muita n.-33kg tiputukseen?

Huomenta!

Tänään on aika julkistaa viikkotulos. Eli, paino tänään 108,4 kg. Kilo lähti, ilmeisesti nesteitä mutta tais 0,2 kg jäädä plussalle verrattuna viimeviikkoon. Hiukan harmittaa. Mun paino kävi jo 107,8 kg mutta siihen nähden on vielä yli puol kiloa plussalla. Mä niin toivoin että pääsiäiseksi olis ollut kymmenen kiloa täynnä mutta taitaa jäädä haaveeksi. Olis ehkä ollut mahdollista, mutta menin sit viime viikonlopun mässäilemään.

Punnituksesta vielä, minä myös punnitsen itseni aamulla, pissalla käynnin jälkeen pelkillä alkkareilla. Oon huomannut sellaisen ilmiön, että jos malttaa hetken vaan kävellä pitkin kämppää ja odottaa 5 min, niin vaaka voi näyttää useita satoja grammoja vähemmän. Eli siis mulla heti veskin jälkeen vaa'alle mentäissä saattaa näyttää virheellisesti enemmän.

taata: Ei masennuta vaikka tulos olikin plussaa. Kyllä se siitä lähtee taas vähentymään.

Hyviä tuloksia tullut muille! Hienoa! :) Annetaan kevään piristää ja tiristellään lisää rasvoja pois vyötäröltä!
 
Moikka!

Mulla on nyt meneillään erittäin tehokas hammaslääkärin ihmedietti... Eikä se vaadi kuin yhden hermoon kasvaneen viisaudenhampaan poiston juurineen... Maanantaina tuo tehtiin ja edelleen olen ihan liemiruualla...

Myös mä käyn vaa-alla aina aamuisin, n 15 min nousemisen jälkeen. Koska olen huomannut että heti noustuani mulla mm sormet aika turvoksissa ja kun tovin siinä puuhailen niin turvotus laskee. Ja pissalla pitää myös käydä... Tänään tuo vaaka näytti 82,7 :D . Kyllä vaan se ilahdutti isosti... Kaikkiaan minusta on kadonnut nyt 12,1 kiloa. Ja kyllä sen silleen huomaakin että kaikenlainen liikkuminen on nyt helpompaa. Ja vyö on edennyt reijästä yksi reikään 4...

Iloista mieltä kaikille!
 
Moikka kaikille
Hienoa tytöt! hyviä tuloksia!!
minä en päässy punnitukseen tällä viikolla. ja oma vaaka näytti samaa kuin viime viikolla????
mutta käyn vielä huomenna ja ilmoittelen sit tuloksen tänne.
niin ja punnitutan itseni myös alkkareilla vain vaatetettuna....
mulla jää tuo veden juonti vähälle. hyvä jos pari lasia menee vettä päivässä, juon kyllä light limppareita siitä edestä mutta vesi olis paras.
 
Nii tosiaan listaa ei ole vielä tullut niin eiliseen lisään viikkopudotuksen... -100g,kun eilen oli 79,7kg,plaah tosi surkee. Mutta ei se mitään,tänään oli 79,1kg.
Onko muilla nyt tooooosi vaikeeta hillitä himojaan :whistle: Tekisi ihan hitosti mieli vaan syödä hyvää valmisruokaa tms. Iltasin on niin tylsää syödä jotain leipää vaan,kun siis suolasta pitää olla,ei hedelmiä.
 
Jennan äiti: Mulla on niiiiin kova halu laihtua, että pidän orjallisesti nyt kiinni pisteistä. Eli se peittoaa mun kaikki mieliteot. Mies sen sijaan kyselee joka ilta, että haetaanko karkkia, herkkuja, kebabia yms. mutta mä kieltäydyn. En siis kiellä häntä hakemasta mutta tiedän ettei hän syö yksinään :whistle: .

Mä pyrin syömään töissä tukevasti, joten illaksi ei jää liikoja pisteitä. Nälässä en joudu olemaan kun valitsen fiksusti ruoka-aineet mutta mihinkään ylimääräiseen ei pysty. Tosin tänään meni herkkuhimo jo lounaalla, kun ostin valmisaterian evääksi. Atrian pennepastaa broilerkastikkeessa. Älyttömän hyvää ja koko annoksessa vaan 285 kaloria. Se on valmisruuaksi tosi vähän.
 
