muita n.-33kg tiputukseen?

Iines ja Hattis: Joo, kiva kokemus oli. Oli jännä katella niitä elimiä niin tarkasti. Aika outoa vaan, että pikkuaivot sun muut näkyy niin tarkasti muttei sukupuoli... No, pitääpä kärsimättömän vielä jännittää.

En muistanu käydä aamulla vaa'alla, joten pistetään tuo eilinen 94,9 mulle tulokseksi.
Tänään oli jännä päivä, käytiin tekeen lainapaperit pankissa ja perjantain sitten tehdään kauppakirjat ensimmäisestä omasta asunnosta. Jänskää! Nyt vaan pitäis pakkailla... ja tehä kouluhommia.

Viola ja Pingu 20+5
 
Tämän viikon paino on 93,3 kg, eli viikon pudotus on - 1,9 kg. Lauantaista lähtien olen syönyt ylimäärästä joka päivä ja silti on noin hyvä pudotus.

Nyt en muista kuka kysy montako ateriaa syödään päivässä. Mulla olis tarkotus syödä kolme kunnon ateriaa ja sit kaks välipalaa mut aika harvoin onnistuu. Tai sit käy niin et syön päivällä suklaata niitä viiden palan "pötköjä" ja sit ei pisteet riitä iltapalaa varten. Ajattelin pikkuhiljaa parantaa tapani sen suhteen että pisteet menis ihan oikeeseen ruokaan, niin että sitten kun ne alkaa vähenemään osaa syödä oikein. Nyt on vielä 22 pistettä käytössä joten niillä pärjään hyvin.

Vio-la mitä opiskelet, itse opiskelen terveydenhoitajaksi aikuiskoulutuksena.

Aurinkoista päivänjatkoa kaikille.
 
Fantaihana: Onnittelut, ihan mahtava pudotus! :flower: Mie opiskelen luokanopettajaksi. Tässä yritän mukamas kovasti pakertaa, ettei jäis pahasti ens vuodeksi. Meinasin kuitenkin nostaa opintotukea ja äippärahaa yhtäaikaa ja saada gradun ja muutamat kurssit ens vuonna tehtyä. Gradu on onneks jo aloitettu. Pääsis vaan sitte ite töihin yhtä aikaa ku muksu lähtee hoitoon niin ei tarvis enää epnniä venyttää niin pahasti. Onkos sulla jo pitkällä opinnot? Ja mitäs oot tykänny opinnoista?
 
Iltaa kaikille!!

Todella hyviä tuloksia suurimmalla osalla teistä, valtavasti onnea!

Minun tämän viikon painoni on 75,7kg joten +100g siihen toissa viikkoiseen nähden. Jos Karoliina tuon painon kehtaat minulle merkata tälle viikolle. Tosiaan silloin la vai oliko se su paino oli kyllä tuon 76,6 mutta kerkes siitä laskea vielä hieman. Tosi tyytyväinen olen tuohon tulokseen vaikka plussta tulos onkin mutta niin pieni.

En saanut vielä kaivettua pistevihhkoani esille (tai en löytänyt sitä ) niin pisteitä en ole saanut vielä aloitettua ja olen hiemansortunut napostelemaan fanipaljoa parin päivän aikana mutta nyt ne on onneksi loppu joten siitäkin pääsen eroon.
Nöpö80:minä söin yhteen väliin sen 5 kertaa päivässä, aamupala, lounas, välipala, päivällinen ja iltapala, nuiden välillä en syönyt mitään ylimääräistä. silloin mulla tuli tosi harvoin illalla mitään himoja tai retkahduksia kun söi säännöllisesti mutta nyt en ole oikein päässyt tuohon samaan takaisin. Tuolloin kun söin tuon 5krt päivässä niin harvoin kuitenkin söin kahta lämmintä ateraa vaan monesti söin lounaaksi esim leipää ja sitten päivällisellä sen lämpimän ruoan.

