muita n.-33kg tiputukseen?

huomenta vain kaikille!olen ollut vähän laiska kirjottelemaan kuluneella viikolla :whistle: koitan parantaa tapoja tulevalla vklla :saint: mulla tämän aamun tuomio vaa´alla oli 90.0 kg.....ei kovin paljon laskenu :/ mut ihan hyvä kun ei noussukkaan :attn: vähän motivaatio on ollu hukassa täällä päin :headwall: tai jotain matalalentoa kuitenkin....jospa se tällä viikolla ois positiivisempi olo!ruoka se on mielessä vaan mullakin koko ajan melkein...se kun on niin kamalan HYVÄÄÄ :p mutta, mukavaa viikkoa kaikilleja tsemppiä pudotuksiin ja onnea pudottaneille!! =) :flower:
 
Huomenta,

Heti vaan punnitustuloksen kimppuun. Sinnikkäästi se paino vaan yrittää pysyä samassa. Viime viikkoon sentään jotain muutosta, tänään paino oli 107 kg eli -0,6kg muutosta.

HattiWatti78: Nyt kovasti tsemppiä ja irti jääkaapin kahvasta! ;) Menkat turvottaa ja taitaa aiheuttaa tuota syömishimoa. Ja jos sulla otettiin hormonikierukka pois, niin laita senkin muutoksen syyksi jotain. Tsempitystä täältä suunnalta kovasti :hug: !

anuaanua: Kuulostaa tuo teidän synnytysvalmennus vähän samalta kun meidän. Muut parit vaan katsoi meitä silmät tapillaan, kun meillä oli ihan omaa huumoria
. Me ei otettu sitä valmennusta ihan niin vakavasti, kun varmaan olis pitänyt.

hattiwattinen: Pudotus on aina hyvä asia. Mieti jos sulla olis tullut sen verran lisää viikossa, sitten vasta ottaiskin päähän. Samalla tavalla vaan eteenpäin!

Mulla pyörii elämä tällä hetkellä kovasti ruuan, ruuattomuuden ja liikunnan ympärillä. Eilen kävin pojan kanssa rataslenkillä, kovaa kyytiä koitin kävellä eikä lenkkiin mennytkään kuin 30 min. Sain myös miehen veljen vaimon houkuteltua kanssani kuntosalille, nyt pitäiskin ujuttaa aikataulut yhteen, jotta päästäis vaikka vaan kerran viikossa. Tuon raksaamisen takia mulla on hyvin rajoitetusti vapaa-aikaa
. Näiden lisäksi mä oon alkanut miettimään, että ollaanko me oikeesti ihan idiootteja, kun ruvetaan toista lasta yrittään
. Eka oli helppo päätös mutta toinen.... Kai tässä pitäis mennä silleen, että se mitä tulee niin tulee sitten. Jos on koliikkivauva niin ei kait se koko ekaa vuotta huuda.

No joo, töissä on helppo miettiä syvällisiä :) . Hyvää tiistaita kaikille!

Iines
 
Hui, missä kaikki on? Edes punnitustuloksia ei ole tullut! Nyt kaikki vauhdilla laittamaan kuulumisiaan, mulla on tylsää töissä ;) .

Pakko kertoa, sain soiton, että meidän uusi keittiö on noudettavissa. Ihanaa! :D Huomenna mennään toiselle tapaamiskerralle sisustussuunnittelijalle, hiukan jännittää millaista suunnitelmaa on valmiina.... Hän ei suunnittele koko kämppää, vain keittiö-olohuone-ruokailutilan, kun se on yksi iso ongelmallinen huone. Se siitä, mutta missä kaikki ovat?
 
