muita n.-33kg tiputukseen?

Huomenta, Nyt ahistaa.. kamalasti löytyisi tekemistä vaan kun ei huvita. Aurinko paistaa ikkunoihin ja ne on niin p******t, pihaa vois haravoida jos vaan jaksais ja sata ja tuhat muuta hommaa.. Ei huvita! Jos lähtis kaupoille ja ihmisten ilmoille, ehkä tää menis ohi.. Taidanpa keittää kahvit ja tuumailla.

Mukavaa alkanutta viikkoa, tästä se vaan paranee :D

-Anu-
 
Hyvät alkaneet viikot munkin (hillosellaisen) puolesta! =)

Sain itselleni lääkäri ajan huomiseksi,ja oon päättäny istua sen pakeilla tasan niin kauan,kun se keksii mulle pysyvämmän parannuskeinon |O lobotomia ehkä... :whistle:

Iines: käsitinkö oikein,että sullakin jonkinsortin sairastelu kierre menossa??? Siis tää on niiiin syvältä! Mulla tää on alkannu viime elokuussa ja loppua ei näy :'( Olen jäämässä vuorotteluvapaalle päiväkotityöstäni kesän aikana,ja uskon ja toivon,että sillä on suotuisia vaikutuksia mun terveyteen,,,,,

Eilen tuli tosiaan kakkuja vedettyä,täyskäriä sekä voileipäkaakkua,ja ihan sikahyviä,vaikka itse sanonkin,olivat :p Tänään on parempi pitää vissiin puuropäivä.

Mä rakastan leipomista ja ruoanlaittoa! Voisin vaikka joka päivä väkertää hienoja kakkuja...mutta tulisko joku ystävällisesti syömään ne????? Kun ne tuppaavat menemään allekirjoittaneen suihin :kieh:

Olen tosi iloinen siitä,kun löysin tänne teidän keskusteluporukkaan! Tuntuu oleva fiksua ja aikuista porukkaa :saint: Olen joskus pyörinny tuolla äitiparkissa,ja siellä saa paskaa niskaansa,kun suunsa avaa :eek:

Tsemppiä tälle viikolle :wave:
 
niinuliinu: Joo, jonkin sortin sairastelukierre, ei kylläkään noin pitkä kun sulla. Mä palasin hoitovapaalta töihin helmikuun alussa ja melkeinpä siitä saakka oon ollut flunssassa (ja syönyt 2 x 10 päivän antibioottikuurit). Samassa on poikakin ollut kipeänä ja on myös syönyt 2 x antibiootit korviinsa. Rankkaa aikaa, kun koko perhe on on/off-sairaana ja pitäis tosiaan rakentaa, käydä töissä, LAIHDUTTAA ja harrastaa liikuntaa. Sit vielä tyhmät aloitetaan se toisen muksun yrittäminen. Meille on varmaan jo tehty se lobotomia :whistle: ;) .

anuaanua: Jos ei huvita, niin anna olla :) . Sillä periaatteella mä meen eteenpäin. Tosin kämppä on sellainen kaatopaikka, ettei kestä päivänvaloa :LOL: .

Blääh, ei jaksais tehdä töitä. Siksi kai lusmuilen täällä palstailemassa :ashamed: .
 
Elämä voittaa täälläkin.. Kaupassa käyty ja nähty ihmisiä. Käy välillä vähän ahistamaan tää elämä, kun seurana on vaan tuo pätkä, joka vastaa kaikkeen vaan hymyllä tai kuola roiskuen :LOL: Mä kaipaan sanoja..

