Elämä voittaa täälläkin.. Kaupassa käyty ja nähty ihmisiä. Käy välillä vähän ahistamaan tää elämä, kun seurana on vaan tuo pätkä, joka vastaa kaikkeen vaan hymyllä tai kuola roiskuen
Mä kaipaan sanoja..
niinuliinu Täällä toinen päiväkodin täti.. Tuntuuko susta koskaan että olet jotenkin kangistunut pk:n kaavoihin ja yrität ujuttaa niitä myös kotiin
Meidän elämä on aikataulutettu ihan vanhaan malliin, syödään ja nukutaan niinkuin on ollut tapana :kieh: Ei tartte olla niin skarppina, kun kaikki on jo kerran ajateltu valmiiksi.. Kauhulla jo odotan että joudun töihin syksyllä 2010, niin ja ennemminkin jos rahat oikeesti loppuu. Jäin äippälomalle pientenryhmästä ja toivon hartaasti,, että joskus pääsisin isoille. Paljon lapsia ja vähän aikuisia ja kaikki hoidettavat pieniä tirriäisiä. Siinä menee suurin aika vaipan vaihdossa ja "lapsia pahoista paikoista" pelastaessa. Jos jokaista ehti hetken päivän aikana sylissä pitää niin oli ihme. Tehtiin ryhmän isojen (huom.2,5v). kanssa retki joelle ja syötettiin sorsia. Oli ihan kamala sumpliminen että saatiin aikuisia irrotettua sinne.. Nukkarissa yks retkeläinen sanoi että" Oli ihanaa, mennäänkö ens vuonna uudelleen?" Melkein itkin, siinä lauseessa oli kyllä napakasti kiteytetty koko asia, KIIRE. :'( Tuskin lapset osaavat kaivata enemmän kun saavat, mutta aikuisen sydäntä se sattuu. Edelleen huomaan, joskus hiekkiksellä ollessani vahtivani naapurin penskoja ja laskevani aina silloin tällöin, että kaikki ovat paikalla
Tästä porukasta.. Olen lueskellut vuosia näitä kaks+ palstoja, uskaltamatta kirjoittaa. Naiset tappelee, jo vääristä sanamuodoistakin. Eihän sitä uskalla avata suutansa, kun kokemuksesta tietää että ensin sanoo ja sitten vasta ajattelee.. Joten varokaa, mulla ei toi sensuuri aina pelaa, mutta en kyllä tahallani kellekään pahaa mieltä tahdo aiheuttaa. Ollaan vaan kaikki erilaisia ja ajatellaan omalla laillamme. Sehän on tän jutun rikkaus..
Iines79 Se lapsosten tekeminenhän on ihan kivaa puuhaa, mekin harjoiteltiin monta monta vuotta ennenkuin alettiin tositoimiin :kieh: Nyt eletään "veitsen terällä", tulee jos on tullakseen..ilman sen kummempia yrittämisiä. Pco:ssa on ne omat koukeronsa.. Olen kyllä niin onnellinen että sain edes tän yhden, toinen olis jo ihan lottovoitto. Ja onhan mulla noi 2 osa-aikasta lasta, jotka sain miehen mukana kylkiäisenä
Siivota on pakko..Kuvittele mielessäsi: kaksio, 58 neliötä, 3 lasta ja 2 aikuista, lapsilla oma huone ja me nukutaan olkkarissa.. Tää on kuin jostain Ikean kuvastosta- kun lattia pinta-ala loppuu laitetaan lisää hyllyjä seinille..
Kaikki aina kysyy, että haetteko isompaa asuntoa ja ovat ahdistuneita tästä.. No me tykätään kämpästä ja alueesta, eikä tuota rahaakaan ole paljoa.. Kun alettiin odottaa tätä nuorimmaista niin yks kysyi että minne aiotaan laittaa pinnasänky, vastasin vakavalla naamalla että suunnittelin sellasta, että yöks lasketaan lattialle ja päiväks vinssataan katonrajaan niin jää enemmän kulkutilaa.. Siihen loppuivat ne taivastelut..
Romaani lähenee loppuaan..jatkuu huomenna.
-Anu-