Iines, kiitos tsemppauksesta, kyllä mulla jo tänään on parempi fiilis (ja armoton nälkä kun oon syöny kaurapuuroo ja vettä ja banaanin |O ) Mä ilmoitan punnitustuloksen heti huomisaamuna, oon henkilökohtaisesti tehnyt sen päätöksen että punnauspäivä on keskiviikko. Nii, mäkin mietin tota että kai se kierukan poisotto tekee jotain, en tiiä, jotenkin ehkä energisempi olo. Mä mietin tota spinningiä, mun polvet ei oikeen kovin montaa liikuntalajia siedä, mut toi vois olla se. Ennen lapsia kävinkin aika usein ja tykkäsin kovasti. Kuntosalilla en saa millään aikaani kulumaan.... mut bodypumpissa oon käynyt ja se on ihan mun juttu! Tosin en halua mitään muskeleita, lähinnä kuluttaa vaan tätä ihanaa läskiä :heart: Ai niin, onnea uudelle keittiölle!! Millaiset kaapit ja muut ratkaisut olette valinneet?

Palataan taas!

-hw78-
 
Aamun punnitus 124,1kg, pudotusta viime viikkoon -1,2kg =) Enää 1,1kg niin raskauskilot on lähteny :) Ja 100g siihen kun eka -5kg on saavutettu :D Tästä se lähtee.

Muillakin on keittiöremppa menossa :D Mies asensi meille tänään uudet kaapinovet keittiöön :) Ihan kivat tuli, mies ite teki ja petsas. Niitä pitää vielä säätää ja vähä sipistellä niin sit voi laittaa kahvat kiinni. Mie sain valita sellaset sirot messinkiset vetimet :heart: Parin viikon päästä saadaan laatikosto, joka tilattiin keittiöliikkeestä. Tasot pitäs viel valkata ja tilata :p

Tervetuloa niinuliinu :heart:
 
Hellou!
Ihana löytää täältä tämmöinen mukavan tuntuinen joukko kohtalotovereita!
Toivon,että otatte minut mukaan laihtumaan kanssanne :)

Eli minä olen tämmöinen yli kolmikymppinen,kahden pojan äiti eteläisestä osaa Suomen maatamme.

Olen onnistunut turvottamaan itseni yli sata kiloiseksi.Pituutta on 175.
Okei,ollaan rehellisiä...kun tammikuussa kävin vaa^alla,se näytti 128kg :ashamed:

Ja silloin mua kyrsi tooooosi pahasti :headwall: etenkin,kun edellisen kerran lukemat oli 113...

Eli mä en harrasta vaakailua,käyn tosi harvoin.Nyt olis tarkotus hankkia uusi kunnon vaaka,ja alkaa seuraa myös lukemia.

Laihdutuksen olen saannut mielestäni loistavaan alkuun...edelleenkään en painoani tiedä,mutta housuistahan sen tuntee...ja peilistä.

Oon alkannu katsomaan mitä suuhuni laitan sekä liikkumaan.Käyn sauvakävelemässä,uimassa ja kuntosalilla.Lisäksi oon syöny tonalinia sekä liposinolia (vuorotellen)

Mutta eteenpäin mennään askel kerrallaan B)
 
tämän viikon punnitustulos 105,6kg eli -1kg viime viikosta JEEEEEEEE

Mitään vaikutusta ei tietysti ole eilisellä lähestulkoon paastopäivällä ja hikilenkillä..... No, lukemat on kuitenkin 12kg jo alkuvuodesta pienemmät, joten jotain on pakko ollu tapahtua.

Palailen myöhemmin katsoon teidän tulokset ja lukemaan muutkin jutut paremmin!!

iloisena tänään,
-hw78-
 
Nyt on ensimmäinen viikko takana ja paino oli 87.5kg eli -1.5kg viimeviikosta. Olen tosi tyytyväinen vaikka eilen kyllä teki ihan sairaasti mieli herkkuja! Tänään on luvassa kahviseuraa, joten leivoin eilen muffinsseja. Kamala kun ne polttelivat mieltä ja kun vielä sattui niin ikävästi, että poltin ekan pellillisen niin eihän nyt niitä voi vieraille tarjota.. Entinen minä olis varmaan raaputellut hiilet pinnalta ja pistellyt poskeensa kaikki 12 sekundamuffinssia :ashamed: No kuolasin niitä ja ihan yhden maistoin. Aamulla pistin kaikki pakkaseen, etten vaan sorru!! Ja kyllä helpotti kun eivät ole enää tuossa pöydällä huutelemassa mulle. Käyn ostamassa jotain kevyttä tarjottavaa, jota voin itsekin hartaudella mussuttaa :D


ipanapa-08 Ihanaa, ajattele..ens viikolla luku alkaa 6:lla !!!!!!!!! Onnittelut :)



Nyt hommiin, pikku-pomo tuossa jo huutelee aikas käskevään sävyyn..