Vio-la: Luin nopeaan kaikki jutut mitä tänne oli tullut sillä välin kun olis reissussa niin varmaan sillä sekoitin asioita... sori! Mutta mukavaa että kaikki oli ultrassa hyvin. Siellä ultrassa on aina niin mukava käydä kun saa nähdä sen oman pikkuisen. Minua ultrattiin tässä toisessa raskaudessa (siis silloin kun olis raskaana, olen synnyttänyt pojan heinäkuussa) peräti kuusi kertaa. Kaksi kertaa alkuun neuvolassa. 1 kerta joskus 8 viikolla kun neuvolatäti ei muistanu ottaa pissa näytteestä raskaustestiä kun en ollut ite tehny. Sitten neuvola lääkäri katsoi ultralla kun ei kuulunu sydänäänet sillä laitteella joskus 10-11 viikolla (mulla alkoi todella nyöhäisessä vaiheessa kuulua ne sydän äänet neuvolassa sillä laitteella, onko se dopleri vai mikä) ja varmaan senkin takia se lääkäri katsoi ultralla kun mulla oli kuiten ollu ennen tuota raskautta kaksi keskenmenoa. sit oli np ja rakenne keskus sairaalassa ja sit vielä viikolla 30 alhaisen eteisistukan takia kävin ultrassa ja vielä 37 viikolla kävin sairaalassa kohdun suulla olleen nipukan (tai pienen patin en enään muista mikä sen nimi oli) vuoksi kävin tarkastuksessa niin samalla ultrasivat. Olen aiva varma että tuolloin 30 viikolla näin pojan sukukalleudet mutta en sitten niistä esn kummemmin kysynyt kun en halunnut oikeasti tietää. mutta oli kyllä tosi ihana kun pääsi nuin monta kertaa kurkkaan sinne masuun että kuinka se pikkuinen siellä voi ja kasvaa.

Meillä on täällä esikoinen kipeänä, kuumeessa (nousi illala) ja tuossa hetki sitten oksensikin. Toivotaan että menee pian ohi ja että tuo oksennus oli vain jotain muuta kuin oksennustautia. mulla itellä on vielä iltaisin ollut lämpöä ja kovin flunssainen olo koko ajan joten olen kuntoilut saanu ihan kokonaan unohtaa, tai kävin tänään kyllä 30-40 min rauhallisella vaunu kävelyllä kun oli niin hyvä ilma ja tarvitsin raitista ilmaa mutta mitään raskast tai rasittavaa en uskalla vielä tehdä. Toivottavasti tämä tauti ei kuiten tarttuis tuohon poitsuun sekun on kuiten vielä sen verran pieni.

Karoliina vaihtaisitko minulle aloitus painoksi 80 kg ja vaikka sen viikon 1 koska silloin myös minä olen aloittanut tämän urakkani. ja näkyy samalla tuo oikea luku mistä on lähdetty liikkeelle. Kiitos jo etukäteen! :hug: :flower:

Kyselitkö sinä Pephen että kuntoillaanko me kotona tai jollain laitteella vai miten se meni (en muista enään sitä kysymystä) niin mulla on kotona crosstraneri ja sillä olen yrittänyt polkea sen 4-5krt viikossa ja sitten mulla on The Frim jumppa kasetti jota jo aloittolin ennen meidän reissua. Tarkoitus olis että ainakin viitenä päivänä viikossa tehen jompaa kumpaa jumppaflimiä tai poljen.

Nyt mun täytyy lähteä nukkuun... tai todellisuudessa tuskin saan nukuttua kun kuuntelen varmasti tyttöä koko yön ettei sillä vain ole mitään (tule oksennus tai jotain muuta) meidän tutun lapsi oli joutunut sairaalaan kun sille oli tullut kuumekouristuksia ja nyt sitten pelkään minäkin niitä, enkä uskalla kovin korkeaksi päästää kuumetta nousemaan ettei niitä tulis... en kyllä tiedä onko tuolla korkealla kuumeella vaikutusta niihin kouristuksiin vain ei. Kertokaa te viisaammat jos tiedätte

En jaksa nyt lukea omaa sepostustani läpi niin anteeksi jos siellä on kauheasti kirjoitusvirheitä!

-Taata-
 
Aamupäivää!

Mulla on ihan perjantai-olo, töissä on hiljaista kun on koulujen hiihtolomaviikko.