niinuliinu Täällä toinen päiväkodin täti.. Tuntuuko susta koskaan että olet jotenkin kangistunut pk:n kaavoihin ja yrität ujuttaa niitä myös kotiin :) Meidän elämä on aikataulutettu ihan vanhaan malliin, syödään ja nukutaan niinkuin on ollut tapana :kieh: Ei tartte olla niin skarppina, kun kaikki on jo kerran ajateltu valmiiksi.. Kauhulla jo odotan että joudun töihin syksyllä 2010, niin ja ennemminkin jos rahat oikeesti loppuu. Jäin äippälomalle pientenryhmästä ja toivon hartaasti,, että joskus pääsisin isoille. Paljon lapsia ja vähän aikuisia ja kaikki hoidettavat pieniä tirriäisiä. Siinä menee suurin aika vaipan vaihdossa ja "lapsia pahoista paikoista" pelastaessa. Jos jokaista ehti hetken päivän aikana sylissä pitää niin oli ihme. Tehtiin ryhmän isojen (huom.2,5v). kanssa retki joelle ja syötettiin sorsia. Oli ihan kamala sumpliminen että saatiin aikuisia irrotettua sinne.. Nukkarissa yks retkeläinen sanoi että" Oli ihanaa, mennäänkö ens vuonna uudelleen?" Melkein itkin, siinä lauseessa oli kyllä napakasti kiteytetty koko asia, KIIRE. :'( Tuskin lapset osaavat kaivata enemmän kun saavat, mutta aikuisen sydäntä se sattuu. Edelleen huomaan, joskus hiekkiksellä ollessani vahtivani naapurin penskoja ja laskevani aina silloin tällöin, että kaikki ovat paikalla :LOL:

Tästä porukasta.. Olen lueskellut vuosia näitä kaks+ palstoja, uskaltamatta kirjoittaa. Naiset tappelee, jo vääristä sanamuodoistakin. Eihän sitä uskalla avata suutansa, kun kokemuksesta tietää että ensin sanoo ja sitten vasta ajattelee.. Joten varokaa, mulla ei toi sensuuri aina pelaa, mutta en kyllä tahallani kellekään pahaa mieltä tahdo aiheuttaa. Ollaan vaan kaikki erilaisia ja ajatellaan omalla laillamme. Sehän on tän jutun rikkaus..

Iines79 Se lapsosten tekeminenhän on ihan kivaa puuhaa, mekin harjoiteltiin monta monta vuotta ennenkuin alettiin tositoimiin :kieh: Nyt eletään "veitsen terällä", tulee jos on tullakseen..ilman sen kummempia yrittämisiä. Pco:ssa on ne omat koukeronsa.. Olen kyllä niin onnellinen että sain edes tän yhden, toinen olis jo ihan lottovoitto. Ja onhan mulla noi 2 osa-aikasta lasta, jotka sain miehen mukana kylkiäisenä :D

Siivota on pakko..Kuvittele mielessäsi: kaksio, 58 neliötä, 3 lasta ja 2 aikuista, lapsilla oma huone ja me nukutaan olkkarissa.. Tää on kuin jostain Ikean kuvastosta- kun lattia pinta-ala loppuu laitetaan lisää hyllyjä seinille.. :LOL: Kaikki aina kysyy, että haetteko isompaa asuntoa ja ovat ahdistuneita tästä.. No me tykätään kämpästä ja alueesta, eikä tuota rahaakaan ole paljoa.. Kun alettiin odottaa tätä nuorimmaista niin yks kysyi että minne aiotaan laittaa pinnasänky, vastasin vakavalla naamalla että suunnittelin sellasta, että yöks lasketaan lattialle ja päiväks vinssataan katonrajaan niin jää enemmän kulkutilaa.. Siihen loppuivat ne taivastelut.. :LOL:

Romaani lähenee loppuaan..jatkuu huomenna.

-Anu-
 
Iltaa!

Saisinkohan nyt ihan rauhassa kirjoittaa tän viestin ja samalla vaikka lueskella teidän muiden viestejä, edes tän yhden sivullisen verran. Lapsoset kyllä vielä nukkuu, mutta toivoa on että tytär pian menisi unille, kun on vajaan tunnin nukkunut päiväunia.