Anu
 
Huomenta,

Miten te voitte saada noin hyviä tuloksia joka viikko :eek: :) ?

Mulla on edelleen paino 107 kg, tosin turvotusta on niiiiiiiin paljon, että sormukset tuntuu tiukalta. Ne on enemminkin olleet löysässä aikaisemmin. Huomasin olevani kuukautiskierron puolivälissä ja silloin yleensä mun ruokahalu kasvaa silmissä ja tulee muutaman päivän hurja turvotus. Tosi kiva kun tuon lapsen jälkeen kroppa alkoi reagoimaan jokaiseen hormonaaliseen muutokseen turpoamalla, päänsäryllä ja ruokahalulla
. Eli siis normaalia kovemmin.

Jos vaan kaikille sopii, niin lista ilmestyy päivän aikana, jossain vaiheessa. Mulla on töissä vähän kiirettä ja uudenuutukaisia jäseniä on tullut monta, joten pitää vähän lisäillä tietoja. Simpura kun ilmoittivat eilen, että tällä viikolla pitää olla neljännesvuoden raportointi tehtynä.... Viime vuonna oli kokeiluvuosi ja tänä vuonna piti aloittaa vasta sit kun on laadittu uudet säännöt. Ja nyt menevät ilmoittamaan parin päivän varoituksella lisähommasta
. Sori, oli pakko purkaa... :ashamed: .

Mutta nyt on pakko mennä kahville, jotta jaksaa laskea :x .
 


..........aloitusVK/lähtökg/cm...........VK kg/Pudotus......Tavoitekg
Iines79 1/............116kg/169cm..........107kg/-0,6kg.......70kg
HattiWatti78 1/...117,7kg/172cm........105,6kg/-1,0kg......77kg
Jennan äiti 2/......86kg/153cm.............. ? kg/- ?kg.............60-70kg
kippana 4/...........86kg/163cm.............. ? kg/+/-0kg........60kg
Kiin 10/................129kg/184cm............124,1/-1,2kg..........100kg
Taata 1/...............80kg/152cm...............73,5kg/-0,1kg..........57kg
nöpö80 2/............89,3kg/158cm...........? kg/+/-0kg.........alle 60kg
Katari 9/...............94,4kg/ 165cm............ ? kg/+/-0kg........68-70kg
Fantti11/..............106,1kg/170cm........... ? kg/+/-0kg.........65-70kg
ipanapa-08..........79,9kg/158cm...........70,5kg/-1,0kg.......60kg
Miiuliini85 14.......110kg/170cm........... ? kg/-? kg...............68kg
Mandi 14...............96,7kg/169cm...............?/?...................alle 70kg
hattiwattinen14....91,4kg/159cm............90,0kg/-0,4kg...........?
Lillinen 14.............95kg/165cm...............? kg/+/-0kg.........alle 70kg
martsu76 15.........92kg/158cm...............87,7kg/.....................?
ellapuu 15.............92kg/163cm..............92,4kg/+0,4kg...........?
anuaanua 15........89kg/158cm...............87,5kg/-1,5kg...........?
linttu06 16.............78kg/ ?cm.................................................50 kg
niinuliinu 16..........128kg/175cm............................................99kg

Ja pikku Pingu masussaan tasapainotteleva
Vio-la 6/............96kg/172cm....... 97 kg.....tasapainotella


Yritän muokata listasta toimivampaa. Mielipiteitä asiaan, tarvitaanko pituutta listassa ollenkaan? Olis helppolukuisempi, kun ei olisi niin kauheasti infoa.

Sitten, jos näet kysymysmerkin omalla rivilläsi, niin ilmoitathan puuttuvan tiedon. Kiitos ja kumarrus!

Iines

muoks. koskahan puuttuvia ihmisiä vois alkaa poistamaan listasta?
 
Tänään harmittaa kovasti se,että olen kipeänä :'(
Oli tarkoitus lähteä salille ja uimaan illalla,mutta jää taas...

