muita n.-33kg tiputukseen?



.........aloitusVK/lähtökg/cm......VK12 kg/VKpudotus....Tavoitekg
Iines79 1/............116kg/169cm..........107,6kg/-1,0kg.......70kg
HattiWatti78 1/...117,7kg/172cm.........107,9kg/+/-0kg........77kg
Jennan äiti 2/......86kg/153cm..............79,1kg/+/ -0kg.......60-70kg
kippana 4/...........86kg/163cm.............. ? kg/+/-0kg........60kg
Kiin 10/................129kg/184cm............126,2/-1,1kg..........100kg
Taata 1/...............80kg/152cm..............75,1kg/-0,2kg........57kg
nöpö80 2/............89,3kg/158cm...........80,5kg/+0,4kg.......alle 60kg
Katari 9/...............94,4kg/ 165cm............ ? kg/+/-0kg.........68-70kg
Fantti11/..............106,1kg/170cm.........104,3kg/-0,3kg.......65-70kg
ipanapa-08...........79,9kg/158cm...........73,5kg/-0,5kg........60kg
Miiuliini85 14........110kg/170cm..............109/-1,0...............68kg

Ja pikku Pingu masussaan tasapainotteleva
Vio-la 6/............96kg/172cm....... ? kg.....tasapainotella


 
No niin, siinäpä se totuuksien lista taas on :) .

Miiuliinille tervetulotoivotukset! Mukaan mahtuu kyllä ja ehkäpä sinä pystyt tuomaan meille motivaation tuulahduksia, kun joskus tuntuu laihdutus tökkivän. Mikä sun tavoitepainosi on? Vai jätetäänkö tuo 80? Laitoin sen luvun, kun toivoit 30 kg:n pudotusta.

ON: Paino pysyy samassa, ei siis mitään uutta siltä suunnalta. Pisteissä oon pysynyt kohtalaisen hyvin. Maanantaina maistelin kylässä hiukan jätskiä, joka onneksi oli kevytversiota.

Aurinkoista viikon jatkoa kaikille!
 
Kiitos Iines listasta!! Ja Miiuliinille oikein valtavat tervetulo toivotukset!!!

Meillä onkin ollu nyt viime viikolla hieman hiljaista, vai tuntuuko se vain siltä? En ole kyllä ollut oikein aktiivinen itsekkään kun masensi koko homma mutta nyt tämä alkuviikko on taas lähtenyt aika lupaavasti. Tänään paino oli 74,8 joten -300g jo eiliseen ja 900g vielä matkaa siihen parhaimpaani. Olen nyt joka aamu pakottanut itseni muistamaan sen vaa'alla käynnin että näkee päivän tilanteen ja jaksaa päivän tsempata.
Mutta nyt täytyy lähteä aamupalan laittoon kun olen sen kanssa jo vitkutellut niin kauan että läpset on varmaan nälissään.

Hyvää viikonjatkoa kaikille!!!!
 
Huh, olipa helpottavaa huomata että tämä lista on kumminkin hengissä vielä!! Mulla meinas tulla kauhee repsahdus kun ajattelin ettei tänne enää kukaa kirjottele!!

Iines, kiitos listasta, mulle voit laittaa tämän viikon painoksi 107,9kg eli pudotus 0,0kg.. Oon silti tyytyväinen, koska oon oikeesti mätystäny aika hulluna. Mutta karkkiin en ole koskenut!

Miiuliini, tervetuloa ja koitahan saada meihin muihinkin tsemppiä!!


Nyt on tarkoitus tänään olla tosi pienellä ruualla, aamulla oli Nutrilett-pirtelö ja lounaaksi -patukka. Illalla täytyy varmaan syödä lämmin kasvisruoka, ajattelin tehdä sellasen wok-nuudelijutun, tai sit pelkkiä kasviksia paistettuna. Ja sokeritonta mansikkakeittoo... aah, sitä onneks voi juoda melkein hyvällä omallatunnolla! Ja ihan hirvee tsempitys päälle!! Mulla olis semmonen välietappi toukokuun lopulle ja silloin tarttis olla tästä -10kg, voi olla kova tavoite, mutta pakko on yrittää. Silloin ajattelisin että mahtuisin kokoon 44/46 ainakin yläpäästä, alapää on nyt 50, mutta sekin olis ihana saada edes 46:een, mä olen kyllä tosi "persevä"

:D

-hw
 
HattiWatti: Mä ainakin tarvin tän meidän ryhmän, muuten en pysty tähän urakkaan. Kun tästä tervehtyisi lopullisesti, niin pääsis kunnolla taas vauhtiin.

