Heissan alla !
Tervetuloa pisteilijäksi
Taata..simppeli ja ihan tehokaskin keino, vaikka pisteiden "sisälläkin" saa kyllä repsahdettua, tiukkana pitäs pysyä, mutta minä en aina siihen kykene. :ashamed: Alku meni niin kivasti, paino tippui vaikka vähän lipsuikin, nyt sitten se ei enää tipu, pitäisi siis tiukentaa, mutta kuinka se onkaan niin vaikeeta.
Eilen repsahdin oikee kunnolla. :'( meni ainaki 10 pojoa yli. Osaksi siksi että töistä kotiin mentyä oli mies tehnyt ruuan valmiiksi =) vaikka olin aatellu jättää aterian väliin, mutta en tohtinut kullan mieltä pahoittaa. Tässä koitan nyt paikkailla syömällä lounaaksi allevo pirtelön, ja YÖKS! se on pahaa.. :x Tänään koitan saada säästettyä nuo eilen käyttämäni pisteet, saa nähä kuinka käy.
Mulla on ollu nyt kummat ajat, koko ajan nälkä. Vaikka töistä päästyäni olisin syönyt ruokaa, silti saattaa illalla olla nälkä, ja koko ajan tekisi mieli popsia jotain.
Nöpö80n lailla mulla olis syytä pitää herkuton maaliskuu, mutta taidan tietää etten pysty siihen. *huokaus*
Miehistä kun juttelitte, niin meillä ukko on ihan kiitettävästi mukana tässä rojektissa, se aina kysyy joko on pisteet täysi tai riittääkö vielä tähän tai tähän.. Ja jos sanon että on niukassa niin sitten se kiskoo mut lenkille et saan nuo "uupuvat" pisteet.
Ja hän elää sitten mun laiharin ohella myös terveellisempien elintapojen mukaan ja on ihan innostunut tästä "otetaan itseämme niskasta" -projektista.
Oon vaan koittanut sanoa sille että kun se aina joskus antaa mulle "myönnytyksiä" (tän saat nyt mun luvalla syödä ), et ei ihan niin usein tarttis..
miiamaria82, tervetuloa joukkoon vaan! =) Täällä tippuu kiloja, joskus nopeammin, joskus hitaammin, mutta kuitenkin!
Ihanaa kuulla että
Iines79 teillä alkaa pikkuisen tehtailu puuhat! Onnea täällä varmasti jokainen toivoo teille matkaan että nopeasti tärppää..
Kaikille tiedoksi, että vaikka en viime aikoina ole ehtinyt kommentoimaan kirjoituksianne, niin lukenut olen ahkerasti.. Hieman alakulo on vaivannut palstaa, mutta ei anneta sen lannistaa! Kevät tekee tuloaan ja antaa energiaa ulkoiluun sun muuhunkin...