Olen sairastellut todella paljon viimeisen vuoden ajan.Mulla mm. krooninen poskiontelotulehdus ja leikkaus takana.Olen ollut aika alamaissa ja useana päivänä vetäytynyt peiton alle suklaalevyn kanssa :ashamed:

Siksipä harmittaa aina,kun on saanut sellaisen mukavan liikuntavireen päälle,ja taas sairastuu.Nyt yritän silti pysyä terveellisessä ruokavaliossa.Tai siis en yritä, vaan PYSYN!

Tänään menen lekurille ja samalla reissulla ajattelin käydä ostamassa viholliseni,vaa´an... :/

JÄNSKÄTTÄÄ!!!!!

Palaan ehkä illalla kertomaan uudet lukemat.....jotka toivottavasti ovat hiukan edes pienentyneet...

Mukavaa keskiviikko päivää kaikille :wave:
 
Ai niin juu....tavoitepainoni tällä hetkellä on 99kg :LOL:

Eli kuhan alle sata sais....ja siitä sitten vielä toki pudotetaan lisää..mulla muuten kokemusta tosta ison määrän laihuttamisesta on..ennen lapsia sain puolessa vuodessa pois 30kg painonvartioissa....oli olevinaan silloin tosi helppoa :D
 
Hei kaikille!

Olitkin Iines kerennyt tehdää jo uuden listan. Minun tämän viikon tulos on 73,5kg eli -100g vain viimeviikkoon mutta onneksi on kuitenkin miinusta.
Nyt täytyy mennä kun on hiukkasen kiirus mutta yritän palailla myöhemmin kirjoittelemaan kuulumisia.
 
Iines, kiitos listasta!! Minusta se näyttää hyvältä, tosta pituudesta mietin kans, että tarviiko sitä olla, toisaalta siitä pystyy näkemään vähän suhteutettuna niitä lukemia. Kun mä ainakin mietin että miten joku voi haluta laihduttaa jos painoa on 80kg, mutta sit tietty kun suhteuttaa pituuteen.
Toisaalta, olisko sen pituuden sijaan kiva ilmoittaa esim. painoindeksi (ainakin niillä jotka haluaa). Minusta sitä olisi kiva seurata että miten kehittyy, sen suhteen pystyis vertaamaan itseään muihin, tai emmä tiedä onko se tarkoitus :ashamed: mä vaan olen jollain lailla sellanen että minusta on ihana kun on samassa tilanteessa olevaa porukkaa, en sinällään halua kilpailla.
Ja mä olisin vähän sitä mieltä että eikös voisi listalta poistaa ne, jotka ei oo esim. pariin viikkoon täällä pyörinyt, eikös sitä sitten pääse aina takaisin halutessaan, en tiiä, tää on vaan mun mielipide. Mutta kiitos kun viitsit tehdä listan!! :flower: :flower: :flower:

niinuliinu, tervetuloa mukaan, usko pois, kyllä se vaaka voi joskus vielä olla kaverikin, munkaan alla se ei enää huuda armoa kun alkuvuodesta jo hyvä pudotus takana!!!

Onnea kaikille hyville pudotuksille, ainakin Kiin, ipanapa ja anuaanua!!!

Täältä kyllä saa mahtavaa tsemppiä!!!!!!!

-hw78-
 
Kiitos Iines listasta munkin puolesta! :)

Tänään oli mullakin punnituspäivä, ja vaaka näytti 107kg. Eli pudotusta 1kg tälläkin viikolla. Kolme viikkoa oon noita pisteitä tähän mennessä laskenut, ja painoa pudonnut jo kolme kiloa! Tulee tosi hyvä fiilis jo näistä muutamasta kilosta, vaikka matkaahan on vielä paljon jäljellä... Ja varsinkin se oli kiva huomata että kolmessa viikossa vyötäröltä oli lähtenyt 2,5cm ja lantiolta 3,5. Tuntuu uskomattomalta :)
Kummasti saa lisää virtaa kun tietää että painoa on pudonnut, nytkin suunnittelen nappaavani koiran hihnanpäähän ja lähteväni lenkille ihanaan auringonpaisteeseen! :)

Niin just mietin että oonkohan mä esitellyt itteäni niinkun te muut ootte tehnyt? No kerronpa varmuuden vuoksi että olen siis 22v, naimisissa, ja vauvakuumeen kourissa. Ensimmäistä siis kaipaillaan. Joten ihan senkin vuoksi tässä painoa yritän tiputtaa...