Tuo persevä on niin mainio sana :D . Mä taas oon tissivä (rintava on niin tylsä ;) ). Mä oon jo päässyt alaosassa 46-48 saakka mutta yläosissa tuun varmaan ikuisesti olemaan 48 kokoa :headwall: . Alkaa jo nyt näyttää ikävältä, kun paitapuserot pussittaa muualta paitsi rintojen kohdalta. Eikä sekään ole nättiä, kun nappien kohdalta paita kiristyy ja iho pilkottaa välistä :x .

Meillä ruokana tänään makaronilaatikkoa. Täytyy vaan höyryttää lisukekasviksia, kun muuten se ei ole tarpeeksi täyttävää. Iltapalana aion syödä taas Elovena-puuroa ja pakastemansikoita :p.
 
Kiitos kaikille tervetulotoivotuksista! :)

Tänään oli mulla punnituspäivä, ja se näytti 109kg, eli pudotusta 1kg! :)
Iines79 voit laittaa mun tavoitepainoksi 68kg, se on luku josta haaveilen.. Ja yritän toteuttaa!!!
Oli kyllä mukavaa että painoa oli tippunut se kilo, kun jännitin sitä jos se ei oo muuttunut mihinkään. Nyt täytyy täs vaan alkaa liikkumaan enemmän, se kun on ollut viime aikoina aika vähäistä mulla. Eilen onneksi sain itteni polkemaan kuntopyörällä 4km, joten tästä tämä liikkuminenkin alkaa! :)
Nyt pitää vaan tuo mies saada illalla lähtemään lenkkiseuraksi, kun yksin ei tuu kumminkaan mentyä.

Eli kaikki vaan ulos ihanaan kevätilmaan reippailemaan! :)
 
Hellurei!

Ja Iinekselle kaunis kiitos listasta! Tuo mun viikkotulokseni oli siis +400g... Ja siinä tuo paino pyörii edelleen, ei sitten millään laske alle 80kg:n. Mutta toisaalta oikeestaan tyttären syntymästä tammikuulle taistelin sen kanssa että sain painon alle 90kg:n pysyvästi, joten täytyy toivoa ettei tän kymmenluvun rikkomiseen ihan niin kauan mene...

Miiuliinille tervetuloa joukkoon... Kiva saada uusia nimiä mukaan ja oikeen hieno on ollut sun eka viikkopudotus!

Ihanan aurinkoista on nyt ollut pari päivää, on tullut ulkoiltua oikeen kiitettävästi, tuntuu että jaksaakin enemmän kun aurinko paistaa... Mutta nyt odotan että tuo lätkä loppuisi ja Greyn anatomia alkaisi, viikon kohokohta...
 
Miiuliinille onnittelut hyvästä viikkopudotuksesta. Lisään sun tiedot listaan :)

Mulla hiki virtaa vieläkin, oltiin pojan kanssa aamulla 1,5-v. neuvolassa ja piti kaksi kertaa riisua ja pukea kun terkkari ja lääkäri halus ottaa erikseen meidät vastaan. Vanhassa neuvolassa oli paremmin, kun samalla riisumisella mentiin terkan ja lääkärin jutut läpi. Mä en muuten tajua miten meidän lapsi poikkeaa vanhemmistaan näin paljon. Mä oon tämmöinen paksu pullura eikä ja mies on lyhyt ja etupainotteinen, joskin normaalipainoinen. Meidän lapsi taas on ikäisekseen piiiiiitkä ja taas hurjan laiha. Pituutta oli 88,4 cm ja painoa 12,1 kg. Käyrillä menee pituuden suhteen +2 ja painon suhteen -1, ihan sallitun alarajalla. Ihan omituista :| .