Ihan heti alkuun,taatan tytölle parantumisia! Kuumekouristuksista tiedän sen verran (ystävän lapsella on ollut), että jos lapsi on altis kouristuksille, niin nopeasti kohoava kuume on se joka enemmänkin aiheuttaa kouristuksia. Eli kuumeen ei tarvi välttämättä nousta 40 asteeseen vaan vähempikin riittää, jos se kohoaa nopeasti. Ystävän poika sai kouristuksia vielä 7-vuotiaana mikä on jo melkoisen harvinaista. Yleistähän kuumekouristukset ei muutenkaan ole, mut jos niitä esiintyy niin sitten hiukan nuorempana.

Mulla on paino pysynyt samassa, eli en usko, että miehen povaama nousu tulee :kieh: . Liikkumaan en millään ehdi, illat menee kiireessä ja kaadun sohvalle ysin paikkeissa ja siihen meinaankin nukahtaa. Jotain pitäis tehdä tai tästä tulee hiiiiidas ja piiiiitkä prosessi.

Aterioista sen verran, että mä syön 5 ateriaa päivässä. Mun on pakko tai tulee pää kipeäksi. Yritän jaotella pisteet niin, että puolet on jäljellä kun tuun töistä kotiin. Saa sit vielä syödä pari kunnon ateriaa (päivällisen ja iltapalan).

Jatkanpa jälleen töitä. Päivän jatkoja! :wave:
 
Voi kaverit, tänään olen todella onnellinen tästä ryhmästä.

Ostin tammikuun alussa farkut puoleen hintaan ja suurinta jäljellä olevaa kokoa, eli 46. Silloin ei todellakaan menny päälle. No mies urputti jo sillon että miks ostat liian pieniä housuja...
Eilen illalla kun niitä sovitin niin olisin ehkä saanut ne kiinni jos olisin mennyt lattialle makaamaan, et onhan ne vielä pienet mut ainakin on muutosta tapahtunut. Miehelle näytin vahingossa et kato tätä edistystä niin heti sain taas kuulla et miks menit ostaa noi housut eihän ne vieläkään mahdu sun päälle.
Yritin sanoa sille että voisko olla pikkasen kannustavampi, niin ei. Häntä ei kuulemma yhtään kiinnosta laihdunko vai enkö. Ihan vaan omaa terveyteni takia on kuulemma sanonut et kannattas yrittää ja hänen puolesta saan vaikka lihoa 50 kiloa lisää. Ai että mua ottaa päähän toi mies vielä tänäänkin, ei yhtään ymmärrä että tollanen puhe on tosi loukkaavaa. Hänhän vaan sanoo suoraa mitä miltä on asiast
Mietin eilen että en sitten enää sanallakaan puhu tästä painostani tai miten on tippunut. Pitääkö tässä tiputtaa vielä yli 30 kg ilman että asiaa kommentoidaan millään lailla, kai se niin pitää tehdä koska eilisen tapasta keskustelua en enää halua käydä.

Vio-la mulla on vasta eka vuos neljästä menossa mut kyllä oon tykänny, syksy oli enemmän sellasta vähän lässytystä mut nyt meillä alkaa lääkehoidoit ja lääkelaskennat ja kevään aikana harjotellaan jo injektioita, siis ihan niitä oikeita asioita. Meillehan tulee samalla sairaanhoitajan pätevyys joten niitä aiheita opiskellaan alussa enemmän.

Tsemppiä taas kaikille!
 
Viikkopudotus -400g, nyt tippunut 3,8 kg
Lähtö oli 86 kg,pituus 163, eli paino oli tiistaina 82,2.
tavoitteena 60 kg
Plääh, tää on niiiin hidasta!
Viimeksi kun tiputin 26 kg, niin lähti paljon nopeemmin, sitä se ikä teettää :ashamed:
 
Fantaihana :hug: ! Mä tiedän, tuo on niin rasittavaa. Mä oon saanut samoja kommentteja. Ja lohdutukseksi, mulla myös on koon 46 farkut kaapissa odottamassa, että olis sopivat. Päälle jo menee mutta kiinni ei vielä mene. Mä sain maanantaina sellaisen kommentin, että "oleks sää niin paljon lihonut muutamassa kuukaudessa?!?", kun onnellisena kerroin että enää 1,2 kg matkaa siihen mitä painoin ennen raskautta. Joopa joo :/ , oon lihonut. Eikö voisi sanoa, että todella hyvin oot jo laihtunut (kun sanoin, että 6,8 on jo tippunut).

kippana: Älä masennu, tosi hienosti sulla on alkanut :) !
 