Heipat kaikille!

Onkohan Kaloriina unohtanut meidät kokonaan :( Se on ollut niin reipas listan tekijä, nooh, kaipa hän ilmaantuu vielä tämän päivän aikana!!

Iines tossa kertoikin Atrian valmisateriasta, jossa vähän kaloreita, mutta olisin kiinnostunut kuulemaan teiltä jotain hyviä ja helppoja "laihdutusruokia", mihin olette koukuttuneet, olisi kiva kokeilla uusia juttuja.

Mä itse löysin pakastealtaasta sellasen kasvis-wok-nuudelisekoituksen, jossa on 75kcal/100gr ja on aivan älyttömän hyvää, siinä on tavallaan koko ateria. Olikohan se findus, oli varmaan. Ja sitten toinen mitä teen usein sitten muun ruuan lisäksi, on sellainen kasviswok-sekoitus, olisiko ollut original crunch tms. Vihreä pussi, siinä on porkkanaa, parsakaalia, pikkumaissia ym. Öljyssä paistaa pannulla niin on aivan ihanaa. Jos teen muulle porukalle esim perunoita ja kastiketta, niin otan itse ison satsin tätä wokkia ja tosi vähän kastiketta enkä perunaa lainkaan, enkä kaipaa perunaa yhtään, vaikka ennen olin suoranainen fanaatikko.

Niin ja sit jälkkäriks oon tehnyt sellasta mihin tuli maitorahkaa (oli tavallista, vois laittaa vaikka rasvatontakin, vaikkei siinä tavassakaan oo paljoo rasvaa) ja sitten maustamatonta rasvatonta jugurttia ja mansikoita (pakkasesta, niissä oli vähän sokeria), tää oikeesti maistu melkein yhtä hyvältä kuin kermavaahtoon tehty mansikkarahka, ja kaloreita varmasti huomattavasti vähemmän!

-hw-
 
Tässä töitä tehdessä mietin syvällisiä... Tuli mieleeni, että tietääkö kukaan kuinka paljon pitää laihtua, että se alkaa näkymään rintavarustuksessa? Itse kärsin "runsaasta povesta" ja odotan innolla koska saan mennä ostamaan pienempiä alusvaatteita. Nyt tuntuu että koko varustus on oikein tyrkyllä kun vyötärö on tullut enemmän esiin. Tällaisia mietintöjä iltapäivässä :)
 
Huomenta!

Punnitsimpa minäkin itseni ilman tuota yöpaitaa ja paino oli 82,3 :D . Mietin että paljonko tollanen paita sitten mahtaisi painaa. Mutta täytyy nyt alkaa punnita ilman... Mitä pienempi tulos sen iloisempi mieli...

Huomenna se sitten taas alkaa, tuo viikonloppu... Pitäisi pystyä pitämään erityisen tiukka linja jotta saisi kunnon miinuksen viikkojen junnailun jälkeen... Haaveissa siintelee jo 81 alkava paino...

Vaan nyt viemään eskaria!

 
Huomenta!

Ette usko, mulla oli paino romahtanut eilisestä. Siis todellakin romahtanut =) . Tänään aamupaino (ilman yöpaitaa ) 107,6 kg eli eilisestä -0,8 kg :D . Nyt mun on pakko pysyä viikonloppu kurissa, jotta tuo lukema pysyy. Toivottavaa olis että se menis vielä alaspäin mutta jos nyt edes pysyisi tuossa.

Mä olen niin iloinen :D .
 
iines niinhän se on kuulemma on ja näkyykin olevan et paino voi junnata ja sit tulee kerralla alas. hyvä! Ite kävin aamulla vaakalla(hetkinen mites toi nyt oikeaoppisesti kirjoitetaan...tuli oikosulku!) ja vaaka näytti samaa lukemaa kuin viimeviikolla. luultavasti olen ollut liikaa säästöliekillä, eli elimistö on jumissa. ja toi veden juominen puuttuu multa kokonaan. miten sen sais toimimaan??? olisko vinkkejä?
:( :(
toi rintamuksen koko taitaa olla aikalailla mulla ainakin vakio. eli runsas povinen olen ollut minkä kiloisena tahansa.... :( ehkä yhdenkoon voi heittää, ympärys enemmänkin tietysti vaihtuu mut kuppikoko ei! olenkin suunnitellut rintojen pienennysleikkausta, sillä kärsin niskahartiaseudun vaivoista. Ja sen verran tehnyt asian eteen, et kävin plastiikkakirurgilla ja hän suositteli leikkausta.... toiset isontaa hinnalla millä hyvänsä, ja minä haluan pienemmät! tasan ei käy onnen lahjat. :x
 
