nöpö80: Jos teillä puhutaan jo sanoja niin en olisi huolissani . Meidän pikkumies solkottaa omiaan kyllä ihan koko ajan mutta sanoja ei tule kun muutama. Mam mam-> nam nam, kakka-> tarkoittaa ihan sitä itteään tai jalkaa :/ , pappa-> oikeesti pappa, pak pak-> traktori. Ymmärtää puhetta tosi hyvin, me testataan silleen että pyydetään näyttämään nenä, silmää, korvaa yms. Osaa auttaa pyydettäessä tiskarin tyhjennyksessä ja likapyykin viemisessä. Mutta se puhe, sitä ei vaan tuu. Mä oon ajatellut että kun se on ollut niin kova menijä koko ajan, niin eihän se ehdi opetella puhumaan. No, neuvola on parin viikon päässä, eiköhän siellä sanota, jos ovat huolissaan.
Mä oon edelleen kiinnostunut noista laihdutus-valmisteista mut saa nähdä uskallanko koskaan enää koittaa :| . Mä oon sellainen mahalla reagoija, joten kaikesta saan vatsanpuruja.
Me vietetään pääsiäistä kotona, mun vanhemmilla ja tottakai rakennuksella :x . Huomaa hyvin, että en oo mikään rakentaja-tyyppi... Eniten pelkään mun äidin herkkuleipomuksia ja ihanaa ruokaa . Mut kaipa sitä saa itsensä edes jotenkin kuriin.
Mä oon edelleen kiinnostunut noista laihdutus-valmisteista mut saa nähdä uskallanko koskaan enää koittaa :| . Mä oon sellainen mahalla reagoija, joten kaikesta saan vatsanpuruja.
Me vietetään pääsiäistä kotona, mun vanhemmilla ja tottakai rakennuksella :x . Huomaa hyvin, että en oo mikään rakentaja-tyyppi... Eniten pelkään mun äidin herkkuleipomuksia ja ihanaa ruokaa . Mut kaipa sitä saa itsensä edes jotenkin kuriin.