Jennan äiti: Mulla on ollut toi vähän sama ongelma noitten kasvisten kanssa, oikeastaan porkkana on ainoo, mitä keitän ja syön myös raakana. Salaatteja en jaksa/ehdi ollenkaan kotona tehdä, ja olenkin nyt ottanut tavaksi kaupasta ottaa valmista salaattia lihatiskiltä. Onhan se törkeetä ottaa kamala hinta siitä pilkkomisesta, mutta sillai saa oikeesti tosi helposti valmiita erilaisia salaatteja. Töissä saan myös aina vihanneksia ja salaatteja lounaalla. Ai niin ja sitten ihan kauheen suosion on saanut meidän perheessä sellaset wok-vihannekset (parsakaali, porkkana, maissi ja mitäs muuta siinä on), joita paistan tilkassa öljyä pannulla ja heitän vähän maustetta sekaan. Ne on jotain crunch-juttuja, eli rouskuu hampaissa. ON HYVÄÄ!!

Fantaihana: MAHTAVA PUDOTUS! Voi surku sentään kun mulla on niin hidastunut tämä touhu. Tosin tänä aamuna oli taas jo 400g vähemmän kuin eilen, vaikka söin laskiaispullan ynnämuuta mukavaa.. Kurja juttu että sun mies ei oo kannustavampi, mutta näytä sille, varmasti huomaa, että sulle tulee paljon mukavampi olla.

Taata: meillä kans esikko oksensi viime yönä.. on se aikamoista siivoomista listojen alta ja sängyn joka kolosta. Paranemisia teille!

Kippana: mä tiedän ton tunteen että ottaa niin pannuun kun on hidasta, mutta lohduttaudutaan sillä, että ainakin se paino putoo ja paljon pysyvämpää se on kun tippuu hitaasti eiks vaan. missä ajassa muuten tiputit ton 26kg?

No niin, edelleenkään mustakaan ei kukaan huomaa että oon laihtunut, ehkä oon tosiaan niin kauhee läski että tarvii 20kg ennenkun kukaan huomaa mitään :'(

Mutta ei auta surkutella, kesällä voin olla jo sutjakassa kunnossa, sitä odotellessa B)

Viikon jatkoja kaikille!!
 
Voi kuulkaa rakkaat laihdutusystävät tää on nyt ihan hukassa :| .

Siis syynä tähän mun hukkaani on se että paino se vaan nousee ja nousee... Oikeesti elän mielestäni ihan ohjeiden mukaan, mutta silti suunta on ylöspäin ja se ei tunnu kivalta ollenkaan :/ .

Ajattelin että koetan nyt loppu viikon olla oikeesti ajattelematta koko asiaa ja maanantaina ryhdyn taas laskemaan pisteitä ja yritän todella opetella syömään sen 5 kertaa päivässä ja pieninä annoksina. Enemmän noita kasviksia ja hedelmiä...

Mukavaa loppuviikkoa kaikille!
 
Kiitos Innes79 tiedoistasi! Meillä niitä ei ole koskaan ennen ollut joten toivotaan ettei tulisikaan. Tyttö edelleen kuumeessa, viime yönä oksensi alkuyöstä ja loppuyöstä mutta muuten ei ole oksennellut. Kuumetta vain on ollut koko ajan 39-40 ja lääkkeellä se on laskenu korkeintaan 38.5 vähäksi aikaa. Onneksi on suht pirteä eikä mikään paikka ole kuulemma kipeä. minullakin lämpöily edelleen jatkuu ja flunssa joten kuntoilut edelleen pannassa. ja herkkuja kuluu, tänäänkin olen suunnilleen kaikki ateriat korvannu herkuilla,väsyksissä kun olen niin heti tekee mieli vain kaikkea hyvää :/ loppuviikoksi on sen verran kyllä tsempattava ettei taas olis plussaa tulossa, olen kolmeviikkoa keikkunu tässä suht samassa tuloksessa aina punnittaessa että olis ihana päästä taas hieman alas päin että into säilyy.

