muita n.-33kg tiputukseen?

nöpö80: Jos teillä puhutaan jo sanoja niin en olisi huolissani :) . Meidän pikkumies solkottaa omiaan kyllä ihan koko ajan mutta sanoja ei tule kun muutama. Mam mam-> nam nam, kakka-> tarkoittaa ihan sitä itteään tai jalkaa :/ , pappa-> oikeesti pappa, pak pak-> traktori. Ymmärtää puhetta tosi hyvin, me testataan silleen että pyydetään näyttämään nenä, silmää, korvaa yms. Osaa auttaa pyydettäessä tiskarin tyhjennyksessä ja likapyykin viemisessä. Mutta se puhe, sitä ei vaan tuu. Mä oon ajatellut että kun se on ollut niin kova menijä koko ajan, niin eihän se ehdi opetella puhumaan. No, neuvola on parin viikon päässä, eiköhän siellä sanota, jos ovat huolissaan.

Mä oon edelleen kiinnostunut noista laihdutus-valmisteista mut saa nähdä uskallanko koskaan enää koittaa :| . Mä oon sellainen mahalla reagoija, joten kaikesta saan vatsanpuruja.

Me vietetään pääsiäistä kotona, mun vanhemmilla ja tottakai rakennuksella :x . Huomaa hyvin, että en oo mikään rakentaja-tyyppi... ;) Eniten pelkään mun äidin herkkuleipomuksia ja ihanaa ruokaa :p . Mut kaipa sitä saa itsensä edes jotenkin kuriin.
 
nöpö, meillä poika tulee huhtikuussa 1,5 v ja sanoisinko että parikymmentä sanaa on hallussa (voi olla enempikin, ja suurin osa täysin epäselviä) Muistaakseni meidän esikoinen "puhui" vielä vähemmän tuon ikäisenä, mutta 2-vuotiaana se yhtäkkiä alko puhumaan ihan tolkuttomasti, saattaa olla että kun pikkuveli syntyi kun hän oli 1v9kk, niin sekin tavallaan usutti häntä oppimaan puhetta. Älä ole huolissasi, mä olisin täysin hoomoilasena jos näkisin jossain lauseita puhuvan puolitoistavuotiaan (tai siis oon nähnytkin ja oon ollut :eek: )
 
Alkuperäinen kirjoittaja HattiWatti78:
Kiin, mun on varmaan pakko ostaa noita formolineja kun niin oot tykästynyt niihin, olikos niistä mitään sivuvaikutuksia sulla?
Päänsärkyä on ollu ja täyden mahan tunnetta, vaikka ei olis aikohin syöny. Jos syö kauheen rasvasta niitten kanssa niin tulee paha olo. Ei mitään erityisen häiritsevää. Eikä mahakaan ole menny kovalle :)

 
Hellurei!

Taitavat muut pinolaiset olla vielä pääsiäisen vietossa kun on ollut hiljasta monen monta päivää...

Mulla se oli tänään puntaripäivä, ja täytyy sanoa että meinasin lentää turvalleni kun näin lukeman, 80.1 näytti vaaka tänä aamuna. Siis hippasta vaille 15kg on minusta kadonnut 14,7kg tarkalleen :D .

Odotin vallan toisenlaista lukemaa, kun vallankin lauantaina tuli kyllä syötyä ihan vaikka ja mitä sorttia. Mutta ehkä sitten tiukan jakson jälkeen tollanen mässypäivä olikin ihan hyvä.... Ja tietty liikuntaa on nyt tullut kun olen töissä ollut ja kiitos kivojen ilmojen on tullut ulkoiltuakin paljon. Tällä viikolla olisi tarkoitus aloittaa tuo jumpalla käynti, joten saa nähdä tuleeko takapakkia pudotukseen kuten viimeksi...

Niin... Varmaan se on niin että turhaan olen huolissani tuon tyttären puheesta, mutta esikoinen kun tosiaan tohon ikään puhui niin siksi on huoli hiipinyt mieleen. Mutta turhaa se todellakin varmaan on.