Katari: Jos oot kotosalla, niin kannattaa laittaa keskeiselle paikalle kannullinen vettä. Sit kun sen näkee, niin tulee useammin juotua. Aina kun kuljet ohi ja huomaat sen, menet juomaan. Toimi mulla oikein hyvin. Töissä mä pidän vieressäni puolen litran pulloa ja tarkoitus olis tyhjentää se kaksi kertaa työpäivän aikana. Sen lisäksi juon joka tauolla mukillisen vettä, eli tulisko siitä sellainen 6 dl lisää. Iltaisin en juurikaan enää juo, joten mun on panostettava työpäivään.

Mä taas huomasin tuon rintamuksen kasvun samalla kun painoa kertyi. Aina tietyin väliajoin piti mennä ostamaan isompia liivejä, kuten myös isompia vaatteita. Kun lopetin imetyksen, kuppikoko tuli yhdellä alaspäin mikä jo oli mulle iso juttu. Tasan ei tosiaan käy onnenlahjat, mä olisin yksi onnellisimmista ihmisistä, jos vielä jonain päivänä saisin ostaa B-kupin liivejä :| . Enkä tosiaan voi ymmärtää niitä, jotka haluaa suurentaa rintojaan jopa E-kuppiin saakka :eek: . No se siitä, laihdutuksen vierestä menevistä asioista.

HattiWatti, kyselit laihdutusruuista. Mä olen myös ihastunut wok-vihanneksiin :p . Mun suosikkini on Wok-tropical ja sen kanssa kanaa/kalkkunaa ja hiukan couscousia. Meillä syödään paljon Kariniemen kalkkuna-minuuttipihvejä (erittäin kevyt, hunajamarinoitu ) ja sen kanssa variaatioina melkein mitä tahansa. Joskus wokia, couscousia, nuudeleita ja joskus teen siitä salaatin. Salaattiin laitan tomaattia, sipulia, kelt.paprikaa, Felita-fetaa ja rapeaa salaattia. Sen kanssa sopii ihanasti nuo kalkkunapihvit (lämpiminä suikaleina) :p .

Nyt oon tehnyt jonkin verran kiusauksia, joista ei tule paljon pisteitä kun käyttää kevyitä aineita. Eihän se niin hyvää ole kun kunnon kermasta tehty mutta menettelee arkiruokana. Meidän 1,5-v poika sanoi eilen broilerkiusauksesta "mam mam", joka siis tarkoitta nam nam :) .
 
Missä meiän punnituslista viipyy :eek: Ei kai Kaloriina ole sairastunu tai jotain, kun ei kuulu :(

Tisseistä Miulla on aina ollu isohko rinnat. C-kuppi oli jo yläasteella. Aikuis-iällä kuppi kasvoi D-kuppiin ja raskausaikana räjähtivät reilu E-/ pieni F- kokoon :ashamed: Nyt 1 raskaus takana ja yli 40kg ylipainoa niin rinnat on vakiintuneet E-kuppii. Toivottavasti pienenevät, kun paino laskee. Miulla on jatkuvasti hartiat jumissa ja välillä kädetkin puuduksissa, kun hartiat niin kipeät rintojen painosta. Osittain varmaan johtuu myös miun epäliikunnallisesta elämästä ja huonoista tyynyistä.
Oon miettinyt, että sitten kun lapset on saatu (kolme haluttais) niin alan säästää rahaa rintojen pienennykseen ja alavatsan alueen rasvaimuun. Miulla on aina ollu sellanen yliärsyttävä löllykkämakkara tuossa alamahalla, jota ei saa laihduttamalla eikä kiinteyttämällä pois, se vaan pysyy |O Se on ollu miulla sillonkin, kun painoin 58kg (182cm) yläasteikäsenä, eli olin luuta ja nahkaa :|
 
Heips vaan kaikille!
Minulla lähtöpaino 105,5 :ashamed: ja pituutta 170cm. Ajattelin tällä kertaa yrittää tälläisen ketjun tuella saada paino putoamaan. Ajattelin huomenna aloittaa painonvartijoiden pisteillä. Saa nähdä kuin käy. Itsekuri todella heikoilla, mutta kovalla tsempillä ajattelin pärjätä. Mikäs käytäntö täällä on? Kerran viikossa punnitus päivä?
 