Nöpö80 kovasti tsemppiä ja toivotaan että se paino löytää sen oikean suunnan minne mennä.

Ja Fantaihana; Toi on todella inhottavaa ja ärsyttävää että mies ei yhtään kannusta vaan päin vastoin. Meillä ei kyllä kanssa tule kannustusta (tai ei ainakaan vielä ole tullut mutta paljoa ei kyllä vielä ole tuloksiakaan, enkä ole etes maininnut että mitä on pudonnut) mutta sen verran se on oppinut ettei kotiin saa ostaa mitään herkkuja.
Mulla eräs ystäväni on laihduttanut aikoinaan reilut 20kg ja oli tosi tympääntynyt mieheensä kun ei siitä huolimatta saanut mieheltään mitään kehuja että ompas nyt hyvän näköinen tms (mitä oikeasti nyt on) mutta kai nuo miehet sitten on vaan sellasia että ne ei tajua että naiset tarvii kehuja! Tai ainakin jotku miehet!

Täältäkin mukavaa loppuviikkoa!
 
Huomenta!

nöpö80: Etkös sä ole aloittanut kuntoilun? Voisko olla, että se tekee hetkellisesti tuon nousun? Mä muistelisin, että olet kuntoillut aika paljonkin. Muistatko juoda tarpeeksi? Muista että normaalipäivänä min. 2 litraa, kuntoillessa enemmän. Ja ne liikunnan aiheuttamat kalori"vajeet" kannattaa käyttää, sillä muuten kroppa menee säästöliekille. Kannattaa ottaa kuuriluontoinen kropan tsemppausviikonloppu. Ei liikaa liikuntaa ja syöt tukevasti (terveellisesti) etkä liikoja laske.

Edelleen perjantai-olo, vielä pitää päivä odottaa, että päästään oikeaan päivään :whistle: . Mä repsahdin eilen :ashamed: . Söin Hesen Arizona-aterian. Onneksi ulkoilin ennen sitä, joten sain hiukan liikuntaa. Siihen meni sit tämän viikon hyvä menestys.
 
Huomenta kaikille,

Mä olen nyt jämähtänyt..paino junnaa paikallaan. Olen nyt joka päivä lähtenyt lenkille, mutta syynä taitaa olla että varsinainen ruokailu on jäänyt heikommalle. Saatan syödä pari tomaattikurkkku -reissaria ruuaksi. Pisteissä kyllä pysyn. :/
Kyllä sen huomaa, liian vähällä syömisellä, väärällä syömisellä ei paino laske.

Mutta muuten olo on loistava, kiva kun nyt itse huomaa että jokin ennen tiukka paita ei olekaan enää niin tiukka. Liikkuminennkin tuntuu kevyemmältä. Mieleenkään ei tulisi lopettaa pisteilyä, päinvastoin.. ne on syöpyny mun mieleen niin että lasken mielessäni kaikesta kuinka monta pojoa menee..

En ole nyt ehtinyt lukemaan viestejänne sen paremmin, mutta yritän tsempata, sillä täältä saa kivaa potkua. Kivasti ollaan saatu uutta sakkia mukaan, ja hienosti meillä tuo painokin tippuu, vaikka välillä vastamäkeäkin.

Viikonloppu tekee taas tuloaan, nyt yritän kynsin ja hampain olla repsahtamatta pisteiden sisälläkään. :kieh: Ensi tiistaiksi paino on saatava putoamaan edes vähän.
Tosin, nythän on vasta torstai, kaksi aamua punnituksen jälkeen, ehkä vielä on mahdollisuuksia!

 
Huomenta!

Ja kiitos tsempeistä!

Mä olen niin uskomattoman malttamaton, kaikki pitäisi tapahtua nyt ja heti... Ja jos ei tapahdu menee hermo ja tulee sellanen olo ettei tässä ole järkeä... Ja juuri eilen taas tämä mun henk.koht tsempparini sitä tähdensi että alle kilon pudotus viikossa on se järkevin, mutta se vaan tuntuu niin vähältä, sellanen 2kg per viikko onpi mulle paljon sopivampi vauhti.

