muita n.-33kg tiputukseen?

Alkuperäinen kirjoittaja Kaloriina:
Tunnustan, eilen repsahdin. Vetäisin kaupan kolmio juustopasteijan..ja pullan! :ashamed:
Miekin söin pizzaa :ashamed: Tosin itetehtyä (käly teki) eikä hiilarit ylittyny....

Mutta huomenna on perjantai ja sitten tulee lauantai ja miun karkkipäivä! :p
 
Moips! Eilen se masennus iski kun vaaka oli hypännyt yli 80,ja eilinen päivä oli jotenkii tosi huono mulla,kaikkia vaan otti päähän,heti aamusta jo :eek: No,tänään oli taas alle 80 että luotan kovasti painon laskuun,eikä ota päähän muu kuin tuo ilma,lunta tupruttaa ja väsynyt olenkii ollu jo koko viikon,energian saanti lienee niin pieni...

Suosittelen kaikille kyllä tasasta ateriarytmiä,eli 5 kertaa päivässä,helpottaa ahmimiseen... Tosin itse en nauti välipalakahvia tms. aamupäivällä,ja syönkin nykyään välillä vasta klo 13 pintaan Nutriletin,ei muka ehdi.

Hyvää loppuviikkoa taas,ja tsemppiä!
 
Iltapäivää,

Upeita tuloksia ollut, tosiaankin :) . Ja mä myös suosittelen 5 kertaa päivässä ateriointia. Vähän vähemmän kerralla sitten, jos pelkää pisteiden/kaloreiden ylitystä. Mä en vois syödä harvemmin, kuolisin nälkään joka välissä :whistle: .

Herkuton maaliskuu alkoi mulla karkkipussin merkeissä :/ . Joo, hyvä alku. Tosi lupaava. Kotona oleminen teki tehtävänsä, eli söin taas liikaa ja tänään paino oli +0,8 kg. Masentavaa. Onneksi oon taas töissä, joten saan ruokavalion kuntoon. En kuitenkaan taida olla ihan lenkkikunnossa vielä, liikunta saa siis odottaa :( .

Jatkan paremmalla ajalla. Tsemppiä kaikille!
 
Huhhei ja torstaita vaan!

Ihan kamala härdelli töissä koko viikon enkä ole ehtinyt mitään tänne kirjoittelemaan. Mutta nyt pikaseen:

Kaloriina, kiitos listasta :flower: kiva kun oli miinusmerkkistä niin monella!

Katari, mä olen ollut karkista "totaalikieltäytyjä" koko alkuvuoden ja ihan hienosti menee, mulle on helpompi olla vaan kokonaan ilman. Auttaa tietty paljon, että mies on solidaarisuudesta myöskin ilman karkkia.

Iines ja Jennan äiti, mä uskon ton, että säännöllinen ateriarytmi olisi tärkeetä, mä en vaan koskaan ehdi syömään edes kunnon aamupalaa, saati sitten aamupäivällä välkkäriä. Aamupalan joskus korvaan Nutriletin pirtelöllä, mutta joskus juon vaan kahvit nopsaan tai pullollisen vettä.

Mitäs luulette siitä, että mitä tästä tulee, kun olen huomannut että mulla on aika säännönmukaisesti sunnuntai, maanantai ja tiistai kuihdutuspäiviä (jollain lailla se on vaan aina niin helppo aloittaa uudelleen viikonlopun jälkeen, kun tulee joskus mätystettyä enempi v-loppuna), sitten ke, to ja pe on normiruoka, mutta siis terveellisesti ja pieniä annoskokoja ja sitten yleensä lauantaisin herkuttelen jollain, mutta en siis karkilla. Mä tiedän että ne tulokset syntyy vaan sillä että joka päivä tekee ne oikeet valinnat, mutta kai se tälläikin käy ;) Ei pääse tuleen säästöliekkiä, kun joskus mässää ja sitten taas on pienillä kaloreilla muutamana päivänä viikossa.
Tunnustus: tein maailman ihaninta mustikkapiirakkaa tiistaina, ja vaniljakastiketta, ja olen syönyt nyt 3 palasta, joten siinä on tullut herkkuja jo monelle päivälle :ashamed: Mutta eiks niin, että poikkeus vahvistaa säännön

palaillaan,
-hw-
 
Mulle tekee hirmu tiukkaa kans kahvipulla, onko vinkkejä millä vois korvata? olen järsinyt täysjyvänäkkäriä mut ei se pidemmän päälle kanna....
Ja tuo ateriarytmi siinä on tekemistä mulle. Mulla on omassa ruokailutilanteessakin hakemista, tässä on talvi syöty melkein seisaaltaan, meidän nuorin on niiiiiin vikkelä kaveri et meidän keittiön tuolit on nostettu pöydälle.... ja en vain viitti niitä siitä laskea oman ruokailun takia alas. JOO tiedän et ruokailuhetki on tärkeä, mut mut....
 