Ison ilon aiheutti vaaka 78,6 näyttämällä. Alan olla urakkani puolivälissä. Kadonneita kiloja nyt 16,2 ja kyllä toinen mokoma saisi vielä lähteä. Ja ehkä sittenkin vähän... Haaveita, haaveita...

Ja sitten tytärtä nukuttamaan.
 
Ja maanantai-iltaa vielä! Onpas kiva kun täällä löytyy jutunaihetta!!

Katari mäkin mietin noita Formolineja kun Kiin niitä suositteli, tosin meilläkin kolmas lapsi toiveissa, joten en taida uskaltaa mitään ylimääräisiä aineita saada kroppaani.

niinuliinu ja iines harmi toi sairastelu, stressaa varmasti kun on vielä tautikin ja pitäis kuihduttaa. Ja niinuliinu, mä kanssa tykkään leipoa ja kokata, ja se jotenkin korostuu silloin kun pitäis laihduttaa, mistä lie johtuu? Perhe tietysti tykkää kun on leipomuksia jos jonkinlaista.

nöpö sullahan on ihan mahtava pudotus! Ja se tuntuu ja näkyy varmasti, koska tuohan on prosenteissa jo kauhee pudotus. Siinä ei mun -12kg tunnu missään... Varmasti vaikeutuu aina koko ajan tää pudottaminen, mutta hyvä tsemppi vaan päälle!

Mä aion ilmoittaa lukemat taas ke-aamuna. Tänään on ollut kituutuspäivä ja tarkoitus on kituuttaa huomennakin vielä. Viikonloppuna tuli vähän mässättyä liiaksikin. En tiedä onko tääkään pidemmän päälle hyvä että mun laihdutus on suurinpiirtein tällainen: kolmena päivänä viikossa syön tosi vähän, max 500kcal (noin suurinpiirtein, en laske pisteitä) ja sitten muina arkipäivinä syön terveellisesti mutta ihan normi ruuat ja sitten yleensä viikonloppuna syön ihan sillai kun mieli tekee, tosin en karkkia ole syönyt vuodenvaihteen jälkeen, mistä olen tosi ylpeä :saint: Ja mähän tiedän ton että lopulliset tulokset saadaan vaan rauhallisella tahdilla ja elämäntaparemontilla....siihen ei totisesti kuulu kidutuspäivät viikon ensimmäisille päiville.. :ashamed:
Joopa joo, maha kurnii, taidan käydä juomassa vähän sokeritonta marjakeittoa.
Kuopus rohisee, toivottavasti saa kuitenkin yönsä nukuttua hyvin.
-hw78-
 
Huomenta!minun aamun tulos oli 89,5 =) ekaa kertaa piiitkiiin aikoihin alle ysiluvun :) ...minun tavoitepainoksi voisi aluksi laittaa vaikka 80 ja siitä pitäisi kyllä vielä tiputtaa70asti jne.jos en heti ota liian isoa palaa haukattavaksi :D kävisikö näin :saint: mukavaa päivää ja tsemiä kaikille :wave: :flower:
 
viikonloppu oli ja meni ja oli kyllä niiin kiireinen,että huh huh.lauantaina ja sunnuntaina olin pojan kanssa koko päivät jalkapallo kentällä ja sieltä ku kotia päästiin ni äkkiä pojalle ruoka ja taas lähettiin liikkeelle,hmm joten mun syöminen oli todella heikkoa :ashamed: nooh sitten sunnuntain yöllä aloin oksentelee :'( tuli jonkinlainen vatsatauti, tai jotain,mutta nyt alkaa helpottaa paino tippunu viime viikolta 1,3kg eli nyt painan86,4
 
hattiwattinen, martsu76, nöpö80, teillä on upeita pudotuksia, onnea
.