Olen kanssa miettinyt että olisko se sitten toi liikunnan aloitus mikä saisi mun kropan sekaisin niin ettei paino laske tai sitten tuo liian vähäinen energian saanti. Mutta menköön tämä loppu viikko nyt omalla painollaan ja maanantaina sitten uudella tsempillä. Se 4 kiloa pitäisi saada pois maaliskuun loppuun. siitä tavoitteesta en tingi... Olen vähän katellut noita nutrilet- kuurejakin ja mietin että jos koittaisi sellasta 5 päivän tehokuuria...

Oliko se meidän "kadonneiden läskien julkaisu" -viikko muuten jo päätetty? Että paljonko sitä on kaikkiaan lähtenyt. Mulla tuo kerhon lista sikäli "valehtelee" että oman laskemiseni olen tosiaan aloittanut 11/07 jolloin painoa oli 94.8 kg. Mutta tähän pinoon liittyessä paino oli tuo, jotta sikäli oikein :)

 
On tää vaan kummallista... Tämä painon jojoilu,aamupaino oli 81,5,eli tähän astipienin tän projektin aikana. Olen hölmö vielä kun illallakin käyn punnaamassa,ja tottahan se on aina melki kilon enemmän...
Kaupasta ostin aamupäivällä pinaattikeittoa,että syönkin Nutrin tilalla sitä 200g...vaan kun olin saanu pojan nukkumaan ja aloin sulatella sitä,meni hermot :whistle: Ajattelin että enhän mä nyt koko "taukoa" tuhlaa sulattamiseen,niinpä päädyin Nutriletiin.
Tässä hommassa on tullu kyllä sellanen ote että ei taho laittaa oikein suuhun mitää missä on kamalat kalorit,kauppareissut mulla kestää kauan!
Se viikonloppu sieltä taas tulee,siksi kait niin "nopeasti" kun ne on meille laihduttajille pahoja päiviä ;)
On kyllä jännä että tollanen 7kiloa jo tuntuu vaatteissa,ärsyttää mutta on kiva että vanhat vaatteet lököttää...
 
HattiWatti78 Viimeksi kaikki tuo lähti puolessa vuodessa :) . Silloin olin fyysisessä työssä ja lenkkeilen joka pvä koiran kanssa ainakin tunnin. Nyt hoitelen lasta kotona ja koirat pääosin liikuttaa itsensä pihassa
No tänään olen menossa PV-ryhmään, kun kotonapaketin mukana sai kaksi ilmaista kertaa.

Mutta nyt menee jo samat vaatteet päälle kun ennen odotusta (tai siis yhet farkut ja puuvillahousut) :D
 
Kiitos tuesta!

Kävin tänään PV-ryhmässä, alotin siellä 2.2 ja nyt kävin ekaa kertaa sen jälkeen, työvuorojen takia mulla ei edes olis imahdollita käydä ryhmässä joka viikko. Ajattelin asian niin että käyn siellä parin viikon välein jos paino tippuu kivasti, sit jos ei tahdo tulla tuloksia pitää käydä ainakin punnituksessa kerran viikossa.

Tänne on niin kiva tulla lukemaan kuulumisia ja uskon että jaksetaan tsempata toisiamme eteenpäin viikko viikolta.
 
Perjantai!

Vihdoinkin se perjantai, jota oon odottanut :D . En muuten, mutta kun pää on ihan sekaisin päivistä. Viikonlopun saapuminen ei ole laiharin merkeissä mitenkään positiivista. Huomenna JOUDUTAAN menemään anopin kissanristiäisiin (ihan turhat bileet), joissa on ruoka ja kaffeherkut päälle. Jos en syö ja herkuttele, niin ruvetaan ääneen miettimään että laihdutatko sä vai miks sä et syö. Tämä kaikki ihan vieraiden ihmisten läsnäollessa :ashamed: . Kekkereistä ei voida kieltäytyä, kun anoppi ihan välttämättä haluaa esitellä meidän poikaa (ainoata lastenlasta) näille vieraille ihmisille :/ . Jippii, ihan tihkun innostusta :x .

