyyteen on vaivuttu :'(

Joteskin mieli tooosi maassa,eikä pelkästään painon takia vaan sadan muunkin murheen...Edelleen oon siis kunnolla kipeenä ja ukon kanssa sukset tosi ristissä,tuntuu,että toisen pärstän näkeminenkin ärsyttää...Onneksi tajuan kyllä sen,että tää on taas sellanen ohimenevä vaihe...mutta silti :'(

Tänään olen leiponut voileipäkakun sekä täytekakun :p Ja tottahan toki meinaan niitä mutustella...juhlitaan vähän etukäteen ton ukkopaskiaisen päiviä.... :kieh:

Anu:joo mä olen kanssa ihan sairaalloinen ton vaa'an kanssa...yritän kyl hillitä itseäni,etten siinä koko päivää pällistele :LOL:

Mutta kaikille Suuremmoisille Naisille mukavaa sunnuntai päivän jatkoa :flower:
 
Voileipäkakkua!!! Se on niin sairaan hyvää!!! Onneks mullekin tulee reilun kuukauden päästä hyvä syy tehdä sitä.. eikun päiviä laskemaan =) Meillä juhlitaan välillä koirankin päiviä, että suku saa kakkua :LOL:

Ne miehet, ne miehet.. Omaani rakastan ylikaiken, mutta silti viikko yhteistä lomaa on ihan maksimi. Välillä on kausia, että viikonloppukin on liian pitkä oltavaksi koko ajan nokakkain. Voin jo sunnuntaina puolilta päivin kehottaa napakasti hampaiden välistä, että" Menisitkö vaikka korjaamaan autoa.." :LOL: Ja parin tunnin päästä soittaa, että kahvi on valmista tulisitko kotiin.. Joku vois ehkä sanoa että ne naiset, ne naiset.. :LOL:

Kutsu kävi hiekkalaatikolle..Palaillaan.

-Anu-

muok.. lukekaa rivien välistä..säästelen näköjään kirjaimia tai laitan ihan mitä sattuu :headwall:
 
Eipä ole juhlimista tän mamman laihtumisessa. kaikki ärsyttää taas :kieh:
Mies vaan tekee töitä,lapset tappelee justiinsa kun en keksi niille tekemistä,ruoka oli kuulemma pahaa jne.. Ja tietty ruoka kokoajan mielessä.
Mutta nyt mä olen päättänyt että laihdutan ja niin se on. Eiliset namitkin jätin melkein väliin :whistle: ,eli siis söin oikeasti vaan pari.
Tänään kyllä kaavin lapsen jäätelönloput kupista kun niin pirusti teki mieli :p.Annoskokoa olen pienentänyt,välipalaksi ottanut hedelmää tai porkkanaa.. Saa nähdä mitä vaaka näyttää huomenna. Sen turvallisuuden kannalta kannattais näyttää alle 92kg ;).
Onneks huomenna on iltavuoro niin ei ehdi koko iltaa ruokaa pohtia.

Ja mun tavoitepaino on 70kg,jos sen voisi listaan lisätä.Kiitos.
 
Kiitos tsempistä naiset. oliko tää formoline l112 se mitä mainostettiin tehyn tms lehdessä?
Ja se on toiminut sulla hyvin?
pitänee ensi viikolla tuumata et josko kokeilis. Mulla on kyllä ollut sellainen lääkityskin joka voi joillakin nostaa painoa ja sen aikana mulle on tullut n 6 kiloa lisää.... :ashamed:
mutta olenkin kyllä syönyt suruuni....
Hitto et lasten kans on niin vaikee laihuttaa, niille pitää olla aina sapuskaa jääkaapissa, itekseen jos olis niin vähemmällä pääsis, mut nyt täytyy lähteä erotuomariksi... ennen kuin päät irtoo.............. :eek:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Katari:
oliko tää formoline l112 se mitä mainostettiin tehyn tms lehdessä?
Ja se on toiminut sulla hyvin?
Sairaanhoitaja- lehdessä oli mainos :)
Miulla ainakin toimii tosi hyvin. En jaksa uskoa, että laihdun tasasesti reilun kilon viikkovauhtia pelkällä ruokavaliolla, koska herkuttelenkin aina viikonloppusin ;)

 
Maanantai taas ja töissä jälleen.

niinuliinu: Voi sua, koitahan parannella itseesi :hug: . On kauhea olla koko ajan kipeänä. Ja mitä miehiin tulee, voit kuvitella että täälläkin miehen pärstä ärsyttää, kun on stressaavin vaihe rakentamisesta menossa. Mies hokee koko ajan "etkö sä ymmärrä, että mun on pakko mennä", joo ymmärrän, mutta välillä ottaa päähän, kun ei saa sekuntiakaan olla rauhassa, yksin, rauhoittua vaan suoraan töistä rynnätään kotiin ja hoidan lapsen koko ajan yksin. Eli joinakin päivinä tosiaan miehen naama ärsyttää vaikka sitä ei edes näe kun 10 min. päivästä.

anuaanua: kyllähän puoli kiloakin on jo jotain. Kuinkahan kauan mä oon tuskaillut kun se jojottaa ylöskin tuon puoli kiloa. Tosiaan, sipsit on pahoja. Tosi pahoja. Maultaan valitettavasti erinomaisia mutta koukuttavia tosiaan. Eilen oli paha päivä, ihan kun olis ollut vieroitusoireita. Sipsejä riitti lauantaille, samoin pizzaa ja eilen olis voinut ahmia ihan mitä vaan! Järkyttävää

Eli, viikonlopun ahmiminen aiheutti lievää painonnousua. Tänään paino 106,8 kg. Huomiseen mennessä pitäis saada hiukan alemmas. Jos en repsahda tänään. Eilen illalla alkoi TAAS kurkku kipeytyä ja yö meni ihan pepulleen. Nenä tukkeentui ja nyt oon JÄLLEEN flunssassa. Olinhan mä tässä jo 3 viikkoa terveempi. Aika luksusta, nyt kun ajattelee. Ja jos mä nyt meen tartuttamaan lapsenkin ja sen takia korvat alkaa taas kiusaan, niin.... joo, surkeaa tämmöinen sairastelu.

Toivottavasti muilla alkaa viikkoa kivammin.

-Masentunut Iines-
 

Yhteistyössä