Mutta tervetuloa uusille mukaan minunkin puolesta! Tsemppiä kaikille painonpudotukseen! :)
 
Musta olis kiva että olis pituus tai se painoindeksi, niin voi "vertailla" omaan tilanteeseen ja saada lisäpuhtia. Luo uutta uskoa hommaan kun voi samaistua kaveriin, jolla on samat lukemat mittarissa.

Kahvittelut on nyt kahviteltu ja yhdistin siihen päiväruuan. Laitoin kinkkupannaria.. Nyt pitäis lähteä salaatin tekoon, muuta pupellettavaa mulle ei tänä iltana taidetakaan enää tarjota. Tuliaiseks sain suuren suuren suklaarasian, joka on muovissa.. edelleen ja saa toistaiseks siinä pysyä :kieh: Pitää olla tiukka linja, jos antaa suklaalle pikkusormen se vie koko käden.

-Anu-
 
Tavoitepainoksi vois laittaa vaikka 70kg, tarkistetaan sitä sitten kun se on saavutettu. Yritän päästä joskus tuohon +/- 62kg..joskus.. Yleensä olen tässä kohtaa lisännyt että multa saa amputoida jonkun raajan tai ehkä jopa pari että paino lähentelee tuota 62:ta..mutta, mutta.. jos nyt yrittäis sinne näine kaikkine raajoineni :LOL:
 
Heippa kaikille ja kiitos smootie ohjeista joita täältä sain. Mulla on täydellinen takapakki laihikseen punnitus oli 93 tänään... :ashamed: :ashamed:
eli huonosti menee. Mutta asiaan kukahan teistä kertoi joistakin kapseleista joita oli hankkinut, löydän kyllä tuotteen kun on aikaa selailla taaksepäin, mut nyt kysyisin et onko ollu vaikutusta??? ja paljonko ne maksoi? ei kai auta kuin ottaa itteensä niskasta ja ´tukasta´ ja yrittää saada inspistä laihtumiselle..... :ashamed:

Kiitos listasta ja yritän sinnitellä vielä joukossanne, ja mun mielestä pituus on ok listassa olla.
Ilmoittelen sit jos minut saa pudottaa....
 
Apuva,mie unohin koko puntarin :headwall:
Asun tosiaa aika takapajulas,ja kun tänään kävin kaupungilla,ni piti se pirun vekotin ostaa...hmmm...näinköhän mie unohinkin sen ihan piruttani...ei ei.tarkotus oli oikeesti ostaa!

No,viikonloppuna sitten.

Joo,kävin lääkäri reissulla ja oon koko ensi viikonkin sairaslomalla,höh :(

Mutta sillä lekurireissulla tein jotain tuhmaa.... :whistle: :whistle: :whistle:

Kävin yksin syömässä kiinalaisessa seisovasta pöydäntä...ähky! Mutta empä sitte muuta oo tänää syönnykkään,kun äsken iltapalan.Tuli muuten oikeesti vähän paha olo,kun olen syönyt jonkin aikaa pienempiä annoksia,ja nyt tietty maistelin vähän kaikkea...

Tänään en oo lenkillekkään kyennyt ja salireissukin jäi sairastelun vuoksi...Tää sairastelu on mulle pahinta aikaa,silloin helposti ostaa lohdutukseksi itselleen jotain hyvää.No tänään en ostannut!

Täällä vaikuttaa olevan tosi mukavaa porukka :wave: Minkäs ikäistä sakkia täällä on noin about?

Katari: mulla tukena tonalinia ja liposinolia,,,,tonalin maksaa noin 35 euroa,,,tänään just purkin ostin.Tykkään tuotteesta,ja mulla ainakin antanut lisäpotkua suureen urakkaani!
 