 
No niin. Nyt olis pääsiäinen ja mässäily ohi :kieh: Käyn huomenna vaa`alla.... :| Vasta tultiin kotiin pääsiäisen vietosta niin en ole päässy omalle vaa´alle, muihin en luota :D Saas nähä paljonko paukuttaa :ashamed: En kattonu YHTÄÄN koko viikonloppuna mitä suuhuni laitoin :whistle:
 
Heissan!

Pääsiäinen on vietetty, kohtalaisen aktiivisesti kuitenkin vaikka paljon kyläiltiin ja herkuteltiinkin. Kävin jumpalla ja lenkillä. Tänään kävin sit ekaa kertaa vaakalla muutamaan päivään ja paino oli nyt 108,0kg, eli +100g viime viikosta....

Mutta tästä on hyvä tsempata ensi viikolle. Nyt töihin. Palaan ehkä myöhemmin katsoon teidän tulokset =)
 
Pääsiäinen ohi täälläkin. Tulin torstaina taas kipeäksi, joten oon vaan makoillut ja syönyt. Tarkoitus oli lenkkeillä ja liikkua paljon, siitä ei tullut mitään. :(

Tulos olikin sen mukainen, eli 108,6. Viime viikkoon oli lisäystä +0,8 kg :eek: . No, onpa ainakin aktivoitu kroppaa oikein urakalla. Nyt pitäiskin saada taas puhti päälle niin kilot lähtee rytinällä ;) .

Aurinkoista viikon alkua kaikille!

Iines
 
+1,9kg viime viikkoon sanoi vaaka :x |O :kieh: :ashamed: :snotty: Piru, että ärsyttää |O Tän päivän paino oli siis 127,3kg *yöööööööööööök* Hitsiläinen näitä pyhäpäiviä....

Poitsu nukahti päikkäreille sohvalle, mie lähen aamupalalle.
 
Moi! Minulle puntari näytti +500g eli paino nyt 104,6. Kyllä masentaa, kun tää laihdutus vasta niin alussa ja heti tulee itellä repsahduksia. Mutta pitää vaan kovasti yrittää, ehkä jonakin päivänä olen laiha ja tyytyväinen itseeni! Tsemppiä kaikille! =)
 
Mitäs mä nyt teen kun tänään vaaka näytti 106,8kg :eek:

Eli siis 1,2 kg vähemmän kun eilen aamulla. Taisi vaaka reistailla eilen. Jätän voimaan paremmat lukemat B)

Mutta mulle siis tämän viikon tuloksiksi 106,8kg ja pudotusta siis viime viikkoon 1,1kg

jeeeeeeee
 
Onpas hujahtanut tää viikko nopsaa,maanantai oli pyhä ja eilen oli tyttö oksennustaudissa ja olin kotona. Luulin taudin jo loppuneen kun yö meni hyvin ja koko päivä,kunnes tässä illalla hän oksensi maidot ja mangososeen :( Eikä se vielä perheen äidille riitä,vaan onpa tuo miehenikin samassa jamassa,molemmilla myös vesiripulia :x Anteeksi likaiset juttuni,tännehän mun on purettava nää.

Pelkäsin kyllä hitosti tulla mummolasta kotiin ja vaa'alle,kun ei tosiaan voinut punnita ruokia tai muutenkaan kehdannut valittaa ruuista. Mutta ylläri olikin hyvä,paino ei ollut noussut. Tiistaina oli 80,2kg, mutta muina päivinä sen 79,4kg, se on todella nyt jäänyt paikoilleen :'(
Onhan siinä omaa laiskuuttakin,ja hoitolapsi on ollut sairaalassa enkä ole päässyt rataslenkille.
Tässä kuitenkin koitetaan pysyä kurissa, tahtoo laihtua lisää,ja äkkiä. Olen jo tottunut tähän 9kg pienempään ruhooni,enkä tunnekaan enää laihemmaksi itseäni :eek:

Hyvää vknloppua kaikille,lähden tästä puuroa keittämään miehelle :heart:
 
Hei kaikille!!