Oma paino pysyy edelleen samassa mutta mä toivon sen putoavan huomenna, niin se on aina mennyt. Pisteissä oon pysynyt kohtalaisen hyvin, tosin tänään ostin Sisu Horna-salmiakkipussin työpöytä-kaveriksi. Siinä pussissa on vaan 40 grammaa, mutta tosi monta, joten käy hyvin laiharille. Joskus muistaakseni katsoin ostajan oppaasta että siinä pussissa olis jotain 2-3 pistettä. Tosi vähän! =)

Lounasaika alkaa tulla vastaan, joten toivottelenkin jokaiselle pitkää pinnaa ja tsemppiä torstaipäivään!

Iines
 
Iines, meillä kans viikon päästä pojulla 1,5v neuvola, se on kanssa sellanen "kukkakeppi", tosi hoikka ja siro ja pitkä. Syö kyllä ihan hyvin kun vaan ehtii ja malttaa istua pöydässä. Ei varmaan ihan noin pitkä ole kuin teidän poika, tai ei sitä tiiä, kyllä kaikki vaatteet on ainakin pieneksi tulleet. Esikoinen meillä on pitkä +2 ja tanakkakin +1 tai +2, on se jännä miten on mukelot niin erilaisia. Mutta me ollaan samankokosia sun kanssa, vaikka mä oonkin persevä ja sä oot tissivä :LOL: :LOL: :LOL:

nöpö, sullahan on ollu jo ihan mahtava pudotus kaikenkaikkiaan, kyllä se vaan niin taitaa olla että sit kun paino vähenee niin laihduttaminen vaikeutuu. Mun hiljainen tavoite häämöttää myös 10 kg:n päässä, mutta kun toi satanen menee rikki niin en enää ikinäikinä päästä itteeni sen ylitse! Tietty jos tässä paukahtaa paksuks niin voi olla vaikeempaa... mutta hyvähän se olis jos sais painon pidettyä samassa.

Miiuliini, onnee hyvästä pudotuksesta! Kyllä se vaan tekee hyvää kun aloittaa sen liikkumisen, itse aloin käydä bodypumpissa ja jumpalla ja nyt oikein erikseen mietin koko ajan että koska seuraavaksi pääsisi salille, en olisi kyllä itsestäni uskonut :)

Tänään söin lounaan töissä, kuorin kalasta paneroinnit ja söin pienen perunan, pari leipää ja muuten salaattia, okei ja vähän fetajuustoa. Katsotaan nyt mitä tänään kotona menee, eilen söin rasian kirsikkatomaatteja, ai että oli nannaa. Täytyykin käydä ostamassa vaikka naposteluporkkanoita iltaa varten. Jos nyt vielä tänään ja huomenna kituuttaisi niin voisi lauantaina vaikka ihan herkutella :p
 
Huomenta,

Täältä surkealla fiiliksellä toivottelee Iines :( . Nyt tulee totaalista valitusta ihan koko viestin voimalla.
1) Mulla alkoi menkat, joten oon kuin kävelevä vesipatja. Ihme kun ei lotina käy, oon niin turvoksissa.
2) Painokin oli turvotuksen mukainen, +0,6kg eiliseen verrattuna
.
3) Mulla on jo kolmas päivä megaluokan migreeniä
eikä se helpota vieläkään.
4) Mulla on vatsa kipeä menkoista ja siitä kauheasta määrästä tabuja mitä joudun vetämään migreeniin, jotta oon työkykyinen edes puolet päivästä.
Jos joku sanoo, että on ihanaa olla nainen, niin...


Pyydän syvästi anteeksi valitustani, tänään ei ole hyvä päivä. Mua alkoi masentaa, kun aamulla kävin vaa'alla. Tiedän kyllä, että turvotus johtuu menkoista mutta ei se silti helpota. Ja jokainen tietää mitkä mielenhäiriöt kuuluu välillä menkkoihin :ashamed: . Jeps, mä vetäydyn hetkeksi, palaan jonkin ajan päästä jos vaikka olisin piristynyt.