Ehtoota!

Nyt mulla on vihdoin kunnollinen tietokone, oi miten olen iloinen... Kävin jo tänään vähän tutustumassa tohon kalorilaskuriin, mutta hankalalta se jotenkin tuntuu, että ehkä nää pisteet on kuitenkin enempi mun juttu. Odotan vaan että painaritkin kehittäis jonkun netti palvelun. Kun mä kyllä kaipaisin enemmän tukea tähän touhuun, mutta ryhmään en silti halua nyt mennä.

Karkitonna olen edelleen pysynyt ja taas tänään on ollut hieman helpompaa kuin eilen... Mutta nämä illat on pahoja, nytkin nälättäisi ihan hurjasti. Onneksi pisteitä on jäljellä niin että voin ottaa ton salaatin kyytipojaksi leipää. Kunhan tuo esikoinen menee unille on mun vuoro nauttia iltapalani, haluan ehdottomasti tehdä sen ihan rauhassa joko lukien tai tv:tä katsoen.
Koska kuten Katarilla myös mulla tulee päivän muut ruuat syötyä läinnä seisten ja hurjaa kyytiä ahmien... Välillä saan päivällä syötyä kun tytär nukkuu, mutta jos lapset on hereillä ei ruokarauhasta ole tietoakaan, tuo 6-vuotiaskin keksii vaikka mitä asiaa heti kun näkee et istun pöytään.

Mutta nyt alkaa päivä olla iltasatua vaille pulkassa...
 
Huomenta!

nöpö80: Jos haluat laskea kaloreita, niin yhdistä se pisteisiin. Mä kun en kirjaa joka suupalaa paperille vaan pv:n laskimeen, lasken välillä kaloreita muuttaen niitä pisteiksi. Tällä keinolla mä oon saanut painon laskemaan. Sama juttu täällä, iltapala on ihana nauttia rauhassa, sitten kun lapsi on nukkumassa. Mä yleensä katson kahdeksalta tulevaa sarjaa tv:sta, istun mukavasti sohvalla ja nautin päivän vikat pisteet :) .

Katari: Koita korvata kahvipulla vaikka Marie-keksillä. Hyviä on myös S-marketista & Prismasta löytyvät ohuet kanelikeksit. Mä ostin niitä ja nautiskelin alkuun iltapäivän kahvin kanssa keksin. Siitä menee kaloreita saman verran kun yhdestä näkkäristä. Alkuun ne voi maistua vähän makealta pahvilta mutta usko pois, makean nälkään syö mielummin sitä kun ei mitään makeaa. Ja kun ne ei oo erikoista herkkua, niin ei tule ahmittua :saint: .

Mä koin taas ilon hetkiä aamulla. Ilmeisesti mun +0,8 kg oli menkkaturvotusta ja paino näyttikin aamulla 107,8 kg B) . Eli nyt jo on -0,4 kg viime viikkoon. Taas on yksi mun välietappi saavutettu eli nyt on kaikki raskaus/imetyksen lopetus -kilot karistettu! Nyt lähdetään 10 kg pudotuksen kautta kohti kaksnumeroista lukua :D.