Täällä edelleen tökkii ja ihan valtavasti. Siis mulla ei ole tällä hetkellä minkään moista itsekuria ja sekös ottaa pattiin :headwall: . Ja liikunta o ihan nollissa ,en tiiä mistä sen motivaation kaivais tuntuu siltä että kun tässä suossa ollaan rämmitty jo kohta kaksi kuukautta niin eikös tuo ole ihan sama unohtaa koko juttu. pisteitä en etes muista milloin olisin laskenu ja puntarillakaan en muista enään joka päivä käydä (hyvä jos siihen kerran viikkoon) Kun muistais päivittäin punnita ja se paino laskis niin hieman tois varmaan motivaatiota lisää mutta muistan sen punnituksen aina sen jälkeen kun olen jo syönyt ja silloin ei enään haluta mennä puntarille.
Tämän viikon painoni oli 75,3 eli +800 toissaviikkoiseen ja +1,4kg siihen parhaipaan tulokseen minkä tähän mennessä olen saanut.
-Taata-
 
Alkuperäinen kirjoittaja Taata:
Hei kaikille!!

Täällä edelleen tökkii ja ihan valtavasti. Siis mulla ei ole tällä hetkellä minkään moista itsekuria ja sekös ottaa pattiin :headwall: . Ja liikunta o ihan nollissa ,en tiiä mistä sen motivaation kaivais tuntuu siltä että kun tässä suossa ollaan rämmitty jo kohta kaksi kuukautta niin eikös tuo ole ihan sama unohtaa koko juttu. pisteitä en etes muista milloin olisin laskenu ja puntarillakaan en muista enään joka päivä käydä (hyvä jos siihen kerran viikkoon) Kun muistais päivittäin punnita ja se paino laskis niin hieman tois varmaan motivaatiota lisää mutta muistan sen punnituksen aina sen jälkeen kun olen jo syönyt ja silloin ei enään haluta mennä puntarille.
Tämän viikon painoni oli 75,3 eli +800 toissaviikkoiseen ja +1,4kg siihen parhaipaan tulokseen minkä tähän mennessä olen saanut.
-Taata-
Kirjoitit varmaankin minusta...paitsi et toi paino on mulla yli 90kg....
 
Maanantaita kaikille!

Yritin viikonloppuna kirjoitella mutta palsta tökki sen verran, että pitkä teksti hävisi enkä jaksanut enää aloittaa alusta.

Pyydän syvästi anteeksi, kun en tehnyt lupaamaani listaa. Meillä on taas sairastettu pääsiäisestä lähtien, minä angiinassa ja lapsi korvatulehduksessa. Mä olen vieläkin aivan tukossa ja yskä on karsea mutta ei auta kun tulla töihin ja koittaa jaksaa. Mulla oli jo tulehdusarvot kovin koholla tämän 4,5 viikkoa kestäneen flunssan takia, joten ei mikään ihme ettei laihdutus ja liikunta ole maittanut. Nyt oonkin viikonloppuna ihan väkisin lähtenyt hitaalle rataslenkille pojan kanssa. Sekään ei tee hyvää, kun siitepölyt vaivaa :(.

Paino hyppelehtii miten sattuu, tänään 108,4 kg. Ehkäpä nyt taas töissä pääsen hyvään rytmiin ja se alkaa tippumaan. Olis aikakin tai mun motivaatio alkaa kärsimään. Onneksi on luvattu kauniita ilmoja ja nyt kun valoisaa riittää tunnin pidempään, niin on ihan kiva lähteä pienen kävelylle.

Mä toivon taatalle ja Katarille paljon tsemppiä! Älkää vaan luovuttako!

Ja muille myös tsemppiä! Lupaan ja vannon tekeväni listan tällä viikolla, joten älkää unohtako meidän ryhmää :).