Iines
 
Iines Miksi ihmeessä sie olet töissä, jos siulla on migreeni?!! :eek: Nyt hushus kotiin siitä lepämään! :kieh:

Meillä on täällä kesä, ainakin kärpästen määrästä päätellen :x Makkarin ikkunan välissä surisee 5 kärpästä. Niilläkin taitaa olla kevättä rinnassa, kun vuorotellen ovat toistensa selässä :D Voiko hyönteisillä olla muuta kun vaistonvaraista seksielämää? :| *mietiskelee* No, jos ne eksyy ikkunan tälle puolelle niin tulee karu loppu niille kärpäsille, vaikka olisivat kuinka seksuaalisia olentoja :kieh:
 
Toivottelisin kaikille oikein aurinkoista viikonloppua ja tsemppiä painonpudotukseen! :)
Mulla on motivaatio tänään tosi korkealla, kun tiedän että pystyn muuttamaan elintapani paremmiksi jos vain yritän kunnolla. (vaikka kauhulla odotan menkkoja, ja sitä hillitöntä makean nälkää...) Täytyy vaan tsempata!

Joten puhkun motivaatiotuulta kaikille! :)
 
Iltaa kaikille!!!!
Niin se vain taas viikonloppu alkaa ja täytyis saada pisettyä nuo näpit kurissa jottei ne poimi kaikkia herkkuja mitä eteen sattuu. Tänään on tullut kyllä hieman naposteltua ja syötyä ylimääräistä (ollaan mummolassa kyläilemässä eikä pistekirja tullut mukaan) mutta täytyy yrittää nyt hillitä hieman nämä kaksi seuraavaa päivää jotta maanantaina tai tiistaina olis mukavaa kerrottavaa.

Kyllä minullekkin on todella paljon apua tästä meän "tiimistä". Varmaan olisin jo heittänyt homman sikseen ajat sitten jos ei olis mitään mistä käydä lukemassa kuulumisia ja kirjoittelemassa.

Iines; kyllä se paino vielä sinulla tipahtaa reippaasti alas päin kunhan vain sun menkka turvotus tuosta laskee, vaikka tiedän todella hyvin kuinka tympeä se on kivuta vaa'alle näkemään se että paino on pompannut melkein kilon tai pian enemmänkin (minulla alkoi menkat viime su ja turvotusta oli melkoisesti yli kilo sit muutaman päivän tulokseen verrattuna)

Ainiin kyselikö joku joskus (todella kauan aikaa sitten) hyviä smoothie ohjeita tai jotain?
Mansikka-jogurttijuoma
(4 annosta)

3dl maustamatonta jogurttia
1/3 pkt (noin 3dl) vaniliajäätelöä
2tlk marjapuree
Sulata mansikkasose. Sekoita jogurtti, jäätelö ja mansikkasose tehosekoittimella tai sauvasekoittimella vaahtoavaksi juomaksi.

Itse tein tämän ihan vain pakaste mansikoista ja ihan hyvää tuli. Tuoreista mansikoista saa varmasti vielä ihananpaa

Juhlasmoothiet

5-6 annosta,2 dl/annos

Mansikkasmoothie
1 prk (200 g) Valio ruokajogurttia
5 dl Valio maitoa
1/2 l pakastemansikoita puolijäisinä
n. 1 dl sokeria tai juoksevaa hunajaa

Mustikka-banaanismoothie
1 prk (200 g) Valio ruokajogurttia
4 dl Valio Neo rasvatonta piimää
3 dl pakastemustikoita puolijäisinä
2 paloiteltua, kypsää banaania
n. ½ dl sokeria tai juoksevaa hunajaa

Hedelmäsmoothie
2 prk (200 g) Valio ruokajogurttia
3 dl Bahi ananas-appelsiini-mangotäysmehua
1 tlk (240 g) säilykepersikoita liemineen
n. ½ dl sokeria tai juoksevaa hunajaa

Vatkaa ainekset sauvasekoittimella tasaiseksi, kuohkeaksi juomaksi.
 