Tsemppiä kaikille viikonloppuun! Toivottelen keveitä aterioita ja kauniita lenkkeilyilmoja! :wave:

Iines
 
Hienoa Iines sulla on välitavoite saavutettu! Ja nyt eteenpäin!
Täytyypä käydä illalla katsoon nuo kanelikeksit, tuo marie ei sit iske mitenkään lienen saanut lapsena niitä ihan tarpeekseni!
Onneks lapset kasvaa pikkuhiljaa ja toiveissa olis meilläkin et päästäs suht koht normaaliin takas. lähinnä nuo tuolit sais alas pöydältä, ja etenkin se et ite sais syödä rauhassa!!!
Minäkin olen iltasilla syönyt tosin vasta 9 jälkeen iltapalan ihan itekseen, nauttinut hiljaisuudesta (?) (keskimmäinen ei vielä tosin tällä aikaa nuku..) mut nuorin ainakin on poissa jaloista!!!!
Ja tänään sit kävin ekan kerran hiihtään, saatte uskoa et maitohapoilla oli kädet ja jalat ekan puolen kilometrin jälkeen, mut sit kun tasailin vuhtia ja huilasin ihan reilusti niin hiihto alko tuntua ihan mukiinmenevältä. Alussa tosin aattelin et saa riittää mulle tää kilometrin matka... menihän siinä melkein kolme!!!!
:)
 
Iltaa! Mäkin varmaan tulevaisuudessa syön seisten jos olleskaan,kun tosiaan nyt vasta 1 lapsi niin jotenkin ehtii istuakin,vaikka iltapäiväruoka on joskus tuskaa kun neiti ottaa 1 haarukallisen ja sanoo "tiitti",ja nousee seisomaan... :whistle:

Paino pysytellyt alle 80 paitsi toissapäivänä,ihan selkeesti nyt housuista kyllä huomaa pienentyneensä =)
Katari: sen virheen teen itsekin että syön jopa 10aikaan vielä iltapalaa,en osaa ajatella että 7-8 aikaan syö viimeisen kerran,jos vasta 11:sta menee maatenkin... Kaloreita on usein jäljellä yli 400 vielä niin saa syödä jotain hyvääkin, esim.juustoleipää, tai nuudeleita. Ja nautin kanssa kun rauhassa saa nauttia.

Tämä vknloppu tuottaa vaikeuksia,huomenna nimittäin synttärit niin kait pitäs herkutellakin ja ottaa alkomahoolia :whistle: Mennään kyllä keilaamaankin ehkä,ja päiväksi ikeaan.
Ihanat hoitolapsen vanhemmat antoi Merlot-viiniä,koitan maistaa sitäkin,en viinejä tykkää yleensä juoda :x

Mutta kivaa vknloppua meille kaikille,ja hyvää naistenpäivää! :flower:
 
Lauantaita kaikille!

Täällä on herkuton maaliskuu kuolut ja kuopattu... Viimeviikko on menny totaalisesti penkin alle ja edes edellisviikon hyvä tulos ei saanut mua pidettyä ruodussa. Vanhempien luona ollessa sorruin sitten kuitenkin siihen pullaan ja piirakkaan ja herkkunälkä onnyt sit jääny päälle. Eilen haettiin pizat ja sit vielä suklaata ja sipsiä :headwall: . Roima plussa tulos on tiistaina jo taattu mutta täytyy yrittää huomenna ja maanantaina paikkailla tilannetta.
Viikonlopun jatkoja teille! Toivottavasti teillä muilla menee paljon paremmin.
-Taata-
 
Löysin mainoksen Sairaanhoitajaliiton lehdestä, joten luulis, että olis luotettava valmiste. Tuotteen nettisivuillakaan ei lupailla liikoja vaan painotetaan monipuolista ja terveellistä ruokavaliota ja liikuntaa painonhallinnan välineinä. Tekis mieli kokeilla :ashamed:

http://www.l112.com/laender/Finnland/index.html
 
Viikonloppu meni herkutteluksi :ashamed: Tänään en ole laskenu hiilareita ollenkaan, kun söin kaikkea hyvää, jätskiä, pullaa, keksejä...
Saas nähdä mitä vaaka huomenaamulla näyttää :| :x
 
Maanantaita!

Mulla ei mitään erityisiä repsahduksia tullut viikonlopun aikana, vältyin sipsipussikiusaukselta, enkä ostanut :saint: Tänään on ihan kaamee työpäivä tulossa, työaika 8-22 (mahd. pitempäänkin), varasin Nutrilett-patukan illaksi ja nyt päivällä syön kunnollisen lounaan. Ehkä haen vielä jotain hedelmää välipalaksi. Huomenna sitten vaaka taas kertoo, onko se ystäväni vai ei!

nöpö, onnea uudelle tietokoneelle, mekin saatiin just hiljakkoin uusi masiina, on vähän liian hieno, kun en osaa kaikkia juttuja edes käyttää :ashamed:

Katari, hiihtäminen on ihan kivaa, kun vaan on toimivat välineet, lipsuvilla tai liian pitävillä suksilla on kamala mennä. Nyt ei vaan oo hiihtokelejä oikein ollu ainakaan täällä päin.