HattiWatti78: Ei kai sillä niin väliä, että millä tyylillä saa pudotuksen aikaiseksi :D . Onhan siinä sitä aikaa harjoitella uutta elämäntapaa, kun koittaa saada painon pysymään alhaalla. Se tasapainottelu vasta suuritöistä onkin. Toivottavasti lapsen rohinat lähtee ilman suuria sairasteluja :) .

anuaanua: Onhan se lasten teko ihan mukavaa puuhaa. Miehen mielestä vois harjoitella vaikka joka päivä. Mistähän se sen ajan nyhtäis...

Meillä taas esikoinen tärppäsi (mun ylipainosta huolimatta) jo toisesta kierrosta, joten toiveita olisi, ettei toisenkaan kanssa tarvis odotella kovin pitkään. Oonhan mä jo kevyempi, kuin esikoisen alkuraskaudessa (kokonaiset 1,6 kg kevyempi)
.

Paino sahasi tänään vaa'alla +/-2kg mutta valkkasin sieltä useasti esiintyvän luvun 106,4kg. Eli viikkotulos -0,6 kg. Ihan ok, kun ottaa huomioon viikonlopun mässäilyt.

Jaahas, pitänee tehdä hommia. Ilmapiiri on sähköinen, kun pomo ja työkaveri otti yhteen... :eek:

-Iines-
 
Apua, huomenna pitäis käydä "oikeesti" vaakalla ja tänään se pahus näytti taas samat 87,5. Syytän rankasti eilistä kinkkukiusausta tai näitä ällöttäviä naistenpäiviä, jotka pitäis alkaa tänään..Jos tän päivän ananakset ei tehoa niin vaihdan vaakaan uuden patterin, nyt on vika kyllä jossain toisessa kun minussa ja mun pohjattomassa herkkuhimossa. Huomenna on totuuden hetki.. Aamulla kuuluu :kieh:

-Anu-
 
Nyt sain tulostettua ne smootie ohjeet, KIITOS taata!
Ja minun aamuinen lukemani on 93.1KG, en tiijä mitä oli ennen enkä halua tietää :ashamed:
Hienoja tuloksia tytöt!
Ja tilasin eilen ne formolinen kapselit, odotan niitä innolla....... vaikka eihän ne ihmejuttuja ole, suurin syy painooni on makeiset!
 
ARGH! Mä olen niiiiiiiin vittuuntunut työhöni ja esimieheeni että savu nousee korvista ja tuntuu että tähän tuskaan ei auta kun 200g fazerin sinistä. Jota ei nyt onneksi ole tarjolla, ja mun täytyy nyt hieman tasotella ennen kauppaan menoa etten sorru. Koska enhän halua että mun laihiskin sortuu sen noita-akan takia....

No joo se ongelmista, ei pidä murehtia kun on kaunis kevätpäivä. ja vapaata töistä huomiseen asti... Kunhan lapset on syöneet lähdetään ulos nauttimaan auringosta. Ja illalla aion mennä vielä spinningiinkin.

Aamupaino oli tänään 78,3 joten alenemaan päin ollaan menossa...

HW78 Aika usein menee tää mun laihdutus samaan, eli 1-2 päivää mässäilen niin että tulee syötyä liki viikon pisteet ja sitten vedetään muutama alle 10 pisteen päivä. Ja tuohan ei missään nimessä ole terveellistä, mutta niin kauan kun se toimii niin olkoon olematta... Ja kunhan pääsen lähemmäs sitä tavoitepainoa niin kai ne ruokailutavatkin siitä muodostuu järkevämmiksi... Ja totuushan on että joskus on pakko saada herkutella muuten ei jaksa.