Hei.minä voisin kans liittyä mukaan tähän ryhmään...lueskelin vähän muiden kirjoituksia ja oli aika samoja lukuja muillakin kuin itellä.hyvin teillä lähteny sujumaan.itellä 159cm ja 91.4.....koitan nyt saaha motivaatiota ja intoa tähän hommaan.kompastuksena mul on napostelu ja lohtusyöminen... :(
 
Hei! Täällä kanssa olisi yksi joka pyrkii mukaan teidän joukkoon! Paino tällä hetkellä 96,7 kg(aamupalan jälkeen punnittu). Pituus 169 cm. Ekaks tavoite päästä alle 90 kg:n. Päätavoite on alle 70 kg. Alkuun otettava rauhallisesti kun vielä imetän kuopusta. Hän tulee loppukesästä vuoden. Motivaation puute ollut laihdutusyrityksissä. Arki aika rankaa kahden pienen kanssa. Keskimmäinen on 2,5 v. Aika ennättäväinen tapaus kuten varmaan kaikki tuon ikäiset! Niin rajoitteena mulla vielä selkä-ja lonkkakivut eli liikunnan kanssa täytyy ottaa rauhallisesti ja itseään kuunnellen. Varmaan noikin kivut helpottaa kun saisi painoa pois!
 
Iltaa!
Meillä on tänään vietetty miehen 30v synttäreitä suvun kanssa kahvitellen... Kolme kattausta ja mä söin jokaisessa sekä voileipä- että täytekakkua ja vähän mustikkapiirakkaa, sipsejä, karkkia.... Joten ehkä n 70 pistettä on tänään mennyt :headwall:

Juuh, mutta nyt tärkeää on että tunnustettuani syntini saan putken laakista poikki enkä nyt ala sitten ahmimaan enää huomenna. Onneksi synttäritarjottavia ei jäänyt yhtään kun pakkasin jämät viimeisten vieraitten mukaan...

Hippasen jännittää maanantain punnitustulos, toivotaan että max kilo tulisi nyt takaisin...

Ai niin ja Hattiwattinen ja Mandi; kovasti tervetuloa joukkoon mukaan!
 
Tervetuloa myös mun puolesta mukaan hattiwattinen ja Mandi :flower:

Tänään päätettiin miehen kans herkutella sillä että käydään rollssis syömässä. Hyvää oli ja täyteen tuli, mutta eipä se roskaruoka kyllä loppujenlopuksi oo niitten pisteitten arvoinen mitä sen syönnistä menee. Tästä eteenpäin täytyy tehdä jotain herkullisempaa kotiruokaa, jos haluaa ruualla herkutella! Saa maistuvampaa :) mutta silti onneksi mun pisteet on tällekin päivää riittänyt hyvin, vielä jos pienen iltapalan tekee (omena tai leipä ) niin hyvä on :)
 
Taistelen yksin näiden kilojeni kanssa ja enemmän kuin paljon haluaisin löytää itselleni vertaisseuraa ja tukea ja turvaa heikkoina hetkinä. Olen kahden pienen neidin äiti jolle raskaus jätti mukaan roikkumaan noin 25kg ylimääräistä. Niistä haluaisin eroon... Eli mittani ovat niinkin karua luettavaa kuin 95kg/165cm.. voi itku tota määrää. Kovasti tavoittelen takaisin 70kg:n lähelle tai jopa alle. Huolitteko siis tämän äipän mukaan?

Terkuin Lillinen
 
Sunnuntaita kaikille!!

Tervetuloa mukaan hattiwattinen, Mandi & Lillinen.

Täällä ollaan nyt sitten vatsataudissa tai oikeastaan vain ripulissa. Lapset oli ensin tässä (nuoremmalla hieman rajumpi ja vanhempi oksensi vain kaksi kertaa) ja nyt tämä tauti iski sitten minuun eilen päivällä. Heti jos jotain menee syömään niin alkaa mahassa vääntää mutta muuten on ihan suht ok olotila, ei siis mikään kauhea tauti ole päällä. Toivotaan että tämä hieman kuluttausi niitä ylimääräisiä kiloja ja ettei tämä tästä muutu kuitenkaan enään pahemmaksi.
Nyt täytyy mennä kun poika herää päikkäreiltä!!
-Taata-
 
Huomenta!

Ollaanpa me saatu monta uutta mukaan! Tervetuloa hattiwattinen, Mandi ja Lillinen! Meillä on täällä hyvä porukka ja tuloksia ollaan saatu oikein mukavasti.