Tervetuloa Fantti :) Miekin vasta viime viikolla hyppäsin tähän pinoon, laihduttelen pois 29kg vähähiilarisella dieetillä. Reilu 2kg jo lähteny :) Keskiviikkosin on kuulemma laitettu painonpudotukset pinoon, nyt jostain syystä listan laatija on kadonnut :( Ei ole näkynyt eilen eikä tänään.

 
Kiin: välttämättä ei tarvii mennä yksityisen kautta pienennykseen, minäkin menin kylläkin yks.lääkärin lähetteellä plastiikka kirurgille sairaalalle. ja maksu on normaali sairaalapäivä maksu kun leikataan. lähetteessä oli maininta jatkuvista niskahartiaseudun kivuista ja keinoista millä olen niiitä hoitanut. ylipainosta sairaalan plastiikkalääkäri ei hirveesti perustanut kyseli vaan et onko kuppikoko ollut sama painon vaihteluissa.
iinekselle kiitti hyvästä vinkistä,olen ehkä tuon joskus kuullutkin mut enpäs muistanut nyt...huomenna kokeillaan kotosalla. Töihin voiskin ottaa vesipullon josta hörppis aina välillä.... saattaa sitä mummoilla ja ukeilla olla katsomista kun vedän suoraan pullon suusta.... :D :D
 
Ajattelin olla Kaloriinan sijaisena viikon 11 tuloksissa:

.........aloitusVK/lähtökg/cm......VK11 kg/VKpudotus....Tavoitekg
Iines79 1/............116kg/169cm..........108,4kg/+/-0kg....... 70kg
Kaloriina 2/..........94kg/165cm.....................?.......................65kg
HattiWatti78 1/...117,7kg/172cm........107,8kg/-1,0kg........77kg
Jennan äiti 2/......86kg/153cm..............79,1kg/ -0,8kg.........60-70kg
kippana 4/...........86kg/163cm..............81,4kg/-0,5kg..........60kg
Kiin 10/................129kg/184cm............126,8/-2,2................100kg
Taata 1/...............80kg/152cm..............74,5kg/+0,6kg.........57kg
nöpö80 2/............89,3kg/158cm...........82,7kg/-1,1kg........alle 60kg
Katari 9/...............94,4kg/ 165cm.........91,8kg/+/-0kg ?.....68-70kg
Fantti11/..............106,1kg/170cm.......................................65-70kg
ipanapa-08...................................................../-1,1kg...............

Ja pikku Pingu masussaan tasapainotteleva
Vio-la 6/............96kg/172cm..........?.....tasapainotella

No niin, tässä meidän lista. Kommentoikaa virheitä, korjaan kyllä.

Fantille tervetuloa! Ilmoitteletko tavoitepainoasi, niin saadaan listaan.
 
Huomenta!

Ja Iinekselle iso kiitos listan päivityksestä, olikin jo outoa kun sitä ei ollut...

Se on sitten taas perjantai ja kovasti haasteellinen viikonloppu edessä. Koetan vaan kehitellä paljon sellasta ohjelmaa etten oleskelisi tuon jääkaapin läheisyydessä. Aamupaino tänään 82 tasan ja kyllä vaan se olisi mukava siinä pitää viikonlopun yli. Toki laskeakin saa mutta mielummin ei nousta.

Fantille kovasti paljon tervetuloa mukaan! On kiva saada uusia ihmisiä mukaan ketjuun, erilaiset tarinat antaa ainakin mulle lisää omaakin motivaatiota. Ja kun muut onnistuu niin tulee sellanen olo että kyllä minäkin...