HW Paljon onnea uudesta kymmenluvusta, nuo on aina hienoja hetkiä :flower:

Aurinkoista laihdutusviikkoa kaikille :)
 
Justjoo.... Just pääsin kehumasta, että miulla se paino vaan tasaseen laskee niin paska eilen vaaka näytti 125,6kg, +1,5kg viime viikkoon!!! |O |O |O Kyllä syö naista. En koko viikonloppuna muistanu ottaa nuita formolineja ruoan kanssa ja sunnuntaina söin vielä suolapähkinöitä niin nestettäki tais kertyä. Ärsyttävää, kun niin pitkään meni niin hienosti :kieh:
Nyt syön Marianne-rakeita vitutukseen :snotty:
 
Tiistai-iltaa!

Meillä kuopus kauheessa taudissa edelleen, inhottavaa kun pieni sairastaa. Surkee olotila on onneks tavallisuudesta poiketen myös vähentänyt mun ruokahalua, joskin nyt olen vähän tarkoituksellakin ollut nälässä kun huomenna on se punnitus.

nöpö, ikäviä juttuja noi työpaikan sisäiset kahnaukset, toivottavasti jäi fazeri kauppaan ja sait spinningissä polkee kiukut pellolle :)

kiin älä murehdi tota painonnousua, olishan se kiva jos se koko ajan menis kilon alaspäin, mutta ens viikollahan sulla voi olla pudotusta enempi, varmaan ne suolapähkinät on turvottanu.

Iines, mäkin taidan olla nyt samaa kokoluokkaa kun olin silloin kun esikoista aloin odottaa, ja tarkoitus olisi vielä tästä tiputtaa ja sit jos plussaan niin pitää paino samoissa lukemissa. Juuh, ja se lastenteko on kyllä ihan mukavata :whistle: Mulla on vielä kaikenlisäksi noita ovistestejä ja tuntuu että täähän on nyt ihan välineurheilua, mut kun mietin että jos ton h-kierukan poisoton jälkeen jollain lailla on sekasin noi kierrot niin tietäis vähän että koska olis hyvä hetki pupuilla :saint:

anu, mulla ainakin menkkojen aikaan vaaka näytti pahimmillaan 2,5kg enemmän ihan päivittäin mitattuna, voi että otti nuppiin.

martsu, paranemisia!!

kaikille hyville pudotuksille iso :flower:

toivotaan että meikkiksen lukemat myös hyviä huomenna, iines, koitan muistaa heti aamulla laittaa lukemat että saat listalle!

maha kurnii.... toisaalta aika ihanakin fiilis, taidan olla vähän masokistiluonne.... B)

huomiseen,
-hw78-
 
Hei kaikille!!!

Ihanaa kun teillä on tullut tänne niin kovasti juttua ja anteeksi ettei minua ole juuri näkynyt. tuntuu että viimeviikko on menny ihan siivillä ja minä en ole kerenny oikein tehdä mitään. Tämän aamun paino oli 73,4kg joten taas vain -100g ja olisin odottanut hieman parempaa tulosta kun viikonloppunakin välillä oli parempia lukemia (73,1kg) mutta tuohon on kai nyt tyydyttävä tällä viikolla. Käyn kuiten huomenna varulta puntarilta jos jotain olisi tapahtunut mutta epäilempä suuresti kun tuli vedettyä jäätelöäkin melkein puol pakettia tuossa alku illasta.

Vaikka paino ei oikein ole nyt tippunut niin silti mulla on ollu hyvä meno päällä. Olen alkanut käysä kuntosalilla ja pysytellyt erossa herkuista (paitsi tänään) mutta pisteitä en ole taaskaan saanut aikaiseksi laskea, se on muka niin työlästä se syömisien ylösmerkintä ja pisteytys että mulla se pakkaa unehtumaan heti muutaman päivän pisteiden laskun jälkeen.