Kiin: Mä olen vähän tämmöinen sairaana-töissä tyyppi. Siis jos ei ole mitään tarttuvaa. Mulla ei tässä migreenissä ollut kuin se karsea päänsärky, joten lääkkeiden voimalla pystyin olemaan töissä. Tosin, nyt mun pitää ruveta tarkistelemaan oonko laittanut yhdet paperit eteenpäin vai en... Neurologinen juttu kun tuo migreeni on, niin yksityiskohdat saattaa jäädä pahimmassa kohdassa vähän hämäräksi
.

Taata: Parantumisia vatsatautiin!

Miiuliini: Mepä syötiin Hesen ruokaa perjantaina ja oon kyllä samaa mieltä kanssasi. Ei se tosiaan ole ihan NIIN hyvää, että kannattaa pisteensä tuhlata.

nöpö80: Onneksi ne juhlat on nyt juhlittu, joten herkkuja ei ole näkyvissä. Tsemppiä kovasti!

Mulla on tänään paljon parempi päivä kuin perjantaina. Anteeksi kovasti purkautumiseni :ashamed: . Päänsärky on jo hellittänyt ja menkkav***tus on häipynyt :whistle: ;) . Nyt vaan vääntää vatsaa ja pelkäänkin saaneeni vatsataudin. Meillä tuli perjantaina yks tyyppi töihin vatsataudissa. Voitteko kuvitella!? Tosi reilusti tehty. Hän tiesi, että on kipeä mutta tuli kuitenkin, kun "pitää tehdä tää yks homma vaan pois". Mä oon muutenkin ollut hoitovapaan jälkeen kuin imupaperi näitten tämän talven ja kevään tautien kanssa.

Sitten laihariin, edelleen ollaan plussalla, nyt jo 0,8 kg
. Otin eilen itseäni niskasta kiinni ja tein pitkästä aikaa illankaveriksi kasvissosekeittoa. Aivan "nollasoppaa" se ei ole, sillä laitoin sinne mausteeksi ruokalusikallisen chili-tuorejuustoa. Tosin, 1 rkl kahdessa litrassa tuskin aiheuttaa suurta kalorimäärää.

Mutta nyt, oikein reipasta ja kevyttä viikkoa kaikille!

Iines

muoks. ja lisäys: hattiwattinen kyselit tuloksista. Me ollaan ihan ilmoiteltu ne punnituspäivänä tähän palstalle ja mä väännän viikkolistan sitten keskiviikkoaamuna.
 
Ilmotan vaan aamun painon. Poika huutelee tuolla leikkikaveriksi :)
Eli 125,3kg ja pudotus edelliseen viikkoon taas -1,1kg. Olen kyllä ylpee saavutuksesta, ajattelin, että tässä vaiheessa laihista rupee jo tökkimään tuo painon putoominen ;)
 
Terve! Ja kaikki uudet pudottajat on tervetulleita!
Mulla ei painon kanssa mitään uutta, junnaa edelleen. Varmasti omaa vikaa kun napsin kaikenlaista pientä ohimennen,ja syön likan ruoan jos ei hälle kelpaa yms... Joskus vaan niin himottaa muun perheen ruoka,kun omat on välillä niin mauttomia tms. Odotan että saan tosi kipinän liikkumiseen,nyt oliskin jo vähäsen intoa, vaan ei seuraa. Anoppi osti kuntokeskuksen ja vei sen niitten kerrostalon "kellariin",niin se on hyvä kun alan testailemaan,eikä tulis huonoa omaatuntoa tytön kotiin jättämisestä koska mummo hoitaisi sen aikaa ;)
Rullaluistimet löytyy multa kanssa että jos uskaltaisi alotella taas...
hattiwattinen: Meillä on lähtökohdat näemmä lähes samat, itselläni pituutta vain 153cm ja lähtöpaino oli 88.9kg, nyt tuosta saanut 10kg pois. Ja tänne kirjoitellaan kaikki tulokset sun muut jutut, listan tekijä näkee ne sitten.
Tsemppiä meille kaikille! Ulkona on ankeeta ja harmaata mutta jospa se siitä.
 

Yhteistyössä