Kivaa viikonalkua kaikille ja huomiselle hyvät tulokset!!

-hw-
 
Minä täten tunnustan kaikki pahat tekoni :ashamed: .

Mä olen vaan syönyt, syönyt ja syönyt. Koko viikonloppu on mennyt syödessä. Pizzaa, suklaata, mustikkapiirakkaa yms. Tais mennä sipsejä kylässä sekä Daim-kakkua. Vaaka näytti tänään +1,6 kg mikä on ihan mun oma vika. Tänään ollaan taas ruodussa ja todennäköisesti pysytään koko viikko. Mut viikko tässä varmaan meneekin, kun noi plussat saa pois.

Voisin itselleni rangaistuksena mennä huomenna vaa'alle mutta en oikein viitsi. Voisin siitä masentuneena antaa luvan jatkaa herkuttelua eikä siitä taas tuu mitään. Joten, siirrän punnitukseni keskiviikkoon.
 
Alkuperäinen kirjoittaja HattiWatti78:
Kiin, mua rupesi kiinnostamaan toi sun mainitsema valmiste, kerrohan jos kokeilet, että miltä tuntuu.
Ulkomaalaisilla keskustelupalstoilla tuota valmistetta on kehuttu :wave: Suomessa on niin uusi tuote, että kokemuksia ei löytyny, kun googletettiin miehen kanssa. Taidan uskaltautua ostamaan ja kokeilemaan :D

Punnitus: 126,8kg eli -2,2kg :eek: :D Vähänkö olen ylpee itestäni B) Motivaatio palas rysäyksellä, vaikka herkutteluviikonloppu takana :)
 
Maanantaita!

Takana suhteellisen onnistunut viikonloppu, ja painokin tänään 83,2 eli vihdoin on suunta oikea. Vaan monta viikkoa tässä menikin ihan vaan ihmetellessä... Ja edelleen on tavallaan huono omatunto, että jos en olisi repsahtanut niin tuo paino olisi jo paljon likempänä tuota 80 kiloa...

Ja nyt kyllä pelottaa... Klo 12.30 mulla on viisaudenhampaan poisto... pelkään hammaslääkäriä aivan hirveesti. Mutta toisaalta jos oon yhtä kipeä kun viimeksi niin tästä voi tulla erittäin tehokas laihdutusviikko...

Kiin: Hurjan hieno viikkopudotus sulla, onnea siitä! Kuten myös Ipanapalla, molemmille isot :flower: saavutuksista!

Iinekselle: Tsemppi :hug: kyllä se siitä iloksi muuttuu. Ja onneksi noista "kerta-ahminnosta" iso osa on aina nesteitä, se on ollut ainakin mun pelastukseni monen monta kertaa...
 
Moikka! Viikonloppu meni vanhetessa,se on sitten 25v täynnä. Sallin itselleni juhlintaa,ja siideriä sekä kakkua meni. HIeman pelotti mennä vaa'alle tänään,mutta ei se nyt ihan järkkyä ollut, 80,3kg ei pahempi...tosin eilen oli paras lukema tähän asti, 79,2kg. No,onneksi ei oo usein tollasia juhlia,ja arkeen on mukava palata niin saa syömisetkin kohilleen. Tosiaan illalla syötiin Grandiosan pizza miehen kanssa,ja hitsi kun oli hyvää,kaloreita ei uskalla edes miettiä. Välillä kaipaa sitä kun ei miettiny mitä söi,siis kun surutta söi roskaruokaa illalla,ai että lihapiirakka olis hyvää :p
Eih,en oo lopettamassa urakkaa,ja varsinkin kun luovuin uusista farkuistani kun ei pysyny ylhäällä :whistle: Kivahan se on luopua isoista vaatteista.

Eipä kait kummempia...aamusta asti olen taas miettinyt mitä syön iltaruuaksi,en viitsi kinkku-makaroonilaatikkoa syödä kun hirveesti kaloreita,syököön mies ja tyttö.
Toivottavasti huomenna paino alle 80.
Tsemppiä uuteen viikkoon taas kaikille!
 