Minulla on täällä myöskin poika taas sairaana ja jo kolmas lääkekuuri korvatulehdukseen 2kk aikana. Viikon se kerkesi olla "terve" edellisen kuurin jälkeen. Kovasti käy sääliksi pientä kun jo nyt joutuu kärsimään kaikista taudeista (ikää 9kk) ja minä tietenkin syytän itseäni nuista taudeista vaikka varmaan mitään tuolle en voi tehdä.

mutta nyt minun on pakko lähteä nukkumaan. anteeksi että en tällä kertaa kerkeä kommentoimaan teidän juttuja enkä osallistu keskusteluun kuin vaan omilla jutuillani mutta lupaan palailla turisemaan teidän seuraksi kunhan tämä "hillitön kiire" hellittää (mistähän sitä kiirettä täällä kotona saa aikaiseksi).

Terkuin Taata

ps. oletteko käyneet katsomassa MTV3:n olet mitä syöt ohjelman netti sivuja? siellä on kaiken laisia vinkkejä ja ruokaohjeita (tai ainaski pitäis olla). Minä eksyin yksi päivä niille sivuille ja ne vaikutti ihan mielenkiintoisilta sivuilta, en vain silloin kerennyt sen kummemmin niitä selata kun oli taas se "hillitön kiire". mutta kunhan tuota ylimääräistä aikaa on (saahan sitä ainakin toivoa että joskus olis ylimääräistä aikaa) niin käyn tutkiin sivuja tarkemmin.
 
Vaakaan on hommattava ne patterit.. Se ryökäle näytti 87.4kg eli pudotusta vaan -100g viimeviikolta :headwall: Ja niitä samperin menkkojakaan ei kuulu eikä näy, vaikka eilen olisi pitänyt alkaa. Ikinä ei Teroilla ole olleet edes päivää myöhässä.. |O Ahistaa !! No, ens viikon pudotuksen on pakko olla suurempi, kun kuitenkin olen ollut ihan ruodussa. En laske pisteitä enkä kaloreita vaan katson että annokset on sopivan kokoisia ja terveellisiä, pitää vissiin alkaa tutkia asiaa tiukemmin.

Sairaille paranemista ja kaikille voimia vastustaa kiusauksia :hug:

-Anu-
 
Huomenta kaikille!!!

Yllätys oli tänään valtava kun puntari aamulla näyttikin 72,9kg eli -600g viime viikkoon, nyt on kyllä tosi hyvä olo, vaikka eilen tuli vedettyä sitä jätskiä ja illallakin vielä ruokaa niin silti näin hyvä tulos. Tästä on taas mukava jatkaa!

Terkuin taata
 
Aamupäivää,

Täältä flunssainen ilmoittautuu kotoa. Jäin lepäämään täksi päiväksi, kun oli niin surkea ja vähän kuumeinen olo. Yö meni huonosti, kun tavara valuu nenästä/onteloista kurkkuun, niin tuntuu kuin tukehtuis. Aamuyöstä aloin palella eikä nukkumisestä tullut mitään. Yskäkin vaivaa, samoin kurkkukipu. Jospa huomenna pääsis töihin saakka...

Meillä kans työpaikalla oli eilen kireä tunnelma. Pomo oli huonolla tuulella, kun tosiaan työkaverin kanssa sanallisesti taistelivat. Pomo tiuskaisi mulle iltapäivällä kahvipöydässä että taasko sulla on nuha. Joo'o, on mulla nuha ja vähän muutenkin flunssa. Ihan kun tahallaan olisin sen hankkinut. Mä juoksenkin ympäri kaupunkia kieli pitkällä, jotta saan flunssan.... Ajattelemattomia ihmisiä :( .

Painopolitiikasta, eilen tuli pieni repsahdus. Mielipahassa työpäivän jälkeen napostelin mozzarellaa, täysrasvaista, ja siinähän se hujahti koko klimppi illan aikana :ashamed: . Onneksi paino oli samassa tänä aamuna, tosin heilahteli 105,8 kg paikkeissa mutta palasi eiliseen 106,4 kg.

Täytyy mennä taas huilaamaan. Palaan iltapäivällä uusiksi. Teen listan silloin ja kommentoin teidän muidenkin painoja ja juttuja :) .