Kiitos Iines listasta :flower: Miusta on ihan kiva, että listassa on pituus mukana, koska muuten mie näyttäsin läskeimmältä :snotty: :D Mutta BMI olis kans ihan ok, jos listaa halutaan "lyhentää" :)

Katari Mie käytän formoline L112:sta ja oon ollu tosi tyytyväinen siihen. En usko, että ilman sitä laihtusin sitä vauhtia, mitä nyt laihdun (>1kg/vko).
En ihan tarkkaan muista hintaa, olisko 80tbl maksanu 47? ja jotain päälle Verkkoapteekissa.

Kaikille sairastaville parantumisia :hug:

niinuliinu 27v. :wave:
 
Huh, onpa tänne tullut paljon luettavaa! Kiva aloittaa työpäivä vähän kevyemmin :) .

niinuliinu: Paljon parantumisia! Mä olin kanssa helmikuusta huhtikuuhun kipeänä, välillä poskiontelotulehduksessa, välillä vaan flunssassa ja sainpa vielä lopuksi angiinan ennenkun bakteerit ja virukset jättivät mut rauhaan. Uskon, että on rankkaa. Mulla laihdutus tökki aika pahasti tuon sairastelun aikana mutta toivonpa nyt että alkaa taas sujumaan. Ai niin ikä, no nikistä näkyy syntymävuosi mutta 29 tulee mittariin vasta elokuussa :) .

Katari: Mä yritän lähettää ne viimeiset motivaation säteet mitä multa löytyy. Tsemppiä!!!!

Okei, eli pituus pidetään listassa, mä en jaksa alkaa muokkaamaan niin paljon, että vaihdan pituuden painoindeksiin. Sorry, en millään viitsi :ashamed: .

Mä alan olemaan epätoivoinen :eek: . Mä en enää tiedä mitä mä teen väärin! Syön ihan tarkalleen pisteet, en ainakaan liian vähän, liikuntapisteitäkään en jätä syömättä. Joskus saattaa tulla 1-2 pisteen ylitystä mutta eihän sen pitäis lopettaa laihtumista, senhän pitäis hidastaa sitä. Mulla vaan paino nousee!!!!! Onneksi ei paljon mutta tänäaamuna +0,2kg. Miksi mä en laihdu? Enkä tosiaan liiku niin paljon, että sillä olisi vaikutusta painoon.

Onko täällä terveysalan ihmisiä, jotka vois kertoa mulle aiheuttaako antihistamiini (Kestine) nesteenkertymistä kroppaan? Mä joudun nyt keväällä, koivun kohta kukkiessa, ottamaan 2 allergialääkettä päivässä. Sen jälkeen on tuntunut, että mä olen lotiseva vesipatja :( .

Iines
 
Mä tein sen taas... Kirjoitin piitkää viestiä, lähes romaania ja palasin edelliselle sivulle tarkistamaan yhden jutun.. Ja koko kirjoitus katosi jonnekin pohjattomaan avaruuteen :headwall: Pitäisköhän ottaa muistilehtiö käden ulottuville että muistais mitä piti kommentoida.

niinuliinu Luin Tonalinista että toimis liikunnan kanssa.. Mitäs luulet, toimisko ilman?? Mä vihaan liikuntaa niin sydämeni pohjasta, että teen kaikkeni välttääkseni sitä!! Tonalin kyllä houkuttelis. Ostin Tolosen Dietkontrolia..Mutta parin päivän käytön jälkeen huomasin että sehän on tehty kalasta. Ei siis mikään ihme että sain nokkosrokon ja korvakäytävätkin kutis :kieh: Ei siis ollut mun juttu. Omaa tyhmyyttä, kun en lukenut tuoteselostetta tarkemmin.



Iines79
En ole terveydenhuollonammattilainen vaan ihan tavallinen lukujavaille-lääkäri :D , mutta mun ei tartte ottaa kun yks Panadol niin seuraavana aamuna paino on pikkusen korkeempi. Panacod ja kunnon migreenilääkket turvottaa jo ihan kunnolla, sormet tuntuu aivan nakeilta..

Keikkaa pukkaa.. Palaillaan

-Anu 34v.-
 

Yhteistyössä