Painon suhteen ei muutosta, samassa pysyy edelleen. Eilen en ylittänyt pisteitä kun 3 dl maidon verran. Sekin rasvatonta, joten ei paha pisteylitys. Oikeestaan, mä en aina edes laske niitä, kun on terveellisistä kyse. Jos nyt päivän pisteet ei riitä illalla omenaan, niin syön sen siitä huolimatta. Ei vaikuta mun omatuntoon mitenkään :whistle: .

Ai niin, pakko tuulettaa. Tänään mahtui päälle ekan kerran pitkään aikaan 2 vuotta sitten Lindexiltä ostamani 46 koon farkut. Ja mahtuu oikein hyvin :D (leveä malli kylläkin). Vielä kun mennään muutama kilo alaspäin, niin löydän kaapistani ihan uuden vaatevalikoiman =) .

Täytyy taas syventyä töihin. Hiljainen päivä, joten ei silläkään niin paljon merkitystä ;) . Toivotanpa kaikille kevyttä ja itsehillinnällä varustettua viikonloppua! :wave:
 
On se ihanaa aina kun perjantai koittaa,vaikka se tietääkin tiukkaa itsekuria syömisten suhteen :( Nykyään mulla menee nää viikot tosi nopeesti,ja olen ajatellut että kun on niin ihana työ niin siitä se johtuu,suren jo nyt kun sopimus loppuu kesäkuussa,ja varsinkin kun tulevaisuudesta en tiedä mitään :/ Mies on päättänyt että muutetaan takasin edelliselle paikkakunnalle,jossa asunut aina. Ei viihdy nykyisellä paikkakunnalla,eikä kotikaan ole mieleinen :'( Olen aika rikki asiasta,koska nyt meillä toimii terveydenhuolto loistavasti,ja tytön hoitopaikka on tien toisella puolen...vaan miehet ei ajattele käytännön asioita.
Toisekseen,ostettiin asunto vasta toukokuussa,eli mahd. myyntivoitosta menisi veroja 29%, ja seuraava asunto saisi sitten olla laadukkaampi/nykyaikaisempi,joka tarkoittaa että lainasumma jopa tuplaantuisi :whistle:
Tulipas nyt avauduttua, mutta itseeni olen tyytyväinen että jaksan tätä urakkaa vaikka ajatus on paljon muualla.
Hyvää viikonloppua kaikille!
Niin,ja paino noussut eilisesta 400g.
 
Täällä sitä roikutaan edelleen.. ihan vaikka muiden kiusaks :kieh:
Elikkäs oon nyt oikeestaan tän kuun taustaillut teidän juttuja ja paininu junnaavan painon kanssa... ongelma oli se et söin liian vähän urheiluun nähden, joten kroppa säästiksellä... :/ sit ku siitä päästiin niin syöminen oli ihan tolkutonta..tuntu ettei mikää riitä..
Nyt oon saanu itteni kuitenki motivoitua uudelleen ja paino tippuu taas pikku hiljaa.. =) Vaan eipähän tuu tässä kuussa kovin montaa pudotettua kiloa...ens viikolla palailen taas listalle virallisesti ja ilmoittelen viikko pudotuksen.. Hienosti ootte jaksellu..kyllähän niitä vastoinkäymisiä ja tahtojen taisteluita vastaan tulee...sieltä sitä vaan noustaan ajallaan.. B)
 
Moi taas!

Nyt on pakko tunnustaa et on pari päivää tullu syötyä vähän miten sattuu.
Mun täti ja äiti oli meillä kylässä keskiviikkona. Mun mies on nigerialainen joten syötiin hänen tekemää ruokaa. Riisiä ja aivan ihanaa palmuöljyyn tehtyä kastiketta, joo tosi terveellistä. Siihen tulee onneks aika reilusti chiliä mikä kait vähän nopeuttaa aineenvaihduntaa...mut ei varmaan kumoa sitä öljyä. Tätä ruokaa oon sit syöny nää päivät ja sit jäi vilä leivonnaisia yli ja mies ei syö makeeaa juuri ollenkaan joten mun oli sit syötävä ne loppuun kun eihän niitä voi pakkaseen laittaa.