-Duhadedäided Iides-
 
Kääk, en huomannu heti aamulla tulla koneelle.

Mutta tässä lukemat:

paino 105.0kg eli pudotusta -600g, oon tosi tyytyväinen, vaikka osasin vähän aavistaakin kun olin nestepaastolla miltei ma ja ti..... :ashamed: Tää tarkottaa vaan sitä ettei ensi viikolla ole odotettavissa kummoisempaa tulosta. Nyt on vanha vaiva vielä jalassakin enkä pääse spinningiin enkä bodypumpiin.

Palaan vielä illalla.

-hw78-
 
En viitsi pitkästi kirjoittaa,ottaa päähän vaan taasen kerran. Kuopus kipeä,korvatulehdus tietty taas. Ja kun olen tässä kotona niin mussutimussuti vaan. Huoks.
paino oli maanantaiaamusta 92,1 eli -300g.Juhuu :xmas:

Tuntuu oikeasti siltä että MIKS MÄ VAIVAUDUN kun ei tästä kuitenkaan mitään tule?!?!
 
Moi! Miulla jäi viime viikolla tulos ilmottamatta, kun en kerenny koneelle ollenkaan. Päivät menee tosi nopsaan. Painon pudotus tosi vaikeeta ja tän viikon tulos -100g eli paino 104kg. Nyt pitäs jostain se karannut motivaatio löytää. Aurinkoista keskiviikko päivää kaikille
:flower:
 
aamulla taas repäsin ja lähdin tunnin reippaalle kävelylle,ja vielä mietin,että jos illempaa polkisin kuntopyörällä hmm no saa nähä tuleeko poljettua se jää nähtäväksi.taas kohta :D kun tuo viikonloppu ois tuloillaan ni mietin,että jos jotain pientä kevyttä herkkua,vois maistella :p mitä te suosittelisitte?
 
Mistäs me saatais lisää motivaatiota, kun tuntuu että monella se on ajoittain aika vähissä?? Minä tarttisin ainakin ja paljon :D Ärsyttävää kun ihan tosissaan on katsonut mitä suuhunsa pistää ja silti vaan 100g on pudonnut. Jos pudotukset olisi reippaampia niin varmaan motivois enemmän. Syömisiä suostun tarkistamaan, mutta liikuntaa en suostu lisäämään..

On varmasti rankkaa kun perheessä sairastellaan, meillä ollaan onneksi oltu terveenä. Yösyötötkin tuntui jo ihan tarpeeksi rankoilta, vaikka meillä syötiin vähän ja nukuttiin paljon. Oli ihan pakko pitää karkki- tai keksikulhoa mikron vieressä että sai yöllä suun makeaksi :p ja pysyi hereillä.Paino oli tippunut jo ennen raskautta-lukemiin vaan hyvinpä sain syötyä itselleni 5kiloa lisää..Kyllä ottaa päähän. Onneksi nyt nukutaan läpi yön :LOL:

Lähdettiin aamulla ulkoilemaan kun oli niin ihana ilma. Notkuin leikkipuistossa tän puol vuotiaan kanssa melkein 3 tuntia. Kyllä oli ihanaa, tapasin samalla vanhoja työkavereita. Ihan tuli ikävä töihin..Vaan se taitaa olla ohimenevää. :LOL:

Huomiseen..

-Anu-
 
Anu: Ihanaa luulin et olin ainut joka söi suklaata tms kun syötin vauvaa yöllä.... ei olis edes tarvinnu mennä keittiöön (imetin) mut silti vaan hiippailin syötön jälkeen palkitsemaan itseni.
Olen tästä paheestani kertonut joskus, ja saanut hyvin ihmetteleviä katseita et syöt yöllä ja karkkia!!!
Minä en käynyt puntarilla tänään, meinasin yrittää et ens viikkoon mennään,
paino oli eilen 93.1 ja nyt yritän mennä keveällä ruoalla....
 

Yhteistyössä