Jennan äiti: Mulla on ollut toi vähän sama ongelma noitten kasvisten kanssa, oikeastaan porkkana on ainoo, mitä keitän ja syön myös raakana. Salaatteja en jaksa/ehdi ollenkaan kotona tehdä, ja olenkin nyt ottanut tavaksi kaupasta ottaa valmista salaattia lihatiskiltä. Onhan se törkeetä ottaa kamala hinta siitä pilkkomisesta, mutta sillai saa oikeesti tosi helposti valmiita erilaisia salaatteja. Töissä saan myös aina vihanneksia ja salaatteja lounaalla. Ai niin ja sitten ihan kauheen suosion on saanut meidän perheessä sellaset wok-vihannekset (parsakaali, porkkana, maissi ja mitäs muuta siinä on), joita paistan tilkassa öljyä pannulla ja heitän vähän maustetta sekaan. Ne on jotain crunch-juttuja, eli rouskuu hampaissa. ON HYVÄÄ!!
Fantaihana: MAHTAVA PUDOTUS! Voi surku sentään kun mulla on niin hidastunut tämä touhu. Tosin tänä aamuna oli taas jo 400g vähemmän kuin eilen, vaikka söin laskiaispullan ynnämuuta mukavaa.. Kurja juttu että sun mies ei oo kannustavampi, mutta näytä sille, varmasti huomaa, että sulle tulee paljon mukavampi olla.
Taata: meillä kans esikko oksensi viime yönä.. on se aikamoista siivoomista listojen alta ja sängyn joka kolosta. Paranemisia teille!
Kippana: mä tiedän ton tunteen että ottaa niin pannuun kun on hidasta, mutta lohduttaudutaan sillä, että ainakin se paino putoo ja paljon pysyvämpää se on kun tippuu hitaasti eiks vaan. missä ajassa muuten tiputit ton 26kg?
No niin, edelleenkään mustakaan ei kukaan huomaa että oon laihtunut, ehkä oon tosiaan niin kauhee läski että tarvii 20kg ennenkun kukaan huomaa mitään :'(
Mutta ei auta surkutella, kesällä voin olla jo sutjakassa kunnossa, sitä odotellessa B)
Viikon jatkoja kaikille!!