Huhhei ja torstaita vaan!
Ihan kamala härdelli töissä koko viikon enkä ole ehtinyt mitään tänne kirjoittelemaan. Mutta nyt pikaseen:
Kaloriina, kiitos listasta :flower: kiva kun oli miinusmerkkistä niin monella!
Katari, mä olen ollut karkista "totaalikieltäytyjä" koko alkuvuoden ja ihan hienosti menee, mulle on helpompi olla vaan kokonaan ilman. Auttaa tietty paljon, että mies on solidaarisuudesta myöskin ilman karkkia.
Iines ja Jennan äiti, mä uskon ton, että säännöllinen ateriarytmi olisi tärkeetä, mä en vaan koskaan ehdi syömään edes kunnon aamupalaa, saati sitten aamupäivällä välkkäriä. Aamupalan joskus korvaan Nutriletin pirtelöllä, mutta joskus juon vaan kahvit nopsaan tai pullollisen vettä.
Mitäs luulette siitä, että mitä tästä tulee, kun olen huomannut että mulla on aika säännönmukaisesti sunnuntai, maanantai ja tiistai kuihdutuspäiviä (jollain lailla se on vaan aina niin helppo aloittaa uudelleen viikonlopun jälkeen, kun tulee joskus mätystettyä enempi v-loppuna), sitten ke, to ja pe on normiruoka, mutta siis terveellisesti ja pieniä annoskokoja ja sitten yleensä lauantaisin herkuttelen jollain, mutta en siis karkilla. Mä tiedän että ne tulokset syntyy vaan sillä että joka päivä tekee ne oikeet valinnat, mutta kai se tälläikin käy
Ei pääse tuleen säästöliekkiä, kun joskus mässää ja sitten taas on pienillä kaloreilla muutamana päivänä viikossa.
Tunnustus: tein maailman ihaninta mustikkapiirakkaa tiistaina, ja vaniljakastiketta, ja olen syönyt nyt 3 palasta, joten siinä on tullut herkkuja jo monelle päivälle :ashamed: Mutta eiks niin, että poikkeus vahvistaa säännön
palaillaan,
-hw-