Ja tuosta miten paino lähtee esim rinnoista... Niin se nyt varmaan on yksilöllistä, mutta mulla on juuri niin että ekana lähtee kasvoista ja ylävartalosta, ja esim tästä liki 13 kilosta on varmaan 100g lähtenyt takapuolesta, vaikka siinä sitä varaa olisi vaikka koko kylälle jaettavaksi. Mutta ei, hervoton ahteri säilyy, mutta onneton rintavarustus pienenee entisestään... Se on tietty kiva et kasvot myös kapenee ja siksi jo moni onkin varmaan mun laihtumiseni huomannut....

Vaan taistelu läskiä vastaan jatkukoon!
 
Heippa! Mulla tuo paino tahtoo nyt hyppiä ees taas,jälleen oli tänää 79,1 kun eilen oli 79,7kg :eek:
Välillä on myös päiviä jolloin en tunne itteeni yhtään laihtuneeksi,ei muka housutkaa lökötä ja mieli on maassa, ja hups sitten onkin taas kevyt olo ja hyvä mieli. Ja nyt ei ole edes SE aika kuusta.
Ne väittää että tissit siinä ekaksi lähtee kun laihduttaa,vaan en mä ole huomannu,onneksi! D-kuppi on että ihan reilut juu. Vaan mahasta ja pepusta ja reisistä on tainnu hävitä jonnii verran...

Hitto vieköön mä taas surffasin asuntoja ja löysin aivan täydellisen neliön, mutta sepä onkii samassa kunnassa kun nykynen ja ei meidän vielä oo mahd laittaa omaa myyntiin,remppa-reiskalla on hommat kesken :whistle: Ja siis kun ukon ketale ei viihdy paikkakunnalla nyt :(

Paska,sanon suoraan tätä vaikeeta elämää...
Laihdutus jatkukoon,mitenhän se viikonloppu taas menee...

Resepteistä: mä kehitin kastikkeen johon tuli Korpelan kevyt kinkkukuutioita, Dolmio light bolognese-kastiketta(pastakastike) ja jos haluu niin 2% ruokakermaa pehmentämään. Ja näissä on toooosi vähän kaloreita,ja kastiketta kun jonku desin laittaa ei oo paha.

Hyvää perjantaita,ja itsehillintä pitäköön ;)
Tervetuloa uudelle ryhmäläiselle!
 
Jennan äiti: Voi kun kurja ettei miehesi viihdy teidän kotipaikkakunnalla. Eipä viihtynyt meilläkään mies kaupunkiasujana, joten myytiin kerrostalokolmio pois ja muutettiin viereiseen pikkukuntaan :/ . Mä taas en viihdy siellä niin hyvin, mutta kun kyseessä oli miehen synnyinkunta. Omalleni on matkaa 160 km, enkä sinne kyllä muuttaiskaan. Mä vaan tykkäsin kovin asua kohtalaisen kokoisessa kaupungissa ja tykkäsin meidän kodista :heart: . Aiotteko te muuttaa toiselle paikkakunnalle vai "väännättekö kättä" vielä siitä asiasta?
 
Moi! Kävin tänä aamuna puntarilla ja hupsis viime kerrasta oli tullutkin painoa lisää, joten aloituspaino onkin 106,1 :ashamed: eli pudotettavaa vielä lisää! Mutta tästä on suunta vain alaspäin. Tavoitepainoni on 65-70 välillä. hitaasti, mutta varmasti toivottavasti kevenen.Tänään pisteet riittäneet hyvin, vielä niitä jäljellä.
 
Iines79: meillä samankaltainen tilanne,mies asunut edellisessä kaupungissa ikänsä,ja minä asunut itse ennenkin molemmissa. Nyt en tajua miten mies sitten suostu tänne vuosi sitten muuttamaan :'( sanoi että luuli voivansa kotiutua,ja nyt kuulemma ahdistaa kun työpaikallekin vain 15min matka kävellen :eek: Ei asuta nytkään missään maalla,ihan on kaupunkiin n.8km, ja autokin löytyy!!! Minä olen valmis muuttamaan,mutta seuraavan asunnon on oltava kunnollinen jossa ei rempata tarttis. Ja lisäksi haluan vain muutamalle alueelle asumaan... Tänään taisi vahvistua ettei tähän kuntaan jäädä,näytin miehelle todella upean asunnon tosta lähitalosta,viimesen päälle rempattu,niin eipä juuri hetkauttanut.
Heinäkuu on lomaa niin otan likan pois hoidosta enkä lähde syksyllä töihin,silloin on hyvä sauma muuttaa.