Jennan äiti, onnea vanhenemisesta, nyt oot siis lähempänä 30 kuin 20! Nimim. ikuisesti vähän päälle parikymppinen....

ipanapa, varmasti tämän viikon listalle sut laitetaan, onnea huimasta pudotuksesta!

Kiin, sullakin hieno tiputus, onnea :flower:

Iines, mee vaan vaakaan, se tuo vaan uutta tsempitystä sulle!

Ja sitten omat pudotuslukemat: paino tänään 107,8kg eli pudotusta viime viikkoon 1kg, oon tosi tyytyväinen kyllä ja ihmettelen samalla että voiko tää olla totta, melkein 10 kg lähtöpainosta jo tippunut!!

Galluppia tekisin vähän ja kysäisen että millasissa varusteissa te käytte vaakalla? Mulla on tapana huijata itseäni ja käyn aamulla pissan jälkeen ennen aamiaista pelkillä kalsareilla vaakalla, oikeesti, otan pienen yöpaidankin pois ettei vaan tuu siitä 200 g ylimääräistä, vähän noloo... Eli siis jos mut nyt laitettais tässä varustuksessa (farkut+neule+niittivyö)vaakaan niin paino olisi varmaankin jotain kilon tohon päälle. No, pääasia että kuitenkin paino laskee!!
 
HW Miekin punnitsen itteni mahdollisimman "pienenä" :D Aamulla pikkarit jalassa. Yöpaidan riipasen miekin pois, jos sellanen sattuu olemaan päällä :)

Lidlin vehnäsämpylöiden ravintosisältöluettelossa on pakko olla joku virhe :| Pussissa lukee, että 100g:ssa olis vaan 2,3g hiilareita :eek: Keskivertosämpylässä niitä on yleensä 15g.
Noh, mie vedin niitä äsken 2 napaani aamupalaksi, että se on sitten Lidlin syy, jos mie rupeen leviämään :D

Tilasin niitä formoline L112- kapseleita. Vähän on höntti olo, että olenko mie nyt ihan ääliö, kun tuollaseen halpaan menen :ashamed: Mutta jotenkin kuitenkin tuntuu, että pakkohan niillä jotain vaikutusta on olla, kun kerta Sairaanhoitajaliitto ilkee niitä mainostaa jäsenlehdessään :eek:
 
Minä punnitsen kanssa pikkareilla,pissan jälkeen itseni,ja samoiten otan vaikka sen ainoan räsynkin pois :D Tämähän se oikea tulos on,koska farkut ja neuleet painaa varmaan yli puoli kiloa. Ja tutkitusti iltapaino on enemmän,vaikken olis syöny paljon mitää!

Tänään oli painoni 79,70kg, tässä se pyörii näemmä,mutta putoo varmasti taas kun en syö mitä sattuu :whistle: Tänäänkin ryhmis niin kahvin kanssa on taas jotain kinkkupiirakkaa :kieh: Ja ihan ajattelin syödä broileria kohta raejuustolla,enkä sitä Nutriletia,laskurissa meni kyllä protskut kunnolla yli...

Meitin mies se tuumailee iltasin mun takapuoltani ja miettii että on se tainnut pienentyä :LOL: hyvä jos näin on...ja onhan se kyllä.
Nyt pitää kohta lopetella etten jää kii laiskottelusta ;)
Moikka!
 
Hei kaikille!

Ja valtavasti onnea kaikille painoansa tiputtaneille... taitaa kaikki muut ollakkin miinuskerholaisia paitsi minä :ashamed: +600g viime viikkoon eli 74,5kg. Sunnuntaista saakka olen onneksi pysynyt ihan ruodussa ja pisteissä ja sunnuntaina paino olikin vielä yli 75 joten siihen nähden ihan kohtuu tulos mutta kun sais pidettyä tän rytmin taas ens viikkoon ja sitten vielä siitä eteenpäinkin... ja apua kun se pääsiäinenkin lähestyy.
HW, minäkin punnitten itseni aamulla pissan jälkeen ihan vain pikkarisillaan joten et todellakaan ole ainoa ja se oma todellinen painohan me halutaan tietää.
NYt täytyy lähteä takas siivoileen mutta palaillaan taas
-taata-
 

Yhteistyössä