Nyt oon tänään ja huomenna täällä töissä 08-20 joten nyt pääsen taas takasin normaaliin syömiseen kun on vaan terveellistä ruokaa mukana, en ole nyt käynyt va´alla tiistain jälkeen, paitsi se PV punnitus mut se on vähän eri asia kun aamupaino ilman vaatteita. Seuraavan kerran käyn va´alla tiistaina joten saa nähdä.

Sitten hyviin uutisiin kävin eilen UFF:issa 2:n euron päivillä ja löysin kokoa 44 olevat Lindexin generous farkut, en jaksanu sovittaa kun oltiin pojan kanssa liikenteessä ja ajattelin ettei voi mennä päälle vielä pikään aikaan kun ei muut koka 46 housut mene päälle.
Kotona sovitin ja vyötrönkohdalta just oikeen kokoset ja reisitä viel kivasti pikkasen väljät.

Mieskin sano heti kun näki et miks et ole aikasemmin tollasia housuja ostanut, et yleensä mun housut on sen näkösiä et ne on lainassa joltain laihemmalta siskolta. :whistle:

Pistelijät! Onko teillä muuten ne uudet joustaja pisteet tiedossa, jos joku tarvii niin voin kijottaa ne tänne.
 
Sunnuntaita kaikille!!!

Täällä on tulossa taas plussa tulos, huoh, omaa syytä se kylläkin on. Oltiin eilen viihteellä ja tuli sitten nautittua siideriä yms,yms enemmän ja vähemmän ja tietysti myös herkuteltua. Taidanpa taas maanantain punnituksen jättää suosiolla tiistaille jos etes hieman saisin korjailtua asiaa.
Ja nyt täytyy kyllä kaivaa jo jostain se pistevihko esiin kun on homma alkanu ihan junnaan, mulla on kyllä nyt kaikki hyvät tavat ihan hukassa.
Fantaihana, minulla ei ole mitään tietoa nuista joustaja pisteistä joten jos vain viitisit ja jaksat niin laita vain tänne, huomasinkin paikkareiden mainoksesta että siinä oli mainittu jotain tuosta mutta ei mitään sen kummempaa kerrottu. Kiva että olet löytänyt itsellesi housut jotka tuntuvat hyviltä, kuinka vaikea sellaisia onkaan löytää kun aina ne kiristää jostain tai jos muuten on hyvät niin vähintään ainakin ne vatsamakkarat tursuaa yli :LOL: .
Flinux, älä välitä, minulla taitaa myös tulla tämän kuun tulos olemaan aika lailla +-0kg, pääasia kuiten että me ollaan pikkuhiljaa (välillä ihan kirjaimellisesti) menossa ales päin tässä painossa.

Sunnuntain jatkoja kaikille, mie yritän keräillä inspiraatiota jotta innosuisin siivoamaan kaappeja, onneksi ei kuiten ole krapula niin voi tänään olla ihan hyvillä mielin (toki pientä morkkista potien kun on tullut juhlittua ) =)
palaillaan :wave: Taata
 
Sunnuntaita!

Onneksi viikonloppu ei kestä montaa päivää. Huonot tavat täälläkin. Tuli eilen syötyä kahden ihmisen ruuat ja tänään rääppiäiset päälle :ashamed: . Perjantaina tein suosikkimustikkapiirakkaani, kun en oo kuukausiin leiponut. Syötiin se miehen kanssa kaksin kahdessa päivässä :whistle: . Mä taidan kanssa siirtää punnitustani päivällä, eli keskiviikkoon. Ellei tulos oo tiistaina edes +/-0.

Fantaihana: Onnittelut housuostoksista! Tosi hienoa, että löysit hyvät farkut ja vielä noin pientä kokoa :) .

taata: Pieni morkkis on hyvä motivaationlähde. Itse oon tänään huomannut sellaisen. Kuntopyörä houkuttaa tosi paljon nyt kun lapsi on päiväunilla.

Taidanpa heti ruveta polkemaan. Hyvää sunnuntain jatkoa kaikille!
 

Yhteistyössä