Tämä ei nyt liittynyt läskeihin,mutta on minusta ihan asiallista jutella välillä muutakin,kaikki tällaiset kakat vaikuttaa motivaatioon :(
 
Jennan äiti: Totta puhut, musta tuntuu että ihan kaikki vaikuttaa mun laihdutusmotivaatioon. Kyllä mun mielestä saa puhua muustakin kun läskeistä :) . Tsemppiä nyt vaan kovasti muuttopäätöksiin. Ne on isoja asioita. Mua tuossa loppusyksystä (kun muutettiin) harmitti niin kovasti, kun asunto jäi taakse. Me oltiin saatu se juuri rempattua lattiasta kattoon ja tosiaan mä niin tykkäsin siitä asunnosta. Olin myös tutustunut muihin asukkaisiin ja lapsella olis ollut kasvaessa paljon oman ikäisiään kavereita. Lisäksi sieltä oli todella hyvät bussiyhteydet keskustaan. Se oli mun unelmien täyttymys. Mies taas on maaseutuihminen ja halusi takaisin juurilleen, vaikka ei ne sen vanhemmat asuneet kun 15 km päässä. Nyt sit asutaan vaan 6 km lähempänä ja rakennetaan omaa taloa 0,5 km päähän anoppilasta :/ . Eipä sekään ratkaisu mua niin miellytä. Lähinnä pelkään oman rauhan puolesta, kun appivanhemmat tänttäröivät ainoan lapsenlapsen perässä.... :eek:

Purkautumista, purkautumista. Laitetaan nyt vielä sitä laihariakin ;) . Paino tänään 107 kg, eli putoaa kokoa ajan :D . Enää tasan kilo ja sit on kymppi kadotettu!

Ai niin, nyt Fantti kovasti tsemppiä! Alku on joskus hankalaa mutta kyllä se siitä. Täältä meiltä saat motivaatiota ja anna vaan tulla jos harmittaa ja masentaa. Silleen täällä on vuorollaan, yks jos toinenkin tehnyt.
 
Heipparallaa! Aamulla kävin puntarilla ja jo oli paino ruvennut putoomaan. Nesteet lähtee liikkeelle. Koko ajan taistelen itseni kanssa,että en sortuisi makeaan. tuntuu ainakin nyt tosi vaikeelta, mut pidän pintani ja haluan laihtua. Riittäisi energiaa sit muuhunkin kuin sohvalla löhöömiseen. Kiitos kannustuksista :flower: Toivon että tällä kertaa onnistun!
 
Niin TERVETULOA minunkin puolesta uudet fantti ja muut!
Hyvä kun on porukkaa, ja tottakait kivaa et puhetta piisaa muustakin lun laihiksesta.
alkais tökkiä pidemmän päälle jos olis vaan kilo sinne ja tänne...
Ja iloisempaan uutiseen, mulla oli aamupaino tänään 90.4kg!!!! JEEE tekis mieli tuulettaa!
Nyt täytyy mennä tarkalla tsempillä viikonloppu, meinäsin kyllä herkutella illalla, tehdä pitsaa ja juoda sauna siiderin, mutta eikös se niin ole että täytyy osata myös nauttia?
ja tuo veden juontikin alkaa jo sujua, juon aina kun meeen ohi kannun, tai jos ei ole kannua niin hanan,,,, kyllähän se veskissä ajattaa...
hyvää viikonloppua kaikille!!!
niin ja kellä oli se suklaavaahdon ohje vai oliko se muualla?? se kevyt versio.
Niin ja eilen ostin meille tehosekoittimen, mites sillä tehtäs kevytherkkuja??? jäisiä marjoja kevyt jugurttia rasv maitoa??? vieläkö muuta??
kiitti vinkeistä kaverit!
 
:wave: Ilmottaudun täältä pikaisesti mahataudin kourista, en ole pystynyt kirjoittelemaan lainkaan. Jos jotain positiivista niin paino tippuu kun mikään ei maita ja molemmista päistä lentää :x

Iinekselle kiitos listasta :flower:

Ja uusille tervetuloa!

Palailen kunhan jaksan olla 10min kauemmin istuma-asennossa.
 

Yhteistyössä