Iines
 
Tänään paino oli taas 79,1,eilen 78 puolella, on vissiin jo kolmatta viikkoa jumissa näissä lukemissa. Nyt alkaa muakin nuo kevyttuotteet tympiä,en osaa/viitsi loihtia niistä kovinkaan erilaisia ruokia. Leikkeleet ei maistu miltään,siis kalkkunat,ja kevytjuusto höyläytyy huonosti+ kohta juustojen hinnatki pilvissä!
Ei mun olotila ole niin maassa mitä teksti saattaa antaa ymmärtää :whistle: mutta tännehän nää marinat kuuluu. Ulkoilua olis nyt syytä harrastaa,jo ilmojenkin puolesta,nää muutamat viikot on vaan edenny jotenkin sekavasti, oli pääsiäinen,hoitolapsi sairaalassa ja oma perhekin sai vatsataudin.
Mutta ei luovuteta joo,kesällä halutaan ostaa uusia vaatteita!
Pinaattikeitto odottelee mua, ja kerrankin tiedän mitä ruokaa laitan kotona.
Tsemppiä kaikille!
 
Heippa!

Kovasti on tuo minunkin herkkumopo taas karannut käsistä... Tuntuu et kaikki mikä ei juokse karkuun joutuu suuhuni...

Paino oli tänään plussalla hieman, eli 80,5 näytti vaaka. En siis saavuttanut tavoitettani. Mutta nyt on mentävä kohti seuraavaa tavoitetta, joka on maanantaina 2.6 74,8 Sitten olisi se 20 kg minusta kadonnut.
Ja oikeesti tuo ei edes ole mikään kova tavoite saavuttaa joten aion siihen pystyä.

Tänään sain sitten aloitettua tuon liikunnan taas, olin heti aamusta pilateksessa, ja ottihan se koville, mutta jäinhenkiin. Huomenna ajattelin mennä spinningiin...

Aurinkoista hoikistumismieltä kaikille!
 
Moi! Minulla vaaka näytti tänä aamuna 104,3kg. Viime viikkoon pudotusta -300g. Ei paljon, mut ainakin lasku suuntaan. Pääsiäisen jälkeen on ollut motivaatio tosi hukassa. On tullut syötyä herkkuja aikas paljon. Mut paremmalla motivaatiolla nyt etiäpäin.
 
Täältä tulisi uusi pisteitä laskeskeleva neitonen mukaan porukkaan, jos mahtuu? :) tuolla pistepirkkojen keskustelussa kun on aika kuollutta...

Tänään on seitsemäs päivä kun laskeskelen pisteitä, ja tähän asti on mennyt hyvin. Kotona pisteitä laskeskelen, tilasin sen kalliin 108euron paketin, toivottavasti tuo huima rahanmeno lisää motivaatiota silloin jos tuntuu muuten ettei tää onnistu. Mutta tosiaankin tällä hetkellä mieli on positiivinen tämän elämäntapamuutoksen takia, ja ihanaa on se että mieskin on niin innokkaasti mun apuna pisteitä laskemassa.. laskee samalla siinä sivussa vähän että mitä hänen syömisistään menisi pisteitä, kun ylipainoa kun on meillä molemmilla.

Punnituspäiväksi otin keskiviikon, kun silloin tosiaankin tän pisteilyn aloitin.
Alkupainon mittasin viime viikon keskiviikko aamuna, ja silloin se oli 110kg. Toivottavasti huomenna olisi hieman jo vähemmän... tavoitteena olisi nyt ensin kaksinumeroinen luku, ja siitä sitten pikkuhiljaa alaspäin. Sellainen 30kg pitäis vähintään saada pois, oon 170cm pitkä. Itselleni olen jo luvannut että ostan kunnon digitaalivaa'an, sitten kun painoa on kaksinumeroinen luku. Ja jotain hemmottelua lisäksi tietenkin!


Mutta tsemppiä kaikille painonpudotukseen! :)
 

Yhteistyössä